Zaterdag erin geschotenquote:
Oeiquote:Op maandag 28 maart 2011 07:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag erin geschotenhad er al de hele week last van maar nu is het helemaal mis.
Oei, oeiquote:Op maandag 28 maart 2011 07:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag erin geschotenhad er al de hele week last van maar nu is het helemaal mis.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:46 schreef PeuRac het volgende:
Verneukt ritmekon niet slapen en nu dus ongelofelijk brak
Want vrijdag = ?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult.
Damn wat een gat zit ik!Maar dik zin in vrijdag
![]()
Ik wist heel lang niet dat dat nu bestaat. Krijg ik ineens van die pop-up vensters.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
Altijd leuk, die DM'etjes die niet of te laat arriveren
Het o zo mooie Coevorden, wie wil er niet zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeej, alweer 2 uur rijden achter de rug en nu in het immer verrotte Coevorden. Jeeej! Weekje rottigheid voor de boeg. Dolletjes!![]()
Maar wel een week lang de zon zien opkomen
Q!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Het o zo mooie Coevorden, wie wil er niet zijn?
Op basis van deze foto?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
OK ok, soms kan kort haar, een beetje.
Wij A'dammers lijken zeker allemaal op elkaar he?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
Sorry Sting, ik zie t echt niet wat er zo mooi is aan dr. Ze is niet lelijk, maar ze heeft ook zeker geen "wow" factor. Beetje te gewoontjes.
Ik heb RZ ook nooit om zijn mening gevraagd hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
Sorry Sting, ik zie t echt niet wat er zo mooi is aan dr. Ze is niet lelijk, maar ze heeft ook zeker geen "wow" factor. Beetje te gewoontjes.
Allemaal even arrogant.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wij A'dammers lijken zeker allemaal op elkaar he?
En allemaal met dezelfde reden, wij zijn gewoon beterquote:
Ja duhquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wij A'dammers lijken zeker allemaal op elkaar he?
Hoezo haal je RZ er ineens bij dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb RZ ook nooit om zijn mening gevraagd hoor.
de date was een faal?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!
Lekker 1,5 uur gecrosst en weer aangekomen in Meppel! De laatste keer gelukkig. En wat heb ik een lekker weekend gehad (zolang je de date maar buiten beschouwing houd).
PedoBearquote:
je was toch al aangenomen bij een hele leuk plek?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef automatic_ het volgende:
Argh! Krijg ik net een mail m.b.t. een andere stageplaats waar ik ook een brief naar toe had gedaan en nu weet ik niet meer wat ik moet doen
Laat horen!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!
Lekker 1,5 uur gecrosst en weer aangekomen in Meppel! De laatste keer gelukkig. En wat heb ik een lekker weekend gehad (zolang je de date maar buiten beschouwing houd).
Ja. Dan kan je de lemuren opzoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef Q. het volgende:
Zou Madagascar leuk zijn om op vakantie naar te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |