Succes.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hallo en dag![]()
Ik ga cursussen... tot 16 uur. Hopelijk nog wel even tussen de middag een pauze.
Ik mag mijnquote:Op maandag 28 maart 2011 10:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
whatevs. Ik magnu vriendje noemen. Verdien ik wel de Yoda status voor.
jij ookquote:Op maandag 28 maart 2011 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag mijnnu ook officieel m'n vriend noemen
Gefeliciteerd
Oeh, dat is wel een valkuil denk ik hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jij ookmijne had wel een catch
'dat je me dat mag noemen betekent niet dat ik jou ook zo noem'
![]()
![]()
ik maak me niet zo druk er overquote:Op maandag 28 maart 2011 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een valkuil denk ik hoorIk heb de mijne zelfs officieel gevraagd
Zo makkelijk als je het antwoord toch wel al weet
hij is bipolair. Ik vertel je wel gewoon morgen meer, als jij dat dan ook doet. Mr Hypo!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef Etcetera het volgende:
Dan komt het vast wel goedJij kent 'm tenslotte
Weltrusten.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij is bipolair. Ik vertel je wel gewoon morgen meer, als jij dat dan ook doet. Mr Hypo!zo tof dat dat m uiteindelijk ook werd
naaahhh ik vind dat een leukequote:Op maandag 28 maart 2011 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Prima
Moet de mijne nu ook een nieuwe nickname krijgen hier?
Nu is hij toch wel Mr Etcie.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Prima
Moet de mijne nu ook een nieuwe nickname krijgen hier?
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
naaahhh ik vind dat een leuke
de mijne heeft nog geen nickname :/
Vecht het maar uit onderling, mij maakt het niet uitquote:
Iedere keer "het vriendje van Etcetera" typen is wel lastig.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Vecht het maar uit onderling, mij maakt het niet uitEn een nickname is geen must toch
Wat vind je van Ed? Als in Ed Cetera of Ed Etcetera?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vecht het maar uit onderling, mij maakt het niet uitEn een nickname is geen must toch
Heeft hij steeds mooie maar ietwat dubieuze handeltjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Doe dan Kareltje, daar ben ik al aan gewend
Heel erg gezelligquote:
Er is een gezegde(hier op Fok): "Bipolair? Rennen!"quote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij is bipolair. Ik vertel je wel gewoon morgen meer, als jij dat dan ook doet. Mr Hypo!zo tof dat dat m uiteindelijk ook werd
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft hij steeds mooie maar ietwat dubieuze handeltjes?
Ah, daar is het jou dus om te doen. Handig voor wanneer je pc weer eens gemold isquote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft wel handeltjes, maar dubieus zijn ze niet echt
pc's/laptops repareren
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, daar is het jou dus om te doen. Handig voor wanneer je pc weer eens gemold is
Wanneer ik m'n eigen pc gemold heb bedoel jequote:Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, daar is het jou dus om te doen. Handig voor wanneer je pc weer eens gemold is
Nee, toevallig nietquote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en Etc, woont mrEtc in Groningen toevallig?
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het wordt nog erger. Ik vind het voorstel van Donner om alle sociale huurwoningen maar even met 25 punten te verhogen zodat de huur voor die woningen met ¤ 120,= per maand omhoog gaat ook te belachelijk voor woorden.
Oh, jammerquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een beetje bijgedraaid qua meeten
Whehehe, met jou natuurlijk, en dan gelijk de mister erbij, dan kan ik hier vet gaan lopen pochenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Met hem of met mij![]()
Verander liever wat aan de hypotheekrenteaftrek. Worden koophuizen goedkoper en is er minder noodzaak tot scheefhuren voor veel mensen.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik las dit nog:
[..]! dat is echt walgelijk.... kijk wij zouden dat nog kunnen betalen, maar wij zijn dan ook scheefhuurders en ik vind het terecht dat wij daarom huurverhoging krijgen. Maar de punten aanpassen zodat ze allemaal duurder worden......
Van niet naar 'helemaal niet en als je het nog eens voorstelt zal ik je longen piercen' zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Met hem of met mij![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van niet naar 'helemaal niet en als je het nog eens voorstelt zal ik je longen piercen' zeker
Hij woont in Frieslandquote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehehe, met jou natuurlijk, en dan gelijk de mister erbij, dan kan ik hier vet gaan lopen pochen
Het leek me dat je dan wat vaker in de stad zou zijn.
ik ben wel benieuwd of hij dat ook vol kan houden als hij ons samen zietquote:Wat super trouwens dat je ex blij voor je is!Het zal m wel veel moeite hebben gekost om dat in te zien, maar echt goed dat ie het heeft gezegd
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van niet naar 'helemaal niet en als je het nog eens voorstelt zal ik je longen piercen' zeker
Ah, de volgende meet is bij jou. Das dan geregeldquote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij woont in FrieslandEn ben dinsdags in de stad
[..]
ik ben wel benieuwd of hij dat ook vol kan houden als hij ons samen zietMaar ik ben ook wel blij hoor, en de rest van de vrienden moet er maar gewoon aan wennen
er wordt zoveel geaccepteerd in onze groep, dat dit ook moet kunnen.
[..]
![]()
![]()
Neevan niet naar 'als ik er zin in heb en het een beetje te doen is qua reistijd, waarom niet'
als ik er zin in hebquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, de volgende meet is bij jou. Das dan geregeld
Ah, nou, dat kun je rustig opbouwen natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef Etcetera het volgende:
ik ben wel benieuwd of hij dat ook vol kan houden als hij ons samen ziet![]()
sowieso, uitgebreid zoenen in het openbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nou, dat kun je rustig opbouwen natuurlijk.
Dat moet ik mijn ex nageven: hij had een week na onze break een nieuwe vriendin binnen het koor, maar ik heb ze nooit uitgebreid zien zoenen (lag misschien ook deels aan de kwaliteit van hun relatie en aan het feit dat zij bang was dat ik heel kwaad was, maar toch). Dat vond ik best netjes.
Zowelquote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nou, dat kun je rustig opbouwen natuurlijk.
Dat moet ik mijn ex nageven: hij had een week na onze break een nieuwe vriendin binnen het koor, maar ik heb ze nooit uitgebreid zien zoenen (lag misschien ook deels aan de kwaliteit van hun relatie en aan het feit dat zij bang was dat ik heel kwaad was, maar toch). Dat vond ik best netjes.
tijd voor de worst meat?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn levering met Salt&Vinegar chips, Irn Bru, Malt Vinegar, Shortbread, Meet pie, Brown sauce en Baked beens & pork sausages is binnen.![]()
![]()
Irn bru, dat is toch dat drankje van vloeibaar gemaakte kauwgomballen?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn levering met Salt&Vinegar chips, Irn Bru, Malt Vinegar, Shortbread, Meet pie, Brown sauce en Baked beens & pork sausages is binnen.![]()
![]()
Ongeveer wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Irn bru, dat is toch dat drankje van vloeibaar gemaakte kauwgomballen?
Hm, ik ben vrij 'affectionate', dus ik zoen mn vriendje overal wel, maar ik kan me nog maar al te goed heugen hoe vervelend ik het als single vond om mensen uitgebreid bezig te zien, dus ik hou het wel netjesquote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zowelals ik zijn niet echt van plan om uitgebreid voor z'n neus te gaan staan zoenen. Eigenlijk is de enige plek waar het me echt geen zak zou kunnen schelen een discotheek, verder is dat iets waarvan ik het liever niet in het openbaar doe
Nog aanmoedigingen in ontvangst mogen nemen van dronken voorbijgangers neem ik aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ik ben vrij 'affectionate', dus ik zoen mn vriendje overal wel, maar ik kan me nog maar al te goed heugen hoe vervelend ik het als single vond om mensen uitgebreid bezig te zien, dus ik hou het wel netjesMaar onze eerste zoen was een uur lang, midden op de Grote Markt
(wel om 4 of 5 uur 's nachts).
een goed begin is het halve werkquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ik ben vrij 'affectionate', dus ik zoen mn vriendje overal wel, maar ik kan me nog maar al te goed heugen hoe vervelend ik het als single vond om mensen uitgebreid bezig te zien, dus ik hou het wel netjesMaar onze eerste zoen was een uur lang, midden op de Grote Markt
(wel om 4 of 5 uur 's nachts).
Hehehe, jaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog aanmoedigingen in ontvangst mogen nemen van dronken voorbijgangers neem ik aan?
Ja ik heb toen wel eens gezocht geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Maar je hebt ook zoenen en zoenen heIk vraag me ineens af hoe lang RTV Noord de beelden van die Grote Markt camera bewaard
![]()
Ik denk dat we het schattig moeten vindenquote:
http://www.facebook.com/Booquote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of het nou een echt beest of een knuffel is
Schattig vind ik niet het goeie woord denk ik
Noem het maar goedquote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Het is trouwens een goed geschoren Pom Chow(een kruising dus)
Aan de bak! En snel een beetje!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, wie geeft mij even een schop, ik moet echt gaan beginnen met de muren....
Heb ammoniak in huis dus kan iig gaan ontvetten enzo.
Leuk bedrag.quote:Een persoon uit New York heeft de jackpot van 319 miljoen dollar gewonnen. Het gaat om de hoofdprijs van de zogeheten lotto Mega Millions.
De jackpot is normaal 12 miljoen dollar, maar de prijzenpot was opgelopen doordat geen enkele deelnemer sinds 4 februari de juiste cijfers had aangekruist.
Dan passen julie wel bij elkaar...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik maak me niet zo druk er overhij is een gevalletje apart
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels is op de statuslijst te zien dat de hypotheek finaal akkoord is.
Zegt de financieel adviseur.
Huhquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar onze eerste zoen was een uur lang...
10 seconden?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh
Een uur lang? Ik ga mijn record dan maar niet vermelden...
Voor het ontvetten, kan ik je deze aanbevelen:quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ben je aan het dromen of zo?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wait... Zeggen jullie nou al allemaal dat ik van m weg moet rennen?![]()
*Ps is ook even wakker, draait zich weer om
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels is op de statuslijst te zien dat de hypotheek finaal akkoord is.
Zegt de financieel adviseur.
Gefeliciteerd in ieder geval!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, ammoniak, ik hoop dat je je handen goed beschermt... smerig spulquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd in ieder geval!!!
Die pil is al een maand weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben ongesteld geworden gister.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
* even doorrekent... zwanger medio april, baby medio januari...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Soempie het volgende:
Die pil is al een maand weg.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die pil is al een maand weg.
Want dan win je een fles whisky?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Wanneer zei ik ook al weer dat je binnen 3 maanden zwanger werd?
Doe mij een lol en regel dat...
Nee, zit niks aan vast.quote:
Haha, lijkt me wel leuk om dat weer eens te doen voor 'vreemden'.quote:Ik heb je nog even gepitched bij een vriend voor een eventuele whiskyproeverij met zijn collegas. Ze hebben binnenkort een champagneproeverij dus ik dacht: dan kan whisky ook. Maar ik weet niet of 'ie hapt
Als het allemaal zó vanzelfsprekend was, was ik nu al bijna uitgerekendquote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* even doorrekent... zwanger medio april, baby medio januari...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |