Duckfacequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier waren ze nog wel te pruimen maar het zijn echt uitgecokete figuren...
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook hebben als het weer sneeuwtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier sneeuwt het weer. En ik heb een pokkehumeur
Ja toch. Maar ik had het gister ook alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben als het weer sneeuwt
kweetniet.quote:
ja was t maar zo'n feestquote:
Thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:12 schreef Etcetera het volgende:
OhwSucces
![]()
*insertirritantkutventjevandatdrankjeschatje
komt wel goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:12 schreef Etcetera het volgende:
OhwSucces
![]()
*insertirritantkutventjevandatdrankjeschatje
Goedemiddag!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Huis is ook heel belangrijk!!
Goedemiddag
ik dacht dat je refereerde aan ekstra weekend en gerard ekdomquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, het is goedenavond... ik typte eerst goedemorgen. haha.
Nee, ik ben (nog) niet aan het luisteren. Eerst even DWDD afkijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik dacht dat je refereerde aan ekstra weekend en gerard ekdom
ja, beetje gayness united nuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel naar Ekdom aan het luisteren. Vorige week met Westbroek was wel leuker
Dat meen je niet.quote:
Ik mis een grap?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent er met de auto naar toe gegaan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan klopt mijn plaatje nog steeds van mensen die naar de sportschool gaan. Met de auto en daar fietsen
Ik ken natuurlijk bijna alleen maar studenten in de sportschool, en die hebben doorgaans toch geen auto.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan klopt mijn plaatje nog steeds van mensen die naar de sportschool gaan. Met de auto en daar fietsen
Dan zal het wel een peperdure sportschool zijn. Ik vind de tv-loze sportscholen al duur genoeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef Soempie het volgende:
En in de apparaten zijn tv-schermen gebouwd, dus heb ondertussen lekker DWDD gekeken en nog wat andere programma's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gek ben je dan inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:45 schreef peaceman het volgende:
Hey Jojo...
Iemand dat waanzinnige bericht gelezen over 1 of andere idioot die scheermesjes in het handvat van een krat bier had gemonteerd?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-handvat-krat.dhtml
Wat een zieke geesten zijn er toch in deze wereld!
Ik denk dat er 1 naar buiten komt en daar moet je het mee doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe gek ben je dan inderdaad
Mijnen ex zitten nu samen in 1 huis. Ik vraag me af hoe het gaat
Dan moetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 naar buiten komt en daar moet je het mee doen.
Plotwending: Mr. Hypo en je ex komen uit de kast en gaan er met elkaar vandoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Jaheb nog niet gehoord dat er iets raars is gebeurd daar. Geen sirenes ofzo. Je weet het niet
Sorry, maar dat zou ik echt fantastisch vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Plotwending: Mr. Hypo en je ex komen uit de kast en gaan er met elkaar vandoor.
Arme Etcie.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag net trouwens dit filmpje. Een Amerikaans instructiefilmpje dat je op moet passen voor homos
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Plotwending: Mr. Hypo en je ex komen uit de kast en gaan er met elkaar vandoor.
Arme Etcie.
Absurd toch? Hij is zogenaamd ziek, een geestesziekte. Het is gevaarlijk en besmettelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Grappig filmpje, maar eigenlijk is het gewoon triest dat daar vroeger (en nu ook wel) zo over gedacht werd.
Checking.quote:Jeugdsentiment, een playlist met de tekenfilms van vroeger:
http://songa.nl/#nieuws/72-Songa_hitlijst_Tekenfilms_van_vroeger/
Klopt, maar er staat meer in dan ik ooit heb gezien. Veel ken ik wel, maar was van voor mijn tijd, of gewoon niet interessant voor mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Die lijst is trouwens bijzonder imcompleet
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat meer in dan ik ooit heb gezien. Veel ken ik wel, maar was van voor mijn tijd, of gewoon niet interessant voor mij.
Zo heb ik Barbapapa twee jaar geleden pas voor het eerst gezien.
Ga d'r dan ook niet bovenopstaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Btw best koud als je op de tram staat te wachten...
Die maak ik ook altijdquote:
Nogal! Darkwing Duck mist bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Die lijst is trouwens bijzonder imcompleet
Laten we lekker link gaan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nogal! Darkwing Duck mist bijvoorbeeld
Oh ja, daar heb ik ook wel naar gekeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nogal! Darkwing Duck mist bijvoorbeeld
Ik ben de dreiging die flappert door de nacht!quote:
Niet te verwarren met zijn perverse tweelingbroer:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben de dreiging die flappert door de nacht!
Bedoel je Camp Candy, die kloteserie op dat vervelende zomerkamp? Daar was ik geen groot fan vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis onder andere:
Candy Candy
En dan was dan alleen nog maar op de Nederlandse zender
Nee,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bedoel je Camp Candy, die kloteserie op dat vervelende zomerkamp? Daar was ik geen groot fan van
Dat zegt me werkelijk niks. In tegenstelling totquote:
Ik zou durven zeggen dat Candy Candy gestopt is met herhaald te worden voordat jij 8 bent gewordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef wyccie het volgende:
Van dat hele rijtje ken ik alleen Candy Candy.
Tot mijn 8e of zo heb ik volgens mij nooit naar tekenfilms gekeken. Volgens mij keek ik mee met de volwassen tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |