Zit je nu (al) in Tilburg?quote:
Heb je mijn DM nog gekregen overigens? Hij loopt constant te kutten, namelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ga ik maar eens horizontaal.
Ja. De W vormde mooie quasipuntsymmetrie met de M, en de B deed me denken aan toroidedelige brommerhelmvizieren.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
sta ik weer in de TT... en heb ik het zeker weer gedaan als het te langzaam gaat.
Dat jij nog single bent is een raadselquote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. De W vormde mooie quasipuntsymmetrie met de M, en de B deed me denken aan toroidedelige brommerhelmvizieren.
Nee.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je mijn DM nog gekregen overigens? Hij loopt constant te kutten, namelijk.
Dat verklaart een hoop. Wat ik dus zei, is maandag, dinsdag, woensdag en vrijdagquote:
Eerlijk? Ik snap echt niet waarom WT single is, hij is tofquote:
Oh, die had ik wél gekregen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Wat ik dus zei, is maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag
Dat spreek ik ook absoluut niet tegen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik snap echt niet waarom WT single is, hij is tof
quote:
Geen idee. Maar bij een linguofiel scoor je natuurlijk wel punten zoquote:Op zondag 27 maart 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoeveel quasipuntsymmetrie wel aan woordwaarde heeft?
Dat als zoekcriteria opgeven bij de gebruikelijke datingsites geeft je vast als resultaat allemaal figuren die graag nog een keer Lingo zouden willen spelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee. Maar bij een linguofiel scoor je natuurlijk wel punten zo
Daarom doe ik ook niet aan datingsitesquote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat als zoekcriteria opgeven bij de gebruikelijke datingsites geeft je vast als resultaat allemaal figuren die graag nog een keer Lingo zouden willen spelen.
Oeh, dat is zo fijnquote:
Why settle for one, when one can have both?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met een boekenkast?
die is nog groterquote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met een boekenkast?
*Proestquote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
Doen jullie dat ook wel eens? Dat je zo naar de bibliotheek gaat en dan zo een paar boeken beoordeelt op de geur?
kei!quote:
bibliotheekboekenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
Doen jullie dat ook wel eens? Dat je zo naar de bibliotheek gaat en dan zo een paar boeken beoordeelt op de geur?
ik wel en je herinnerde me eraan dat ik nog een bericht moest beantwoordenquote:
I aim to pleasequote:Op zondag 27 maart 2011 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wel en je herinnerde me eraan dat ik nog een bericht moest beantwoorden
thnx
Ik zal het onthoudenquote:
Wel te rustenquote:
Toevallig zei Peu dat net toen hij hier was: ja, dat kan!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
hey, zou ik m'n KvK-inschrijving naar Utrecht kunnen oververhuizen en m'n privé-adres in Ede kunnen laten? Dan heb ik nl wel binding met Utrecht en kan ik op het appartement reageren
serieus?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toevallig zei Peu dat net toen hij hier was: ja, dat kan!
Jup.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
hey, zou ik m'n KvK-inschrijving naar Utrecht kunnen oververhuizen en m'n privé-adres in Ede kunnen laten? Dan heb ik nl wel binding met Utrecht en kan ik op het appartement reageren
Zonnetje is heerlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
Binnen
Wat is zon toch fijn.... terras is ook fijnLente is fijn
Hello
Met de zon erbij ja zeker.... maar morgen werken (en met dat mooie weer vind ik dat erg zondequote:
Kan ik me voorstellen. Ik wil nu ik nog kan maximaal genieten, want woensdag een "sollicitatie" bij een detacheringsbedrijf waar ik al eerder heb gewerkt en ze toen "triest" waren om mijn vertrekquote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met de zon erbij ja zeker.... maar morgen werken (en met dat mooie weer vind ik dat erg zonde)
Zo groeten wij niet hé, dat is onbeschoftquote:
Toitoitoiquote:Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef cafpow het volgende:
Kan ik me voorstellen. Ik wil nu ik nog kan maximaal genieten, want woensdag een "sollicitatie" bij een detacheringsbedrijf waar ik al eerder heb gewerkt en ze toen "triest" waren om mijn vertrek![]()
En hopelijk snel daarna aan de slag![]()
Damn, ik denk nu komen er " awh blijf nog even?" posts..quote:
ik kijk een aflevering van house en heb dit nog open staan voor als er wat leven komt hier bij singlesquote:Op zondag 27 maart 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, ik denk nu komen er " awh blijf nog even?" posts..
Maar nee hoor
Dat zei ik je vrijdag toch ookquote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
serieus?Dan had ik dat al drie maanden geleden kunnen doen
Dat heb je goed gedaan dan!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
Thuis, in bed, wat leuk begon, kut leek te worden, eindigde toch nog als een top weekend
Vond ik ook, al is het allemaal buiten mijn controle om gegaan. Afgelopen nacht door t verhaal (zie vorig topic) en vanmiddag door Yuki en JoeBravoquote:
Dat was de reden dat je vanochtend wakker werdquote:Op maandag 28 maart 2011 00:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees nooit terug, dus het verhaal ken ik niet
Maar toch leuk!
Lief hequote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Jij was zat!![]()
Ik las net dat je mij een fijne werkdag wenste
Fok dan ook gewoon op de computerquote:Op maandag 28 maart 2011 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Als je veel drinkt, dan ben je knetter zat![]()
Verder ga ik niet teruglezen, want dat is teveel gedoe op mijn gsm
Aah, dan vertel ik t morgen wel, als ik t verhaal nog een keer vertel, zitten ze hier niet op te wachten denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Als je veel drinkt, dan ben je knetter zat![]()
Verder ga ik niet teruglezen, want dat is teveel gedoe op mijn gsm
Again, again, again /Babyquote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, dan vertel ik t morgen wel, als ik t verhaal nog een keer vertel, zitten ze hier niet op te wachten denk ik.
Aha, oke. Je moet maar kijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, dan vertel ik t morgen wel, als ik t verhaal nog een keer vertel, zitten ze hier niet op te wachten denk ik.
maar baby's worden snel wakkerquote:Op maandag 28 maart 2011 00:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik lig in bed. En mijn baby laptop slaapt.
hoeft niet hoor, als je t niet wil wetenquote:
quote:
quote:
Hij heeft zijn nachtrust nodig hoorquote:
welnee, hier gaat zelden een apparaat uitquote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft zijn nachtrust nodig hoor
Nou, hier welquote:Op maandag 28 maart 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welnee, hier gaat zelden een apparaat uit
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier ook niet, maar mijn lampjes gaan nu wel uit
Neuh, eh ja, eh tenminste totdat de FB-crew niets verandert aan de instellingen bij de e.o.a. update.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
op Facebook kan je itt op Hyves jezelf wel 100% verborgen houden.
Nope, ligt aan je instellingenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, eh ja, eh tenminste totdat de FB-crew niets verandert aan de instellingen bij de e.o.a. update.
En laten die instellingen nu elke keer gereset worden bij elke FB-update.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:49 schreef PeuRac het volgende:
Nope, ligt aan je instellingenbij mij staat alles standaard op zo verborgen mogelijk.
Ach...quote:
Zaterdag erin geschotenquote:
Oeiquote:Op maandag 28 maart 2011 07:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag erin geschotenhad er al de hele week last van maar nu is het helemaal mis.
Oei, oeiquote:Op maandag 28 maart 2011 07:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag erin geschotenhad er al de hele week last van maar nu is het helemaal mis.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:46 schreef PeuRac het volgende:
Verneukt ritmekon niet slapen en nu dus ongelofelijk brak
Want vrijdag = ?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult.
Damn wat een gat zit ik!Maar dik zin in vrijdag
![]()
Ik wist heel lang niet dat dat nu bestaat. Krijg ik ineens van die pop-up vensters.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
Altijd leuk, die DM'etjes die niet of te laat arriveren
Het o zo mooie Coevorden, wie wil er niet zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeej, alweer 2 uur rijden achter de rug en nu in het immer verrotte Coevorden. Jeeej! Weekje rottigheid voor de boeg. Dolletjes!![]()
Maar wel een week lang de zon zien opkomen
Q!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Het o zo mooie Coevorden, wie wil er niet zijn?
Op basis van deze foto?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
OK ok, soms kan kort haar, een beetje.
Wij A'dammers lijken zeker allemaal op elkaar he?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
Sorry Sting, ik zie t echt niet wat er zo mooi is aan dr. Ze is niet lelijk, maar ze heeft ook zeker geen "wow" factor. Beetje te gewoontjes.
Ik heb RZ ook nooit om zijn mening gevraagd hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
Sorry Sting, ik zie t echt niet wat er zo mooi is aan dr. Ze is niet lelijk, maar ze heeft ook zeker geen "wow" factor. Beetje te gewoontjes.
Allemaal even arrogant.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wij A'dammers lijken zeker allemaal op elkaar he?
En allemaal met dezelfde reden, wij zijn gewoon beterquote:
Ja duhquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wij A'dammers lijken zeker allemaal op elkaar he?
Hoezo haal je RZ er ineens bij dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb RZ ook nooit om zijn mening gevraagd hoor.
de date was een faal?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!
Lekker 1,5 uur gecrosst en weer aangekomen in Meppel! De laatste keer gelukkig. En wat heb ik een lekker weekend gehad (zolang je de date maar buiten beschouwing houd).
PedoBearquote:
je was toch al aangenomen bij een hele leuk plek?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef automatic_ het volgende:
Argh! Krijg ik net een mail m.b.t. een andere stageplaats waar ik ook een brief naar toe had gedaan en nu weet ik niet meer wat ik moet doen
Laat horen!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!
Lekker 1,5 uur gecrosst en weer aangekomen in Meppel! De laatste keer gelukkig. En wat heb ik een lekker weekend gehad (zolang je de date maar buiten beschouwing houd).
Ja. Dan kan je de lemuren opzoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef Q. het volgende:
Zou Madagascar leuk zijn om op vakantie naar te gaan?
En hoe! Zo zie je maar weer dat msn/mail en foto bedriegelijk kunnen zijn. En had haar nog bijna willen adviseren eens de tandarts te vragen voor een schoonmaak actie om de aanslag van haar tanden door het roken te laten verwijderen. Wat een afknapper is dat...quote:
Ahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is wel heel erg nastyquote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En hoe! Zo zie je maar weer dat msn/mail en foto bedriegelijk kunnen zijn. En had haar nog bijna willen adviseren eens de tandarts te vragen voor een schoonmaak actie om de aanslag van haar tanden door het roken te laten verwijderen. Wat een afknapper is dat...
Ik vond haar altijd zo zeikerigquote:Op maandag 28 maart 2011 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook een prachtige vrouw maar ik geef de voorkeur aan Nicole.
Ja, ook niets mis mee, maar was blij toen ze de pijp uitgingquote:
Ielquote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En hoe! Zo zie je maar weer dat msn/mail en foto bedriegelijk kunnen zijn. En had haar nog bijna willen adviseren eens de tandarts te vragen voor een schoonmaak actie om de aanslag van haar tanden door het roken te laten verwijderen. Wat een afknapper is dat...
Ja, en dit was mijn 2e keuze waar ik nu een mail van kreeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je was toch al aangenomen bij een hele leuk plek?
Dat dus, en het feit dat ze niet spraakzaam was. En dan te bedenken dat het uiterlijk verder heel verzorgd was. Dat snap je dan toch niet...quote:
ohja, moest snel af he?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, en dit was mijn 2e keuze waar ik nu een mail van kreeg.
Maar dan denk ik; Hmm... Daar mag/kan ik wel meer (ook behandeling), maar het is weer wel verder rijden... Ik moet nu alleen aan mijn thesis (jajajaja alweer) gaan werken, dus dit is een slechte timing van het mailtje
Ik kan heel slecht tegen vieze tandenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat dus, en het feit dat ze niet spraakzaam was. En dan te bedenken dat het uiterlijk verder heel verzorgd was. Dat snap je dan toch niet...
Dan Rotterdammers ja, dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En allemaal met dezelfde reden, wij zijn gewoon beter.
Dat is balen. Op msn ed was ze heel anders?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat dus, en het feit dat ze niet spraakzaam was. En dan te bedenken dat het uiterlijk verder heel verzorgd was. Dat snap je dan toch niet...
Hier idem! Gewoon je bek poetsen en anders je tandarts vragen voor bleken of polijsten. Dat scheelt echt wel. Maar goed blijkbaar komt dat in haar woordenboek niet voor. Of ze is gewoon beroerd verzekerdquote:
Helaas niet allemaal met een molensteen om hun nek.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel jammer van je date, maar hé, dr zwemmen dr genoeg in de zee
Bij sommigen zou dat wel wenselijk zijn jaquote:Op maandag 28 maart 2011 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas niet allemaal met een molensteen om hun nek.
Niet om het een of ander, maar bleken is dus hartstikke slecht voor je tanden.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Hier idem! Gewoon je bek poetsen en anders je tandarts vragen voor bleken of polijsten. Dat scheelt echt wel. Maar goed blijkbaar komt dat in haar woordenboek niet voor. Of ze is gewoon beroerd verzekerd
Had een verjaardag zaterdag die uitliep tot 03:00 oude tijd. Dus niet meer aan stappen toegekomen. Zondag dus die date gehad... maar goed wat je zegt er zwemmen er veel meer in de zee. Heb nog wat optiesquote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is balen. Op msn ed was ze heel anders?
Wel jammer van je date, maar hé, dr zwemmen dr genoeg in de zeeNog wel wezen stappen verder?
Heb je wel gelijk in, maar je kan heus wel wat doen aan sigarettenaanslag op je tanden. Dat is gewoon ronduit nasty!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar bleken is dus hartstikke slecht voor je tanden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhwThat goes without saying of courseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja... Tegenwoordig hoef je inderdaad geen smerige tanden meer te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier idem! Gewoon je bek poetsen en anders je tandarts vragen voor bleken of polijsten. Dat scheelt echt wel. Maar goed blijkbaar komt dat in haar woordenboek niet voor. Of ze is gewoon beroerd verzekerd
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas niet allemaal met een molensteen om hun nek.
Iehw.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Donderdag (voorlopige) resultaten mailen, haha.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, moest snel af he?![]()
neem aan dat je wel een reiskosten vergoeding krijgt? Dan maakt te afstand ook niet zoveel meer uit toch? Gewoon daarheen gaan welke je het leukste lijkt.
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Tegenwoordig hoef je inderdaad geen smerige tanden meer te hebben.
Ik snap sowieso niet goed waarom mensen besparen op hun tandartsverzekering.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik vind haar wenkbrauwen niet mooi. Maar verder is ze wel knap ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje nog dan (ja, ik heb toevallig ds9 zitten kijken gisteren, voor het eerst, bite me)
DS9.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje nog dan (ja, ik heb toevallig ds9 zitten kijken gisteren, voor het eerst, bite me)
Angst voor de tandarts denk ik... geen flauw idee. Ik bezuinig er niet op! Ga zelfs 1 x in het jaar naar de mondhygieniste toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet goed waarom mensen besparen op hun tandartsverzekering.
Sezioen 7, brr. Vic Vontaine, brr.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
DS9.![]()
Ik ben bijna weer helemaal rond, tijd geleden begonnen met seizoen 4, t/m 7 gekeken en nu weer verder met 1 die ik bijna af heb.
Doe je goedquote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Angst voor de tandarts denk ik... geen flauw idee. Ik bezuinig er niet op! Ga zelfs 1 x in het jaar naar de mondhygieniste toe.
The question is, vind de tandarts dat ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
Nu we het over tandartsen hebben... Ik moet ook nodig weer. Maar ik durf dus niet. Gelukkig verzorg ik mijn gebit uitstekend.
Don't fuck with Vic Fontaine.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Sezioen 7, brr. Vic Vontaine, brr.
Babylon 5
U vraagt, wij draaien:quote:Op maandag 28 maart 2011 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik mis Michael eigenlijk nog in het plaatje
Als je het goed verzorgd, waar is dan de angst voor?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
Nu we het over tandartsen hebben... Ik moet ook nodig weer. Maar ik durf dus niet. Gelukkig verzorg ik mijn gebit uitstekend.
Ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
The question is, vind de tandarts dat ook?
Omdat hij mij altijd pijn doet en ik niet houd van gefrot aan m'n tanden.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je het goed verzorgd, waar is dan de angst voor?
Ik word er eerlijk gezegd niet goed van, was toen ook al afgehaakt na seizoen 2. Nu heb ik me voorgenomen het allemaal af te kijken, maar DAMN wat een soap-gelul de hele tijd, zum kotzenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
DS9.![]()
Ik ben bijna weer helemaal rond, tijd geleden begonnen met seizoen 4, t/m 7 gekeken en nu weer verder met 1 die ik bijna af heb.
Hmm mijn tandarts heeft me nooit pijn gedaan. En ik heb best wel wat laten sleutelen aan mijn tanden. De othodontist was erger. Die paar keer dat de tandarts moest boren ook geen last gehad.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.Tot nu toe wel.
[..]
Omdat hij mij altijd pijn doet en ik niet houd van gefrot aan m'n tanden.
Ik verzorg m'n tanden ook goed, maar heb zo'n verrot gebit dat ik al tig gaatjes heb gehad en ik dat gefrot in m'n smoel haatquote:Op maandag 28 maart 2011 10:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je het goed verzorgd, waar is dan de angst voor?
Idd, daarom ben ik ook een paar keer afgehaakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word er eerlijk gezegd niet goed van, was toen ook al afgehaakt na seizoen 2. Nu heb ik me voorgenomen het allemaal af te kijken, maar DAMN wat een soap-gelul de hele tijd, zum kotzen.
Seizoen 1 t/m 3 zijn dan ook matig, daarna wordt het veel beter.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word er eerlijk gezegd niet goed van, was toen ook al afgehaakt na seizoen 2. Nu heb ik me voorgenomen het allemaal af te kijken, maar DAMN wat een soap-gelul de hele tijd, zum kotzen.
Gaatjes vaak in je kiezen?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verzorg m'n tanden ook goed, maar heb zo'n verrot gebit dat ik al tig gaatjes heb gehad en ik dat gefrot in m'n smoel haatschijt echt bagger als ik naar de tandarts moet.
Omdat DS9!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Maar waarom DS9 kijken, als je ook Babylon 5 hebt
Had ik ook altijd, heb toen van mijn tandarts het advies gekregen om de kiezen te laten sealen. Vanaf dat moment nooit meer last gehad.quote:
Sealen?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, heb toen van mijn tandarts het advies gekregen om de kiezen te laten sealen. Vanaf dat moment nooit meer last gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brokkelt af ??quote:Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sealen?Bij mij brokkelt de boel gewoon af
Vorig jaar ergensquote:Op maandag 28 maart 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
En wanneer heeft de tandarts die constatering voor het laatst gedaan?
Waar haal jij die wijsheid vandaan pietje pellenboerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt 20 gradenAllemaal in bikiniiiiiiiiiiii!!!
Ja, in Spanje zeker?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
En allemaal aan de navel t-shirts zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
In NL is niks zeker als iets voorspeld wordt voor eind van de week... eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Uh nee, gewoon in Nederland hoor. Einde van de week.
Ja dan pas. Ik dacht dat je het over vandaag had.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)bXA7c3JlZGlyZWN0PS0x
Ow, hier zaterdag zelfs 21 graden
Zoals Johnny Depp in Nightmare in Elmstreetquote:Op maandag 28 maart 2011 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
En allemaal aan de navel t-shirts zeker.
neejquote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dan pas. Ik dacht dat je het over vandaag had.
ik kreeg net een berichtje van hem, hij zou er moeten zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Is WT in da house? Heb ik eindelijk die foto, is ie er niet
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kreeg net een berichtje van hem, hij zou er moeten zijn
waarom moest jij van t weekend trouwens om 3u opstaan?quote:
De actieafleveringen zijn prima, maar echt elke afl. heeft wel de zin "I'm in love" oid erinquote:Op maandag 28 maart 2011 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Seizoen 1 t/m 3 zijn dan ook matig, daarna wordt het veel beter.
Niet om drie uur!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom moest jij van t weekend trouwens om 3u opstaan?
Zoiets zei je wel! Yuki had t ook zo gelezen en niet begrepenquote:
Oh haha nee ik moest vroeg op en ik moest me nog prachtig maken, toen kreeg ik van iemand een 'quote:Op maandag 28 maart 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets zei je wel! Yuki had t ook zo gelezen en niet begrepen
aah, sarcasme #failedtonoticequote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh haha nee ik moest vroeg op en ik moest me nog prachtig maken, toen kreeg ik van iemand een '' en toen grapte ik dat ik daarvoor zeker om 3 uur op zou moeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
Nou WT, als je in de buurt bent:ik moet zeggen dat ik ze al minder lelijk vind zo gedragen dan alleen op de foto, maar ik ben nog niet overtuigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik geloof meteen dat jij er blij mee bent![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik ze al minder lelijk vind zo gedragen dan alleen op de foto, maar ik ben nog niet overtuigd![]()
Maar ik geloof meteen dat jij er blij mee bent![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
MissB, okay de foto die ik poste deed geen eer aan. Dit staat wel even wat beter! Al moet je er wel van houden denk ik
Dagje strand/duinen was ook leuk?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze zijn lang niet zo heftig als je ms in eerste instantie zou denken. En ja
dat ben ik
Doen mijn kiezen ookquote:
quote:
Slikken krengquote:Op maandag 28 maart 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen mijn kiezen ookomdat ik vroeger als lieve schattige wolk van een baby te veel penicilline heb moeten slikken van de dokter
Beetje vreemd, maar wel lekker is een goede omschrijving denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zekers, heerlijk gegeten ook. Jouw weekend ook leuk?
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje vreemd, maar wel lekker is een goede omschrijving denk ik
OMG, is het al 2012 dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Kleine aardbeving in Sappemeer
We're all gonna DIIIEEEEEE!!!
Niet mee gekregen wat me gisternacht is overkomen?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Wat een nieuwswaardequote:De trilling die wordt veroorzaakt is te vergelijken met die van een voorbijrijdende vrachtwagen.
Nuhuhquote:Op maandag 28 maart 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet mee gekregen wat me gisternacht is overkomen?
De klok ging maar een uurtje vooruit, niet een heel jaarquote:
Sapperdju zegquote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mag ik dta ook eens tegen jou zeggen
Viespeukje!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mag ik dta ook eens tegen jou zeggen
Ik kan me weinig betere manieren om te sterven bedenken, voor een man danquote:Op maandag 28 maart 2011 11:36 schreef Techno het volgende:
In het kader van de Darwin awards: Man (23) sterft tijdens seks achter het stuur
Misschien was het wel vlak voor z'n hoogtepuntquote:Op maandag 28 maart 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me weinig betere manieren om te sterven bedenken, voor een man dan
Jij zou een betere manier weten om te sterven?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me weinig betere manieren om te sterven bedenken, voor een man dan
zie DMquote:
Dat is dan klotequote:Op maandag 28 maart 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien was het wel vlak voor z'n hoogtepunt
Nou, om een paal gevouwen is misschien niet de meest fraaie manier. Dan liever in bed of in een park of zo?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zou een betere manier weten om te sterven?
Ja maar,quote:Op maandag 28 maart 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan klote
[..]
Nou, om een paal gevouwen is misschien niet de meest fraaie manier. Dan liever in bed of in een park of zo?
Om een paal gedraaid?quote:
Als je dood bent, heb je de laatste momenten kunnen genieten van je favo hobbiesquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om een paal gedraaid?Dan is er weinig moois meer aan.
Ik vraag me af in hoeverre om een paal knallen genieten isquote:Op maandag 28 maart 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dood bent, heb je de laatste momenten kunnen genieten van je favo hobbies
Om een paal draaien klinkt dan wel weerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om een paal gedraaid?Dan is er weinig moois meer aan.
Als je het goed doet, heb je er geen last vanquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre om een paal knallen genieten is
Lijkt mij ook niet echt prettig.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre om een paal knallen genieten is
Hoe groot acht jij de kans dat het goed is gebeurd?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het goed doet, heb je er geen last van
Zoals ik zei, ik zou liever niet zo stervenquote:
toch wel het liefst zo pijnloos mogelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Dood is dood, kan mij het nou rotten hoe?.
Ook dat maakt niets uit als je dood bentquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch wel het liefst zo pijnloos mogelijk
Ik ben nogal een mietje als t om pijn gaat, dus als t ff kan, wil ik in 1x gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat maakt niets uit als je dood bent.
Ik sterf liever pijnloos, tbhquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat maakt niets uit als je dood bent.
Tuurlijk, maar als je eenmaal dood bent boeit het allemaal niet meer natuurlijkquote:
Nee. Maar dan heb je de laatste maanden/dagen/uren/minuten/seconden wel pijn gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je eenmaal dood bent boeit het allemaal niet meer natuurlijk.
Hangt er maar vanaf welke religie je aanhangt.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, maar als je eenmaal dood bent boeit het allemaal niet meer natuurlijk.
Je zal maar reïncarneren en altijd die pijn herinnerenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf welke religie je aanhangt.
Of eeuwig branden in de hel...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Je zal maar reïncarneren en altijd die pijn herinneren
Zou wel hypocriet zijn, Jezus stierf ook om een paalquote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wellicht kom je wel gewoon in de hemel.Of mag je niet om een paal heen gedraaid sterven?
Hij zat er niet omheen, maar was er tegenaan gespijkerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
Zou wel hypocriet zijn, Jezus stierf ook om een paal
Ik denk dat die paal geen probleem is. De aanleiding welquote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wellicht kom je wel gewoon in de hemel.Of mag je niet om een paal heen gedraaid sterven?
Detailquote:Op maandag 28 maart 2011 11:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij zat er niet omheen, maar was er tegenaan gespijkerd.
Oh, scherp!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het aan de priesters ligt niet nee.
Nee, ze is programma-assistentequote:Op maandag 28 maart 2011 12:11 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd. In de ogen van de tandartsassistente
partner bij een consultancyquote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
Nou WT, als je in de buurt bent:Geil! Staat je mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |