Huh, ik heb het werkelijk nergens over moraal, dat heb je toch echt zelf verzonnen. Ik denk enkel aan de veiligheid van mijn eigen dochter.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar who cares. Dat gebeurt dagelijks duizenden keren. Tis gewoon een administratieve afhandeling hoor. De meeste mensen rijden wel es te hard, maar als je fok leest rijdt iedereen 30 en is elke 'hardrijder' een moordenaar.
[..]
...jij begint over moraal. Dan is het wel vrij kansloos om iemand zowel kanker als down toe te wensen. Net zo verwerpelijk.
Dat is dan weer niet zo. De overtredingen die TS hier heeft begaan vallen niet onder het administratief recht, maar onder het strafrecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar who cares. Dat gebeurt dagelijks duizenden keren. Tis gewoon een administratieve afhandeling hoor. De meeste mensen rijden wel es te hard, maar als je fok leest rijdt iedereen 30 en is elke 'hardrijder' een moordenaar.
Het krijgen van kinderen is imo geen excuus voor verlies van verstand.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:21 schreef Nielsch het volgende:
Huh, ik heb het werkelijk nergens over moraal, dat heb je toch echt zelf verzonnen. Ik denk enkel aan de veiligheid van mijn eigen dochter.
Het gaat dan ook vooral om zijn houding, die houding die al die jochies hebben voordat ze zichzelf met 160 om een boom heen vouwen: "ik ben een superieure coureur die zoiets toch nooit gaat overkomen"quote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef Kreator het volgende:
Wat een moraalridders hier meteen weer..
TS heeft gewoon te hard gereden. Hij is geen crimineel ofzo. Djeez.
Die in zijn broek poept van het verkeer in Parijs?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je natuurlijk niet. Misschien is ie wel een baas met een racelicentie.
In theorie wel. In de praktijk krijg je gewoon een acceptgiro thuis. Het gaat ze om het geld, niet om de straf.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo. De overtredingen die TS hier heeft begaan vallen niet onder het administratief recht, maar onder het strafrecht.
In dit geval zou ik daar niet al te hard op rekenen. Als TS overtreding van artikel 10 WVW ("straatrace") ten laste wordt gelegd, schat ik dat het direct naar de rechter gaat en dat die rechter een (al dan niet voorwaardelijke) OBM oplegt (naast een boete of taakstraf).quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef Kreator het volgende:
In theorie wel. In de praktijk krijg je gewoon een acceptgiro thuis. Het gaat ze om het geld, niet om de straf.
Roomser dan de paus.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo. De overtredingen die TS hier heeft begaan vallen niet onder het administratief recht, maar onder het strafrecht.
Maar verder wel mee eens, iedereen is opeens heiliger dan de paus.
Echt heel slim is het niet, maar om dan meteen met dode baby's te gaan smijten slaat natuurlijk ook weer helemaal nergens op. T was gewoon ff baldadig en nu moet TS een gigantische boete betalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Lienekien het volgende:
Maar dan nog vind ik wel eens te hard rijden nog wel even iets anders dan wat TS hier vertelt.
Het slaat ook nergens op om iedereen heiliger dan de paus te noemen, en dat dan afgezien van dat het roomser moet zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt heel slim is het niet, maar om dan meteen met dode baby's te gaan smijten slaat natuurlijk ook weer helemaal nergens op. T was gewoon ff baldadig en nu moet TS een gigantische boete betalen.
Mooooquote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan lees je het topic maar, luie neus.
Een BMW en een Mercedes, de wat betere uitvoeringen. Het zijn blagen die net hun rijbewijs hebben en die mochten even in de auto van pa en ma rijdenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Moooogeen zin in want ik weet al waar het hele topic over gaat: oooh rij je zo hard je bent een gevaar op de weg mafkees de boete is terecht blablabla.
Dan blijf je toch geheel weg met deze loze opmerkingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Moooogeen zin in want ik weet al waar het hele topic over gaat: oooh rij je zo hard je bent een gevaar op de weg mafkees de boete is terecht blablabla.
Ah maar natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Een BMW en een Mercedes, de wat betere uitvoeringen. Het zijn blagen die net hun rijbewijs hebben en die mochten even in de auto van pa en ma rijden
Nee want ik wilde weten in wat voor auto's ze redenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan blijf je toch geheel weg met deze loze opmerkingen.
Want dat draagt echt bij aan de discussie of deze jongeman 100 of 3000 euro boete gaat krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee want ik wilde weten in wat voor auto's ze reden
Vaders bmw met een radar detector? Laat me raden als je uit het raam kijkt zie je de woonwagen waar je nichtje woontquote:Op maandag 28 maart 2011 01:13 schreef stephano_mc het volgende:
Ja haar (vader's) bmw 6 serie is volgens mij wel een stukje sneller dan mijn (moeder's) mercedes E
Maar dat maakt het verschil niet, mijn eigen opel corsa gaat ook wel over de 180 als ik dat wil hoor
en we hebben gewoon langs de kant gewacht op m'n oom en tante om de auto op te komen halen en zijn daarna door naar turnhout gegaan
@civilian: zeker weten? dat zou namelijk een aardige meevaller zijn, volgens mijn oom zou daar tot 6000 euro boete voor kunnen krijgen!
Net alsof alle papa's zo perfect kunnen rijdenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef Beregd het volgende:
Die jonge snotters die eens met hun vaders BMW/Audi mogen rijden zijn echt een van de grootste gevaren op de weg. meestal denken ze perfect te kunnen rijden, maar ze voelen, itt hun vaders, het verkeer nauwelijks aan.
Maar ze hebben in de regel wel heel wat jaren meer ervaring dan hun jonge zoons.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof alle papa's zo perfect kunnen rijden
Dat is waar, maar desondanks denken de meeste dat ze bijzonder goed kunnen autorijden juist vanwege de vele kilometers/jaren. Wat natuurlijk niet altijd opgaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ze hebben in de regel wel heel wat jaren meer ervaring dan hun jonge zoons.
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alles boven 140-150 is onverantwoord.
Oh ja, want al die reacties hier dragen bij aan een discussiequote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Want dat draagt echt bij aan de discussie of deze jongeman 100 of 3000 euro boete gaat krijgen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Net goed, hoop dat ze alles van je afpakken.
Net zoals Volvo- en Ford rijders een selectieve blindheid voor spiegels hebben..quote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb niet zo'n hoge pet op van BMW- en Mercedesrijders. Die kunnen over het algemeen de bediening van de richtingaanwijzers nogal slecht vinden.
Oeh, dat doet pijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Net zoals Volvo- en Ford rijders een selectieve blindheid voor spiegels hebben..
Aso's zitten in iedere merk auto, niet alleen in de merken die beter zijn dan waar jij 't mee moet doen
Waar was TS aan het 'racen'? Binnen de BBK, of op de snelweg?
Is ook niet makkelijk natuurlijk, in een auto die alles voor je doet, adaptieve cruisecontrol, tractiecontrole, massagestoelen, handsfreebellen, headsupdisplay.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb niet zo'n hoge pet op van BMW- en Mercedesrijders. Die kunnen over het algemeen de bediening van de richtingaanwijzers nogal slecht vinden.
Dat zijn hele dure extra opties die je niet moet verslijten door ze (overmatig - als in elke keer wanneer je afslaat) te gebruikenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Iets met een paar ziekten en benamingen als "wouten" voor de struise jongens en meiden van de KLPD.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:50 schreef Scorpie het volgende:
Hoe reageerde je pappa? Als een echte Tokkie zeker?
Ik moest wel even lachen toen ik zag dat een vrouw geen hoge pet op heeft van andere automobilisten. Dat verzin je niet, zo'n grapquote:
Hoe bedoel je, andere automobilisten?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen toen ik zag dat een vrouw geen hoge pet op heeft van andere automobilisten. Dat verzin je niet, zo'n grap
Ik durf best toe te geven dat ik elke 2 weken een parkeerboete heb. Heb mijn auto nu goeie 6 maanden, al zeker 1200 euro aan uitgegeven. Maar meer dan 50km p/u zal ik nooit te hard rijden en doorgaans zelfs nog geen 20 km te hard.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar verder wel mee eens, iedereen is opeens heiliger dan de paus.
Ik zou mijn geld liever ergens anders aan besteden...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik elke 2 weken een parkeerboete heb. Heb mijn auto nu goeie 6 maanden, al zeker 1200 euro aan uitgegeven. Maar meer dan 50km p/u zal ik nooit te hard rijden en doorgaans zelfs nog geen 20 km te hard.
Niet te laat zijn op het werk omdat ze te laat opgestaan zijn? Geen ideequote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Thomass het volgende:
Ik snap al die mannetjes (dat zijn het vaak) niet, wat is er zo vet aan keihard rijden?! Leg het me eens uit.
En waar men over het algemeen in zeer veilige auto's rijden, en honderden meters afstand houden, gelijk naar rechts gaan na het inhalen, en respect voor elkaar hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef capricia het volgende:
Als je zo hard wil rijden, waarom dan niet ff naar Duitsland, waar ze die snelheden wel gewend zijn?
Aan een parkeervergunning bijv? Weet je wat dat kostquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld liever ergens anders aan besteden...
Nee, geen flauw idee, heb een dubbele opritquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Aan een parkeervergunning bijv? Weet je wat dat kost
Geen idee. Is ook niks aan. Ik vind het alleen op een circuit leuk. Iets met bochten enzoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Thomass het volgende:
Heb op een lege snelweg ooit eens 90 km/h te hard gereden om te kijken wat er nou zo leuk aan is. Nou boh boh wat vet. Ik snap de lol er niet van en sindsdien rijd ik gewoon normaal (dus +/- 20 km/h de toegestane snelheid)
Ik snap al die mannetjes (dat zijn het vaak) niet, wat is er zo vet aan keihard rijden?! Leg het me eens uit.
Echt waar, Captain Obvious?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld liever ergens anders aan besteden...
Hoezo? Dit zijn gewoon ongelooflijke tokkies die niet nadenken over de gevolgen voor anderen. Permanente rijontzegging lijkt me de enige oplossing voor dit soort mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:05 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
djiez, en jij bent mod??wat een puberale reactie.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:05 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
djiez, en jij bent mod??wat een puberale reactie.
nou het taalgebruik vind ik behoorlijk tokkie als ik eerlijk mag zijn. Prima als je over een ander wilt oordelen, maar blijf respect houden voor een ander. Reactie van mevr. BrandX zou niet mijn stijl zijn, als ik mod was had ik haar reactie eraf gegooid eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoezo? Dit zijn gewoon ongelooflijke tokkies die niet nadenken over de gevolgen voor anderen. Permanente rijontzegging lijkt me de enige oplossing voor dit soort mensen.
OK, hoop dat je je ook zo gedraagt in het echte leven, zul je ver komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig dan maar dat jij geen mod ben.
Niks mis met die reactie uit het hart.
Dat lukt best aardig, dank je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:21 schreef HeetBoven het volgende:
OK, hoop dat je je ook zo gedraagt in het echte leven, zul je ver komen
Als je koters met een 9mm thuis komen is dat hun zaak?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Vido23f het volgende:
Als mijn kinderen later thuiskomen met dingen waar ze niet mee horen thuis te komen, dan is dat hun zaak.
In tegendeel, de chauffeurs die denken dat ze beter auto kunnen rijden dan wie dan ook dan zijn (zie het bewijs in dit topic), meestal de slechtste bestuurders.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die van zichzelf zegt dat hij slecht rijdt. Ik hecht dus weinig waarde aan je eigen oordeel.
Als je koters thuiskomen met een nieuwe papa, dan heb je het gemaaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 06:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je koters met een 9mm thuis komen is dat hun zaak?![]()
Wat een geweldige instelling
Whehe, maar vergeet niet dat dat hun eigen zaak isquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:45 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Als je koters thuiskomen met een nieuwe papa, dan heb je het gemaakt
Nog iets geleerd hiervan?quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef stephano_mc het volgende:
Wat zijn we hier toch allemaal schijnheilig zeg,
Iedereen zwaar op z'n teentjes getrapt omdat ik een keertje wat harder reed...
Maargoed, even een laatste update:
Ik en m'n nichtje hebben allebei een schikkingsvoorstel ontvangen van circa 2000 euro (bovenop een rijontzegging van 3 maanden).
In overleg met onze advocaten hebben we besloten dit voorstel te accepteren om verdere vervolging en een eventueel strafblad te voorkomen.
'quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef stephano_mc het volgende:
Ik en m'n nichtje hebben allebei een schikkingsvoorstel ontvangen van circa 2000 euro (bovenop een rijontzegging van 3 maanden).
In overleg met onze advocaten hebben we besloten dit voorstel te accepteren om verdere vervolging en een eventueel strafblad te voorkomen.
Als onze reacties schijnheilig zijn, dan vind ik het krankzinnig dat je die boete accepteert. Kom op voor je recht man, je hebt niets misdaan, waarom zou je 2000 euro boete gaan betalen?quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef stephano_mc het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef stephano_mc het volgende:
wat harder..quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef stephano_mc het volgende:
Mooi, je geeft dus zelf ook toe dat je schuldig bent.quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef stephano_mc het volgende:
Valt me ook nog mee. Misschien 'verzachtende' factoren ofzo? Geheid dat je moet voorkomen als je met zo'n snelheid door een woonwijk heenraast.quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef capricia het volgende:
Dat is wel een flinke straf TS.
Gek eigenlijk dat je niet voor hoefde te komen..
Woonwijk?quote:Op maandag 11 april 2011 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt me ook nog mee. Misschien 'verzachtende' factoren ofzo? Geheid dat je moet voorkomen als je met zo'n snelheid door een woonwijk heenraast.
Het was geen woonwijk. Vandaar verzachtende factor ';).quote:
Ik ben met je eens dat beginnende bestuurders zichzelf in veel gevallen overschatten, of zoals hier, denken dat een auto speelgoed is...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ze hebben in de regel wel heel wat jaren meer ervaring dan hun jonge zoons.
En nu graag de pk/kg vergelijken...quote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef YoshiBignose het volgende:
¤2000 ach... betalen papa en mama toch ook wel? Bovendien, niks mis met deze hoor:
[ afbeelding ]
En zelfs 1900 pk
voor de rijontzegging moeten we nog wel voorkomen, maar dat is een standaard procedure dus gezien de feiten (snelheid) staat dat wel vast en kunnen we die dan ook alvast bij de straf optellenquote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef capricia het volgende:
Een rijontzegging zonder dat je hoeft voor te komen, vind ik erg vreemd.
Maar als je dan wel een keer wordt gepakt.....ben je ook goed zuur.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon de gok wagen en gewoon blijven rijden, de kans dat ze je pakken is sowieso klein als je normaal rijdt.
Op iedere snelweg staan camera's die je kenteken registreren. Dus dan heb je zo een politieauto achter je aan als je 1 van die camera's passeert.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon de gok wagen en gewoon blijven rijden, de kans dat ze je pakken is sowieso klein als je normaal rijdt.
Lekker slim, hoeft ie maar in een ongeluk betrokken te raken en de verzekering gaat heeel moeilijk doen ineens.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Aah man, 2000 euro had je een prachtige vakantie van kunnen vieren!quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
voor de rijontzegging moeten we nog wel voorkomen, maar dat is een standaard procedure dus gezien de feiten (snelheid) staat dat wel vast en kunnen we die dan ook alvast bij de straf optellen
De boete betaal ik overigens gewoon uit m'n eigen zak en de rijontzegging is lastig merk ik al, ik woon zelf op loopafstand van de universiteit dus dat is het probleem niet, alleen als ik weer terug wil naar Nederland is het lastig dus ik denk dat ik tijdens de zomermaanden maar gewoon in Frankrijk blijf.
Met die kekke camera's van het KLPD ben je gelijk aan de beurt als ze je kenteken scannen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Adviseren om een misdrijf te begaan lijkt me niet zo slimquote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Je krijgt een rijontzegging, dat wil niet zeggen dat niemand je auto meer mag gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op iedere snelweg staan camera's die je kenteken registreren. Dus dan heb je zo een politieauto achter je aan als je 1 van die camera's passeert.
Als politieagenten een signalering zien dat de auto is van iemand met een OBM, gaan ze toch vaak eventjes kijken wie er in rijdt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Je krijgt een rijontzegging, dat wil niet zeggen dat niemand je auto meer mag gebruiken.
Tja het is riskant, maar de pakkans is klein en als je echt niet anders weg kunt...
Alleen kan je volgens mij wel tot een half jaar cel krijgen als ze je wel pakken
hahaha LOLquote:Je kan natuurlijk ook gewoon de gok wagen en gewoon blijven rijden, de kans dat ze je pakken is sowieso klein als je normaal rijdt.
Enigzins overdreven, maar er zit een kern van waarheid in. Rijden zonder (geldig) rijbewijs is idd een misdrijf. Als je dat flikt dan mogen ze wat mij betreft je heel lang wegstoppen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
hahaha LOL
Als je wordt gepakt ben je echt de sjaak. Heb je een misdrijf achter je naam staan. Dan weet je zeker dat je een dikke boete en een enorme rijontzegging krijgt. En als je een ongeluk veroorzaakt mag je zelf gaan lappen.
Je bent dan niet verzekerd. Stel dat je iemand invalide rijdt dan kun je ff een paar miljoen aftikken omdat diegene zn leven is verpest. Succes met terugbetalen
Oh jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
hahaha LOL
Als je wordt gepakt ben je echt de sjaak. Heb je een misdrijf achter je naam staan. Dan weet je zeker dat je een dikke boete en een enorme rijontzegging krijgt. En als je een ongeluk veroorzaakt mag je zelf gaan lappen.
Je bent dan niet verzekerd. Stel dat je iemand invalide rijdt dan kun je ff een paar miljoen aftikken omdat diegene zn leven is verpest. Succes met terugbetalen
Jij ziet het verschil niet met onverzekerd gaan rondrijden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh jastel nou dat je gewoon mag rijden en je iemand invalide rijdt, je probeert te ontwijken en toevallig een hele basisschool aan kinderen schept op weg naar hun gymles en 1 van de ouders liep toevallig langs en die heeft een wapen en knalt een paar kogels in je knieschijf en laat je bloedend liggen maar je denkt ik leef gelukkig nog en dan word je getroffen door de bliksem.
Dan ben je ook de sjaak...
Ze bedoelen dat als je een ongeluk maakt je dan nooit verzekerd bent omdat je geen rijbewijs meer hebt. Snap je dat ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Er is geen verschil. Je kan echt niet opeens slechter rijden hoor. Je gaat zelfs rustiger en normaler rijden omdat je minder op wilt vallen. Ja, als je gepakt wordt, dan is er een verschil dat begrijp ik ook wel mens.
Waarom doe je zo opgefokt? Zit je ook zo achter het stuur?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Jezus christus je meent het, ik zeg toch ook er is geen verschil totdat je gepakt wordt. Ik zou het zelf ook niet aanbevelen, maar het is wel een optie. Maar goed, ik adviseer dat ook alleen maar omdat ie gepakt is op te snel rijden. Vind ik altijd wat overdreven om rijontzegging tegen. Met drank op achter het stuur begrijp ik het.
Ik rijd helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Neemaar jij rijdt zeker als dat plaatje van je?
En hoe is dit geen race?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef stephano_mc het volgende:
dus dan probeer je natuurlijk allebei om de snelste te zijn
Ja, dat hebben we al lang en breed gehad, hoor.quote:
houdt de muis boven het linkje naar de topic en je ziet rechts van het linkje een rode kruisje verschijnen waar je op kunt klikkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef YoshiBignose het volgende:
ik ga hier niet eens meer reageren. Hoe verwijder ik een topic ook alweer uit mijn actieve topics?
Bedankt! Mzzlquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
houdt de muis boven het linkje naar de topic en je ziet rechts van het linkje een rode kruisje verschijnen waar je op kunt klikken
Dit topic is voor mij alleen al genoeg om de rest van mijn leven een voorstander van kentekenscanning te zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 23:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met die kekke camera's van het KLPD ben je gelijk aan de beurt als ze je kenteken scannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |