Maar dan heb je die 5 minuten die ik per show praat niet hequote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef 92Merel het volgende:
Eigenlijk kan ik net zo goed mn itunes aanzetten, praktisch alles wat tot nu gedraaid is heb ik zelf ook
maar misschien kom je er niet op om het te draaienquote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef 92Merel het volgende:
Eigenlijk kan ik net zo goed mn itunes aanzetten, praktisch alles wat tot nu gedraaid is heb ik zelf ook
Kloptquote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar dan heb je die 5 minuten die ik per show praat niet heen je moet zelf zoeken
Shuffle enzoquote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar misschien kom je er niet op om het te draaien
dan nog, als je iTunes bieb groot is...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt
Die 5 minuten zijn me toch wel veel waard![]()
[..]
Shuffle enzo
Dat valt wel mee, maar blijf alsnog wel luisteren hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan nog, als je iTunes bieb groot is...
Kan gebeuren misschien kun je nog iets regelen is mij ook wel eens gebeurd we zijn ook mensenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel kak dit dat ik zomaar zonder enig bericht volledig uit het rooster wordt gekicked. :/
Veel plezier verder met die radio.
Heb je de wiki gelezen?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel kak dit dat ik zomaar zonder enig bericht volledig uit het rooster wordt gekicked. :/
Hebben ze veel nummers?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef dekkered het volgende:
ik raad je aan om die andere ook nog te downloaden snuf is een best goed nummer
Kan toch per ongeluk zijn gegaan?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Quyxz_ het volgende:
dono, dat 1ne nummer ken ik van de BBC (F1) dat is ook het enige wat ik van hun ken dusquote:
van: http://www.onzinradio.nl/(...)dj_etiquette_en_tipsquote:
Dat is gebeurd.quote:Als je niet kunt regel je zelf vervanging, of meld je op z'n minst af in het topic zodat mensen op de hoogte zijn
Bij twee keer niet afmelden worden al je staande shows gecanceld zodat er plek is voor anderen, je kunt jezelf daarna opnieuw laten inplannen
Oh, in dat geval moet ie niet zeuren natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van: http://www.onzinradio.nl/(...)dj_etiquette_en_tips
[..]
Dat is gebeurd.
Dan is het okequote:Op zondag 27 maart 2011 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van: http://www.onzinradio.nl/(...)dj_etiquette_en_tips
[..]
Dat is gebeurd.
Inderdaad en hij kan zich gewoon bij mij of huppel opnieuw laten inroosteren.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in dat geval moet ie niet zeuren natuurlijk
IK HEB JE GROETJENS NIET?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Onufriev het volgende:
1 greotjens en je had me nog een riekwest beloofd die je dinsdag of woensdag al zou draijon
Jij hebt een typgebrek. Waarom?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Onufriev het volgende:
1 greotjens en je had me nog een riekwest beloofd die je dinsdag of woensdag al zou draijon
quote:
Typisch jaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja ligt aan me teotsenbord die drait de E en O om, gek he
Doet het ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij wel![]()
http://www.oddee.com/_media/imgs/articles2/a97553_lp32.jpg
Dan maar het linkje
Werkt ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij wel![]()
http://www.oddee.com/_media/imgs/articles2/a97553_lp32.jpg
Dan maar het linkje
Deze wel dan?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh mr-green zo... Ben ik blij dat ik luister![]()
eerst Snuf. en dan mr-green
jep die welquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Deze wel dan?![]()
http://www.oddee.com/item_97553.aspx
Hier staan ze allemaal, maar goed, alsnog grappig
Nog nooit horen draaien, de laatste.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ben benieuwd welquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef Neroje het volgende:
Oeh, een nieuw album van Racoon, dat wist ik niet!
Ik dacht die stem al te herkennen iddquote:Op zondag 27 maart 2011 21:58 schreef Snuf. het volgende:
Zet er effe bij dat het een fucking Radio rip is dan
Ik kom dus goed op tijdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar jij draait goed, dus logischquote:
Jaaaa echt erg hequote:
heb jij ook nog gedraait?quote:
Op mijn stream hoorde ik hem wel goed?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
Hierin staat dat "op dit moment is er geen dj verbonden met de server..."
Haha mijn riekwest stond zelfs al in de playlistquote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef dekkered het volgende:
kijken of mr green wel die 2 nummers heeft snuf
80's/90'squote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uit welke jaren konden we nou aanvragen?
Maar Beatles zijn vet dus het is je vergevenquote:
jij bent langzaam ook verslaafd aan het raken aan onz radio of niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
oh dan moet ik even wat anders gaan opzoeken/
valt wel mee hor viro, ze moeten hier alleen leren hoe ze mijn naam moeten uit spreken heb ik het ideequote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
jij bent langzaam ook verslaafd aan het raken aan onz radio of niet?
ik heb er nog steeds moeite mee na 5.5 jaarquote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
valt wel mee hor viro, ze moeten hier alleen leren hoe ze mijn naam moeten uit spreken heb ik het idee
de E en de D moet je los spreken dus dekker E Dquote:Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb er nog steeds moeite mee na 5.5 jaar![]()
dehkkuhruhd? of dehkkuhrd?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
valt wel mee hor viro, ze moeten hier alleen leren hoe ze mijn naam moeten uit spreken heb ik het idee
Viroquote:
Goede requestquote:
Die doet het nietquote:
quote:
slechtquote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
Willen jullie weten wat voor cijferlijst ik heb nu ik examens ga doen?
is het zo slecht?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
Heb het gisternacht voor eens en altijd goed in mijn geheugen opgeslagenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
de E en de D moet je los spreken dus dekker E D
Veel users hebben dat, vind deze UI veel toffer dan mijn vorige.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Viro![]()
Duurde even voordat ik je herkende met je nieuwe ui![]()
[..]
Goede request
Tuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
Examens? Jij zit ook op de middelbare school?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
Daar is de chat voor.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
ja in dm wel.. tenzij je er bijzet dat het een mooi liedje is.. off topic hequote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
ook, dat impliceert dat jij er dus ook op zit?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Examens? Jij zit ook op de middelbare school?
Jeej, nu herkende ik je welquote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Veel users hebben dat, vind deze UI veel toffer dan mijn vorige.
Klopt, want Ragboer in het topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder vind ik Faithless wel cool maar niet episch. En hun nummers zijn 10 minuten en zo en dat is te lang
ZOKUNEN
wil je me nog je tracklist sturen of die bestanden of download links?
Ik dacht dat je op 't ontopic gedeelte doeldequote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was anders niet twitter-ish
en cijferlijsten zijn dat wel
Awh, was zn date mislukt?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wiens dates hopeloos mislukken, maar dat terzijde.
Alles goed enzo?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
Best redelijk toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder vind ik Faithless wel cool maar niet episch. En hun nummers zijn 10 minuten en zo en dat is te lang
ZOKUNEN
wil je me nog je tracklist sturen of die bestanden of download links?Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ja, klopt.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej, nu herkende ik je wel![]()
Maar het is toch gewoon dezelfde maar dan andere kleurstelling ?
Ik doe middelbaar? Middelbaar wat?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, samzz, jij doet middelbaar, waar hoe en hoe oud ben je?
Check haar foboquote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, samzz, jij doet middelbaar, waar hoe en hoe oud ben je?
Waarom maak je huiswerk?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef dekkered het volgende:
ik ga gewoon voor het eerst huiswerk maken, door jullie
Ik herkende m als zijnde jouw UI, wist niet dat het een personage ding wasquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, klopt.
Jij herkent Zaraki Kenpachi ook
Oh kut, dat moet ik ook nog doenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef dekkered het volgende:
ONZ Radio heeft toch een goede invloed op mensenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef dekkered het volgende:
Ik maakte het ook nooit en ben ook geslaagd, komt vast goedquote:Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik maakte nooit huiswerkMisschien had ik dat wel moeten doen dan wist ik nu al dat ik geslaagd zou zijn
ligt er aan of je dit een goede invloed vindquote:Op zondag 27 maart 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
ONZ Radio heeft toch een goede invloed op mensen
Komt op zijn tijd schatje, voor je het weet ben je verslaafd aan Bleach (anime)quote:Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik herkende m als zijnde jouw UI, wist niet dat het een personage ding was
[..]
Oh kut, dat moet ik ook nog doen
Wowquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef EggsTC het volgende:
Mattheus 7:2 For with whatever judgment you judge, you will be judged; and with whatever measure you measure, it will be measured to you.
doe niet zo gek, anime is niet leukquote:Op zondag 27 maart 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt op zijn tijd schatje, voor je het weet ben je verslaafd aan Bleach (anime)
quote:
dus jij zit op middelbare school, vandaar mijn vraag: wat doe je, en hoe oud ben jequote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Examens? Jij zit ook op de middelbare school?
Bleach ken ik qua naamquote:Op zondag 27 maart 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt op zijn tijd schatje, voor je het weet ben je verslaafd aan Bleach (anime)
Herk kleine timmie elingaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik heb goeie cijfers voor me raport
goed op rekenen en taal?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik heb goeie cijfers voor me raport
Ik doelde met ook niet op mezelf. Sorry voor de verwarringquote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
dus jij zit op middelbare school, vandaar mijn vraag: wat doe je, en hoe oud ben je
*hosselalert is alweer uit*quote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde met ook niet op mezelf. Sorry voor de verwarring
Ik studeerEn ik ben 24.
Jij dacht mij te kunnen hosselen?quote:
Ja?quote:
Ik vind drakjen beter dan die crap van Patjen tbh.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
Zal het laatste uurtje van de dag maar vol maken. Das leuker dan draakje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<naatjehosselalertmode>"Hallo jongedame, gaat u vaak naar de kerk?"</naatjehosselalertmode>quote:
Ik kan faye nog steeds nemen als ik wil, maar daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had Faye zo kunnen nemen, maarja, god kwam het voor je verpesten.
nee ze wil je nietquote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan faye nog steeds nemen als ik wil, maar daar heb ik geen behoefte aan.
Faye wil jou?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hossel beter dan jou, dat weet ik nu al
Gelukkig ben je niet beter in grammaticaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Videomateriaal aub.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Dat weet ik niet, maar ik ben ook niet in hosselmode op haar afgestapt, dus dan komt een meisje al snel tot die conclusiequote:
quote:
In de kerk zeker tussen de preek en het zingen inquote:
ik mag ook voor het trouwen met haar neuken, ik mag alles, alleen gezien de gevolgen die het heeft als ik niet met iemand trouw (of beter, diegene trouwt niet met mij), dan is het beter om het neuken te laten voor als we getrouwd zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:31 schreef mc-Piel het volgende:
Naatje mag op zondag neuken! Mits hij met haar trouwt..
Ik snap werkelijk waar helemaal niets van deze zin.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik mag ook voor het trouwen met haar neuken, ik mag alles, alleen gezien de gevolgen die het heeft als ik niet met iemand trouw (of beter, diegene trouwt niet met mij), dan is het beter om het neuken te laten voor als we getrouwd zijn.
misschien is dat maar goed ookquote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar helemaal niets van deze zin.
Tangconstructie alles jwz.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar helemaal niets van deze zin.
volledig totaal compleet mee eensquote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Knetter goed nummer![]()
En wat heeft de DJ toch een heerlijke stem om bij weg te dromen
Wat een rebel ben je ookquote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben niet zo'n prototype Christen, ik ben een out of the box denker, maar ook Christen. Als ik een prototype Christen was, dan zou dat betekenen dat ik mijn show op zondag niet zou mogen hebben.
dan zou je wel extreem van de zwarte kant moeten wezen horquote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben niet zo'n prototype Christen, ik ben een out of the box denker, maar ook Christen. Als ik een prototype Christen was, dan zou dat betekenen dat ik mijn show op zondag niet zou mogen hebben.
Heej als je nou een prototype christen bent en je gaat op zaterdagavond zuipen moet je dan om 00:00 naar huis?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
ga snel aan je huiswerk beginnen ventjequote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan zou je wel extreem van de zwarte kant moeten wezen hor
Livin' on the edge!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
huiswerk? welk huiswerk?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef Viro het volgende:
[..]
ga snel aan je huiswerk beginnen ventje
hip, modern, fris, kek, helemaal nu!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RebelIk noem het liever modern en frisse kijk.
kort en pittigquote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef Onufriev het volgende:
[..]
hip, modern, fris, kek, helemaal nu!
met een kort pittig kapsel!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RebelIk noem het liever modern en frisse kijk.
ik weet niet, dat moet je aan een prototype Christen vragen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heej als je nou een prototype christen bent en je gaat op zaterdagavond zuipen moet je dan om 00:00 naar huis?
Doein.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ondanks de leuke muziek, ben ik er weg van. De wekker gaat om vijf
Tschuss![]()
Dat weet niet iedereen, Tim-Elzinga is een mattie. Lama433 is toch ook niet jouw kloontjon...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom weet iedereen dan Tim-Elzinga een kloon van jou is?
Jawel. En JApieman is ook mijn kloon. Nu je het zegt, die is hier ook al lang niet meer geweestquote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat weet niet iedereen, Tim-Elzinga is een mattie. Lama433 is toch ook niet jouw kloontjon...
Hey man, lang niet gezien.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jawel. En JApieman is ook mijn kloon. Nu je het zegt, die is hier ook al lang niet meer geweest
Ik ben gewoon de directe kloon van Snuf.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Hey jij bent toch die kloon van die kloon van Snuf.?
Oh dan is Lama dus jouw kloon. Of is Snuf. de kloon van Lama?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de directe kloon van Snuf.
Zelfs iefonne?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
we zijn gewoon allemaal kloons van danny
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
Ik blijf trouwens steevast geloven dat Tong80 een kloon van SwJ is!
Dan ben je ook een nerdquote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer is mijn kloon!
Ik doe altijd alsof ik mezelf haat.
Bazingaaaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
gegourmet en me weer wat meer verdiept in de kwantum mechanika
hou ik lekker voor mequote:
Ok laat maar dan..quote:
wat is er nu in Ahoy aan de gang dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ok laat maar dan..
Ga er niet op in.. sta nu in ahoy dus FOK! op m'n mobiel..
kost me m'n duimen!
nicequote:Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef mr-green het volgende:
Met dit uitzicht werd ik vanochtend wakker
[ afbeelding ]
Justin Bieberquote:Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wat is er nu in Ahoy aan de gang dan?
oeh dat is lekker wakker wordenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
Madurodam of hadden ze geen kamers meer met grote ramen?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel okish uit voor zover ik wat kan zienquote:Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
God heeft een hekel aan mij! Of hij behoed me voor zeer belabberde seks!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had Faye zo kunnen nemen, maarja, god kwam het voor je verpesten.
Ik wil elk detail horen hoe je dat gaat doen en kom me niet aan met hosselmethodes. Ik denk dat iedereen hier wel met een bakje popcorn gaat klaarzitten om te weten hoe hosselnaatje een meisje het bed in praat.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met vlagen wil ik iedereen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-> Bedankt Viro, voor dat je me op smakelijk vermaak wees![]()
En nu maar eens de radio aanzettenAnonimity is a bliss
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
God heeft een hekel aan mij! Of hij behoed me voor zeer belabberde seks!
[..]
Ik wil elk detail horen hoe je dat gaat doen en kom me niet aan met hosselmethodes. Ik denk dat iedereen hier wel met een bakje popcorn gaat klaarzitten om te weten hoe hosselnaatje een meisje het bed in praat.
Je bent trouwens geen echte fokker, echte fokkers willen alles met een gat
[..]
Met vlagen wil ik iedereen!Wil je mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-> Bedankt Viro, voor dat je me op smakelijk vermaak wees![]()
En nu maar eens de radio aanzetten![]()
We kunnen dus vaststellen dat Faye nog geen 0,3cm interesse toont in Naatje als zijnde een partner voor een liefdes/sexrelatie?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
God heeft een hekel aan mij! Of hij behoed me voor zeer belabberde seks!
[..]
Ik wil elk detail horen hoe je dat gaat doen en kom me niet aan met hosselmethodes. Ik denk dat iedereen hier wel met een bakje popcorn gaat klaarzitten om te weten hoe hosselnaatje een meisje het bed in praat.
Je bent trouwens geen echte fokker, echte fokkers willen alles met een gat
[..]
Met vlagen wil ik iedereen!bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-> Bedankt Viro, voor dat je me op smakelijk vermaak wees![]()
En nu maar eens de radio aanzetten![]()
nee, sparta fanboyquote:
verder is naatje best lief hoor, maar zoete wraak zal zoet zijn. Zeggen dat je mij niet wilt nemen, pffquote:Op zondag 27 maart 2011 22:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
We kunnen dus vaststellen dat Faye nog geen 0,3cm interesse toont in Naatje als zijnde een partner voor een liefdes/sexrelatie?
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
Doe hossel praktijken hier aub
http://onzinradio.nl/sc/
Ik zei niet dat ik je niet wil nemenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, sparta fanboy
[..]
verder is naatje best lief hoor, maar zoete wraak zal zoet zijn. Zeggen dat je mij niet wilt nemen, pff
Hoer nou eens op met die plaatjes.quote:
je vergeet dat faye ook een voorliefde heeft voor langdurige relaties.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik je niet wil nemen..
- Ik ben niet christelijk
- Ik wil niet gelijk met je trouwen zodra we seks hebben gehad
- Ik kan romantisch zijn..
- Ik kan je domineren als je dat wilt..
Zeg het maar
Mijn vorige relatie was 17 maandenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je vergeet dat faye ook een voorliefde heeft voor langdurige relaties.
Dat plaatje komt letterlijk uit een quote van jou nerd.quote:
Was het geen quote van mij? Ik plaatste hem gisteren.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat plaatje komt letterlijk uit een quote van jou nerd.
Neuhquote:Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Was het geen quote van mij? Ik plaatste hem gisteren.
You're welcomequote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
-> Bedankt Viro, voor dat je me op smakelijk vermaak wees![]()
En nu maar eens de radio aanzetten
Waar was dat dan? Ben ik vergeten.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat plaatje komt letterlijk uit een quote van jou nerd.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
mr-green was weer heerlijk
![]()
dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |