Duckfacequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier waren ze nog wel te pruimen maar het zijn echt uitgecokete figuren...
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook hebben als het weer sneeuwtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier sneeuwt het weer. En ik heb een pokkehumeur
Ja toch. Maar ik had het gister ook alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben als het weer sneeuwt
kweetniet.quote:
ja was t maar zo'n feestquote:
Thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:12 schreef Etcetera het volgende:
OhwSucces
![]()
*insertirritantkutventjevandatdrankjeschatje
komt wel goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:12 schreef Etcetera het volgende:
OhwSucces
![]()
*insertirritantkutventjevandatdrankjeschatje
Goedemiddag!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Huis is ook heel belangrijk!!
Goedemiddag
ik dacht dat je refereerde aan ekstra weekend en gerard ekdomquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, het is goedenavond... ik typte eerst goedemorgen. haha.
Nee, ik ben (nog) niet aan het luisteren. Eerst even DWDD afkijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik dacht dat je refereerde aan ekstra weekend en gerard ekdom
ja, beetje gayness united nuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel naar Ekdom aan het luisteren. Vorige week met Westbroek was wel leuker
Dat meen je niet.quote:
Ik mis een grap?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent er met de auto naar toe gegaan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan klopt mijn plaatje nog steeds van mensen die naar de sportschool gaan. Met de auto en daar fietsen
Ik ken natuurlijk bijna alleen maar studenten in de sportschool, en die hebben doorgaans toch geen auto.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan klopt mijn plaatje nog steeds van mensen die naar de sportschool gaan. Met de auto en daar fietsen
Dan zal het wel een peperdure sportschool zijn. Ik vind de tv-loze sportscholen al duur genoeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef Soempie het volgende:
En in de apparaten zijn tv-schermen gebouwd, dus heb ondertussen lekker DWDD gekeken en nog wat andere programma's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gek ben je dan inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:45 schreef peaceman het volgende:
Hey Jojo...
Iemand dat waanzinnige bericht gelezen over 1 of andere idioot die scheermesjes in het handvat van een krat bier had gemonteerd?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-handvat-krat.dhtml
Wat een zieke geesten zijn er toch in deze wereld!
Ik denk dat er 1 naar buiten komt en daar moet je het mee doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe gek ben je dan inderdaad
Mijnen ex zitten nu samen in 1 huis. Ik vraag me af hoe het gaat
Dan moetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 naar buiten komt en daar moet je het mee doen.
Plotwending: Mr. Hypo en je ex komen uit de kast en gaan er met elkaar vandoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Jaheb nog niet gehoord dat er iets raars is gebeurd daar. Geen sirenes ofzo. Je weet het niet
Sorry, maar dat zou ik echt fantastisch vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Plotwending: Mr. Hypo en je ex komen uit de kast en gaan er met elkaar vandoor.
Arme Etcie.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag net trouwens dit filmpje. Een Amerikaans instructiefilmpje dat je op moet passen voor homos
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Plotwending: Mr. Hypo en je ex komen uit de kast en gaan er met elkaar vandoor.
Arme Etcie.
Absurd toch? Hij is zogenaamd ziek, een geestesziekte. Het is gevaarlijk en besmettelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Grappig filmpje, maar eigenlijk is het gewoon triest dat daar vroeger (en nu ook wel) zo over gedacht werd.
Checking.quote:Jeugdsentiment, een playlist met de tekenfilms van vroeger:
http://songa.nl/#nieuws/72-Songa_hitlijst_Tekenfilms_van_vroeger/
Klopt, maar er staat meer in dan ik ooit heb gezien. Veel ken ik wel, maar was van voor mijn tijd, of gewoon niet interessant voor mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Die lijst is trouwens bijzonder imcompleet
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat meer in dan ik ooit heb gezien. Veel ken ik wel, maar was van voor mijn tijd, of gewoon niet interessant voor mij.
Zo heb ik Barbapapa twee jaar geleden pas voor het eerst gezien.
Ga d'r dan ook niet bovenopstaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Btw best koud als je op de tram staat te wachten...
Die maak ik ook altijdquote:
Nogal! Darkwing Duck mist bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Die lijst is trouwens bijzonder imcompleet
Laten we lekker link gaan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nogal! Darkwing Duck mist bijvoorbeeld
Oh ja, daar heb ik ook wel naar gekeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nogal! Darkwing Duck mist bijvoorbeeld
Ik ben de dreiging die flappert door de nacht!quote:
Niet te verwarren met zijn perverse tweelingbroer:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben de dreiging die flappert door de nacht!
Bedoel je Camp Candy, die kloteserie op dat vervelende zomerkamp? Daar was ik geen groot fan vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis onder andere:
Candy Candy
En dan was dan alleen nog maar op de Nederlandse zender
Nee,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bedoel je Camp Candy, die kloteserie op dat vervelende zomerkamp? Daar was ik geen groot fan van
Dat zegt me werkelijk niks. In tegenstelling totquote:
Ik zou durven zeggen dat Candy Candy gestopt is met herhaald te worden voordat jij 8 bent gewordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef wyccie het volgende:
Van dat hele rijtje ken ik alleen Candy Candy.
Tot mijn 8e of zo heb ik volgens mij nooit naar tekenfilms gekeken. Volgens mij keek ik mee met de volwassen tv.
Small, smaller, smallest!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zegt me werkelijk niks. In tegenstelling tot
Candy Candy is één van de weinige tekenfilms die ik had gezien toen ik jonger was, maar dat was niet op de Nederlandse tv.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou durven zeggen dat Candy Candy gestopt is met herhaald te worden voordat jij 8 bent geworden
Of op de Nederlandse televisie of op Sky Channelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Candy Candy is één van de weinige tekenfilms die ik had gezien toen ik jonger was, maar dat was niet op de Nederlandse tv.
Hoe heb jij dat dan kunnen zien?
Ja tussen de middag moet haast wel maar ik kan het me eigenlijk niet herinneren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:08 schreef wyccie het volgende:
Telekids en doordeweeks tussen de middag.
Fun Factory op Sky Channel, Telekids en dan Mijnheer Cactus, Kuifje, Superted, Bananenman en Quick en Flupke. Die laatsten volgens mij op zondag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:08 schreef wyccie het volgende:
Telekids en doordeweeks tussen de middag.
Ik hoop niet dat je rare dingen droomt over homo's .quote:
Dat ken ik allemaal niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Fun Factory op Sky Channel, Telekids en dan Mijnheer Cactus, Kuifje, Superted, Bananenman en Quick en Flupke. Die laatsten volgens mij op zondag.
Op VHS ja.quote:Maar jij keek dus ook buitenlandse televisie begrijp ik?
De grote Mijnheer Kaktusshow niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je rare dingen droomt over homo's .
[..]
Dat ken ik allemaal niet.
Tussen de middag is heel normaal. Dan kwam je thuis om te eten. Behalve als je ouders werkten en je was te jong. Dan had je de overblijfquote:Op VHS ja.![]()
Ik dacht even dat 'tussen de middag' misschien wel iets uit het oosten was, want logisch gezien klopt het niet en ik heb het hier eigenlijk nooit gehoord. Maar Wiki zegt me dat het heel normaal is.
Ik zet mijn eten weer in de koelkast en ga naar bed.
Dank je! Ik mag niet klagen. Dus dat doe ik dan maar niet. Zowel qua omzet als klanten en sfeerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik ben (nog) niet aan het luisteren. Eerst even DWDD afkijken.
Werkze, lubje!! Gaat het allemaal goed? Goede omzet/tevreden klanten?
lekker! en dan ga ik een tijdje spijkers in het plafond slaanquote:
Ja, ben weer om 0700 begonnen. Rustig dagje hoop ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lekker! en dan ga ik een tijdje spijkers in het plafond slaanjij bent aan het werk?
heb ik allemaal naar gekekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis onder andere:
The Wuzzles
Familie Robinson
Tovenaar van oz
De Bluffers
Tom sawyer
Jodie en het hertenjong
Kuifje
Bananenman
Superted
Quick en Flupke
Candy Candy
En dan was dan alleen nog maar op de Nederlandse zender
als je het rustig hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ben weer om 0700 begonnen. Rustig dagje hoop ik.
ik heb ook spijkers voor het plafond gespaard de afgelopen wekenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb ook spijkers voor het plafond gespaard de afgelopen weken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken natuurlijk bijna alleen maar studenten in de sportschool, en die hebben doorgaans toch geen auto.
[..]
Dan zal het wel een peperdure sportschool zijn. Ik vind de tv-loze sportscholen al duur genoeg.
Daarom heb ik vorig jaar hardloopschoenen gekocht.Ja, eigenlijk best duur. Er zit een gratis kinderopvang bij, je kunt er gratis drinken, dvd's huren, naar de sauna, onder de zonnebank (waar ik zeker geen gebruik van maak, maargoed), je hebt een personal trainer, je schema staat op een sleutel en als je die in het apparaat steekt gaat hij op jouw niveau en de tv op jouw zender (handig als je een programma volgt en naar het volgende apparaat moet, hoef je niet te zoeken), er is een fysio, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ideaal.Ik heb last van m'n rug en daar is de training speciaal ook op aangepast. Eerder bij Fit For Free vond ik het sporten wel leuk, maar deed ik maar wat en ik verveelde me dood met TMF op de tv.
Ik zie ondertussen allemaal jeugdsentiment voorbij komen in het topic.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Dat lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vandaag reunie van mijn lagere school. ben erg benieuwd, heb de meesten een jaar of 10 niet gezien
Hoop dat er veel oud-klasgenootjes op komen dagen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, het is zonder partner (weet ook niet of ze veel zin zou hebben)
Dan regel je dat maandag ochtend toch even. Kost ook nog eens niks.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoop dat er veel oud-klasgenootjes op komen dagen.
Wij gaan zo onze trouwringen halen. Wel weer jammer dat de ringen niet gelijk om mogen.:P
Mja, ik trouw niet om het even op maandagochtend met twee getuigen te regelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan regel je dat maandag ochtend toch even. Kost ook nog eens niks.
Ok. Als je iets specialers zoekt moet je even met MM gaan praten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik trouw niet om het even op maandagochtend met twee getuigen te regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cobra4 op 26-03-2011 10:26:13 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Die van het Limburgse plattelandsleven?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef Soempie het volgende:
OMG wat voor opleiding heeft zij gehad?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
Tevens mogen we geen appels met koeien vergelijken.
Dit is toch veel beter vermaak dan enige radioshow in de ochtend?quote:
Zeker weten. Eerder keek ik altijd het vragenuurtje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is toch veel beter vermaak dan enige radioshow in de ochtend?
je moet de mensen die PVV stemmen vaak eerst het woord statistiek uitleggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:49 schreef Soempie het volgende:
Het erge is dat op deze manier gewoon onzin wordt verkocht en mensen die ook geen weet hebben van statistisch onderzoek er gewoon intrappen en op de PVV stemmen.
Daar komt inderdaad ook veel grappigs voorbij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker weten. Eerder keek ik altijd het vragenuurtje.
Ja, dat is een kenmerk van de PVVquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:49 schreef Soempie het volgende:
Het erge is dat op deze manier gewoon onzin wordt verkocht en mensen die ook geen weet hebben van statistisch onderzoek er gewoon intrappen en op de PVV stemmen.
Hier is uw stemformulier en een uitleg over statistiek?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je moet de mensen die PVV stemmen vaak eerst het woord statistiek uitleggen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier is uw stemformulier en een uitleg over statistiek?
Het is dan ook tegennatuurlijk om te denken dat een zachtere straf beter zou helpen. Immers, zachter heelmeesters maken stinkende wonden, niet waar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:53 schreef Soempie het volgende:
Voor de provinciale verkiezingen was het over het zelfde onderwerp ook al zo bij de PVV (en de VVD meen ik). In het commentaar zei Maarten van Rossem toen dat hij er niet eens iets over ging zeggen, omdat het onwaarheden zijn en uit onderzoek blijkt dat... etc. Vond dat toch wel heel scherp van hem, maar helaas trappen mensen toch in die beweringen. Strenger straffen is nu eenmaal in Nederland helemaal hip ofzo.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:58 schreef Soempie het volgende:
Precies, het is tegennatuurlijk.
Goed, ik ga douchen voor ik hier helemaal oververhit achter de computer zit. Zat net al met stemverheffing het hele verhaal aan Sven te doen.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:58 schreef Soempie het volgende:
Precies, het is tegennatuurlijk.
Goed, ik ga douchen voor ik hier helemaal oververhit achter de computer zit. Zat net al met stemverheffing het hele verhaal aan Sven te doen.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Soempie het volgende:
Want mensen zijn uit op wraak en de harde aanpak klinkt zo logisch. Terwijl natuurlijk gekeken moet worden hoe mensen uit die straf komen, maar dat is veel lastiger uit te leggen.
Daar zal je moeder wel blij mee zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
Het is gewoon eens tijd om mijn moeder eens wat extra te verwennen.
Waterkonijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga straks naar Mechelen en daar zit brouwerij 't Anker
Waar we gaan eten weet ik nog niet.
Nice!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb besloten dat ik een nieuwe camera ga kopen. Ik irriteer me bij mijn huidige camera elke keer weer aan de matige kwaliteit bij weinig licht.
Het wordt een 60D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Hoi Diaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Iets regelen voor een mobieltje. Ja ja, gaat gewoon om een kado voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jeetje soemp, dat zal wel een verademing zijn! Goed dat ze even meekeek![]()
Ja, het is een speciaalzaak voor grotere cupmaten (vanaf DD tot K geloof ik), dus ik dacht niet eens dat ik daar zou slagen voor een bh. Had er alleen een heel mooie jarretelgordel gezien die ik graag wilde hebben voor onder m'n bruidsjurk, dus vandaar dat ik er kwam.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Jeetje soemp, dat zal wel een verademing zijn! Goed dat ze even meekeek
Hunkemoller werkt ook niet meer voor mijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn bh's komen altijd van Hunkemöller... zij hebben daar voor mij de perfecte bh. Ik koop dan ook altijd dezelfde... gewoon omdat die erg goed zit en grote maten verder best moeilijk zijn of niet goed zitten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Iets regelen voor een mobieltje. Ja ja, gaat gewoon om een kado voor jou.Jij bent echt doorzichtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent echt doorzichtig.Ofy. Doe es lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Compleet idioot natuurlijk, maar de reactie uit de kamer is ook veel te slap.. Ze wilde blijkbaar nogal graag een vraag hebben, een voor de hand liggende vraag lijkt me 'waarom niet?'. En als het antwoord dan de richting op gaat waar het heen lijkt te gaan zou ik wel eens willen weten of dit kamerlid inderdaad denkt dat in het Nederlandse rechtssysteem straffen afhangen van de persoonlijke eigenschappen van de verdachte, in plaats van van het misdrijf..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren, statistiek mag de deur uit!
Tevens mogen we geen appels met koeien vergelijken.
Fok topic: "Persoon A is niet persoon B"
Maar wat als persoon B wel persoon A is? Hebben we te maken met irreflexie (onomkeerbaarheid, red.)...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:42 schreef De_Hertog het volgende:
Voordeel is dan weer wel dat voortaan bij ieder onderzoek dat de PVV zelf aandraagt 'Persoon A is persoon B niet' een geldig argument is.
Dan hebben we te maken met een slecht uitgevoerd onderzoek.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar wat als persoon B wel persoon A is? Hebben we te maken met irreflexie (onomkeerbaarheid, red.)...
Dat is wat de betrokken partijen zullen concluderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan hebben we te maken met een slecht uitgevoerd onderzoek.
Maar hier heb je wel gelijk in. In die laatste tegenreactie geeft de spreekster overduidelijk aan er geen zin in te hebben, en ze loopt al weg voor de reactie komt. Daardoor is 'dit is een geen vraag' een afdoende reactie en aan haar houding te zien lijkt ze nog te denken dat ze dit debat gewonnen heeft ook. En een tv-kijker die statistiek niet zo kent zal haar gelijk geven..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is het nou juist: de politiek mist iemand die hard en subtiel in kan gaan tegen de PVV. Ze behandelen die partij veel te voorzichtig.
Ik zou gewoon het toneelspel meespelen en blijk geven dat ik dat Kamerlid serieus nam...
Mwa, volgens mij is het probleem nu net dat 'de gevestigde politiek' denkt dat iedereen die trucjes van de PVV prima kan doorzien en dat het dus niet de moeite van een serieus weerwoord waard is..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Den Haag denkt nog steeds dat wij een IQ van 50 hebben en allemaal blind zijn...
Dat is veel gevaarlijker denk ik jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij is het probleem nu net dat 'de gevestigde politiek' denkt dat iedereen die trucjes van de PVV prima kan doorzien en dat het dus niet de moeite van een serieus weerwoord waard is..
Ik vind eigenlijk die laatste reactie ook een stuk erger dan het 'even lekker lachen om de domme PVV'er'.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is veel gevaarlijker denk ik ja
Dat is fijn nieuwsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hoeiii![]()
Ik zie net dat ik toch iets minder belasting terug hoef te betalen dan ik eerder dacht! Hou ik dus nog een beetje spaargeld over
Behoorlijk ja... daar is geen eer meer aan te behalen.quote:
Oh ja, die wel. Ik dacht dat je wat anders bedoelde met 'Mijnheer Cactus'.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:59 schreef Soempie het volgende:
Er zit een gratis kinderopvang bij, je kunt er gratis drinken, dvd's huren, naar de sauna, onder de zonnebank (waar ik zeker geen gebruik van maak, maargoed), je hebt een personal trainer, je schema staat op een sleutel en als je die in het apparaat steekt gaat hij op jouw niveau en de tv op jouw zender (handig als je een programma volgt en naar het volgende apparaat moet, hoef je niet te zoeken), er is een fysio, etc.
Ik heb precies hetzelfde, alleen moet 'grote' vervangen worden door 'kleine'.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn bh's komen altijd van Hunkemöller... zij hebben daar voor mij de perfecte bh. Ik koop dan ook altijd dezelfde... gewoon omdat die erg goed zit en grote maten verder best moeilijk zijn of niet goed zitten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
En vriendje die cappuccino voor me maakt
Dat schaamhaar van die vrouw is wel heel modieus naar boven gekamd!quote:
BIERRRRRR en het laatste stukje Rambo natuurlijk!quote:
Ik kijk wel naar Platoon.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
BIERRRRRR en het laatste stukje Rambo natuurlijk!
Met die dooie.quote:
Nee hoor, vroeg in bed betekent genoeg slaap of een beetje quality timequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:09 schreef Soempie het volgende:
IARL, het is wel heel erg dat je op zaterdag al zo vroeg naar bed moet.
maar ik ga m'n handen weer eens onder de olie smeren denk ik, hopelijk ben ik met een uur klaar, zal dus wel 2 uur wordenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 09:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar ik ga m'n handen weer eens onder de olie smeren denk ik, hopelijk ben ik met een uur klaar, zal dus wel 2 uur worden
quote:Op zondag 27 maart 2011 10:34 schreef Cobra4 het volgende:
Maak jij je eigen brood? Wauw. In de oven of met een broodmachine?
quote:Op zondag 27 maart 2011 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
okay... jij bent erg uitgeslapen... ik smeer zo mn brood. Heel af en toe maak ik wel broodjes, uit de oven.
Hahah.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het was geen grapje.
Ik ben van plan een broodmachine te gaan kopen. Misschien had jij dus wel tips.
Jawel... beter iets dan niets. Ik kan er wel redelijk goed tegen. Ik zal vanavond wel afknappen.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
Jij had beter niet kunnen gaan slapen.
Maar er zal vast wel iemand in de SC zijn met zo'n machine.
Kom maar op met de tips dan.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge![]()
Mijn moeder heeft een broodbakmachine en die zweert erbij
quote:
Do tellquote:Op zondag 27 maart 2011 11:17 schreef Soempie het volgende:
Zelfgemaakte karnemelkbrood.
Gek genoeg lust ik geen karnemelk, maar het brood is echt super lekker.
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Do tell
Ik vind karnemelk ook vies, maar alles wat met kwark is gemaakt vind ik wel lekker, dat frissige wat het aan de smaak geeft. Kwarkbolletjes van de bakker
Volgens mij kun je het ook gewoon doen zonder broodmachine. M'n zus had er in elk geval geen. Gewoon in een grote kom/ bak en voor het gisten geloof ik in de koelkast zetten.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, die tip ga ik een keer doorspelen naar mn moederhet is wel echt een broodmachine-recept geloof ik. Alhoewel ik ook een keer zo'n pak koopmans broodmix kan proberen met karnemelk natuurlijk. Daar maak ik weleens vloerbroden van, ook erg smakelijk
Huh? Gisten moet toch juist op een beetje lekker warme plek onder een theedoek?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het ook gewoon doen zonder broodmachine. M'n zus had er in elk geval geen. Gewoon in een grote kom/ bak en voor het gisten geloof ik in de koelkast zetten.
Oja, dat was het.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huh? Gisten moet toch juist op een beetje lekker warme plek onder een theedoek?
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis na '3 dagen' (lees 42 uur) op en neer naar Engeland. Weer was niet zo geweldig in de UK, maar wel vermaakt...
Heb nog nooit zo vaak in zo'n korte tijd mijn horloge anders ingesteld...
Nee, nog steeds geen teken... hij is vanavond een week weg.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
Diaan, nog steeds geen teken van jullie kat? Hoe lang is ie nu al weg?
Dacht er van de week aan om mijn klok, na een half jaar, toch maar eens te verzetten, maar dat was niet meer nodig.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Heb nog nooit zo vaak in zo'n korte tijd mijn horloge anders ingesteld...
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht er van de week aan om mijn klok, na een half jaar, toch maar eens te verzetten, maar dat was niet meer nodig.
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht er van de week aan om mijn klok, na een half jaar, toch maar eens te verzetten, maar dat was niet meer nodig.
Durham was een echt klein middeleeuws stadje, incl. kathedraal en kasteel, boven op een berg.quote:
Nee, maar na 2 nachten boven een stampende motor van een schip (met oordoppen, dat wel, maar je trilt je bed zowat uit), ben ik wel erg gaar...quote:
Is niet een betere oplossing om vaker proeverijen bij jou thuis te organiseren?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mezelf een whisky koopverbod opleggen, aleen weet ik nog niet hoe ik dat moet handhaven...
ohja daar hebben we hier geen last vanquote:Op zondag 27 maart 2011 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien....maar het is hier vooral heel erg mooi weer!
Heb net alweer heerlijk in de vensterbank gezeten
Leuk hè? Een film kijken over de grote boze corporatiequote:
Ik heb donderdag met opvangcentrum gebeld. Zij houden ook de lijst van de dierenambulance bij... volgende week ga ik weer bellen. Wij vinden een week ook wel lang.. maar hoor ook dat er katten zijn die na 3 weken terugkomen..quote:Op zondag 27 maart 2011 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje Diaan, een week is wel lang...
Maar de dierenambulance heeft geen zwarte kat gevonden? Dat zijn wij na een paar dagen wel gaan checken toen we onze kat kwijt waren. (weggelopen uit pension de Roodmolen, nooit je kat daar heenbrengen)
Waarschijnlijk heeft iemand 'm in huis genomen.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag met opvangcentrum gebeld. Zij houden ook de lijst van de dierenambulance bij... volgende week ga ik weer bellen. Wij vinden een week ook wel lang.. maar hoor ook dat er katten zijn die na 3 weken terugkomen..
Onze katten zijn eigenlijk altijd thuis, ook tijdens de vakantie. Mijn vader komt ze altijd eten en drinken geven.. en eventjes gezelschap.
Dat hoop ik dan maar!!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iemand 'm in huis genomen.
Nog vaker proeverijen? Heb er dit jaar al 12 gehad en er komen er nog velen...quote:Op zondag 27 maart 2011 18:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is niet een betere oplossing om vaker proeverijen bij jou thuis te organiseren?
Hoe was het?quote:
Ja, dat komt best vaak voor volgens mij. Zijn er bij jullie in de buurt veel mensen met schuurtjes? Met het mooie weer kan het ook zijn dat de kat een open schuurtje is in gelopen en nu dus vast zit. Is bij een van mijn katten eens gebeurd.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wij vinden een week ook wel lang.. maar hoor ook dat er katten zijn die na 3 weken terugkomen..
Ik ook. Slaap lekker!quote:
Toevallig dat jullie het hier over gehad hebben, deze viel mij vandaag al op, ga hem wel halen denk ik donderdag:quote:Op zondag 27 maart 2011 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het was geen grapje.
Ik ben van plan een broodmachine te gaan kopen. Misschien had jij dus wel tips.
Zakelijk niet. Daar is voorlopig de stekker uitgetrokken. Eerst het rapport van komende vrijdag afwachten.quote:Op maandag 28 maart 2011 06:49 schreef iamredleader het volgende:
Hoi C4nog gekke plannen of reisjes binnenkort?
Hoi PS.quote:Op maandag 28 maart 2011 06:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
komt over snel. Alles in me zegt dat hij met slecht nieuws over ons komt
![]()
ik wil me verstoppen in een hoekje
nopequote:Op maandag 28 maart 2011 07:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi PS.
Denk jij eigenlijk wel eens positief?
Straks is het iets positief wat hij wil zeggen en dan schrik je je kapot.quote:
wedden?quote:Op maandag 28 maart 2011 07:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Straks is het iets positief wat hij wil zeggen en dan schrik je je kapot.
Is goed. Om een zak kruidnoten rond sinterklaas.quote:
quote:
Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat komt best vaak voor volgens mij. Zijn er bij jullie in de buurt veel mensen met schuurtjes? Met het mooie weer kan het ook zijn dat de kat een open schuurtje is in gelopen en nu dus vast zit. Is bij een van mijn katten eens gebeurd.
Die missie is op dit moment te gek voor woorden. De grootste bezuiniging ooit wordt komende vrijdag bekend gemaakt en dan ondertussen maar "even" een missie aanzeggen. Dit terwijl Defensie nog niet eens hersteld is van Uruzgan en ook al bezig is met de voorbereidingen voor Kunduz.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee.Er is ook een bouwterrein in de buurt, daar zal hij zich ook wel kunnen vermaken.
Goedemorgen![]()
![]()
C4.. wat vind jij van de missie in Libië nu er op Defensie zo bezuinigd gaat worden. Ik zag wat punten op tv waarop bezuinigd gaat worden en schrok er wel van eigenlijk. Ondertussen kost zo'n missie heel veel geld...
als het een gewone slangenklem was had ik hem al gehad, t is wel een apart ding, maar een garage zal hem idd wel hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
Gaat goed!
Slangenklem moet niet zo moeilijk zijn toch?
Okay. Als "buitenstaander" vind ik het ook belachelijk namelijk, weleens goed om te horen wat de mening is van iemand die "erbij betrokken" is. Het komt er eigenlijk op neer: er wordt nog meer inzet van jullie verwacht terwijl ondertussen de poten onder je stoel worden weggezaagd.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die missie is op dit moment te gek voor woorden. De grootste bezuiniging ooit wordt komende vrijdag bekend gemaakt en dan ondertussen maar "even" een missie aanzeggen. Dit terwijl Defensie nog niet eens hersteld is van Uruzgan en ook al bezig is met de voorbereidingen voor Kunduz.
Nog erger is dat de mensen die betrokken zijn de de F16 inzet van de basis komen die naar alle waarschijnlijkheid gesloten gaat worden (Leeuwarden). Komende vrijdag krijgen zij dus, als ze pech hebben, tijdens hun missie te horen dat hun onderdeel gesloten gaat worden.
Oftewel. Ik heb er geen goed woord voor over.
Ja, en onze stoel had nog maar twee poten.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Als "buitenstaander" vind ik het ook belachelijk namelijk, weleens goed om te horen wat de mening is van iemand die "erbij betrokken" is. Het komt er eigenlijk op neer: er wordt nog meer inzet van jullie verwacht terwijl ondertussen de poten onder je stoel worden weggezaagd.![]()
![]()
Te belachelijk voor woorden eigenlijk. Ik snap ook niet dat de Tweede Kamer ermee akkoord is gegaan eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en onze stoel had nog maar twee poten.
ik wel. meespelen met de grote jongens he, anders horen ze er niet bijquote:Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden eigenlijk. Ik snap ook niet dat de Tweede Kamer ermee akkoord is gegaan eigenlijk.
En het wordt nog erger. Ik vind het voorstel van Donner om alle sociale huurwoningen maar even met 25 punten te verhogen zodat de huur voor die woningen met ¤ 120,= per maand omhoog gaat ook te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan er ook niet bij hoor Diaanstelletje prutsers in Den Haag. Geen idee wat ze aan het doen zijn geloof ik
Ik dacht aan een economische actie. Kijk als we nu meehelpen, dan gaan de rebellen daarna wel met ons handelen en dingen uit Nederland kopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wel. meespelen met de grote jongens he, anders horen ze er niet bij
die grote broek wordt steeds kleiner, alleen willen ze dat niet snappen.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klopt wel, "toevallig" wordt het meest gebombardeerd rond de plaatsen waar de olie voor Europa vandaan moet komen (maar we doen het niet voor de olie).....quote:Op maandag 28 maart 2011 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een economische actie. Kijk als we nu meehelpen, dan gaan de rebellen daarna wel met ons handelen en dingen uit Nederland kopen.
Onze verslaggeefster, Atsuko, heeft getweet dat er weer een naschok is geweest van 6.5. En dat Japanse experts verwachten dat er binnen 3 maanden nog een schok van 8+ komt.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en eigenlijk vind ik dat alles nu veel te veel over Libië gaat en te weinig over Japan.. nu weer een (gedeeltelijke) meltdown.
Dat dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal haar ook eens gaan volgen... @gekopnederland was het of niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onze verslaggeefster, Atsuko, heeft getweet dat er weer een naschok is geweest van 6.5. En dat Japanse experts verwachten dat er binnen 3 maanden nog een schok van 8+ komt.
Correct.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal haar ook eens gaan volgen... @gekopnederland was het of niet?
Wat een 'lieve' meid is dat.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onze verslaggeefster, Atsuko, heeft getweet dat er weer een naschok is geweest van 6.5. En dat Japanse experts verwachten dat er binnen 3 maanden nog een schok van 8+ komt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een 'lieve' meid is dat.
Ik heb geen idee wie het precies is, maar het lijkt alsof ik haar al jaren ken...
gelijk had ik! gelukkig heb ik hem op andere gedachten kunnen brengenquote:Op maandag 28 maart 2011 07:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is goed. Om een zak kruidnoten rond sinterklaas.
Ok, afspraak is afspraak. Als er weer kruidnoten in de winkels liggen krijg je weer een voorraad.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gelijk had ik! gelukkig heb ik hem op andere gedachten kunnen brengen
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, afspraak is afspraak. Als er weer kruidnoten in de winkels liggen krijg je weer een voorraad.
Hey Yoda!quote:
Blijf je postbus dus maar in de gaten houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |