quote:
als ze maar niet hangen zonder de bh vind ik (als in uiterlijke aantrekkelijkheid)
grootheid maakt verder niet uit, A lijkt me ook wel genoeg en zal vast minder snel hangen dan dubbel d
quote:
Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:[..]
Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. De tienen klagen altijd dat er nooit
leuke mannen op hun afkomen.
het komt vast hierdoor:

quote:
Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:[..]
In het echt geloof ik niet zo in dat alpha/beta/omega gedoe van PUA. Het is veel meer ingewikkeld dan dat. Maar als ik mezelf zou moeten gebruiken door 1 van die drie labels te kiezen, zou ik mezelf wel alpha noemen natuurlijk.
in pua hun boeken gaat het heus wel verder dan "je moet alfa" lijken. maar het wordt wel gebruikt om iets globaals samen te vatten.
@richard. ik raad toch echt aan om pua te gaan bestuderen. het is allemaal logisch beredeneert tot alle kleine details.
jij hebt het bijvoorbeeld over dat als je eenmaal in gesprek bent gekomen met een meisje, je gewoon niet "negatieve" dingen moet zeggen, en beetje positief moet zijn......
dat heb je ook logisch beredeneert, en klopt wel
ook balans van interesse in haar hebben en over jezelf vertellen moet goed zijn
sommig pua materiaal gaat over alle kleine details behandelen waardoor je "geen Zelfvertrouwen" verraadt.(zoals hier vaak wordt genoemd van, heb zelfvertrouwen).....
.
als leek kan je simpel advies als "heb zelfvertrouwen" totaal verkeerd opvatten. als ik als noob naar het cafe ging/gaat(ik ben al iets beter geworden).
ik heb het een paar keer geprobeert voordat ik pua las.
dan ga ik lol proberen te hebben (dat is een tip hier weleens gegeven)
dan wacht ik even, en ga ik zelfvertrouwen even bij elkaar rapen
dan stap ik vol zelfvertrouwen op een meisje af, en zeg wat.
vervolgens denk ik, zelfvertrouwen, zelfvertrouwen...zal het nu wel werken, en kunnen ze er doorheen prikken.
dan gaat het dus hartstikke mis, en omdat ik in me benadering stil aan het staan ben om het zelfvertrouwen te verzamelen. en nog vele andere dingen
ik vind het echt klote hoe er hier over wordt gedacht door iedereen die de inhoud van diverse pua neit heeft gelezen. en aan iedereen die wel inhoud heeft gelezen, het helpt me tenminste wel met doorgaan met oefenen. ik ga er gewoon mee door
over dat gedoe met belang van uiterlijk tijdens het uitgaan zie ik het zo:
als een meisje in cafe een man benadert, beoordeelt de man haar voor 80%(weet ik veel, maar een heel groot deel) haar in 1ste indruk op haar uiterlijk.(niet dat hij de rest totaal negeert of vergeet voor later dan)
voor een maar kleiner deel komt of ze zenuwachtig, of wanhopig, of "heeft ze zelfvertrouwen" aan bod.
dus 80% uiterlijk
voor een vrouw geld 80% 1ste indruk hoeveel "Zelfvertrouwen" die man heeft, en hoe hij op haar afkwam hoe dat voelde(gemakkelijk of ongemakkelijk).
dus maar 20% uiterlijk
ps. sorry dat ik het steeds heb over zelfvertrouwen.
echt zelfvertrouwen samen met wat ervaring zorgt ervoor dat je dingen beter zegt
dat je houding beter is
dat je gedrag beter is
dat... een boel eigenlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 23:48:17 ]