wel delen hequote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goffer bol, ik had al lekkere trek, maar ik denk dat ik nu een stokbroodje in de oven ga gooien, heb nog lekkere kruidenboter (die heb ik wel zelfgemaakt), mmmmmm
ja, maar da's bom (niet zoveel van aantrekken). Dat komt door een discussie die hier en in de cos weken en weken geleden gevoerd is, en om de paar dagen weer terug komt (geen offtopic gepraat en onnodig gezwaai in de cos, dus wilde men in de SC ook geen gepraat meer over de cos toen)quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Niki.P het volgende:
Oe nu heb ik toch weer over de streams gepraat hier! Sorry!! (was net toch iemand die daar commentaar op had)
en wel langer ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou zijn die nu ook weer in beeld, vanmiddag is ze echt 3 uur niet in beeld geweest of zo
Ik ben ook altijd Laura fan geweest...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wel langer ook.
HEb vanaf het begin af aan al gezegd dat ze uitstraling heeft en sprekende ogen.
Dat wordt wat mij betreft nu bewezen
ik vind het ook een schatje!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wel langer ook.
HEb vanaf het begin af aan al gezegd dat ze uitstraling heeft en sprekende ogen.
Dat wordt wat mij betreft nu bewezen
sowwie but its the truequote:
ach over 5 dagen is het weer weekendquote:Op zondag 27 maart 2011 21:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah dat is waar, als het niet waar was had ik het niet zo vervelend gevonden...
en toch zie ik er graag...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura fans???? Kijkt links en rechts....nee heee![]()
![]()
Laura slaapt,Laura doet suf, en ondertussen gebruikt ze de elleboogjes, weet ze wie ze bewerken moet om de kijker te plezieren(alex) en stookt ze stiekum op.
Bah bah bah.
Gooi er maar drank in nu want hier moet ik even overheen komen.
Hoi liefjes....![]()
![]()
![]()
![]()
Ja stappen overleefd, helaas moet de rest nog overleefd worden morgen.....
En met een zin maak jij het goed. Kus Bollokus.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
en toch zie ik er graag...
ik moets iets als ik jou het hele weekend nietzie![]()
![]()
haiiii!!![]()
![]()
![]()
hey MissJquote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
Laura slaapt,Laura doet suf, en ondertussen gebruikt ze de elleboogjes, weet ze wie ze bewerken moet om de kijker te plezieren(alex) en stookt ze stiekum op.
Bah bah bah.
Hoi liefjes....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
er zit hier verdomme een muis die het lef heeft om gewoon onder de stoel door te lopen mij aan te kijken en weg loopt.......
Je blijft me naam verkeerd schrijven hequote:Op zondag 27 maart 2011 22:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En met een zin maak jij het goed. Kus Bollokus.
Hoi Nikki en Kokje.
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
er zit hier verdomme een muis die het lef heeft om gewoon onder de stoel door te lopen mij aan te kijken en weg loopt.......
Jaaaah!!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoi Ceetje.
HOI NIKI......![]()
En Bol,zelfs muizen zijn niet onder de indruk van je.....
Mijn allereerste kus kreeg ik van een jochie dat Nikki heette.....vergeef me mijn verleden. Ik was 9....quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoi Ceetje.
HOI NIKI......![]()
En Bol,zelfs muizen zijn niet onder de indruk van je.....
slaap wel kokkie!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
ik moet echt gaan slapen nu
veel plezier nog
![]()
![]()
![]()
truste kokkiequote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
veel plezier nog
![]()
![]()
![]()
Trusten Kok!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
veel plezier nog
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker SUPERkokje.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
veel plezier nog
![]()
![]()
![]()
Iedereen maakt er Nikki van hoor.. maar ik blijf verbeteren,...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn allereerste kus kreeg ik van een jochie dat Nikki heette.....vergeef me mijn verleden. Ik was 9....
En de naam Niki is pittig en leuk voor een dame!
mm lekker mmquote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
stokbrood klaar, smakelijk!
[ afbeelding ]
je mag het zeggen.........quote:
ik bedoel missen zoals in "ze is er niet"quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
je mag het zeggen.........
die zit nog vollopin de franse muziek
MMm lekkker...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
stokbrood klaar, smakelijk!
[ afbeelding ]
hoezo je ik bent er toch???quote:Op zondag 27 maart 2011 22:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Fijn hoor, de knapste van het stel wordt vergeten.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
Bah bah bah.
Hoi liefjes....![]()
![]()
![]()
![]()
oooooh, weet er iemand waar spooky uithangt?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Fijn hoor, de knapste van het stel wordt vergeten.
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjuuuhhhhquote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooooh, weet er iemand waar spooky uithangt?![]()
Oh, daar issie al![]()
Hoi Spooky
quote:
Mark!!!!!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mark!!!!!![]()
Make upje op, en rokje aan,want de camera staat klaar
vingervlug die vingers van Mark
er is dan ook nooit een maar
Een foto van hem is altijd echt waar.
[..]
Mark!!!!!![]()
[..]
Mark!!!!!![]()
ik misquote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
om het weekend af te sluiten ??
ik was je al kwijtquote:
he ja, lekker wijntje, thankx bolquote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
om het weekend af te sluiten ??
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:49 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
ZONNE GROTE VUURBAL JONGUH, BAM!!
pietje!!!!quote:
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef pointer2 het volgende:
Laura kan dan wel de hele dag op bed liggen maar ik denk dat veel mensen die hier zitten ook niet veel uitvreten. Wie heeft er nu de hele dag te tijd om die streams te bekijken. Een werkloze of stiekem in de baas tijd op kantoor. Die vreten de hele dag dan ook niets uit.
Enige verschil is dat hullie op tv zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef pointer2 het volgende:
Laura kan dan wel de hele dag op bed liggen maar ik denk dat veel mensen die hier zitten ook niet veel uitvreten. Wie heeft er nu de hele dag te tijd om die streams te bekijken. Een werkloze of stiekem in de baas tijd op kantoor. Die vreten de hele dag dan ook niets uit.
-Iemand met een open botbreuk wiens koeien dagelijks bevallenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef pointer2 het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef Spooky4u het volgende:
PIetje
[..]
-Iemand met een open botbreuk wiens koeien dagelijks bevallen
-Een jong blaadje met spit in de rug
-enkele gewoon werkenden die hier in de avond pas komen
-huisvrouwen die ook eens genoegen nemen om de afwas te laten uitlekken ipv afdrogen
Bij MissJ heb je misschien gelijk.
Pietje
[..]
-huisvrouwen die ook eens genoegen nemen om de afwas te laten uitlekken ipv afdrogen
Pietje
[..]
dat was het showmodel spook das plasticquote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Spooky4u het volgende:
Die paprikachips van de lidl is ook niet om te vreten btw
Haha wel lachen maar het is toch zo. Ik heb hier gelezen dat sommige mensen 12 tot 15 uur per dag naar de streams kijken. Sorry daar heb ik de tijd niet voor. Kom op zeg dan mag Endemol me wel 100.000 betalen om elke dag zolang naar die saaie mensen te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef Spooky4u het volgende:
Pietje
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dat was het showmodel spook das plastic
ik ben manager strontquote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Directrice garagebedrijf......
Nou jij weer.
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Directrice garagebedrijf......
Nou jij weer.
daar heb ik hier thuis mijn man voor, alleen op mijn werk ben ik idd ook wel eens manager strontquote:
ook stront manager dus (de shit van een ander oplossen)quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef Spooky4u het volgende:
Ik doe overigens 40 upw computertjes aan de gang houden.
Nee, eerder zorgen dat ze niet kunnen schijten.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook stront manager dus (de shit van een ander oplossen)
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef pietpaniek het volgende:
Ik weet niet hoelang jij werkt op een dag, ik 9..... 24 uur - 9 = 15 slapen doen we over 2 maanden wel (bij dgk was ut spannend dat was voor obt)
dus toch strontmanagerquote:Op zondag 27 maart 2011 23:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, eerder zorgen dat ze niet kunnen schijten.
Ik werk 70 uur per week. DGK was idd wel spannend maar Secret Story vind ik helemaal niet spannend. Het is gewoon saai. 15 uur per dag naar mensen kijken die niets doen lijkt me wat veel. Of je moet zelf een nog saaier leven hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef pietpaniek het volgende:
Ik weet niet hoelang jij werkt op een dag, ik 9..... 24 uur - 9 = 15 slapen doen we over 2 maanden wel (bij dgk was ut spannend dat was voor obt)
ik heb nog een auto te koopquote:
Ik wil wedden dat het een schatje is ook!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yo, jouw bouvier heeft dezelfde naam als mijn jongste dochter![]()
heb al ge editquote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Spooky4u het volgende:
Mensen, als MissJ teveel hierop zegt en zegt dat ze het zo weer weghaald, dan zou het aardig zijn om haar niet te quoten
Overigens zou ik de dierennamen omgewisseld hebben.
echt wel, een haske lief kind, maar het is af en toe ook wel een pit bullquote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat het een schatje is ook!
Later als ze groot is en niet goed scheert zal ze vast wel eens op een bouvier lijken die net een kom yoghurt heeft leeggeslobberdquote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt wel, een haske lief kind, maar het is af en toe ook wel een pit bull
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Later als ze groot is en niet goed scheert zal ze vast wel eens op een bouvier lijken die net een kom yoghurt heeft leeggeslobberd
Thanks en ja, willen jullie even editten?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Spooky4u het volgende:
Mensen, als MissJ teveel hierop zegt en zegt dat ze het zo weer weghaald, dan zou het aardig zijn om haar niet te quoten
Overigens zou ik de dierennamen omgewisseld hebben.
Heb je zo'n druk leven dat je lopend je koffie moet drinken?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Thanks en ja, willen jullie even editten?
Mijn bouvier is ouder en was al Tess genaamd toen ik haar met 4 maanden kreeg, was niet mijn keuze. Mijn beste vriendin haar dochter heet ook zo.
Mijn pikzwarte kater, die zo mooi is heb ik Rock genoemd, en wat een leuk ding. Als ik de hond uitlaat gaat die mee, hij luistert naar zijn naam echt en gaat rustig mee als ik lopend ergens koffie ga drinken.
ik had al ge-editquote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Thanks en ja, willen jullie even editten?
Soms wel ja. Hahaha.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heb je zo'n druk leven dat je lopend je koffie moet drinken?
En bollo op zijn krukken achteraan?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Soms wel ja. Hahaha.
Nee alles woont binnen loopafstand, dus als ik savonds bij Pa nog even over de zaak moet lullen loop ik naar hem toe, hond en kat mee...net een optocht.
ook aan het lijntje en de rolstoel:Pquote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En bollo op zijn krukken achteraan?
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En bollo op zijn krukken achteraan?
Schei uit alsjeblieft heeft me zeker de afgelopen 2 jaar in totaal 6 weken werk opgeleverd. Ben nog niet klaar ermee. Bah bah.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef Spooky4u het volgende:
Owwh en MissJ.
Heel die wet Poortwachter is ruk, ook als je de werknemer bent
Mijn vrouwtje zit aan de andere kant, en ik als partner heb er ook al dik 6 weken inzitten de afgelopen 2 jaar om netjes volgens procedure te laten lopen. Want waar je verwacht door je werkgever benadeeld te worden is het juist het UWV en zooi dat het alleen maar complexer maakt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schei uit alsjeblieft heeft me zeker de afgelopen 2 jaar in totaal 6 weken werk opgeleverd. Ben nog niet klaar ermee. Bah bah.
gelukkig doen de dames die ik in dienst heb daar niet moeilijk over de 5 heren ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schei uit alsjeblieft heeft me zeker de afgelopen 2 jaar in totaal 6 weken werk opgeleverd. Ben nog niet klaar ermee. Bah bah.
we zijn allemaal manager stront, dat is duidelijk!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef pietpaniek het volgende:
Dus samengevat valt het allemaal wel met het niets doen in de sc![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig doen de dames die ik in dienst heb daar niet moeilijk over de 5 heren ook niet
Die loeien alleen maar?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig doen de dames die ik in dienst heb daar niet moeilijk over de 5 heren ook niet
het zijn wel echte vrouwen hoor... memmen kunnen ze ookquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zijn wel echte vrouwen hoor... memmen kunnen hebben ze ook
Ik mag hier niet uitwieden maar hou het erop dat deze werknemer de boel niet netjes deed ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje zit aan de andere kant, en ik als partner heb er ook al dik 6 weken inzitten de afgelopen 2 jaar om netjes volgens procedure te laten lopen. Want waar je verwacht door je werkgever benadeeld te worden is het juist het UWV en zooi dat het alleen maar complexer maakt.
Dat is dan alleen maar frustrerender idd. Je kunt er vaak beter maar niets mee willen doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik mag hier niet uitwieden maar hou het erop dat deze werknemer de boel niet netjes deed ook.
slaap lekkerquote:
nee bollo het is niet automatisch morgen elke keer dat je wakker schietquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee bollo het is niet automatisch morgen elke keer dat je wakker schiet
wow, jij heb aktiequote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef TjetMaster het volgende:
Potver, ik heb nu reclame op de streams van spixtv. Dat heb ik nooit eerder gehad.
Je heb beetquote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef TjetMaster het volgende:
Potver, ik heb nu reclame op de streams van spixtv. Dat heb ik nooit eerder gehad.
zit al aan de rosé, maar thanks anywayquote:Op zondag 27 maart 2011 23:44 schreef Vultarian het volgende:
genoeg bob gespeeld, tijd voor een biertje.
nog iemand? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:44 schreef Vultarian het volgende:
genoeg bob gespeeld, tijd voor een biertje.
nog iemand? [ afbeelding ]
niet dat ik weetquote:Op zondag 27 maart 2011 23:51 schreef Vultarian het volgende:
blij dat ik betere dingen te doen had vandaag want in heel dat sst huis is geen klap gebeurd is het wel?
geen zak gebeurd, er gebeurt hier thuis op een normale doordeweekse dag als ik niet thuis ben nog meer eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 23:51 schreef Vultarian het volgende:
blij dat ik betere dingen te doen had vandaag want in heel dat sst huis is geen klap gebeurd is het wel?
Kat van huis he.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen zak gebeurd, er gebeurt hier thuis op een normale doordeweekse dag als ik niet thuis ben nog meer eigenlijk
bij mij gebeurt er meer juist omdat er een kat in huis is..quote:
trustequote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef MissJ.24 het volgende:
Bedtijd. Trusten allemaal,
lief zijn.
Trusten Bollokus, en laat de dames een bietje met rust.
![]()
Tot snel.
altijdquote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef MissJ.24 het volgende:
lief zijn.
![]()
Tot snel.
truste MissJ en succes morgen !!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef MissJ.24 het volgende:
lief zijn.
![]()
Tot snel.
nog..... nietquote:
truste dan, ik duik er vandaag ook maar vroeg inquote:Op maandag 28 maart 2011 00:15 schreef bollokus het volgende:
maar ga nog even met de hond een stukje rijden en dan gaan de luiken weer dicht!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de wat?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:25 schreef bollokus het volgende:
wil ik op tijd gaan slapen is de iboodhunt begonnen
ibood.nl een site met elke dag een aanbieding... nu alles in de uitverkoop...quote:
nee, voor mij vandaag geen koffie maar slappe thee. Heb een flinke griep te pakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef bollokus het volgende:
dames en heren het is vandaag #KM of te wel KoffieMaandag op twitter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, voor mij vandaag geen koffie maar slappe thee. Heb een flinke griep te pakken
ik heb 1 bakje geprobeerd vanochtend, was geen succesquote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
niet iets om vrolijk van te worden! de fisio heeft mij net weer gemarteld dus kan wel een extra bakje gebruiken......... pak ik die van jou ook. beterschgap iig
ik kan me de laatste keer griep me gelukkig niet herinneren. en met die kilo's antibiotica de laatste maanden zal het nog wel even weg blijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 1 bakje geprobeerd vanochtend, was geen succes. ach, zal wel overgaan, leve de paracetamol
quote:
de laatste keer dat ik echt ziek ben geweest en ik hiervoor thuisgebleven ben van mijn werk is ook al jaaaren geleden. Mja, nu effe tijd om SST bij te houden, gebeurt er goffer weer niks, dus zo mijn bedje maar weer in denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer griep me gelukkig niet herinneren. en met die kilo's antibiotica de laatste maanden zal het nog wel even weg blijven
mo heeft geheim van flip geraden. wie door wie genomineerd is weet ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef versabommie het volgende:
ja is er nog een geheim geraden? en wie heeft wie genomineerd? Alex Joanna?
Bommiequote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef versabommie het volgende:
ja is er nog een geheim geraden? en wie heeft wie genomineerd? Alex Joanna?
COS!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mo heeft geheim van flip geraden. wie door wie genomineerd is weet ik niet
laatste keer dat ik jou antwoord heb gegeven op een vraag dusquote:
heet jij tegenwoordig niemandquote:Op maandag 28 maart 2011 19:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[COS#776] waar niemand een nieuwe opent
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heet jij tegenwoordig niemand![]()
Mark niemand
Bonsoir monsieur Bollokus. Ça va?quote:
Ça va trés bien, et vous??quote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bonsoir monsieur Bollokus. Ça va?
trés bien aussi, merciquote:
niki!!!!quote:
quote:
quote:
daar was ik alquote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
we zitten De uitzending van ma 28 maart - *live* opdrachten! trouwens
Ben ik toch al lang!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
we zitten De uitzending van ma 28 maart - *live* opdrachten! trouwens
bol weer papa geworden van een kalfje?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Spooky4u het volgende:
Neuken, roken, bier drinken en![]()
![]()
Bevallingen
![]()
![]()
![]()
Allemaal hier in de SC![]()
![]()
piet paniek heeft ook antbioticaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol weer papa geworden van een kalfje?
ps: je vergeet de medische afdeling: jesje spit, ikke de griep, superkokkie was/is ook ziek
en ik sinds gistermiddag een lichte hersenschuddingquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol weer papa geworden van een kalfje?
ps: je vergeet de medische afdeling: jesje spit, ikke de griep, superkokkie was/is ook ziek
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef jesje1982 het volgende:
Anyway ik ben als enige intern door voor de tweede ronde voor de functie waar ik op heb gesolliciteerd![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik sinds gistermiddag een lichte hersenschudding
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef jesje1982 het volgende:
Anyway ik ben als enige intern door voor de tweede ronde voor de functie waar ik op heb gesolliciteerd![]()
ja, dat moet de TT maar zijn voor de volgende SCquote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
t is hier echt de ziekenboeg geloof ik
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, dat moet de TT maar zijn voor de volgende SC
De ziekenboeg:
waar we met een open been zitten, spit hebben, griep hebben, hersenschuddingen hebben en antibiotica slikken en medicinale wiet roken![]()
Dat past nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
De ziekenboeg:
waar we met een open been zitten, spit hebben, griep hebben, hersenschuddingen hebben en antibiotica slikken en medicinale wiet roken![]()
jemig, hoe is dat gebeurd joh?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik sinds gistermiddag een lichte hersenschudding
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
De ziekenboeg:
Gewoon door blijven typen dusquote:
Ik zag een berichtje van Gert dat pablootje echt fenneke isquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb vanochtend en vanmiddag effe gekeken, maar er is weer geen zak gebeurd bij de buren hè, behalve dat ene zinnetje dat ze ontcijferd hebben
leuk!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag een berichtje van Gert dat pablootje echt fenneke is
echt de ziekenboeg dusquote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
we vergeten MissJ helemaal, die zit met haar zenuwbehandeling bij de tandarts
Dat leek mij al eerder duidelijk, snap die hele hetze tegen haar ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag een berichtje van Gert dat pablootje echt fenneke is
en de kippensoep van Mary etenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
De ziekenboeg:
waar we met een open been zitten, spit, griep, hersenschuddingen en voorhoofdsholte ontstekingen hebben, zenuwbehandelingen ondergaan en antibiotica slikken en medicinale wiet roken
kippensoep is op, tomatensoep ook goed?quote:
mijn moeder heeft een pannetje kippensoep gebracht, je mag 1x raden hoe mijn moeder heet......quote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kippensoep is op, tomatensoep ook goed?
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een pannetje kippensoep gebracht, je mag 1x raden hoe mijn moeder heet......
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een pannetje kippensoep gebracht, je mag 1x raden hoe mijn moeder heet......
Joannaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en bovenal slap kunnen ouwehoerenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
De ziekenboeg:
waar we met een open been zitten, spit, griep, hersenschuddingen en voorhoofdsholte ontstekingen hebben, zenuwbehandelingen ondergaan en antibiotica slikken en medicinale wiet roken
Wel weten hoe we vis moeten fileren, kippensoep moeten maken, brood kunnen bakken, whiskey stoken..
Nog aanvullingen?
whiskey stoken, niet achter de geraniums zitten en toch naar iedereen zwaaienquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:26 schreef Niki.P het volgende:
Zitten we nu deze heel snel vol te posten zo dat die TT gebruikt kan worden
Nou, als ik griep heb, en mijn vriendin geeft me een bj... dan ga ik voor de terugval.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nou, als ik griep heb, en mijn vriendin geeft me een bj... dan ga ik voor de terugval.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nou, als ik griep heb, en mijn vriendin geeft me een bj... dan ga ik voor de terugval.
jup, de woonkamer ook gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
iemand nog iets anders meegemaakt dan de hele dag de slaapkamer van binnen bekeken?
woonkamer, keuken, gang, kantoorquote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
iemand nog iets anders meegemaakt dan de hele dag de slaapkamer van binnen bekeken?
ja hoor ik heb gewerkt...en 10 minuten gesprek gehad op school dus ben weer trots op mn kind verder weinigquote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
iemand nog iets anders meegemaakt dan de hele dag de slaapkamer van binnen bekijken?
ik wou dat ik dat hadquote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben m'n bed maar weer uitgegaan, kreeg pijn in m'n rug van het liggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
He Bol.... Als je weer de lapo pakt
TT De ziekenboeg:
en fipoop
Wel weten hoe we vis moeten fileren, kippensoep moeten maken, brood kunnen bakken, whiskey stoken, niet achter de geraniums zitten en toch naar iedereen zwaaien
ik vergat nog te vertellen dat ik alle hoeken van de toiletpot ook gezien hebquote:
dat had ik zaterdag op zondagnacht ja heerlijk he. De wc is dan je beste vriendquote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vergat nog te vertellen dat ik alle hoeken van de toiletpot ook gezien heb
Daar ws kokje ook goed ik geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen hoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe geenhn lapo vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
He Bol.... Als je weer de lapo pakt
TT De ziekenboeg:
en fipo
Wel weten hoe we vis moeten fileren, kippensoep moeten maken, brood kunnen bakken, whiskey stoken, niet achter de geraniums zitten en toch naar iedereen zwaaien
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat had ik zaterdag op zondagnacht ja heerlijk he. De wc is dan je beste vriend
misschien dat we dit dan ook maar in de OP erbij moeten zetten: waar we de toiletpot aan alle kanten hebben bekekenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ws kokje ook goed ik geloof ik
ik vertik het, ben nog aan het koken!quote:
En je kop kaalscheren voor 500Euro?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vertik het, ben nog aan het koken!
isschien vanavond nog wel een keertje
zonder problemenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En je kop kaalscheren voor 500Euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |