SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nachtmerries.. Duidelijk nachtmerries..quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef badboynova het volgende:
Een betere TT was geweest "Waar Poit nachtmerries dromen heeft over meisjes van 1.10 m"
![]()
Hij heeft zich misdragen op de meetquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij had zijn vriendin niet meegenomen?
Moehahaquote:
Kind 44 door Tim Rob Smith.. Vette oostblokshit!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand nog een tof boek? Heb nog boekenbon en ga dadelijk even naar de boekenwinkel.
Engels en post-apocalyptic of Sci-Fi
Beetje alla World War Z, Bonecrusher of Metro 2033
Even gekeken en lijkt me wel een leuk boek ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Kind 44 door Tim Rob Smith.. Vette oostblokshit!
Beklemmende oostblok/communisme sfeer zit er goed inquote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Even gekeken en lijkt me wel een leuk boek ja.
Sowieso vind ik die Sovjetunie vibe altijd tof
quote:
Simon Peggquote:Op maandag 28 maart 2011 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:
ik heb trouwens laatst eindelijk Hot Fuzz gekeken, wat een enorme topfilm!
Jaa dies tofquote:Op maandag 28 maart 2011 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog steeds niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Que?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
@SF; ik moet echt eens meer boeken gaan lezen
Ben je nog een beetje thuis kunnen komen??quote:
Ja en Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje thuis kunnen komen??
En was Lotje blij je weer (heelhuids) te zien??
Je hebt het de hele avond over mij gehad??quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja en Ja
Nog een prima avond gehad als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt het de hele avond over mij gehad??
Combinatie der godenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee glaasjes aanmaak limonade en killzone 3
Ik kwam niet verder dan 65 euroquote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef Gamer_V het volgende:
Taaaking away the moments that make up a dull daaaaaay
Belaaastingdiieenst 500 euro teeerug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Baas boven baasquote:
Dat is wel vetquote:
Ik krijg alle notariskosten etc terug aangezien ik vorig jaar mijn huis heb gekocht. Dat tikt lekker aanquote:
Dat klopt ja! Dat hadden wij toen ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg alle notariskosten etc terug aangezien ik vorig jaar mijn huis heb gekocht. Dat tikt lekker aan
Zo, das lekkerquote:
blij dat ik dat niet heb, dan zou ik namelijk mijn recht op stufi verliezen en alles wat ik te veel verdien terug moeten betalenquote:
Ja leuk! Dan kom ik ook even voorbij fietsen en dan kan ik naar je zwaaien P.quote:
heb je die niet ooit gekregen van mij/Activision, of was SD dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Ohja, ik moet die drumkit nog maken die disjfa en V gemolt hebben
Beidenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
heb je die niet ooit gekregen van mij/Activision, of was SD dat?
Dit keer maar geen tequila nemen voor de tijd. Presteer ik tenminste beter dan de vorige keerquote:
Leuk feestje was datquote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beiden
Heb hem gehad, rode pad was stuk. Die heb ik toen gefixt, maar tijdens mijn housewarming vorig jaar hadden D en V hem dus opnieuw gesloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Het is niet dat je het zo maar krijgt hequote:
Goed bezig kerel!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
Poit heb Child44 gehaald![]()
Ben benieuwd!
Want?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef Tain het volgende:
Axelmusic is gek aan het doen:
1 x Playstation 3 / La Noire Packing
crysis 2 is gooeedquote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Spank is Crysis 2 de moeite waard? SP bedoel ik dan.
Boris? je vriend?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef AQuila360 het volgende:
Wessiej heeft de Ipad 2 gehaald
En Boris laat hem vallen![]()
Nee Boris van gamekingsquote:
Ik wou eigenlijk eerst ff Homefront halen maar iedereen is ineens positief over Crysisquote:
agh, als je dan stage wilt lopen in de games'journalistiek'. Kan me niet voorstellen dat die lui je veel te leren hebben, maar goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee Boris van gamekings![]()
Wessiej loopt daar stage o.i.d.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Spank is Crysis 2 de moeite waard? SP bedoel ik dan.
Dat gebeurt wel vaker als je AQ wilt quoten.. Dikke errors..quote:Op maandag 28 maart 2011 18:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, als je dan stage wilt lopen in de games'journalistiek'. Kan me niet voorstellen dat die lui je veel te leren hebben, maar goed.
tevens, toen ik je wilde quoten verscheen de broncode van de site in het reactieblokwat de shit
Ik wacht wel totdat alles gepatched en unlocked is. (pc versie)quote:
maar hij is ook heel gaafquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk eerst ff Homefront halen maar iedereen is ineens positief over Crysis
Ja een patch of 2 kan geen kwaad, MP kan echt flink wat werk gebruiken, SP is gewoon okquote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wacht wel totdat alles gepatched en unlocked is. (pc versie)
Hoor veel gezeik erover dus wacht nog even, ook geen dx10 en 11quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja een patch of 2 kan geen kwaad, MP kan echt flink wat werk gebruiken, SP is gewoon ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |