Sapperdju zegquote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Kleine aardbeving in Sappemeer
We're all gonna DIIIEEEEEE!!!
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mag ik dta ook eens tegen jou zeggen
Viespeukje!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mag ik dta ook eens tegen jou zeggen
Ik kan me weinig betere manieren om te sterven bedenken, voor een man danquote:Op maandag 28 maart 2011 11:36 schreef Techno het volgende:
In het kader van de Darwin awards: Man (23) sterft tijdens seks achter het stuur
Misschien was het wel vlak voor z'n hoogtepuntquote:Op maandag 28 maart 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me weinig betere manieren om te sterven bedenken, voor een man dan
Jij zou een betere manier weten om te sterven?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me weinig betere manieren om te sterven bedenken, voor een man dan
zie DMquote:
Dat is dan klotequote:Op maandag 28 maart 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien was het wel vlak voor z'n hoogtepunt
Nou, om een paal gevouwen is misschien niet de meest fraaie manier. Dan liever in bed of in een park of zo?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zou een betere manier weten om te sterven?
Ja maar,quote:Op maandag 28 maart 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan klote
[..]
Nou, om een paal gevouwen is misschien niet de meest fraaie manier. Dan liever in bed of in een park of zo?
Om een paal gedraaid?quote:
Als je dood bent, heb je de laatste momenten kunnen genieten van je favo hobbiesquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om een paal gedraaid?Dan is er weinig moois meer aan.
Ik vraag me af in hoeverre om een paal knallen genieten isquote:Op maandag 28 maart 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dood bent, heb je de laatste momenten kunnen genieten van je favo hobbies
Om een paal draaien klinkt dan wel weerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om een paal gedraaid?Dan is er weinig moois meer aan.
Als je het goed doet, heb je er geen last vanquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre om een paal knallen genieten is
Lijkt mij ook niet echt prettig.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre om een paal knallen genieten is
Hoe groot acht jij de kans dat het goed is gebeurd?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het goed doet, heb je er geen last van
Zoals ik zei, ik zou liever niet zo stervenquote:
toch wel het liefst zo pijnloos mogelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Dood is dood, kan mij het nou rotten hoe?.
Ook dat maakt niets uit als je dood bentquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch wel het liefst zo pijnloos mogelijk
Ik ben nogal een mietje als t om pijn gaat, dus als t ff kan, wil ik in 1x gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat maakt niets uit als je dood bent.
Ik sterf liever pijnloos, tbhquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat maakt niets uit als je dood bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |