quote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
en tevens dat faye het vertrouwen in Naatje_1 heeft opgegeven, dus het wordt vrij lastig.
Fixedquote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
en ik denk dat met mijn optreden het vertrouwen in Naatje_1 nog wat minder gaat worden.
Haha ik moest heel snel iets verzinnen want ik moest ook afsluiten en had lapo.... zal het even veranderen voor jouquote:Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef mc-Piel het volgende:
Beetje vreemde TT..
Die shit hoef ik allemaal niet te weten
Haha ik maakte maar een grapje!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha ik moest heel snel iets verzinnen want ik moest ook afsluiten en had lapo.... zal het even veranderen voor jou
EDIT: dat gaat dus niet
via DM of?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien als iemand nog iets wil horen zal ik kijken of dat gaat lukken:
http://pastebin.com/0FTfexj2
Ja is ook goed hoor.quote:
Heb je ook catch your fall? Ik ben de artiest kwijtquote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien als iemand nog iets wil horen zal ik kijken of dat gaat lukken:
http://pastebin.com/0FTfexj2
I don't know.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, maar dat eerste is de manheid hoor. Tenzij dat een leugen was.
zeggen dat je bent bezeten zoals in paranormal activity 1 & 2quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Tevens, mijn beste vriend is autistisch.. geweldig is dat.
Heeft ie een boek op tafel liggen. Schuift hij hem 2 cm opzij, schuif ik hem weer 2 cm terug.
Schuift hij weer 2cm, ik weer 2 cm terug..
Woest dat ie wordt.. maargoed, zo ben ik niet.. TT kan lekker zo blijven!
dit dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Viro is de lang verloren biologische vader van Faye en probeert zijn dochter te beschermen tegen Naatje
oei, gevoelig puntje, die biologische vader van fayequote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Viro is de lang verloren biologische vader van Faye en probeert zijn dochter te beschermen tegen Naatje
Que?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oei, gevoelig puntje, die biologische vader van faye
je weet wat er de vorige keer gebeurde, dus beter kap je gewoon.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oei, gevoelig puntje, die biologische vader van faye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |