SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nachtmerries.. Duidelijk nachtmerries..quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef badboynova het volgende:
Een betere TT was geweest "Waar Poit nachtmerries dromen heeft over meisjes van 1.10 m"
![]()
Hij heeft zich misdragen op de meetquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij had zijn vriendin niet meegenomen?
Moehahaquote:
Kind 44 door Tim Rob Smith.. Vette oostblokshit!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand nog een tof boek? Heb nog boekenbon en ga dadelijk even naar de boekenwinkel.
Engels en post-apocalyptic of Sci-Fi
Beetje alla World War Z, Bonecrusher of Metro 2033
Even gekeken en lijkt me wel een leuk boek ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Kind 44 door Tim Rob Smith.. Vette oostblokshit!
Beklemmende oostblok/communisme sfeer zit er goed inquote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Even gekeken en lijkt me wel een leuk boek ja.
Sowieso vind ik die Sovjetunie vibe altijd tof
quote:
Simon Peggquote:Op maandag 28 maart 2011 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:
ik heb trouwens laatst eindelijk Hot Fuzz gekeken, wat een enorme topfilm!
Jaa dies tofquote:Op maandag 28 maart 2011 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog steeds niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Que?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
@SF; ik moet echt eens meer boeken gaan lezen
Ben je nog een beetje thuis kunnen komen??quote:
Ja en Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje thuis kunnen komen??
En was Lotje blij je weer (heelhuids) te zien??
Je hebt het de hele avond over mij gehad??quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja en Ja
Nog een prima avond gehad als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt het de hele avond over mij gehad??
Combinatie der godenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee glaasjes aanmaak limonade en killzone 3
Ik kwam niet verder dan 65 euroquote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef Gamer_V het volgende:
Taaaking away the moments that make up a dull daaaaaay
Belaaastingdiieenst 500 euro teeerug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Baas boven baasquote:
Dat is wel vetquote:
Ik krijg alle notariskosten etc terug aangezien ik vorig jaar mijn huis heb gekocht. Dat tikt lekker aanquote:
Dat klopt ja! Dat hadden wij toen ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg alle notariskosten etc terug aangezien ik vorig jaar mijn huis heb gekocht. Dat tikt lekker aan
Zo, das lekkerquote:
blij dat ik dat niet heb, dan zou ik namelijk mijn recht op stufi verliezen en alles wat ik te veel verdien terug moeten betalenquote:
Ja leuk! Dan kom ik ook even voorbij fietsen en dan kan ik naar je zwaaien P.quote:
heb je die niet ooit gekregen van mij/Activision, of was SD dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Ohja, ik moet die drumkit nog maken die disjfa en V gemolt hebben
Beidenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
heb je die niet ooit gekregen van mij/Activision, of was SD dat?
Dit keer maar geen tequila nemen voor de tijd. Presteer ik tenminste beter dan de vorige keerquote:
Leuk feestje was datquote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beiden
Heb hem gehad, rode pad was stuk. Die heb ik toen gefixt, maar tijdens mijn housewarming vorig jaar hadden D en V hem dus opnieuw gesloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Het is niet dat je het zo maar krijgt hequote:
Goed bezig kerel!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
Poit heb Child44 gehaald![]()
Ben benieuwd!
Want?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef Tain het volgende:
Axelmusic is gek aan het doen:
1 x Playstation 3 / La Noire Packing
crysis 2 is gooeedquote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Spank is Crysis 2 de moeite waard? SP bedoel ik dan.
Boris? je vriend?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef AQuila360 het volgende:
Wessiej heeft de Ipad 2 gehaald
En Boris laat hem vallen![]()
Nee Boris van gamekingsquote:
Ik wou eigenlijk eerst ff Homefront halen maar iedereen is ineens positief over Crysisquote:
agh, als je dan stage wilt lopen in de games'journalistiek'. Kan me niet voorstellen dat die lui je veel te leren hebben, maar goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee Boris van gamekings![]()
Wessiej loopt daar stage o.i.d.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Spank is Crysis 2 de moeite waard? SP bedoel ik dan.
Dat gebeurt wel vaker als je AQ wilt quoten.. Dikke errors..quote:Op maandag 28 maart 2011 18:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, als je dan stage wilt lopen in de games'journalistiek'. Kan me niet voorstellen dat die lui je veel te leren hebben, maar goed.
tevens, toen ik je wilde quoten verscheen de broncode van de site in het reactieblokwat de shit
Ik wacht wel totdat alles gepatched en unlocked is. (pc versie)quote:
maar hij is ook heel gaafquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk eerst ff Homefront halen maar iedereen is ineens positief over Crysis
Ja een patch of 2 kan geen kwaad, MP kan echt flink wat werk gebruiken, SP is gewoon okquote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wacht wel totdat alles gepatched en unlocked is. (pc versie)
Hoor veel gezeik erover dus wacht nog even, ook geen dx10 en 11quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja een patch of 2 kan geen kwaad, MP kan echt flink wat werk gebruiken, SP is gewoon ok
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker als je AQ wilt quoten.. Dikke errors..
Is een known issue
Heavy Snowquote:
Dat is die zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Deze is nog toffer:
[ afbeelding ]
Oh en poit thnx voor het heel houden van mijn vriendje en sorry voor de afhaak-praktijken!
Ja wanneer komen jij/jullie langs?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is die zeker
Oh, en geen probleem hoor. Ik hoorde trouwens dat je je afwezigheid ging goedmaken
Als jij awesome hamburgers maakt kom ik elke week!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja wanneer komen jij/jullie langs?
Ik maak awesome hamburgers!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Morthill het volgende:
fuck wat is Kick-Ass een gruwelijk gave film
Oh men nu heb ik zin om kick-ass te kijken (ja ik zit te soggenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Morthill het volgende:
Ja, inderdaad!! Boefje! Ga jij eens snel aan de tentamens!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh men nu heb ik zin om kick-ass te kijken (ja ik zit te soggen)
ja maar...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!! Boefje! Ga jij eens snel aan de tentamens!!
dat is het naarste aan studeren, als het interessant is, prima, maar saaie shitquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
ja maar...
Mijn studie is over het algemeen heel interessant maar nu zit ik door een heel moeilijk onderwerp te worstelen en dat wil niet zo vlotten.
Hoe meer SOG je vertoont hoe langer je bezig moet zijn met dat moeilijke stuk. En nu luisteren naar papa Poit en met je snufferd de boeken in!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
ja maar...
Mijn studie is over het algemeen heel interessant maar nu zit ik door een heel moeilijk onderwerp te worstelen en dat wil niet zo vlotten.
Yes Daddy!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe meer SOG je vertoont hoe langer je bezig moet zijn met dat moeilijke stuk. En nu luisteren naar papa Poit en met je snufferd de boeken in!
Goed zo, braaf meiskequote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Yes Daddy!!![]()
Als je me zoekt zit ik achter het boeken neurowetenschappen!
Als ze je twee weken geven is het meestal alsnog de avond van tevorenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Morthill het volgende:
wat falen docenten soms hard, je twee dagen geven voor een opdracht van 5 kantjes
bij mij niet, ik was voor de opdracht van vandaag al dagen van te voren klaarquote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als ze je twee weken geven is het meestal alsnog de avond van tevoren
Deze wil ik!! waar te koop?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Deze is nog toffer:
[ afbeelding ]
Oh en poit thnx voor het heel houden van mijn vriendje en sorry voor de afhaak-praktijken!
quote:
Succesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:14 schreef Misan het volgende:
Mogge! Lekker weer een werkdag van 11 uur voor de boeg
thanks! Ik had gisteren vergaderdagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Succes. Dat heb ik morgen ook.. maar dat is morgen pas.
Ik zal het nodig hebben, dankquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:19 schreef Misan het volgende:
[..]
thanks! Ik had gisteren vergaderdagsterkte vandaag
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:23 schreef Poit het volgende:
Haha, zit hier iemand een pak chocoladevla op te 'drinken' in de trein.
de mallerd
Ik opzich ook wel al viel de meeste dlc van ME me wel tegen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef Morthill het volgende:
serieus, een relay opblazenik ben zo benieuwd hoe je dat mag doen, tevens een leger reapers. Ja, ik zie dit wel zitten.
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Morthill het volgende:
Deels wel, maar een deel was ook erg gaaf, Lair of the Shadowbrokerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel al viel de meeste dlc van ME me wel tegen.
Vond ik ook nie heel tofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Deels wel, maar een deel was ook erg gaaf, Lair of the Shadowbroker
oh, de actie is minder dan het verhaal, dat is waar, maar daarmee blijft de game geniaal. Ik heb een schurfthekel aan de combat in Dragon Age, maar ik speel de game nog steedsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vond ik ook nie heel tof![]()
De actie in ME is stom en ik heb liever meer verhaal en gesprekken er in. Had liever een half uur met die shadow broker gepraat over hoe en wat. Alhoewel je later wel uit die database het hoe en wat kan halen.
Maar de schietactie is zo lame maar dat vond ik ook al van ME 2 zelf. Wel was het tof dat je de 1e keer te laat kwam toen de collector's waren geweest. Toen was het echt gewoon kijken wat er gebeurd is en toffe spanning.
Dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
oh, de actie is minder dan het verhaal, dat is waar, maar daarmee blijft de game geniaal. Ik heb een schurfthekel aan de combat in Dragon Age, maar ik speel de game nog steeds
KotOR 3quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja.
Heb dat bij veel games. Bij Alan Wake vond ik ook die overdag stukjes zonder combat veel toffer. Helaas was dat maar 5% en de rest was die combat s'nachts.
Maar sowieso wacht ik nu erg op ME 3! Maar meer nog hoop ik op een KoTOR 3
Ik kan prima leven met The Old Republic, verhaal is daar net zo belangrijk als bij ME en KotORquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:50 schreef Tain het volgende:
[..]
KotOR 3Een game die er denk ik nooit meer gaat komen
Ik ben er ook wel bang voor Tain. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:50 schreef Tain het volgende:
[..]
KotOR 3Een game die er denk ik nooit meer gaat komen
Voor sommige mensen is dat naar, maar mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef Kn0x het volgende:
Ik dacht gister dat het vrijdag was
En nu is het pas dinsdag
Op een maandag denken dat het vrijdag is op z'n zachtst gezegd wishfull thinking!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef Kn0x het volgende:
Ik dacht gister dat het vrijdag was
En nu is het pas dinsdag
Ik ben nog steeds heel erg in dubio wat ik van TOR moet denken. Qua verhaal en lore zit het wel goed, maar ik vraag me wel af hoe ze het in een MMO jasje gaan gieten. EA en MMO gaat ook niet zo goed samen vind ik... Ze hebben er zat, maar ik vond er geeneen echt leuk spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik kan prima leven met The Old Republic, verhaal is daar net zo belangrijk als bij ME en KotOR
De demo speelde toch echt heerlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds heel erg in dubio wat ik van TOR moet denken. Qua verhaal en lore zit het wel goed, maar ik vraag me wel af hoe ze het in een MMO jasje gaan gieten. EA en MMO gaat ook niet zo goed samen vind ik... Ze hebben er zat, maar ik vond er geeneen echt leuk spelen
MK en Quadrapongquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef Poit het volgende:
Ik heb zin in Mortal Kombat!
En een potje Quadrapong
Dat was toen nog SP, de andere karakters die rondhobbelden waren AI. Maargoed dat was ook al weer 2 jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef Tain het volgende:
Was dat single player content of groep content?
Ik hou niet van Fighters maar heb vroeger wel veel Mortal Kombat gespeeld omdat ik die bij mijn snes kreeg en vond die nog wel grappig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef Poit het volgende:
Ik heb zin in Mortal Kombat!
En een potje Quadrapong
quote:
Het is dus een foutje van Axelquote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou bijna 2 maanden te vroeg zijn? Release is 17 mei
EA maakt de game niet, dus blaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds heel erg in dubio wat ik van TOR moet denken. Qua verhaal en lore zit het wel goed, maar ik vraag me wel af hoe ze het in een MMO jasje gaan gieten. EA en MMO gaat ook niet zo goed samen vind ik... Ze hebben er zat, maar ik vond er geeneen echt leuk spelen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef koei het volgende:
Ik heb een nichtje erbijMaar helaas nog geen pics... Die komen vanavond pas denk ik...
gefeliquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef koei het volgende:
Ik heb een nichtje erbijMaar helaas nog geen pics... Die komen vanavond pas denk ik...
Bored muchquote:
Nee, maar dat EA matige MMO's heeft uitgegeven zegt dus helemaal niks.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef koei het volgende:
Ergens vast wel.... +/- 9 maanden geleden....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik loop een paar topics achter? Is er nog geneukt? Of verder niks bijzonders?
Koei, feli!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ergens vast wel.... +/- 9 maanden geleden....![]()
Dat inderdaad. Tijd voor een wandelingetje na het avondeten. Dus hoi en doei poppiesquote:
Avondeten?? Ik ga nu naar huis!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Tijd voor een wandelingetje na het avondeten. Dus hoi en doei poppies.
Ze hebben ook bestaande MMO's matig gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, maar dat EA matige MMO's heeft uitgegeven zegt dus helemaal niks.
Dit zijn allemaal geen redenen om aan te nemen dat TOR ook matig gaat zijn of worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben ook bestaande MMO's matig gemaakt
http://www.mmorpg.com/blo(...)-Ultima-Online-Sucks
Ik hoop maar dat ze van hun fouten hebben geleerd, maar zoals het de laatste jaren bij Mythic is gegaan heb ik mijn twijfels
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef Morthill het volgende:
oh en Arrival is een gigantische teleurstelling![]()
review spoedig
Dat is grofweg de helft van de DLC, maar de andere helft is geen klap beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Was er deels bang voor omdat al die dlc waar in je een character gaat redden ofzo tegenvielen.
Heb je em al geupdate?quote:
Aww ik zag het in het 3ds topic al dat is wel sneu! Maar toch niet helemaal kapot nu?quote:
Heb em tijdje uitgelaten en toen weer aan, hij werkt nu wel weer, maar heb ook al een vastloper gehad laatstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Aww ik zag het in het 3ds topic al dat is wel sneu! Maar toch niet helemaal kapot nu?
Nintendoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb em tijdje uitgelaten en toen weer aan, hij werkt nu wel weer, maar heb ook al een vastloper gehad laatst
IK KAN NIET TEGEN KAPOTTE CONSOLES
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ergens vast wel.... +/- 9 maanden geleden....![]()
Is bekend probleem toch bij een 3dsquote:
Waar kunnen we die review verwachten? Ik vergeet telkens met welke site je nog bezig bentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef Morthill het volgende:
oh en Arrival is een gigantische teleurstelling![]()
review spoedig
Foto's!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Fallen het volgende:
Pff.... de hele middag bezig geweest om woningindeling om te gooien, ik ben kapot.
Maar, de indeling is een stuk prettiger geworden.
Trusten allemaal!![]()
Origineel is zoveel mooierquote:
Absoluutquote:
Elfen liedquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef ik er nog niet blij mee te zijn
Vannacht weer een BSOD gehad
Serieus? Wie dan? Heb nog maar 1 melding voorbij zien komen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn al best een aantal mensen op FOK! die hier last van hebben...
GamingOnlyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waar kunnen we die review verwachten? Ik vergeet telkens met welke site je nog bezig bent
3DS heeft "Black Screen of Death"quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Serieus? Wie dan? Heb nog maar 1 melding voorbij zien komen.
Heb gister weer gechecked of er software update is maar er is niet nieuws uitgekomen.
Gelukkig was het niet weer midden in een game, ik was net van plan te gaan stoppen dus had gesaved
quote:Op maandag 28 maart 2011 @ 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb het 1 keertje gehad. Eventjes rebooten en probleem is uit de wereld verholpen
quote:Op maandag 28 maart 2011 @ 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
Heb 'm al 2-3 keer gehad. Volgens mij geen hardwarematig defect, maar een software fout, die op bepaalde momenten naar voren komt. Volgens mij kan elk systeem deze error krijgen op bepaalde momenten, afhankelijk wat je aan het doen bent.
quote:Op maandag 28 maart 2011 @ 12:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ja. Het gebeurde bij mij bij Super Monkey Ball, en rebooten helpte inderdaad.
quote:Op maandag 28 maart 2011 @ 13:36 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heb m 2 keer gehad tijdens het spelen van Rayman 3D. Een vriend van me heeft het ook al 1 keer gehad. Maar goed, ik denk inderdaad ook dat het een software fout is.
Kan gebeuren, hopelijk wordt het wel gefixed.
ah thanks, had het bericht op tweakers en de reacties wel al gelezen maar hier nog nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef Tain het volgende:
[..]
3DS heeft "Black Screen of Death"
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef Tain het volgende:
[..]
3DS heeft "Black Screen of Death"
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien moet Nintendo eerst wat ervaring opdoen voor ze weer producten op de markt brengen voor de 3DSquote:
Het lijkt erop dat de meeste foutmeldingen bij third party games voorkomen. Met pilotwings nog geen problemen gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Misschien moet Nintendo eerst wat ervaring opdoen voor ze weer producten op de markt brengen voor de 3DS
TE LAAT!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
... we gaan hier toch niet op de vroege ochtend al een nintendo bash topic van maken he?
Ik wil pilotwings ook halen, hij lijkt me wel erg leuk!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de meeste foutmeldingen bij third party games voorkomen. Met pilotwings nog geen problemen gehad.
Op Tweakers gaan er geruchten dat het aan WiFi ligt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de meeste foutmeldingen bij third party games voorkomen. Met pilotwings nog geen problemen gehad.
Ook ja ... ik heb geen idee, heb nog geen patroon gevonden. Op de blauwe DS nu 2x bij rayman, op de zwarte 1x bij Splinter Cell. Beide stond Wifi aan, en software updates zijn gedraaid.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Op Tweakers gaan er geruchten dat het aan WiFi ligt.
Wat heb je het toch zwaar daarquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag laatste dag op de uni
Gaan de hele dag op de 6mx3m hd ultra mega 7.1 beamert gamen
Heb mn hele installatie meegesjouwd
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Jalalalala, jalalalala
Ik kwam jou tegen oheo,
jij was verlegen oheo.
Loop nu al dagen oheo,
want ik wil je wat vragen oheo.
Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij.
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.
Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.
Jallalalala, jalalalala
Ik zit te dromen oheo,
of jij zult komen oheo. Laat het me weten oheo,
ik kan jou niet vergeten oheo.
Heb je even voor mij,
Heb je even voor mij,
Jalalalalala Jalalalala
Heb je even voor mij,
maak wat tijd voro me vrij.
Heb je even voor mij maak wat tijd voor me vrij.
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen
kom vanavond bij mij.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Jalalalala, jalalalala
Ik kwam jou tegen oheo,
jij was verlegen oheo.
Loop nu al dagen oheo,
want ik wil je wat vragen oheo.
Heb je even voor mij,
Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij
Jallalalala, jalalalala
Ik zit te dromen oheo,
of jij zult komen oheo. Laat het me weten oheo,
ik kan jou niet vergeten oheo.
Heb je even voor mij,
Heb je even voor mij,
Jalalalalala Jalalalala
Heb je even voor mij,
maak wat tijd voro me vrij.
Heb je even voor mij maak wat tijd voor me vrij.
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen
kom vanavond bij mij.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Poitiepoitiepoit. Hoe is het met je gamestationPoitStation 1?
M'n arcadekast bedoel je? Die gaat zeer waarschijnlijk zaterdag verhuisd worden naar mijn bescheiden stulpje alwaar deze afgewerkt zal gaan worden... Dan rest enkel nog het installeren van alle zooi en in stellen etc..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Poitiepoitiepoit. Hoe is het met je gamestation?
Awesome!!quote:
Mocht je dit als voorbeeld nemen dan moet je hem wel eerst goed uitlijnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:15 schreef Poit het volgende:
Awesome!!
Misschien moet id zoiets wel als Marquee gaan gebruiken
Ja hequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Dude dat zou echt een fantastische marquee zijn!!
Ik moet eerst uberhaupt nog uitzoeken hoe ik het beste een marquee kan maken.. Tegen die tijd roep ik naar jequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Mocht je dit als voorbeeld nemen dan moet je hem wel eerst goed uitlijnen
Pinkpopquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik een dagkaartje zal kopen voor pinkpop-maandagFoo Fighters en Deadmau5 zijn wel erg tofjes! Maargoed de dag erna weer werken... Als ze die twee dan gewoon met de Bloody Beetroots op zaterdag hadden gepland
Bloody Beetroots!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik een dagkaartje zal kopen voor pinkpop-maandagFoo Fighters en Deadmau5 zijn wel erg tofjes! Maargoed de dag erna weer werken... Als ze die twee dan gewoon met de Bloody Beetroots op zondag hadden gepland
Oh hehe, ja. Nou.. ja. Voel me ook goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:15 schreef Poit het volgende:
M'n arcadekast bedoel je? Die gaat zeer waarschijnlijk zaterdag verhuisd worden naar mijn bescheiden stulpje alwaar deze afgewerkt zal gaan worden... Dan rest enkel nog het installeren van alle zooi en in stellen etc..
Wat ben je vrolijk trouwensLeuk leuk
![]()
![]()
JD en ik gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik een dagkaartje zal kopen voor pinkpop-maandagFoo Fighters en Deadmau5 zijn wel erg tofjes! Maargoed de dag erna weer werken... Als ze die twee dan gewoon met de Bloody Beetroots op zondag hadden gepland
Alleen maandag, of het hele weekend?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD en ik gaan.. Foo's. Volbeat.
. Oh, en de dag erna gewoon vrij.
Alleen de maandag.quote:
Aight, nouja ik zal het vanavond eens met mijn wederhelft besprekenquote:
Mooi zo! Ik gun het jequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh hehe, ja. Nou.. ja. Voel me ook goed. Eindelijk, weer.
Dagjesmensenquote:
Jongúh, naar Pinkpop gaan is sowieso al tegen m'n principes in. Eén dag is al heel wat.quote:
Dankquote:
Jongen, ik ging 12 jaar geleden al jaarlijks hele weekenden naar pinkpop, werchter en pukkelpopquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik komend weekend in Leiden ben
What to do, what to do... Spanky stalken?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt het ook altijd te druk voor me he?
*snif*
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Lol, ik denk niet dat ik dat ga halen.
Ik zit waarschijnlijk met een blanco servies, kwasten of weet ik veel wat dingen te beschilderen. Of chocolade te maken.. of iets anders creatiefs.
Kostte me een godsvermogen trouwens! Maar'goed, ze is m'n dinnetje dus ik doe braaf mee.quote:
Het is dat ik behoorlijk behaard ben en een niet echt aantrekkelijk lichaam heb anders had ik me zo ongevraagd in de groep geworpen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kostte me een godsvermogen trouwens! Maar'goed, ze is m'n dinnetje dus ik doe braaf mee.
Als we nou een naakte man mogen beschilderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |