Ik ben met je eens dat beginnende bestuurders zichzelf in veel gevallen overschatten, of zoals hier, denken dat een auto speelgoed is...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ze hebben in de regel wel heel wat jaren meer ervaring dan hun jonge zoons.
En nu graag de pk/kg vergelijken...quote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef YoshiBignose het volgende:
¤2000 ach... betalen papa en mama toch ook wel? Bovendien, niks mis met deze hoor:
[ afbeelding ]
En zelfs 1900 pk
voor de rijontzegging moeten we nog wel voorkomen, maar dat is een standaard procedure dus gezien de feiten (snelheid) staat dat wel vast en kunnen we die dan ook alvast bij de straf optellenquote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef capricia het volgende:
Een rijontzegging zonder dat je hoeft voor te komen, vind ik erg vreemd.
Maar als je dan wel een keer wordt gepakt.....ben je ook goed zuur.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon de gok wagen en gewoon blijven rijden, de kans dat ze je pakken is sowieso klein als je normaal rijdt.
Op iedere snelweg staan camera's die je kenteken registreren. Dus dan heb je zo een politieauto achter je aan als je 1 van die camera's passeert.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon de gok wagen en gewoon blijven rijden, de kans dat ze je pakken is sowieso klein als je normaal rijdt.
Lekker slim, hoeft ie maar in een ongeluk betrokken te raken en de verzekering gaat heeel moeilijk doen ineens.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Aah man, 2000 euro had je een prachtige vakantie van kunnen vieren!quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
voor de rijontzegging moeten we nog wel voorkomen, maar dat is een standaard procedure dus gezien de feiten (snelheid) staat dat wel vast en kunnen we die dan ook alvast bij de straf optellen
De boete betaal ik overigens gewoon uit m'n eigen zak en de rijontzegging is lastig merk ik al, ik woon zelf op loopafstand van de universiteit dus dat is het probleem niet, alleen als ik weer terug wil naar Nederland is het lastig dus ik denk dat ik tijdens de zomermaanden maar gewoon in Frankrijk blijf.
Met die kekke camera's van het KLPD ben je gelijk aan de beurt als ze je kenteken scannen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Adviseren om een misdrijf te begaan lijkt me niet zo slimquote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Je krijgt een rijontzegging, dat wil niet zeggen dat niemand je auto meer mag gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op iedere snelweg staan camera's die je kenteken registreren. Dus dan heb je zo een politieauto achter je aan als je 1 van die camera's passeert.
Als politieagenten een signalering zien dat de auto is van iemand met een OBM, gaan ze toch vaak eventjes kijken wie er in rijdt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Je krijgt een rijontzegging, dat wil niet zeggen dat niemand je auto meer mag gebruiken.
Tja het is riskant, maar de pakkans is klein en als je echt niet anders weg kunt...
Alleen kan je volgens mij wel tot een half jaar cel krijgen als ze je wel pakken
hahaha LOLquote:Je kan natuurlijk ook gewoon de gok wagen en gewoon blijven rijden, de kans dat ze je pakken is sowieso klein als je normaal rijdt.
Enigzins overdreven, maar er zit een kern van waarheid in. Rijden zonder (geldig) rijbewijs is idd een misdrijf. Als je dat flikt dan mogen ze wat mij betreft je heel lang wegstoppen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
hahaha LOL
Als je wordt gepakt ben je echt de sjaak. Heb je een misdrijf achter je naam staan. Dan weet je zeker dat je een dikke boete en een enorme rijontzegging krijgt. En als je een ongeluk veroorzaakt mag je zelf gaan lappen.
Je bent dan niet verzekerd. Stel dat je iemand invalide rijdt dan kun je ff een paar miljoen aftikken omdat diegene zn leven is verpest. Succes met terugbetalen
Oh jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
hahaha LOL
Als je wordt gepakt ben je echt de sjaak. Heb je een misdrijf achter je naam staan. Dan weet je zeker dat je een dikke boete en een enorme rijontzegging krijgt. En als je een ongeluk veroorzaakt mag je zelf gaan lappen.
Je bent dan niet verzekerd. Stel dat je iemand invalide rijdt dan kun je ff een paar miljoen aftikken omdat diegene zn leven is verpest. Succes met terugbetalen
Jij ziet het verschil niet met onverzekerd gaan rondrijden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh jastel nou dat je gewoon mag rijden en je iemand invalide rijdt, je probeert te ontwijken en toevallig een hele basisschool aan kinderen schept op weg naar hun gymles en 1 van de ouders liep toevallig langs en die heeft een wapen en knalt een paar kogels in je knieschijf en laat je bloedend liggen maar je denkt ik leef gelukkig nog en dan word je getroffen door de bliksem.
Dan ben je ook de sjaak...
Ze bedoelen dat als je een ongeluk maakt je dan nooit verzekerd bent omdat je geen rijbewijs meer hebt. Snap je dat ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Er is geen verschil. Je kan echt niet opeens slechter rijden hoor. Je gaat zelfs rustiger en normaler rijden omdat je minder op wilt vallen. Ja, als je gepakt wordt, dan is er een verschil dat begrijp ik ook wel mens.
Waarom doe je zo opgefokt? Zit je ook zo achter het stuur?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Jezus christus je meent het, ik zeg toch ook er is geen verschil totdat je gepakt wordt. Ik zou het zelf ook niet aanbevelen, maar het is wel een optie. Maar goed, ik adviseer dat ook alleen maar omdat ie gepakt is op te snel rijden. Vind ik altijd wat overdreven om rijontzegging tegen. Met drank op achter het stuur begrijp ik het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |