Laat horen!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!
Lekker 1,5 uur gecrosst en weer aangekomen in Meppel! De laatste keer gelukkig. En wat heb ik een lekker weekend gehad (zolang je de date maar buiten beschouwing houd).
Ja. Dan kan je de lemuren opzoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef Q. het volgende:
Zou Madagascar leuk zijn om op vakantie naar te gaan?
En hoe! Zo zie je maar weer dat msn/mail en foto bedriegelijk kunnen zijn. En had haar nog bijna willen adviseren eens de tandarts te vragen voor een schoonmaak actie om de aanslag van haar tanden door het roken te laten verwijderen. Wat een afknapper is dat...quote:
Ahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is wel heel erg nastyquote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En hoe! Zo zie je maar weer dat msn/mail en foto bedriegelijk kunnen zijn. En had haar nog bijna willen adviseren eens de tandarts te vragen voor een schoonmaak actie om de aanslag van haar tanden door het roken te laten verwijderen. Wat een afknapper is dat...
Ik vond haar altijd zo zeikerigquote:Op maandag 28 maart 2011 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook een prachtige vrouw maar ik geef de voorkeur aan Nicole.
Ja, ook niets mis mee, maar was blij toen ze de pijp uitgingquote:
Ielquote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En hoe! Zo zie je maar weer dat msn/mail en foto bedriegelijk kunnen zijn. En had haar nog bijna willen adviseren eens de tandarts te vragen voor een schoonmaak actie om de aanslag van haar tanden door het roken te laten verwijderen. Wat een afknapper is dat...
Ja, en dit was mijn 2e keuze waar ik nu een mail van kreeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je was toch al aangenomen bij een hele leuk plek?
Dat dus, en het feit dat ze niet spraakzaam was. En dan te bedenken dat het uiterlijk verder heel verzorgd was. Dat snap je dan toch niet...quote:
ohja, moest snel af he?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, en dit was mijn 2e keuze waar ik nu een mail van kreeg.
Maar dan denk ik; Hmm... Daar mag/kan ik wel meer (ook behandeling), maar het is weer wel verder rijden... Ik moet nu alleen aan mijn thesis (jajajaja alweer) gaan werken, dus dit is een slechte timing van het mailtje
Ik kan heel slecht tegen vieze tandenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat dus, en het feit dat ze niet spraakzaam was. En dan te bedenken dat het uiterlijk verder heel verzorgd was. Dat snap je dan toch niet...
Dan Rotterdammers ja, dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En allemaal met dezelfde reden, wij zijn gewoon beter.
Dat is balen. Op msn ed was ze heel anders?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat dus, en het feit dat ze niet spraakzaam was. En dan te bedenken dat het uiterlijk verder heel verzorgd was. Dat snap je dan toch niet...
Hier idem! Gewoon je bek poetsen en anders je tandarts vragen voor bleken of polijsten. Dat scheelt echt wel. Maar goed blijkbaar komt dat in haar woordenboek niet voor. Of ze is gewoon beroerd verzekerdquote:
Helaas niet allemaal met een molensteen om hun nek.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel jammer van je date, maar hé, dr zwemmen dr genoeg in de zee
Bij sommigen zou dat wel wenselijk zijn jaquote:Op maandag 28 maart 2011 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas niet allemaal met een molensteen om hun nek.
Niet om het een of ander, maar bleken is dus hartstikke slecht voor je tanden.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Hier idem! Gewoon je bek poetsen en anders je tandarts vragen voor bleken of polijsten. Dat scheelt echt wel. Maar goed blijkbaar komt dat in haar woordenboek niet voor. Of ze is gewoon beroerd verzekerd
Had een verjaardag zaterdag die uitliep tot 03:00 oude tijd. Dus niet meer aan stappen toegekomen. Zondag dus die date gehad... maar goed wat je zegt er zwemmen er veel meer in de zee. Heb nog wat optiesquote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is balen. Op msn ed was ze heel anders?
Wel jammer van je date, maar hé, dr zwemmen dr genoeg in de zeeNog wel wezen stappen verder?
Heb je wel gelijk in, maar je kan heus wel wat doen aan sigarettenaanslag op je tanden. Dat is gewoon ronduit nasty!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar bleken is dus hartstikke slecht voor je tanden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhwThat goes without saying of courseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja... Tegenwoordig hoef je inderdaad geen smerige tanden meer te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier idem! Gewoon je bek poetsen en anders je tandarts vragen voor bleken of polijsten. Dat scheelt echt wel. Maar goed blijkbaar komt dat in haar woordenboek niet voor. Of ze is gewoon beroerd verzekerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |