Azijn pissersquote:Op maandag 26 maart 2012 12:15 schreef Terecht het volgende:
Ik heb vannacht eens geluisterd, zijn ze elke week zo zuur? Met name de eerste twintig minuten waren werkelijk waar tenenkrommend. De verwoede pogingen om de boel met een ironisch sausje te bedekken komen niet over, het is zo geveinsd als wat. Het is een pose, een hele vervelende pose mag ik wel stellen.
Eigenlijk wel een beetje. Al proberen ze dit te maskeren door het zogenaamd ironisch te brengen zodat als je kritiek levert zij de uitvlucht kunnen nemen door te zeggen dat het een grapje was, en dat jij eigenlijk degene bent die humorloos en verzuurd is. Het is een retorisch truukje dat Geenstijl gecultiveerd heeft.quote:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:38:51Op zaterdag valt de coalitie en wie is de hoofdgast in Echte Jannen? Juist, clown Bassie. #allesisvoorjantje reageer retweet
Dat is het Rechtse hequote:Op maandag 26 maart 2012 12:15 schreef Terecht het volgende:
Ik heb vannacht eens geluisterd, zijn ze elke week zo zuur?
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 20-05-2012 om 10:38:52Vanavond bij Echte Jannen #radio1 is Jan 'The Boss from Oss' Marijnissen hoofdgast. Luistert en wees geen Johan! reageer retweet
twitter:EchteJannen twitterde op maandag 04-06-2012 om 01:59:27Volgende week in #echtejannen Jojanneke van den Berge als @laviejanroos en als gast Sunny Bergman reageer retweet
twitter:EchteJannen twitterde op zondag 24-06-2012 om 22:55:50Vanavond in #echtejannen @ilaniekzantingh @LeoDriessen @MarietjeD66 @mariannethieme @Ahammelburg @johnyhoogerland en het radiospel! reageer retweet
Een beetje?quote:Geen idee wie dat was, maar een beetje paranoïde lijkt 'ie me wel.
Jammer dat Leo hem niet vervangt, nu kun je eigenlijk net zo goed niet luisteren.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef Evertjan het volgende:
zo meteen zonder Jan Roos maar met de kutkabouter en Jan Heemskerk
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij Paultje uit Utrecht #dtv
Ja want juist tegen die vijfde collone zijn vliegtuigen zo handigquote:Op maandag 18 februari 2013 00:36 schreef Terecht het volgende:
JSF-lobbyist Mat Herben: zonder JSF wordt het vrije Westen onder de voet gelopen door de vijfde colonne.
gaat lekkerquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:35 schreef borisz het volgende:
Jasper van Dijk is een best goeie gozer. Alleen verkeerde partij.
twitter:EchteJannen twitterde op zondag 02-06-2013 om 21:46:09Vanavond in #echtejannen geen @LavieJanRoos maar wel met @FredSiebelink @nausicaamarbe @amerkies @ErikDrost0 @HenkJanKamerbeek @LeoDriessen reageer retweet
Vaag. Lange ' vakantie' inmiddelsquote:
Waarom die kotssmileyquote:Op maandag 4 november 2013 06:48 schreef Pugg het volgende:
[..]
Oh...jij bent nog één van die 1000 mensen die luisteren.
twitter:EchteJannen twitterde op zondag 12-01-2014 om 21:35:00Vanavond in #echtejannen @AdjiedjBakas Edwin de Roy van Zuydewijn @thierrybaudet @HanTenBroeke @LeoDriessen @GerritVossers en @martinsimek reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |