quote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
en tevens dat faye het vertrouwen in Naatje_1 heeft opgegeven, dus het wordt vrij lastig.
Fixedquote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
en ik denk dat met mijn optreden het vertrouwen in Naatje_1 nog wat minder gaat worden.
Haha ik moest heel snel iets verzinnen want ik moest ook afsluiten en had lapo.... zal het even veranderen voor jouquote:Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef mc-Piel het volgende:
Beetje vreemde TT..
Die shit hoef ik allemaal niet te weten
Haha ik maakte maar een grapje!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha ik moest heel snel iets verzinnen want ik moest ook afsluiten en had lapo.... zal het even veranderen voor jou
EDIT: dat gaat dus niet
via DM of?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien als iemand nog iets wil horen zal ik kijken of dat gaat lukken:
http://pastebin.com/0FTfexj2
Ja is ook goed hoor.quote:
Heb je ook catch your fall? Ik ben de artiest kwijtquote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
I don't know.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, maar dat eerste is de manheid hoor. Tenzij dat een leugen was.
zeggen dat je bent bezeten zoals in paranormal activity 1 & 2quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Tevens, mijn beste vriend is autistisch.. geweldig is dat.
Heeft ie een boek op tafel liggen. Schuift hij hem 2 cm opzij, schuif ik hem weer 2 cm terug.
Schuift hij weer 2cm, ik weer 2 cm terug..
Woest dat ie wordt.. maargoed, zo ben ik niet.. TT kan lekker zo blijven!
dit dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Viro is de lang verloren biologische vader van Faye en probeert zijn dochter te beschermen tegen Naatje
oei, gevoelig puntje, die biologische vader van fayequote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Viro is de lang verloren biologische vader van Faye en probeert zijn dochter te beschermen tegen Naatje
Que?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oei, gevoelig puntje, die biologische vader van faye
je weet wat er de vorige keer gebeurde, dus beter kap je gewoon.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oei, gevoelig puntje, die biologische vader van faye
Dat konden Viro en ik niet ruiken lieve schatquote:
Idd die chick heeft grote bek maar een klein hartje mang.quote:
vorige keer? Welke vorige keer? Met DV? Die bashte ik en haat ik nog steeds. Ik bash faye niet en stiekem vinden faye en ik elkaar gewoon heel erg leuk, maar gaan we dat niet op dit forum plaatsen. (wel tussen neus en lippen door)quote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
je weet wat er de vorige keer gebeurde, dus beter kap je gewoon.
Viro wist het ondertussen wel en samen met hem iedereen die vannacht geluisterd heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 23:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat konden Viro en ik niet ruiken lieve schat!
Dus zit me is niet zo op de vingers te tikken.
gelukkig weet je het nogquote:Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vorige keer? Welke vorige keer? Met DV? Die bashte ik en haat ik nog steeds. Ik bash faye niet en stiekem vinden faye en ik elkaar gewoon heel erg leuk, maar gaan we dat niet op dit forum plaatsen. (wel tussen neus en lippen door)
Hè ik leer nog een hoop dingen vanavondquote:Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Viro wist het ondertussen wel en samen met hem iedereen die vannacht geluisterd heeft
Dit dus, en heb alle respect voor faye.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Viro wist het ondertussen wel en samen met hem iedereen die vannacht geluisterd heeft
Af en toe moet er even gelachen worden.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, en heb alle respect voor faye.
Loop wel te dollen, anders word het hier een te serieuze boel.
ik hoop voor jou dat jij toch wel soms serieuze zaken in het leven hebt?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Af en toe moet er even gelachen worden.
Als iedereen het leven serieus zou nemen zou het ook zo saai worden.
Haha, het leven serieus 'nemen'quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Af en toe moet er even gelachen worden.
Als iedereen het leven serieus zou nemen zou het ook zo saai worden.
Oh jawel, maar ik probeer me daar niet meer dan nodig voor in te zetten. Ik maak liever plezier, dat is hier in huis al lastig genoeg namelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat jij toch wel soms serieuze zaken in het leven hebt?
Slaap ze ernstig jongquote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga maar eens slapen kan ik ernstig uitrusten. Doein.
slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga maar eens slapen kan ik ernstig uitrusten. Doein.
Hihi, je zei nemen!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Jij wilt beweren dat jij het leven nooit serieus neemt?
dat zie je dan ook wel terug in het topicquote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Van achteren, altijd. Soms neem ik het leven ook serieus van voren, maar dat standje heeft niet mijn voorkeur.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
En oraal?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van achteren, altijd. Soms neem ik het leven ook serieus van voren, maar dat standje heeft niet mijn voorkeur.
Komt eraanquote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Slaap ze ernstig jong
Komt mijn verzoekje er nog aan patje?
ik zie al wat voor een sfeer er hier is, ik ben weg hier.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van achteren, altijd. Soms neem ik het leven ook serieus van voren, maar dat standje heeft niet mijn voorkeur.
ga je ook batsen?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zie al wat voor een sfeer er hier is, ik ben weg hier.
Anders heb ik het gedaan.
Waarom nou weer weggaan?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
I've got your back bro!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Viro is niet aan het bashen, ik wil viro terug!
Als Viro gaat is het klaarquote:
Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Original Mix)quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat een fijn nummer dit, hoe heet dit?
Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (original mix)quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat een fijn nummer dit, hoe heet dit?
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Original Mix)
Dankjewel!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (original mix)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel!
enen nog een linkje om het af te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(alleen dan de korte versie)Every war is different, every war is the same.
ja weet ikquote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga nog lang niet weg, alleen minder posten
Jaa dit klinkt echt lekkerquote:
Is de Armin van Buuren mix ook goed?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
Dan doe ik ook nog een verzoekje
Dash berlin ft Solid sessions - Janeiro ( Dash berlin 4am mix)
die ken ik eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is de Armin van Buuren mix ook goed?
iedereen zit in de chatquote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Neroje het volgende:
Is iedereen nou echt stil geworden van mijn verzoekje?
Daar wordt ook niet echt gepraat hoor.quote:
Die van Armin van Buuren was de eerste mix ofzo. Daarna kwam er elke jaar een nieuwe. Vind het ook erg tof om te horen hoe dit nummer anno 2011 nog intact is geblevenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
ken hem niet eigenlijk!..
ken alleen de Dash berlin 4am mix en originele Dash berlin versie.
nee klopt vind het eigenlijk bagger, maar goed.quote:
zag het, ben daarom ook weer weggegaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar wordt ook niet echt gepraat hoor.
Zo gezellig is het daar ook niet hoorquote:
die heb ik al zo lang niet gehoord.. en op youtube is géén goeie versie te vinden..quote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef mc-Piel het volgende:
Patje.. heb je heel toevallig: Dirtdevils - Music is life?
misschien ctrl F een idee?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef mc-Piel het volgende:
Patje.. heb je heel toevallig: Dirtdevils - Music is life?
Chat is neppe meuk man alsof we niet gewoon hier kunnen praten toch?quote:
ging ik al van uit.. ben msn aan het terroriserenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zo gezellig is het daar ook niet hoor
Me tooquote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ging ik al van uit.. ben msn aan het terroriseren
Niet gezien?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
ah danku, maar hij staat er niet tussen zie ik!..quote:
f5?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef dekkered het volgende:
ik kan niet quoten in die splitscreen, gruwelijk irritant
kan alleen op nieuwe berichten quoten, wanneer ik F5 doe dan kan ik niet op de berichten daar voor quotenquote:
hmzz dat weet ik dan ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan alleen op nieuwe berichten quoten, wanneer ik F5 doe dan kan ik niet op de berichten daar voor quoten
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Viro is niet aan het bashen, ik wil viro terug!
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel!
enNu zie je het wel fayeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de laatste paar afleveringen van chuck waren leukquote:Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef Viro het volgende:
top muziek maar ik ga chuck en fringe kijken. Loop een paar weken achter door ONZ Radio.
ben wel aanspreekbaar op msn![]()
oh ok, ben bij s3 van fringe. Word steeds beter, niet afkappen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
de laatste paar afleveringen van chuck waren leukfringe weet ik niet daar ben ik net aan begonnen (bijna S1 klaar)
Eerste seizoen is al te gek eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 23:38 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok, ben bij s3 van fringe. Word steeds beter, niet afkappen.
kijk eens aan. Dan zal je S2 en S3 awesome vinden.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
Eerste seizoen is al te gek eigenlijk
Have fun, je gaat ons verlatenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
om 00h ga ik wel verhuizen naar het radio 1 topic, dus als jullie me missen, ik zit dan daar.
even denken, castle finale was ook goed geloof ikquote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
kijk eens aan. Dan zal je S2 en S3 awesome vinden.
Zie dat ik ook achterloop met Castle
welke seizoen? Ben nu bij S3e14quote:Op zondag 27 maart 2011 23:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
even denken, castle finale was ook goed geloof ik
ik zie nu net dat ze nog niet klaar waren, ik heb het over S3e17 (dat leek als een finale dus) zie nu dat ik er ook 1 gemist heb.quote:
3 series die ik juist niet gezien hebquote:Op zondag 27 maart 2011 23:54 schreef mr-green het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een goede TV-serie. Iets als: Prison Break, Hero's of Lost
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
3 series die ik juist niet gezien heb
ja ik heb er wel van gehoord, maar ik heb er geen van gezien om iets aan te geven wat een goede serie is. ik zou zeggen pak gewoon een serie en pak de eerste aflevering daar van, vindt je dat wat dload de rest, zit je te twijfelen pak de 2de aflevering er ook nog bij.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:55 schreef mr-green het volgende:
[..]ok ze zijn commercieel maar je moet er wel van gehoord hebben?
Ja heb vanavond op 2 na ofzo alleen requests gedraaid.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:57 schreef dekkered het volgende:
gewoon al 5 requests van mij in 3 uur gedraait
Ik ben nog aan het opstarten, tot hoe laat ga je?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
Draakje blijft toch net zolang reconnecten tot hij erin kan toch? Anders draai ik deze af
draai af, sobersoquote:Op maandag 28 maart 2011 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
Draakje blijft toch net zolang reconnecten tot hij erin kan toch? Anders draai ik deze af
Dit nummer duurt nog 6.50quote:Op maandag 28 maart 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het opstarten, tot hoe laat ga je?
Ok is goedquote:Op maandag 28 maart 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ok, ik programmeer hem dan gewoon om 00:07u
Wil het niet te laat maken vanavond, anders zou ik er zo nog een uurtje achteraan doenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar als het iets later is geen probleem hoor.
je vind jezelf wel lollig hehquote:Op maandag 28 maart 2011 00:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Utopie, ban voor 1 maand.
Mail maar tijdens st. juttemis
/carequote:Op maandag 28 maart 2011 00:10 schreef utopie het volgende:
[..]
je vind jezelf wel lollig heh? ban roepers staat gelijk aan slotje roepers -> ban
KKJquote:
Oeh nou ben benieuwd, theorie is makkie hoor, heb hem ook in 1 x gehaald. als mij dat lukt dan lukt jou dat ook. en ik had niet eens geleerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:12 schreef utopie het volgende:
[..]
KKJ![]()
![]()
Ik heb het hele weekend voor mn theorie geleerd
Dinsdag het examen om 9u bij het CBR. Zenuwachtiggggg
Alles goed met je?
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:12 schreef utopie het volgende:
[..]
KKJ![]()
![]()
Ik heb het hele weekend voor mn theorie geleerd
Dinsdag het examen om 9u bij het CBR. Zenuwachtiggggg
Alles goed met je?
waarom zenuwachtig zijn voor beide? Zolang je maar duidelijk maakt dat je weet wat je doet is het goed, ik verneukte het bijna op een weg en ik liet dat duidelijk merken doormiddel van kut te zeggen. En daar door had ik het gehaaldquote:Op maandag 28 maart 2011 00:14 schreef mr-green het volgende:
[..]zenuwachtig voor theorie...Wacht maar tot je praktijk moet doen en je hebt zo'n ouwe lul naast je zitten met ochtendhumeur
Zeker in 1 keer geslaagdquote:Op maandag 28 maart 2011 00:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
waarom zenuwachtig zijn voor beide? Zolang je maar duidelijk maakt dat je weet wat je doet is het goed, ik verneukte het bijna op een weg en ik liet dat duidelijk merken doormiddel van kut te zeggen. En daar door had ik het gehaald
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zeker in 1 keer geslaagd(je praat wel anders als je hard genaaid wordt om een piepklein foutje)
Inderdaad, sowieso als je al kijkt naar het aantal automobilisten welke gewoon een gevaar op weg zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
Ze laten van CBR zoveel % sowieso zakken dus maakt niks uit of je een prima rit hebt of niet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
Ze laten van CBR zoveel % sowieso zakken dus maakt niks uit of je een prima rit hebt of niet.
heerlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef mr-green het volgende:
Als het nacht wordt, begin ik te leven![]()
HAZES!!!!!
Ik ook in 1x geslaagd hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zeker in 1 keer geslaagd(je praat wel anders als je hard genaaid wordt om een piepklein foutje)
Dit is dan wel weer tof. I.t.t. Caro Emerald.quote:
Die gaat zo lekker slapen, ik ben kapot!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoopte op een show van koelkast, konden we nog even skypen. Om het goed te maken dat ik er gisteren niet was
als jij dat vindtquote:Op maandag 28 maart 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer tof. I.t.t. Caro Emerald.
April staat ze in HMH. Of Paradiso mmmmmmquote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij dat vindtvind ik niet... maar vind je er niet minder liev om hoor
Ik vind dat een goed plan.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gaat zo lekker slapen, ik ben kapot!
al uitverkocht denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
April staat ze in HMH. Of Paradiso mmmmmm
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al uitverkocht denk ik![]()
tevens, leuk verzoekje mr-green
Knetter en ik zijn de baas natuurlijkquote:
oke dat is duideleik.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Knetter en ik zijn de baas natuurlijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jullie zijn heul niet de baasquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
het is jou feestjejij, ik, wij dus
oeh dan pak ik vastquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij wel jij bent de slechte gemene strenge
en ik ben de lieve, onschuldige aardige
Okequote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
het is jou feestjejij, ik, wij dus
dat is idd liefquote:Op maandag 28 maart 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Speciaal voor jullie ga ik zaterdag niet naar een dubstepfeestje maar blijf ik thuis om on air te skaipen!!
Ik ben zo lief
Klopt jaquote:Op maandag 28 maart 2011 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Speciaal voor jullie ga ik zaterdag niet naar een dubstepfeestje maar blijf ik thuis om on air te skaipen!!
Ik ben zo lief
Koelkastquote:
quote:
Ja ik hoorde dat ik wel heel erg werd gemistquote:Op maandag 28 maart 2011 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat is echt lief van jou Huppel
ik ben zelfs vroeg gaan slapenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik hoorde dat ik wel heel erg werd gemist
Draakje draait. Dat is een soort van automatische verzoekjesmachine. Op de website van ONZ Radio kan je verzoekjes doen en die worden dan door Draakje gedraaidquote:
kijk jij snapt de nacht rangordequote:
jaa het was helemaal niksquote:Op maandag 28 maart 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben zelfs vroeg gaan slapen
Ontkennen en je bent je leven niet zeker dus lijkt me niet slim.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kijk jij snapt de nacht rangorde
Wow!!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben zelfs vroeg gaan slapen
Maar niet de website die in de OP staat. Gewoon luisteren, het wordt omgeroepen!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Draakje draait. Dat is een soort van automatische verzoekjesmachine. Op de website van ONZ Radio kan je verzoekjes doen en die worden dan door Draakje gedraaid
ik ben om half 1 gaan slapenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow!!
Dan was het wel heel erg saai
Braaf!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ken huppelmuts niet eens maar toch trekt mij dat ene aan aan de oppermachtige..
Ja ik wilde wel hoor maar werd echt gek van Bart zn laptop. Ding werkte niet mee (of dat kwam door de hoeveelheid drank in mn systeemquote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben om half 1 gaan slapenen ik slaap nooit vroeg
dus ja
vond er niks aan
combi van beidenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik wilde wel hoor maar werd echt gek van Bart zn laptop. Ding werkte niet mee (of dat kwam door de hoeveelheid drank in mn systeem)
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Braaf!
[..]
Ja ik wilde wel hoor maar werd echt gek van Bart zn laptop. Ding werkte niet mee (of dat kwam door de hoeveelheid drank in mn systeem)
Ghehe
Ez zn hyves profielfoto![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt best veel gezopen.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt best veel gezopen.
Ruim 1 fles passoa en toen ben ik verder gegaan aan Bart zn bier![]()
Bleek vanochtend dat Monopoly vannacht nog had gebeld naar mij. Schijnt dat ik hem ook heb gesproken al was ik niet echt aanspreekbaar![]()
Bart had opgenomen en blijkbaar zat onze gaypoly dronken achterop de fiets bij vreemde mannen
haha dat zal me een gesprek geweest zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt best veel gezopen.
Ruim 1 fles passoa en toen ben ik verder gegaan aan Bart zn bier![]()
Bleek vanochtend dat Monopoly vannacht nog had gebeld naar mij. Schijnt dat ik hem ook heb gesproken al was ik niet echt aanspreekbaar![]()
Bart had opgenomen en blijkbaar zat onze gaypoly dronken achterop de fiets bij vreemde mannen
oh ben benieuwd, heb je weer een nieuwe gemaaktquote:
Ik weet niet of jij hem leuk vindtquote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ben benieuwd, heb je weer een nieuwe gemaakt
wtan?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij hem leuk vindt
Geen idee. Bart zei vanmiddag (toen ik hem eindelijk zn nest uit had) dat gaypoly nog had gebeldquote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha dat zal me een gesprek geweest zijn
Schudden met die billen?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Bart zei vanmiddag (toen ik hem eindelijk zn nest uit had) dat gaypoly nog had gebeld![]()
Ik weet er serieus niks meer van
Gun mijn lachspieren en kaken even rust aubquote:
Moet kunnen voor een keer.quote:
Dit was hem niet?quote:
jaa moet zeker kunnenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen voor een keer.
Ik ga nu ook slapen.
Die jingle
Die staat er al een week inquote:Op maandag 28 maart 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was hem niet?
Deze vond ik ook grappig
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
Is Monopoly echt familie van Gert van Samson ?
Ik heb heel weinig geluisterd afgelopen weekquote:
Op wie?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zou het zijn dat ik verliefd wordt?![]()
Dan zou je knetterkrankjorum zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ga je dan nog vrolijker/drukker posten?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij deed de tekst vernederlandsenquote:
gna gnaquote:Op maandag 28 maart 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij deed de tekst vernederlandsen![]()
Heb ik nu pas door
haha wat?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij deed de tekst vernederlandsen![]()
Heb ik nu pas door
spanning opbouwen.. ik zit elke keer met schrik te wachten en dan komt er gewoon niksquote:Op maandag 28 maart 2011 00:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
je maakt ons nu wel erg nieuwsgierig
Een vervroegd 1 april grapquote:Op maandag 28 maart 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spanning opbouwen.. ik zit elke keer met schrik te wachten en dan komt er gewoon niks
ja nou ik ben net zo nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spanning opbouwen.. ik zit elke keer met schrik te wachten en dan komt er gewoon niks
En dan ook nog "slaap lekker ding"quote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast fix die jingle. Ik wil slapen. Ben moe, weinig slaap gehad vannacht
soms vind ik jou engquote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja nou ik ben net zo nieuwsgierig hoor
Aangevraagd door mijquote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En dan ook nog "slaap lekker ding"
ik ben niet eng hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms vind ik jou engwe zitten wel heul erg op 1 lijn
2 achter elkaar?quote:
oh net als een puppy of een kitten, die zijn ook cutequote:Op maandag 28 maart 2011 00:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik ben niet eng hoor![]()
Ben gewoon heel erg lief en nieuwsgierig
jaa cutequote:Op maandag 28 maart 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh net als een puppy of een kitten, die zijn ook cute
Je weet wie het zegtquote:Op maandag 28 maart 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf![]()
gelukkig is het ONZIN radio
jaquote:
hij valt nog wel mee tochquote:Op maandag 28 maart 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf![]()
gelukkig is het ONZIN radio
Er is gewoon van alles gebeurd in die trein waar wij niks van weten.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaik vind hem steeds minder aardig worden
Dan zit je op de verkeerde site!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:54 schreef humorduck28 het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik een aanvraag wil doen...
dat mocht hij willen, hell noquote:Op maandag 28 maart 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is gewoon van alles gebeurd in die trein waar wij niks van weten.
Maar beetje bij beetje wordt alles duidelijk
Het is met deze bagger heel moeilijk om mn ogen open te houdenquote:
Wil je die link heel snel weghalenquote:
Vanwege spamverzoekjes.quote:
Nieuwe luisteraars schat. Die weten het nog niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom moet ik steeds uitleggen waarom die URL niet openbaar mag?
Slaap lekker Huppelquote:Op maandag 28 maart 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe luisteraars schat. Die weten het nog niet.
Of demente luisteraars, dat kan ook.
NU GA IK SLAPEN!!
lievquote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef mr-green het volgende:
ok het is duidelijk.voor djkoelkast. Net als deze plaat met gitaren speciaal voor djkoelkast
Je hebt hem toch net gehoord? Opslaan in je favsquote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
hm, nu voel ik me overbodig. Zal de link snel vergeten...
oke..quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt hem toch net gehoord? Opslaan in je favsZolang hij maar niet openbaar wordt gepost.
Werd namelijk net omgeroepen.
NEE!!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
hm, nu voel ik me overbodig. Zal de link snel vergeten...
Dat is begrijpelijk... ik zal er ook geen misbruik van makenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE!!
Gewoon aanvragen.
Maar het is fijner als de mensen die luisteren ook kunnen aanvragen. Nogal lullig als wij uren wachten op ons verzoekje omdat er allemaal mensen verzoekjes doen die toch niet luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Tot welk moment dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |