quote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
en tevens dat faye het vertrouwen in Naatje_1 heeft opgegeven, dus het wordt vrij lastig.
Fixedquote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
en ik denk dat met mijn optreden het vertrouwen in Naatje_1 nog wat minder gaat worden.
Haha ik moest heel snel iets verzinnen want ik moest ook afsluiten en had lapo.... zal het even veranderen voor jouquote:Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef mc-Piel het volgende:
Beetje vreemde TT..
Die shit hoef ik allemaal niet te weten
Haha ik maakte maar een grapje!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha ik moest heel snel iets verzinnen want ik moest ook afsluiten en had lapo.... zal het even veranderen voor jou
EDIT: dat gaat dus niet
via DM of?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien als iemand nog iets wil horen zal ik kijken of dat gaat lukken:
http://pastebin.com/0FTfexj2
Ja is ook goed hoor.quote:
Heb je ook catch your fall? Ik ben de artiest kwijtquote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien als iemand nog iets wil horen zal ik kijken of dat gaat lukken:
http://pastebin.com/0FTfexj2
I don't know.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, maar dat eerste is de manheid hoor. Tenzij dat een leugen was.
zeggen dat je bent bezeten zoals in paranormal activity 1 & 2quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Tevens, mijn beste vriend is autistisch.. geweldig is dat.
Heeft ie een boek op tafel liggen. Schuift hij hem 2 cm opzij, schuif ik hem weer 2 cm terug.
Schuift hij weer 2cm, ik weer 2 cm terug..
Woest dat ie wordt.. maargoed, zo ben ik niet.. TT kan lekker zo blijven!
dit dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Viro is de lang verloren biologische vader van Faye en probeert zijn dochter te beschermen tegen Naatje
oei, gevoelig puntje, die biologische vader van fayequote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Viro is de lang verloren biologische vader van Faye en probeert zijn dochter te beschermen tegen Naatje
Que?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oei, gevoelig puntje, die biologische vader van faye
je weet wat er de vorige keer gebeurde, dus beter kap je gewoon.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oei, gevoelig puntje, die biologische vader van faye
Dat konden Viro en ik niet ruiken lieve schatquote:
Idd die chick heeft grote bek maar een klein hartje mang.quote:
vorige keer? Welke vorige keer? Met DV? Die bashte ik en haat ik nog steeds. Ik bash faye niet en stiekem vinden faye en ik elkaar gewoon heel erg leuk, maar gaan we dat niet op dit forum plaatsen. (wel tussen neus en lippen door)quote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
je weet wat er de vorige keer gebeurde, dus beter kap je gewoon.
Viro wist het ondertussen wel en samen met hem iedereen die vannacht geluisterd heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 23:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat konden Viro en ik niet ruiken lieve schat!
Dus zit me is niet zo op de vingers te tikken.
gelukkig weet je het nogquote:Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vorige keer? Welke vorige keer? Met DV? Die bashte ik en haat ik nog steeds. Ik bash faye niet en stiekem vinden faye en ik elkaar gewoon heel erg leuk, maar gaan we dat niet op dit forum plaatsen. (wel tussen neus en lippen door)
Hè ik leer nog een hoop dingen vanavondquote:Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Viro wist het ondertussen wel en samen met hem iedereen die vannacht geluisterd heeft
Dit dus, en heb alle respect voor faye.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Viro wist het ondertussen wel en samen met hem iedereen die vannacht geluisterd heeft
Af en toe moet er even gelachen worden.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, en heb alle respect voor faye.
Loop wel te dollen, anders word het hier een te serieuze boel.
ik hoop voor jou dat jij toch wel soms serieuze zaken in het leven hebt?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Af en toe moet er even gelachen worden.
Als iedereen het leven serieus zou nemen zou het ook zo saai worden.
Haha, het leven serieus 'nemen'quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Af en toe moet er even gelachen worden.
Als iedereen het leven serieus zou nemen zou het ook zo saai worden.
Oh jawel, maar ik probeer me daar niet meer dan nodig voor in te zetten. Ik maak liever plezier, dat is hier in huis al lastig genoeg namelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat jij toch wel soms serieuze zaken in het leven hebt?
Slaap ze ernstig jongquote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga maar eens slapen kan ik ernstig uitrusten. Doein.
slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga maar eens slapen kan ik ernstig uitrusten. Doein.
Hihi, je zei nemen!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Jij wilt beweren dat jij het leven nooit serieus neemt?
dat zie je dan ook wel terug in het topicquote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Van achteren, altijd. Soms neem ik het leven ook serieus van voren, maar dat standje heeft niet mijn voorkeur.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
En oraal?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van achteren, altijd. Soms neem ik het leven ook serieus van voren, maar dat standje heeft niet mijn voorkeur.
Komt eraanquote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Slaap ze ernstig jong
Komt mijn verzoekje er nog aan patje?
ik zie al wat voor een sfeer er hier is, ik ben weg hier.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van achteren, altijd. Soms neem ik het leven ook serieus van voren, maar dat standje heeft niet mijn voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |