quote:Op maandag 28 maart 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
kwam daar zo even paul op de radio met naam en toenaam (paulinthedark is dan wel zn twitteraccount... maar zo heet hij ook op fok)
Hehe ik luisterde een 2 weken oude show terug, en daar gingen ze hele tijd zeuren over de NOS jegens jouquote:
1 april met dertien verlengsnoeren?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
Echte jannen hebben het al bevestigd, maar laat het asjeblieft een grap zijn
Was het maar zo ja...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 april met dertien verlengsnoeren?
Ja, heel erg jammer.quote:
kan echtejannen dan niet overdag ofzowquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat een sukkels bij Powned: http://twitter.com/#!/rachidfinge/status/58456759450353664
Meer programma's willen ze overdag maken
Idd, dat tweette ik ook alquote:Op donderdag 14 april 2011 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan echtejannen dan niet overdag ofzow
Eindelijk gerechtigheidquote:PowNed wil in het nieuwe seizoen halverwege september niet verdergaan met het nachtelijke radioprogramma Echte Jannen. De omroep wil zich richten op de dagproductie. Dan zijn er meer luisteraars en kan PowNed zich beter profileren, aldus een woordvoerder.
De omroep wil de nachtelijke zendtijd inruilen tegen dagprogrammering.
Jan Roos en Jan Dijkgraaf presenteren het Radio 1-programma, dat in de nacht van zondag op maandag wordt uitgezonden tussen twaalf en twee uur. Roos gaat zich meer toeleggen op PowNews, waar hij nu ook al als verslaggever werkt. Het contract met freelancer Dijkgraaf wordt niet verlengd.
Qoute A.D
gerechtigheid? EchteJannen was juist het enige kwaliteitsprogramma van powned...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef Pugg het volgende:
PowNed draait Echte Jannen de strot om
[..]
Eindelijk gerechtigheid![]()
![]()
Pulp van verzuurde niet leuke eikelsquote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gerechtigheid? EchteJannen was juist het enige kwaliteitsprogramma van powned...
Laat BNN het dan overnemenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef Pugg het volgende:
PowNed draait Echte Jannen de strot om
[..]
Eindelijk gerechtigheid![]()
![]()
Dat vind ik echt dood- en doodzonde.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:15 schreef borisz het volgende:
Alles moet in DWDD stijl. Nu heb je alleen tussen kerst & OeN nog marathoninterviews.
Nu zijn dit uitersten. Alles moet kort en snel. Interview van een uur overdag mag niet meer. Alleen Casa Luna is er nog voor een beetje interview, maar dat is pas om middernacht.
Ik wil niet doen alsof ik er alles van weet, maar Jan D deed alleen nog dit programma, als dat stopt gaat hij dus automatisch weg bij PowNed. Het is dus niet zo dat hij opstapt bij PowNed ómdat dit programma weg moet, of dat het programma stopt omdat hij weggaat: het is slechts zo dat géén Echte Jannen ook betekent dat Jan D. gewoon niets meer bij PowNed doet.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Idd Jan D. gaat weg bij powned:
http://twitter.com/#!/echtejand/status/58451952580829184
Snap echt niet waarom dit gebeurd is. Eindelijk een leuke radioshow op radio1.
Onbegrijpelijk van Jan D. om te stoppen hiermee. Maar misschien zijn er wel goede redenen voor.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
http://echtejannen.wordpress.com/2011/04/14/15/
quote:gestraft word in plaats van beloont.
#grammarnazi hoeft niet hoor, dat is gewoon basisschoolfail.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb jasper al gewezen daarophttp://twitter.com/naatje_1/statuses/58592700504612864
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef Radegast het volgende:
Volgende week met die enige echte Simek. Hopelijk kaapt 'ie de hele uitzending.
Voor bruinhemden en tokkies jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Langdon het volgende:
Het enige radioprogramma dat de moeite waard is.
Nouja mensen op twitter gingen hele avond al zeuren dat ik moest bellen, dus ik dacht ok dan maarquote:
Suffer? Dit wordt een topshow, hij is juist altijd de lul bij Geenstijl dus kan juist leuk wordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:59 schreef Radegast het volgende:
Volgende week Francisco van Jole, omdat het nog suffer kan dan Teun van de Keuken.
Wat een figuur is die De Mosquote:Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
PVV-Kamerlid én -raadslid Richard de Mos te gast zometeen bij echte jannen
Eindelijk weer eens wat andersquote:
Figuren als jij zorgen ervoor dat echte muziekliefhebbers wegtrekken van de traditionele radiozenders.quote:
Beter een goede scheet dan losse natte flodders zoals de "heren"quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Figuren als jij zorgen ervoor dat echte muziekliefhebbers wegtrekken van de traditionele radiozenders.
Dat jij nog dagen wakker mag liggen van deze ondoordachte hersenscheet...
Jammer ook dat Pugg niets meer te klagen heeft na vandaagquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef Evertjan het volgende:
jammer hoor was een uniek praatprogramma op de Nederlandse radio
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer ook dat Pugg niets meer te klagen heeft na vandaag
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef borisz het volgende:
Na Twee best offs komende weken zal Jan Roos terugkeren op dat tijdstip. Alleen.
Ga toch weg man. Ik irriteerde me juist mateloos aan die Dijkgraaf. Wat een zouteloze kutstem heeft die gast. Ben biij dat hij weg is in ieder geval. De monotone zeikstem van Roos is fijn om te horen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Paul het volgende:
Heb laatst een stuk geluisterd, maar Echte Jannen is Echte Jannen niet meer. Het is echt zonde dat Jan Dijkgraaf eruit is gegooid. Jan Heemskerk is helemaal geen goede interviewer, en zo grappig als Jan Dijkgraaf. Het was een topduo wat elkaar aanvulde, nu niet meer.
RIP Echte Jannen
quote:@albertams: Vanavond in #echtejannen Antoine Bodar, Nebahat Albayrak, @LeoDriessen @depolitie @martinsimek en @Heemsboy. Luister en wees geen Johan
Jawel, dat waren allemaal parels. Heb alle shows als podcastsquote:Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef Radegast het volgende:
Met Dijkgraaf was er ook vaak genoeg niks aan.
Jan Roos doet veel te hyper tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
De vorige uitzending, echt, ik heb genoten![]()
Waarschijnlijk niet wat de oudjes gewend zijn, maar geniaal voor de jongeren.
o leuk!quote:
Man, wat een zwaar leven heb je toch nu.quote:Op maandag 12 december 2011 00:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik vind het nog steeds dom dat ze eerst zeggen te kappen met Echte Jannen blabla. We gaan een programma erbij doen overdag. En dan opeeeens komen ze terug met Echte Jannen in de nacht met Jan Heemskerk. Nee Echte Jannen is en blijft Jan Roos en Jan Dijkgraaf.
EN JA HIER BLIJF IK OVER ZEUREN WANT IK BEN BOOS.
Ik luisterde laatst op mijn fietsje een oude echte Jannen terug met Jan Dijkgraaf, toen hoorde ik weer de kwaliteitsuitzending!!!!!!!!!
lief dagboek......quote:Op maandag 12 december 2011 00:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik vind het nog steeds dom dat ze eerst zeggen te kappen met Echte Jannen blabla. We gaan een programma erbij doen overdag. En dan opeeeens komen ze terug met Echte Jannen in de nacht met Jan Heemskerk. Nee Echte Jannen is en blijft Jan Roos en Jan Dijkgraaf.
EN JA HIER BLIJF IK OVER ZEUREN WANT IK BEN BOOS.
Ik luisterde laatst op mijn fietsje een oude echte Jannen terug met Jan Dijkgraaf, toen hoorde ik weer de kwaliteitsuitzending!!!!!!!!!
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 01-01-2012 om 14:28:16Vanavond in Echte Jannen: @emielratelband @RenskeLeijten @leodriessen @tonpopopes @simek . Luister en wees geen Johan. reageer retweet
Nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Één van die Jannen klinkt als Abnormaal, dat roze konijn van vroeger. Klopt dat toevallig?![]()
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 26-02-2012 om 18:18:19Vanavond in Echte Jannen: @tweeouwehoeren @martijnvdam @LeoDriessen @bertvanderveer @damschreeuwert @simek Luister en wees geen Johan! reageer retweet
Nog steesd!quote:Op maandag 13 februari 2012 06:52 schreef Pugg het volgende:
Wat een zendtijdverspilling zeg, vreselijk .
Om in hun termen te spreken; beide:
[ link | afbeelding ]
ja jammer iddquote:Op maandag 28 november 2011 01:06 schreef Paul het volgende:
We kunnen toch wel concluderen dat Echte Jannen veel minder is geworden, te zien al aan de reacties in het topic. Vind het nog steeds zo jammer dat Jan Dijkgraaf weg is.
De magie van de show is weg
Azijn pissersquote:Op maandag 26 maart 2012 12:15 schreef Terecht het volgende:
Ik heb vannacht eens geluisterd, zijn ze elke week zo zuur? Met name de eerste twintig minuten waren werkelijk waar tenenkrommend. De verwoede pogingen om de boel met een ironisch sausje te bedekken komen niet over, het is zo geveinsd als wat. Het is een pose, een hele vervelende pose mag ik wel stellen.
Eigenlijk wel een beetje. Al proberen ze dit te maskeren door het zogenaamd ironisch te brengen zodat als je kritiek levert zij de uitvlucht kunnen nemen door te zeggen dat het een grapje was, en dat jij eigenlijk degene bent die humorloos en verzuurd is. Het is een retorisch truukje dat Geenstijl gecultiveerd heeft.quote:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:38:51Op zaterdag valt de coalitie en wie is de hoofdgast in Echte Jannen? Juist, clown Bassie. #allesisvoorjantje reageer retweet
Dat is het Rechtse hequote:Op maandag 26 maart 2012 12:15 schreef Terecht het volgende:
Ik heb vannacht eens geluisterd, zijn ze elke week zo zuur?
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 20-05-2012 om 10:38:52Vanavond bij Echte Jannen #radio1 is Jan 'The Boss from Oss' Marijnissen hoofdgast. Luistert en wees geen Johan! reageer retweet
twitter:EchteJannen twitterde op maandag 04-06-2012 om 01:59:27Volgende week in #echtejannen Jojanneke van den Berge als @laviejanroos en als gast Sunny Bergman reageer retweet
twitter:EchteJannen twitterde op zondag 24-06-2012 om 22:55:50Vanavond in #echtejannen @ilaniekzantingh @LeoDriessen @MarietjeD66 @mariannethieme @Ahammelburg @johnyhoogerland en het radiospel! reageer retweet
Een beetje?quote:Geen idee wie dat was, maar een beetje paranoïde lijkt 'ie me wel.
Jammer dat Leo hem niet vervangt, nu kun je eigenlijk net zo goed niet luisteren.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef Evertjan het volgende:
zo meteen zonder Jan Roos maar met de kutkabouter en Jan Heemskerk
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij Paultje uit Utrecht #dtv
Ja want juist tegen die vijfde collone zijn vliegtuigen zo handigquote:Op maandag 18 februari 2013 00:36 schreef Terecht het volgende:
JSF-lobbyist Mat Herben: zonder JSF wordt het vrije Westen onder de voet gelopen door de vijfde colonne.
gaat lekkerquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:35 schreef borisz het volgende:
Jasper van Dijk is een best goeie gozer. Alleen verkeerde partij.
twitter:EchteJannen twitterde op zondag 02-06-2013 om 21:46:09Vanavond in #echtejannen geen @LavieJanRoos maar wel met @FredSiebelink @nausicaamarbe @amerkies @ErikDrost0 @HenkJanKamerbeek @LeoDriessen reageer retweet
Vaag. Lange ' vakantie' inmiddelsquote:
Waarom die kotssmileyquote:Op maandag 4 november 2013 06:48 schreef Pugg het volgende:
[..]
Oh...jij bent nog één van die 1000 mensen die luisteren.
twitter:EchteJannen twitterde op zondag 12-01-2014 om 21:35:00Vanavond in #echtejannen @AdjiedjBakas Edwin de Roy van Zuydewijn @thierrybaudet @HanTenBroeke @LeoDriessen @GerritVossers en @martinsimek reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |