quote:dus dan probeer je natuurlijk allebei om de snelste te zijn
Jullie waren toch ook aan het racen op de openbare wegquote:Maar wat ons wel stoort is dat de politie van mening was dat wij aan het straatracen waren!
En hoe noem je dat, als je allebei als eerste wil finishen met een auto?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef stephano_mc het volgende:
Ik reed een paar uur geleden samen met m'n nichtje van Nijmegen naar Turnhout en tja, dan heb je allebei een redelijk snelle auto en dan hou je er allebei wel van om hard te rijden dus dan probeer je natuurlijk allebei om de snelste te zijn
We reden gewoon allebei snel en we bleven dicht bij elkaar waardoor het wel duidelijk was dat wij bij elkaar hoorde, Maar het was nou ook weer niet dat we alles op alles zette om als eerste aan te komen, het was meer speels om het zo maar te zeggenquote:Jullie waren toch ook aan het racen op de openbare weg
SUKKEL! Je was gewoon ordinair aan het straatracen met je nichtje.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
We reden gewoon allebei snel en we bleven dicht bij elkaar waardoor het wel duidelijk was dat wij bij elkaar hoorde, Maar het was nou ook weer niet dat we alles op alles zette om als eerste aan te komen, het was meer speels om het zo maar te zeggen
@ bansheeboy
ik ontken niet dat ik te hard gereden heb, maar STRAATRACEN? dat is gewoon onzin!
Wat je maar speels noemt. Je nicht reed zoveel te hard dat ze haar rijbewijs hebben ingevorderd.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
We reden gewoon allebei snel en we bleven dicht bij elkaar waardoor het wel duidelijk was dat wij bij elkaar hoorde, Maar het was nou ook weer niet dat we alles op alles zette om als eerste aan te komen, het was meer speels om het zo maar te zeggen
@ bansheeboy
ik ontken niet dat ik te hard gereden heb, maar STRAATRACEN? dat is gewoon onzin!
Straatracen is niet alleen a la the fast & the furious met gepimpte auto's knallen op afgezette stukken weg. Je geeft zelf openlijk toe dat je een race aan het doen was met je nichtje. Je bent gepakt, live with it.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
@ bansheeboy
Maar die is nooit gefinisht.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:03 schreef Snakey het volgende:
Je nichtje heeft in ieder geval wel gewonnen. 15 km/pu sneller.
180 rijden gemiddeld en proberen het snelste ergens te zijn en dan ontkennen dat je aan het racen bentquote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
@ bansheeboy
TS ook niet. Maar die had nooit kunnen winnen met die slakkengang ten opzichte van zijn nichtje.quote:
Ghe ja. Zij heeft tenminste een echte auto. Maar nu dus zonder rijbewijs.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
TS ook niet. Maar die had nooit kunnen winnen met die slakkengang ten opzichte van zijn nichtje.
Lees er eigenlijk niks over of TS gefinisht is of niet. Hij was z'n rijbewijs in ieder geval niet kwijt. TS, ben je ooit in Turnhout aangekomen of zijn jullie allebei maar afgehaakt na die boetes?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
TS ook niet. Maar die had nooit kunnen winnen met die slakkengang ten opzichte van zijn nichtje.
Met zijn 2en met die snelheden over de openbare weg rijden is gewoon straatracen. Jullie waren elkaar duidelijk aan het opjutten.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:07 schreef stephano_mc het volgende:
Nouja, speels was misschien ook wel een understatement
maar het was nou niet echt dat het er ons om te doen was om als eerste aan te komen, maar meer een beetje stoer doen tegenover elkaar, dat noem ik nog steeds geen straatracen
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:07 schreef stephano_mc het volgende:
maar het was nou niet echt dat het er ons om te doen was om als eerste aan te komen, maar meer een beetje stoer doen tegenover elkaar, dat noem ik nog steeds geen straatracen
Dat is het risico van het spelletje.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe ja. Zij heeft tenminste een echte auto. Maar nu dus zonder rijbewijs.
Gewoon een beetje speels kijken wie het hardste kon.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:07 schreef stephano_mc het volgende:
Wat voor een idioten zijn jullie eigenlijk? Liggen racen (lees: joyriden) met auto's die niet eens van jullie zelf zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:13 schreef stephano_mc het volgende:
Ja haar (vader's) bmw 6 serie is volgens mij wel een stukje sneller dan mijn (moeder's) mercedes E
Maar dat maakt het verschil niet, mijn eigen opel corsa gaat ook wel over de 180 als ik dat wil hoor
en we hebben gewoon langs de kant gewacht op m'n oom en tante om de auto op te komen halen en zijn daarna door naar turnhout gegaan
@civilian: zeker weten? dat zou namelijk een aardige meevaller zijn, volgens mijn oom zou daar tot 6000 euro boete voor kunnen krijgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |