Zet, hij zat daar in. Tijdrijden is mhua.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:28 schreef marcodej het volgende:
Zat Van Groen gisteren ook in de eerste groep en kan hij tijdrijden?
jinxquote:
ow zag alleen dat ie in de groep zat (volgens lijst TheArt) dus gokte maar watquote:
Haha ik wilde het expres vermijdenquote:
Heeft dit seizoen al een aantal ereplaatsen behaalt in de massasprint. Ik dacht oa in Parijs-Nice? Zat er een beetje aan te komen.quote:
Dit dus:quote:Op maandag 28 maart 2011 00:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoogstaande reeks die nu loopt op de VRT (wellicht wel bekend bij de meesten hier).
Hoogerland zet weer eens een aanval in. Michel Cornelisse meteen geïrriteerd en Van der Schueren meteen in de oortjes brullen: 'HEUJ JOHNNY ##**##'
quote:
briljantquote:
quote:rit 3a: De Panne - De Panne 09:47: Nog opgevers Het slechte weer heeft nog zes andere renners de zin ontnomen om nog te starten. Ook Filippo Pozzato, Peter Sagan, Luca Paolini, Tiziano Dall'Antonia, Alessandro Ballan en Matti Helminen bleven in hun bed liggen.
quote:10:27 Chaos
Het peloton is helemaal uiteengeslagen in de Polders. Dit dreigt een slagveld te worden.
En nu begint het op Sporza.quote:
Westra, S. Chavanel, Terpstra, de Backer dacht ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef Beregd het volgende:
Wie zit er in de eerste waaier (van belangrijke namen)?
Die gast (sorry weet zijn naam niet) doet dat echt subliemquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bij de Wereld draait door deze week in het item de TV draait door elke dag wielerfragmenten.
Wiggins in groep 2, groep 2 blijft nu al wel een tijdje op dit gat hangen trouwensquote:
Nu hangen er ook 5 gasten tussen te spartelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wiggins in groep 2, groep 2 blijft nu al wel een tijdje op dit gat hangen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |