quote:dus dan probeer je natuurlijk allebei om de snelste te zijn
Jullie waren toch ook aan het racen op de openbare wegquote:Maar wat ons wel stoort is dat de politie van mening was dat wij aan het straatracen waren!
En hoe noem je dat, als je allebei als eerste wil finishen met een auto?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef stephano_mc het volgende:
Ik reed een paar uur geleden samen met m'n nichtje van Nijmegen naar Turnhout en tja, dan heb je allebei een redelijk snelle auto en dan hou je er allebei wel van om hard te rijden dus dan probeer je natuurlijk allebei om de snelste te zijn
We reden gewoon allebei snel en we bleven dicht bij elkaar waardoor het wel duidelijk was dat wij bij elkaar hoorde, Maar het was nou ook weer niet dat we alles op alles zette om als eerste aan te komen, het was meer speels om het zo maar te zeggenquote:Jullie waren toch ook aan het racen op de openbare weg
SUKKEL! Je was gewoon ordinair aan het straatracen met je nichtje.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
We reden gewoon allebei snel en we bleven dicht bij elkaar waardoor het wel duidelijk was dat wij bij elkaar hoorde, Maar het was nou ook weer niet dat we alles op alles zette om als eerste aan te komen, het was meer speels om het zo maar te zeggen
@ bansheeboy
ik ontken niet dat ik te hard gereden heb, maar STRAATRACEN? dat is gewoon onzin!
Wat je maar speels noemt. Je nicht reed zoveel te hard dat ze haar rijbewijs hebben ingevorderd.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
We reden gewoon allebei snel en we bleven dicht bij elkaar waardoor het wel duidelijk was dat wij bij elkaar hoorde, Maar het was nou ook weer niet dat we alles op alles zette om als eerste aan te komen, het was meer speels om het zo maar te zeggen
@ bansheeboy
ik ontken niet dat ik te hard gereden heb, maar STRAATRACEN? dat is gewoon onzin!
Straatracen is niet alleen a la the fast & the furious met gepimpte auto's knallen op afgezette stukken weg. Je geeft zelf openlijk toe dat je een race aan het doen was met je nichtje. Je bent gepakt, live with it.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
@ bansheeboy
Maar die is nooit gefinisht.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:03 schreef Snakey het volgende:
Je nichtje heeft in ieder geval wel gewonnen. 15 km/pu sneller.
180 rijden gemiddeld en proberen het snelste ergens te zijn en dan ontkennen dat je aan het racen bentquote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
@ bansheeboy
TS ook niet. Maar die had nooit kunnen winnen met die slakkengang ten opzichte van zijn nichtje.quote:
Ghe ja. Zij heeft tenminste een echte auto. Maar nu dus zonder rijbewijs.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
TS ook niet. Maar die had nooit kunnen winnen met die slakkengang ten opzichte van zijn nichtje.
Lees er eigenlijk niks over of TS gefinisht is of niet. Hij was z'n rijbewijs in ieder geval niet kwijt. TS, ben je ooit in Turnhout aangekomen of zijn jullie allebei maar afgehaakt na die boetes?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
TS ook niet. Maar die had nooit kunnen winnen met die slakkengang ten opzichte van zijn nichtje.
Met zijn 2en met die snelheden over de openbare weg rijden is gewoon straatracen. Jullie waren elkaar duidelijk aan het opjutten.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:07 schreef stephano_mc het volgende:
Nouja, speels was misschien ook wel een understatement
maar het was nou niet echt dat het er ons om te doen was om als eerste aan te komen, maar meer een beetje stoer doen tegenover elkaar, dat noem ik nog steeds geen straatracen
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:07 schreef stephano_mc het volgende:
maar het was nou niet echt dat het er ons om te doen was om als eerste aan te komen, maar meer een beetje stoer doen tegenover elkaar, dat noem ik nog steeds geen straatracen
Dat is het risico van het spelletje.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe ja. Zij heeft tenminste een echte auto. Maar nu dus zonder rijbewijs.
Gewoon een beetje speels kijken wie het hardste kon.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:07 schreef stephano_mc het volgende:
Wat voor een idioten zijn jullie eigenlijk? Liggen racen (lees: joyriden) met auto's die niet eens van jullie zelf zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:13 schreef stephano_mc het volgende:
Ja haar (vader's) bmw 6 serie is volgens mij wel een stukje sneller dan mijn (moeder's) mercedes E
Maar dat maakt het verschil niet, mijn eigen opel corsa gaat ook wel over de 180 als ik dat wil hoor
en we hebben gewoon langs de kant gewacht op m'n oom en tante om de auto op te komen halen en zijn daarna door naar turnhout gegaan
@civilian: zeker weten? dat zou namelijk een aardige meevaller zijn, volgens mijn oom zou daar tot 6000 euro boete voor kunnen krijgen!
En stel dat je 'm total loss had gereden, dwaas?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:17 schreef stephano_mc het volgende:
Mocht de auto gewoon lenen van m'n moeder hoor
Natuurlijk met de afspraak dat boetes en schade voor eigen rekening zijn
Bullshit. Als dit de eerste leer is dat ze met zo'n verklikker gepakt is, is de boete iets van 300,- ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 01:13 schreef stephano_mc het volgende:
Ja haar (vader's) bmw 6 serie is volgens mij wel een stukje sneller dan mijn (moeder's) mercedes E
Maar dat maakt het verschil niet, mijn eigen opel corsa gaat ook wel over de 180 als ik dat wil hoor
en we hebben gewoon langs de kant gewacht op m'n oom en tante om de auto op te komen halen en zijn daarna door naar turnhout gegaan
@civilian: zeker weten? dat zou namelijk een aardige meevaller zijn, volgens mijn oom zou daar tot 6000 euro boete voor kunnen krijgen!
Eh.. als jij door jouw eigen toedoen jouw auto total loss rijdt dan is er geen verzekering die je uitkeert hoortquote:Op maandag 28 maart 2011 01:23 schreef stephano_mc het volgende:
@seven
relax, ik rij alleen hard als het kan en het was aardig rustig op de snelweg
en stel dat ik een auto total loss zou rijden word dat gewoon een verzekeringskwestie
@civilian:
hoop het! ik vond het ook wel erg zuur!
Ach ja als diegene in de auto total loss is en dood of levenslang gehandicapt, dan is er gelukkig altijd nog de verzekering!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:23 schreef stephano_mc het volgende:
@seven
en stel dat ik een auto total loss zou rijden word dat gewoon een verzekeringskwestie
@civilian:
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:23 schreef stephano_mc het volgende:
@seven
@civilian:
Die keert dan niet uit, hoor. Dan mag TS netjes elke maand van zijn leven 500 euro inleveren aan schadevergoedingen, zeker bij levenslang gehandicapt. Krom eigenlijk, je rijdt beter iemand dood dan gehandicapt.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ja als diegene in de auto total loss is en dood of levenslang gehandicapt, dan is er gelukkig altijd nog de verzekering!
Kan 't hier niet anders dan mee eens zijn. Vooral dat kutkind gedeeltequote:Op maandag 28 maart 2011 01:29 schreef Seven. het volgende:
[..]. En als je iemand doodrijdt, is dat dan ook een verzekeringskwestie? En als de auto van je moeder total loss is door je eigen schuld, hoeveel denk je dan precies terug te krijgen van de verzekering?
Luister kutkind, blijkbaar krijg jij niet op je flikker voor dit soort dingen en blijkbaar ben je ook te dom om de mogelijke gevolgen te overzien. Als jij iemand doodjakkert, dan draai je gewoon keihard de bak in. Als jij de auto total loss gereden hebt omdat je aan het straatracen was, dan krijg je geen cent terug.
Het was dom, onvolwassen, onveilig en ik persoonlijk vind het jammer dat ze jouw rijbewijs niet ook ingenomen hebben. Ik snap in ieder geval best waarom veel verzekeringsmaatschappijen snelle auto's niet willen verzekeren op naam van iemand die nog geen 24 is.
Dat gun je niemand.quote:Op maandag 28 maart 2011 04:26 schreef Hater het volgende:
Ik hoop dus gewoon serieus dat TS zichzelf zo kapot raced tegen een muur dat hij voor de rest van zn leven door een rietje moet eten en in enorme pijn leeft.
Nou, nee. Politie heeft het goed gezien in dit geval. Meneer geeft nota bene zelf in de OP aan dat er sprake was van een wedstrijdelement.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Om het even plat te zeggen: volgens mij ben je keihard genaaid.
Dit soort mongolen moeten ze gewoon opsluiten.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:17 schreef dreamzk het volgende:
TS ik hoop dat je dit voor de rechter laat komen en hij jou zo'n klapjosti vindt dat hij je ook maar een rijverbod geeft.
'Meneer TS hierbij veroordeel ik u tot 20 stokslagen wegens onbegrensde domheid'..quote:Op maandag 28 maart 2011 07:14 schreef Scorpie het volgende:
De politie heeft toch gewoon gelijk, je was aan het straatracenIk snap niet hoe je in godsnaam denkt jezelf hieruit te kunnen lullen.
"Ja sorry meneer de Rechter, we probeerden met zijn 2en in aparte auto`s zo snel mogelijk van A naar B te komen, bleven dicht bij elkaar en deden het op een speelse manier, maar het is echt geen straatracen hoor!" Gelooft u het zelf?
Amen.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:29 schreef Seven. het volgende:
[..]. En als je iemand doodrijdt, is dat dan ook een verzekeringskwestie? En als de auto van je moeder total loss is door je eigen schuld, hoeveel denk je dan precies terug te krijgen van de verzekering?
Luister kutkind, blijkbaar krijg jij niet op je flikker voor dit soort dingen en blijkbaar ben je ook te dom om de mogelijke gevolgen te overzien. Als jij iemand doodjakkert, dan draai je gewoon keihard de bak in. Als jij de auto total loss gereden hebt omdat je aan het straatracen was, dan krijg je geen cent terug.
Het was dom, onvolwassen, onveilig en ik persoonlijk vind het jammer dat ze jouw rijbewijs niet ook ingenomen hebben. Ik snap in ieder geval best waarom veel verzekeringsmaatschappijen snelle auto's niet willen verzekeren op naam van iemand die nog geen 24 is.
Hij detecteert radar, ga zelf googlen ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:08 schreef Zolder het volgende:
Kan je wat meer vertellen over die radardetector?
Je hebt toch geen domme dingen toegegeven die de agenten in de verklaring hebben gezetquote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef stephano_mc het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met een aanklacht wegens straatracen?
Waarop baseren ze deze aanklacht en zou dat in ons geval terecht zijn? en wat is de straf die je hiervoor kan krijgen (heb vluchtig gezocht, maar meer dan een verplichte rijvaardigheidstest kan ik niet vinden)?
De politie natuurlijk.quote:
Echt, alleen voor je stuitende domheid moeten ze je rijbewijs al innemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef stephano_mc het volgende:
Mensen, ik kan jullie garanderen dat ik veiliger rij dan een gemiddelde oma die 80 kilometer per uur rijd op de snelweg!
Ik weet natuurlijk ook wel dat ik een beetje te hard reed en ik heb dan ook geen probleem met de boete, zelfs als op basis van mijn snelheid m'n rijbewijs afgepakt zouden hebben zou ik balen maar het ook wel terecht vinden.
Maar gewoon met z'n tweeën een beetje snel rijden is volgens mij nog steeds geen racen
en wat de radardetector betreft, ik weet het het fijne niet van, was in ieder geval zo'n ding dat begint te piepen wanneer een radarcontrole in de buurt is
Kom eens met argumenten dan. Argumenten voor het tegendeel zijn al gegeven, zelfs wetteksten.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:02 schreef stephano_mc het volgende:
maar nog steeds, straatracen is toch onredelijk?
Als dit geen wedstrijd ter vergelijking van prestaties is dan weet ik niet wat wel.quote:dus dan probeer je natuurlijk allebei om de snelste te zijn
quote:a.Strafbedreiging
Overtreding van dit wedstrijdverbod kan worden gestraft met hechtenis van ten hoogste twee maanden en/of geldboete van ¤ 3800 (art. 177 lid 1 WVW 1994 jo. art. 23 lid 4 Sr). Voor feiten begaan tussen 1 januari 2008 en 1 januari 2010 geldt een geldboete van maximaal ¤ 3700. Voor feiten begaan tussen 1 februari 2006 en 1 januari 2008 geldt een geldboete van maximaal ¤ 3350. Voor feiten begaan voor 1 februari 2006 geldt een geldboete van maximaal ¤ 2250 (zie hierover aant. 2 bij art. 23 Sr). Daarnaast kan een ontzegging van de rijbevoegdheid worden opgelegd voor ten hoogste twee jaar, bij recidive voor ten hoogste vier jaar (art. 179 lid 2 en 5 WVW 1994).
b.Strafbeschikking/transactie
Ingevolge de Wet OM-afdoening van 7 juli 2006, Stb. 330 (i.w.tr. op 1 februari 2008) kan dit feit op grond van art. 257a Sv met een strafbeschikking worden afgedaan. Het OM kan eveneens transigeren (art. 74 Sr). Welke wijze van buitengerechtelijke afdoening voor dit delict dient te worden gehanteerd, wordt bepaald door de Aanwijzing OM-afdoening van 15 februari 2010, Stcrt. 2930 (i.w.tr. op 1 april 2010 en geldig tot 31 maart 2014).
Ik heb zo het idee dat ik toch liever die oma tegen kom dan jou. Die oma is namelijk nog te ontwijken bij 80 km per uur.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef stephano_mc het volgende:
Mensen, ik kan jullie garanderen dat ik veiliger rij dan een gemiddelde oma die 80 kilometer per uur rijd op de snelweg!
Domheid is dus erfelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef stephano_mc het volgende:
grappige is dat hij en mijn oom (de vader van m'n nichtje) blijkbaar ooit in een zelfde situatie zijn aangehouden
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef stephano_mc het volgende:
De kans dat je je rijbewijs mag houden is niet bepaald groot als je zo dom (lees ongeschikt om aan het verkeer deel te nemen) overkomt bij de rechter.quote:Ik weet natuurlijk ook wel dat ik een beetje te hard reed en ik heb dan ook geen probleem met de boete, zelfs als op basis van mijn snelheid m'n rijbewijs afgepakt zouden hebben zou ik balen maar het ook wel terecht vinden.
Zoals eerder gequote volgens de wet wel, hoe jij er over denkt is totaal niet relevant.quote:Maar gewoon met z'n tweeën een beetje snel rijden is volgens mij nog steeds geen racen
Joh hardrijden is het probleem niet, janken om onterechte boetes ook niet. Onterecht janken om duidelijk terechte boetes wel. Juist dat je nu weer over onredelijk begint te huilen geeft aan wat voor figuur je bent en waarom iedereen hier op je kotst...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:02 schreef stephano_mc het volgende:
blijkbaar hebben de users het hier niet zo op hard rijden, maar nog steeds, straatracen is toch onredelijk?
Dude.... Zit er een kras in je langspeelplaat of heeft je processor problemen om data weg te schrijven?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef stephano_mc het volgende:
racen noem ik echt sneller rijden met het doel de ander in te halen en eerder aan te komen op plaats b dan de ander en daarbij ook echt moeite doen om elkaar in te halen, dit was meer gewoon alle bij hard rijden
Ach joh, zolang jullie ouders er om kunnen lachen dat jullie klapjosti's zijn is er toch niks aan de hand?quote:maargoed, volgens mijn vader maak ik nog wel een aardige kans om er onderuit te komen, grappige is dat hij en mijn oom (de vader van m'n nichtje) blijkbaar ooit in een zelfde situatie zijn aangehouden en er ook voor vrij gesproken zijn
Cognitieve dissonantie of gewoon jeugdige overmoed?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef stephano_mc het volgende:
Goed, misschien dat ik m'n rijstijl van m'n vader heb over genomen, maar dat is nog steeds geen reden om mijn rijkwaliteiten verantwoordelijkheid in twijfel te trekken, Ja ik rij hard, maar alleen als het kan!
Dat geeft dus al aan dat je niet zo goed meester van de situatie bent zoals je zelf gelooft...quote:Als het niet kan hou ik me echt keurig aan de regels en rij ik erg defensief!
Twee weken geleden was ik nog in Parijs en ik deed het bijna in m'n broek van die gaos daar in het verkeer! denk dat ik daar geen enkel moment meer dan 30 kilometer per uur gereden heb
De snelste zijn is racen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef stephano_mc het volgende:
Ik reed een paar uur geleden samen met m'n nichtje van Nijmegen naar Turnhout en tja, dan heb je allebei een redelijk snelle auto en dan hou je er allebei wel van om hard te rijden dus dan probeer je natuurlijk allebei om de snelste te zijn
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:12 schreef Lienekien het volgende:
Wegenverkeerswet 1994
Hoofdstuk II. Verkeersgedrag
Artikel 10
1
Het is verboden op de weg een wedstrijd met voertuigen te houden of daaraan deel te nemen.
2
Onder wedstrijd wordt voor de toepassing van dit artikel verstaan elk rijden met voertuigen ter vaststelling of vergelijking van prestaties hetzij van de deelnemers, hetzij van de voertuigen, hetzij van onderdelen daarvan, hetzij van bedrijfsstoffen.
3
Als deelnemer wordt beschouwd de bestuurder van een voertuig waarmee aan een wedstrijd wordt deelgenomen, en de eigenaar of houder van een voertuig, die daarmee aan een wedstrijd doet of laat deelnemen.
TS is fucked, en terecht...quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef stephano_mc het volgende:
De logica is idd geweldig.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:04 schreef Tja..1986 het volgende:
180 rijden gemiddeld en proberen het snelste ergens te zijn en dan ontkennen dat je aan het racen bent![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef stephano_mc het volgende:
Ik ben bang dat je je hersenen eruit hebt gereden.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:23 schreef stephano_mc het volgende:
@seven
Als je net zo goed rijdt, als dat je spelt, hou ik mijn hart vastquote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef stephano_mc het volgende:
Twee weken geleden was ik nog in Parijs en ik deed het bijna in m'n broek van die gaos daar in het verkeer! denk dat ik daar geen enkel moment meer dan 30 kilometer per uur gereden heb
"Met de ANWB Autoverzekering, hoe kan ik u helpen?"quote:Op maandag 28 maart 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je je hersenen eruit hebt gereden.
Datr waren andere tijden tegenwoordig zul je wel flink genaaid gaan worden, en terecht natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef stephano_mc het volgende:
maargoed, volgens mijn vader maak ik nog wel een aardige kans om er onderuit te komen, grappige is dat hij en mijn oom (de vader van m'n nichtje) blijkbaar ooit in een zelfde situatie zijn aangehouden en er ook voor vrij gesproken zijn
Nope.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Iedereen hier in dit topic rijdt wel eens 180+ op de Autobahn in Duitsland.
Ik heb nog nooit 180+ of iets in die geest op de autobahn in Duitsland gereden.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Iedereen hier in dit topic rijdt wel eens 180+ op de Autobahn in Duitsland. En kom niet met 'daar rijdt iedereen het', want dat is onzin. Vrachtwagens en invoegend verkeer rijden daar ook rond de 100. En kom ook niet met 'daar zijn de wegen beter', want in Nederland zijn er zat wegen waar je 100% veilig 180 kunt rijden.
Kortom; als TS het 's nachts op een lege vierbaans snelweg deed, zijn jullie allemaal moraalridders. Als hij het overdag op een overvolle snelweg deed, hebben jullie gelijk.
Dit^quote:Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef TallMan het volgende:
Oksel, vergeet even niet dat in Duitsland je mag/moet verwachten dat er zulk snel verkeer aankomt, dat soort verkeer verwacht je in Nederland niet. Daarom alleen al is het in Nederland gevaarlijker om 180 te rijden dan in Duitsland.
Gisteren inderdaad nog bij Wegmisbruikers: vent scheurt langs en moet vervolgens hard in de ankers omdat iemand in gaat halen en niet verwacht dat hij zo hard het gat dichtrijdt.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef TallMan het volgende:
Oksel, vergeet even niet dat in Duitsland je mag/moet verwachten dat er zulk snel verkeer aankomt, dat soort verkeer verwacht je in Nederland niet. Daarom alleen al is het in Nederland gevaarlijker om 180 te rijden dan in Duitsland.
Ook in duitsland komen er steeds meer snelwegen met een snelheids beperking. Waarbij we ook meteen moeten opmerken dat duitsers zich dan meteen vaak heel goed daaraan houden dit in tegenstelling tot de nederlanders die aan veel (snelheids)regels lak hebben, maar als ze betrapt worden hier komen klagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Iedereen hier in dit topic rijdt wel eens 180+ op de Autobahn in Duitsland. En kom niet met 'daar rijdt iedereen het', want dat is onzin. Vrachtwagens en invoegend verkeer rijden daar ook rond de 100. En kom ook niet met 'daar zijn de wegen beter', want in Nederland zijn er zat wegen waar je 100% veilig 180 kunt rijden.
Het is pas joy riding wanneer de auto's meegenomen zijn tegen toestemming van hun ouders in.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat voor een idioten zijn jullie eigenlijk? Liggen racen (lees: joyriden) met auto's die niet eens van jullie zelf zijn?
Volgens de WVW is een "straatrace" (Het woord straatrace komt in de wet niet voor) alles waarbij je poogt de kracht van bestuurders of voertuigen te vergelijken. Dat laatste was in dit geval blijkens je eigen OP sprake van.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef stephano_mc het volgende:
Maar gewoon met z'n tweeën een beetje snel rijden is volgens mij nog steeds geen racen
Ik ook niet, maar dat komt omdat mijn auto dat niet trektquote:Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 180+ of iets in die geest op de autobahn in Duitsland gereden.
De snelweg was in ieder geval niet leeg, want hij racete tegen zijn nichtje en daarnaast was er de politieauto in burger.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Kortom; als TS het 's nachts op een lege vierbaans snelweg deed, zijn jullie allemaal moraalridders. Als hij het overdag op een overvolle snelweg deed, hebben jullie gelijk.
Ik rijd wel eens 300 in de TGV.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Ik ben ergens wel nieuwsgierig of die van mij het red, maar ik durf niet zo goed met dit verhicel.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt omdat mijn auto dat niet trekt
Wel 210 ook, punt is dat het daar kan én mag...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Onzin. Dat 2e dan. Helaas wel steeds meer snelwegen met snelheidslimiet. Het is wel onzin dat Duitsers zich aan snelheidslimieten houden. Ik woon in Duitsland, rij een Duitse auto met Duits kenteken en mijn verloofde is Duits. Ik rij regelmatig 180+, heb er de auto naar. Schoonpa rijdt altijd 200+. Heeft er ook de auto naar.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook in duitsland komen er steeds meer snelwegen met een snelheids beperking. Waarbij we ook meteen moeten opmerken dat duitsers zich dan meteen vaak heel goed daaraan houden dit in tegenstelling tot de nederlanders die aan veel (snelheids)regels lak hebben, maar als ze betrapt worden hier komen klagen.
Wil niet zeggen dat het in Nederland meteen altijd onveilig is om het te doen. Zijn zat situaties waar je veilig 180 kunt rijden in Nederland.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Wel 210 ook, punt is dat het daar kan én mag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |