De logica is idd geweldig.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:04 schreef Tja..1986 het volgende:
180 rijden gemiddeld en proberen het snelste ergens te zijn en dan ontkennen dat je aan het racen bent![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef stephano_mc het volgende:
Mensen, ik kan jullie garanderen dat ik veiliger rij dan een gemiddelde oma die 80 kilometer per uur rijd op de snelweg!
Ik ben bang dat je je hersenen eruit hebt gereden.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:23 schreef stephano_mc het volgende:
@seven
relax, ik rij alleen hard als het kan en het was aardig rustig op de snelweg
en stel dat ik een auto total loss zou rijden word dat gewoon een verzekeringskwestie
Als je net zo goed rijdt, als dat je spelt, hou ik mijn hart vastquote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef stephano_mc het volgende:
Twee weken geleden was ik nog in Parijs en ik deed het bijna in m'n broek van die gaos daar in het verkeer! denk dat ik daar geen enkel moment meer dan 30 kilometer per uur gereden heb
"Met de ANWB Autoverzekering, hoe kan ik u helpen?"quote:Op maandag 28 maart 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je je hersenen eruit hebt gereden.
Datr waren andere tijden tegenwoordig zul je wel flink genaaid gaan worden, en terecht natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef stephano_mc het volgende:
maargoed, volgens mijn vader maak ik nog wel een aardige kans om er onderuit te komen, grappige is dat hij en mijn oom (de vader van m'n nichtje) blijkbaar ooit in een zelfde situatie zijn aangehouden en er ook voor vrij gesproken zijn
Nope.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Iedereen hier in dit topic rijdt wel eens 180+ op de Autobahn in Duitsland.
Ik heb nog nooit 180+ of iets in die geest op de autobahn in Duitsland gereden.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Iedereen hier in dit topic rijdt wel eens 180+ op de Autobahn in Duitsland. En kom niet met 'daar rijdt iedereen het', want dat is onzin. Vrachtwagens en invoegend verkeer rijden daar ook rond de 100. En kom ook niet met 'daar zijn de wegen beter', want in Nederland zijn er zat wegen waar je 100% veilig 180 kunt rijden.
Kortom; als TS het 's nachts op een lege vierbaans snelweg deed, zijn jullie allemaal moraalridders. Als hij het overdag op een overvolle snelweg deed, hebben jullie gelijk.
Dit^quote:Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef TallMan het volgende:
Oksel, vergeet even niet dat in Duitsland je mag/moet verwachten dat er zulk snel verkeer aankomt, dat soort verkeer verwacht je in Nederland niet. Daarom alleen al is het in Nederland gevaarlijker om 180 te rijden dan in Duitsland.
Gisteren inderdaad nog bij Wegmisbruikers: vent scheurt langs en moet vervolgens hard in de ankers omdat iemand in gaat halen en niet verwacht dat hij zo hard het gat dichtrijdt.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef TallMan het volgende:
Oksel, vergeet even niet dat in Duitsland je mag/moet verwachten dat er zulk snel verkeer aankomt, dat soort verkeer verwacht je in Nederland niet. Daarom alleen al is het in Nederland gevaarlijker om 180 te rijden dan in Duitsland.
Ook in duitsland komen er steeds meer snelwegen met een snelheids beperking. Waarbij we ook meteen moeten opmerken dat duitsers zich dan meteen vaak heel goed daaraan houden dit in tegenstelling tot de nederlanders die aan veel (snelheids)regels lak hebben, maar als ze betrapt worden hier komen klagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Iedereen hier in dit topic rijdt wel eens 180+ op de Autobahn in Duitsland. En kom niet met 'daar rijdt iedereen het', want dat is onzin. Vrachtwagens en invoegend verkeer rijden daar ook rond de 100. En kom ook niet met 'daar zijn de wegen beter', want in Nederland zijn er zat wegen waar je 100% veilig 180 kunt rijden.
Het is pas joy riding wanneer de auto's meegenomen zijn tegen toestemming van hun ouders in.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat voor een idioten zijn jullie eigenlijk? Liggen racen (lees: joyriden) met auto's die niet eens van jullie zelf zijn?
Volgens de WVW is een "straatrace" (Het woord straatrace komt in de wet niet voor) alles waarbij je poogt de kracht van bestuurders of voertuigen te vergelijken. Dat laatste was in dit geval blijkens je eigen OP sprake van.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef stephano_mc het volgende:
Maar gewoon met z'n tweeën een beetje snel rijden is volgens mij nog steeds geen racen
Ik ook niet, maar dat komt omdat mijn auto dat niet trektquote:Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 180+ of iets in die geest op de autobahn in Duitsland gereden.
De snelweg was in ieder geval niet leeg, want hij racete tegen zijn nichtje en daarnaast was er de politieauto in burger.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Kortom; als TS het 's nachts op een lege vierbaans snelweg deed, zijn jullie allemaal moraalridders. Als hij het overdag op een overvolle snelweg deed, hebben jullie gelijk.
Ik rijd wel eens 300 in de TGV.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Ik ben ergens wel nieuwsgierig of die van mij het red, maar ik durf niet zo goed met dit verhicel.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt omdat mijn auto dat niet trekt
Wel 210 ook, punt is dat het daar kan én mag...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Onzin. Dat 2e dan. Helaas wel steeds meer snelwegen met snelheidslimiet. Het is wel onzin dat Duitsers zich aan snelheidslimieten houden. Ik woon in Duitsland, rij een Duitse auto met Duits kenteken en mijn verloofde is Duits. Ik rij regelmatig 180+, heb er de auto naar. Schoonpa rijdt altijd 200+. Heeft er ook de auto naar.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook in duitsland komen er steeds meer snelwegen met een snelheids beperking. Waarbij we ook meteen moeten opmerken dat duitsers zich dan meteen vaak heel goed daaraan houden dit in tegenstelling tot de nederlanders die aan veel (snelheids)regels lak hebben, maar als ze betrapt worden hier komen klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |