quote:Op maandag 28 maart 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
kwam daar zo even paul op de radio met naam en toenaam (paulinthedark is dan wel zn twitteraccount... maar zo heet hij ook op fok)
Hehe ik luisterde een 2 weken oude show terug, en daar gingen ze hele tijd zeuren over de NOS jegens jouquote:
1 april met dertien verlengsnoeren?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
Echte jannen hebben het al bevestigd, maar laat het asjeblieft een grap zijn
Was het maar zo ja...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 april met dertien verlengsnoeren?
Ja, heel erg jammer.quote:
kan echtejannen dan niet overdag ofzowquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat een sukkels bij Powned: http://twitter.com/#!/rachidfinge/status/58456759450353664
Meer programma's willen ze overdag maken
Idd, dat tweette ik ook alquote:Op donderdag 14 april 2011 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan echtejannen dan niet overdag ofzow
Eindelijk gerechtigheidquote:PowNed wil in het nieuwe seizoen halverwege september niet verdergaan met het nachtelijke radioprogramma Echte Jannen. De omroep wil zich richten op de dagproductie. Dan zijn er meer luisteraars en kan PowNed zich beter profileren, aldus een woordvoerder.
De omroep wil de nachtelijke zendtijd inruilen tegen dagprogrammering.
Jan Roos en Jan Dijkgraaf presenteren het Radio 1-programma, dat in de nacht van zondag op maandag wordt uitgezonden tussen twaalf en twee uur. Roos gaat zich meer toeleggen op PowNews, waar hij nu ook al als verslaggever werkt. Het contract met freelancer Dijkgraaf wordt niet verlengd.
Qoute A.D
gerechtigheid? EchteJannen was juist het enige kwaliteitsprogramma van powned...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef Pugg het volgende:
PowNed draait Echte Jannen de strot om
[..]
Eindelijk gerechtigheid![]()
![]()
Pulp van verzuurde niet leuke eikelsquote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gerechtigheid? EchteJannen was juist het enige kwaliteitsprogramma van powned...
Laat BNN het dan overnemenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef Pugg het volgende:
PowNed draait Echte Jannen de strot om
[..]
Eindelijk gerechtigheid![]()
![]()
Dat vind ik echt dood- en doodzonde.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:15 schreef borisz het volgende:
Alles moet in DWDD stijl. Nu heb je alleen tussen kerst & OeN nog marathoninterviews.
Nu zijn dit uitersten. Alles moet kort en snel. Interview van een uur overdag mag niet meer. Alleen Casa Luna is er nog voor een beetje interview, maar dat is pas om middernacht.
Ik wil niet doen alsof ik er alles van weet, maar Jan D deed alleen nog dit programma, als dat stopt gaat hij dus automatisch weg bij PowNed. Het is dus niet zo dat hij opstapt bij PowNed ómdat dit programma weg moet, of dat het programma stopt omdat hij weggaat: het is slechts zo dat géén Echte Jannen ook betekent dat Jan D. gewoon niets meer bij PowNed doet.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Idd Jan D. gaat weg bij powned:
http://twitter.com/#!/echtejand/status/58451952580829184
Snap echt niet waarom dit gebeurd is. Eindelijk een leuke radioshow op radio1.
Onbegrijpelijk van Jan D. om te stoppen hiermee. Maar misschien zijn er wel goede redenen voor.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
http://echtejannen.wordpress.com/2011/04/14/15/
quote:gestraft word in plaats van beloont.
#grammarnazi hoeft niet hoor, dat is gewoon basisschoolfail.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb jasper al gewezen daarophttp://twitter.com/naatje_1/statuses/58592700504612864
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef Radegast het volgende:
Volgende week met die enige echte Simek. Hopelijk kaapt 'ie de hele uitzending.
Voor bruinhemden en tokkies jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Langdon het volgende:
Het enige radioprogramma dat de moeite waard is.
Nouja mensen op twitter gingen hele avond al zeuren dat ik moest bellen, dus ik dacht ok dan maarquote:
Suffer? Dit wordt een topshow, hij is juist altijd de lul bij Geenstijl dus kan juist leuk wordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:59 schreef Radegast het volgende:
Volgende week Francisco van Jole, omdat het nog suffer kan dan Teun van de Keuken.
Wat een figuur is die De Mosquote:Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
PVV-Kamerlid én -raadslid Richard de Mos te gast zometeen bij echte jannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |