wel delen hequote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goffer bol, ik had al lekkere trek, maar ik denk dat ik nu een stokbroodje in de oven ga gooien, heb nog lekkere kruidenboter (die heb ik wel zelfgemaakt), mmmmmm
ja, maar da's bom (niet zoveel van aantrekken). Dat komt door een discussie die hier en in de cos weken en weken geleden gevoerd is, en om de paar dagen weer terug komt (geen offtopic gepraat en onnodig gezwaai in de cos, dus wilde men in de SC ook geen gepraat meer over de cos toen)quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Niki.P het volgende:
Oe nu heb ik toch weer over de streams gepraat hier! Sorry!! (was net toch iemand die daar commentaar op had)
en wel langer ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou zijn die nu ook weer in beeld, vanmiddag is ze echt 3 uur niet in beeld geweest of zo
Ik ben ook altijd Laura fan geweest...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wel langer ook.
HEb vanaf het begin af aan al gezegd dat ze uitstraling heeft en sprekende ogen.
Dat wordt wat mij betreft nu bewezen
ik vind het ook een schatje!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wel langer ook.
HEb vanaf het begin af aan al gezegd dat ze uitstraling heeft en sprekende ogen.
Dat wordt wat mij betreft nu bewezen
sowwie but its the truequote:
ach over 5 dagen is het weer weekendquote:Op zondag 27 maart 2011 21:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah dat is waar, als het niet waar was had ik het niet zo vervelend gevonden...
en toch zie ik er graag...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura fans???? Kijkt links en rechts....nee heee![]()
![]()
Laura slaapt,Laura doet suf, en ondertussen gebruikt ze de elleboogjes, weet ze wie ze bewerken moet om de kijker te plezieren(alex) en stookt ze stiekum op.
Bah bah bah.
Gooi er maar drank in nu want hier moet ik even overheen komen.
Hoi liefjes....![]()
![]()
![]()
![]()
Ja stappen overleefd, helaas moet de rest nog overleefd worden morgen.....
En met een zin maak jij het goed. Kus Bollokus.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
en toch zie ik er graag...
ik moets iets als ik jou het hele weekend nietzie![]()
![]()
haiiii!!![]()
![]()
![]()
hey MissJquote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
Laura slaapt,Laura doet suf, en ondertussen gebruikt ze de elleboogjes, weet ze wie ze bewerken moet om de kijker te plezieren(alex) en stookt ze stiekum op.
Bah bah bah.
Hoi liefjes....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
er zit hier verdomme een muis die het lef heeft om gewoon onder de stoel door te lopen mij aan te kijken en weg loopt.......
Je blijft me naam verkeerd schrijven hequote:Op zondag 27 maart 2011 22:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En met een zin maak jij het goed. Kus Bollokus.
Hoi Nikki en Kokje.
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
er zit hier verdomme een muis die het lef heeft om gewoon onder de stoel door te lopen mij aan te kijken en weg loopt.......
Jaaaah!!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoi Ceetje.
HOI NIKI......![]()
En Bol,zelfs muizen zijn niet onder de indruk van je.....
Mijn allereerste kus kreeg ik van een jochie dat Nikki heette.....vergeef me mijn verleden. Ik was 9....quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoi Ceetje.
HOI NIKI......![]()
En Bol,zelfs muizen zijn niet onder de indruk van je.....
slaap wel kokkie!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
ik moet echt gaan slapen nu
veel plezier nog
![]()
![]()
![]()
truste kokkiequote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
veel plezier nog
![]()
![]()
![]()
Trusten Kok!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
veel plezier nog
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker SUPERkokje.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
veel plezier nog
![]()
![]()
![]()
Iedereen maakt er Nikki van hoor.. maar ik blijf verbeteren,...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn allereerste kus kreeg ik van een jochie dat Nikki heette.....vergeef me mijn verleden. Ik was 9....
En de naam Niki is pittig en leuk voor een dame!
mm lekker mmquote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
stokbrood klaar, smakelijk!
[ afbeelding ]
je mag het zeggen.........quote:
ik bedoel missen zoals in "ze is er niet"quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
je mag het zeggen.........
die zit nog vollopin de franse muziek
MMm lekkker...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
stokbrood klaar, smakelijk!
[ afbeelding ]
hoezo je ik bent er toch???quote:Op zondag 27 maart 2011 22:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Fijn hoor, de knapste van het stel wordt vergeten.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
Bah bah bah.
Hoi liefjes....![]()
![]()
![]()
![]()
oooooh, weet er iemand waar spooky uithangt?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Fijn hoor, de knapste van het stel wordt vergeten.
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjuuuhhhhquote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooooh, weet er iemand waar spooky uithangt?![]()
Oh, daar issie al![]()
Hoi Spooky
quote:
Mark!!!!!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mark!!!!!![]()
Make upje op, en rokje aan,want de camera staat klaar
vingervlug die vingers van Mark
er is dan ook nooit een maar
Een foto van hem is altijd echt waar.
[..]
Mark!!!!!![]()
[..]
Mark!!!!!![]()
ik misquote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
om het weekend af te sluiten ??
ik was je al kwijtquote:
he ja, lekker wijntje, thankx bolquote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
om het weekend af te sluiten ??
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:49 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
ZONNE GROTE VUURBAL JONGUH, BAM!!
pietje!!!!quote:
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef pointer2 het volgende:
Laura kan dan wel de hele dag op bed liggen maar ik denk dat veel mensen die hier zitten ook niet veel uitvreten. Wie heeft er nu de hele dag te tijd om die streams te bekijken. Een werkloze of stiekem in de baas tijd op kantoor. Die vreten de hele dag dan ook niets uit.
Enige verschil is dat hullie op tv zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef pointer2 het volgende:
Laura kan dan wel de hele dag op bed liggen maar ik denk dat veel mensen die hier zitten ook niet veel uitvreten. Wie heeft er nu de hele dag te tijd om die streams te bekijken. Een werkloze of stiekem in de baas tijd op kantoor. Die vreten de hele dag dan ook niets uit.
-Iemand met een open botbreuk wiens koeien dagelijks bevallenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef pointer2 het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef Spooky4u het volgende:
PIetje
[..]
-Iemand met een open botbreuk wiens koeien dagelijks bevallen
-Een jong blaadje met spit in de rug
-enkele gewoon werkenden die hier in de avond pas komen
-huisvrouwen die ook eens genoegen nemen om de afwas te laten uitlekken ipv afdrogen
Bij MissJ heb je misschien gelijk.
Pietje
[..]
-huisvrouwen die ook eens genoegen nemen om de afwas te laten uitlekken ipv afdrogen
Pietje
[..]
dat was het showmodel spook das plasticquote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Spooky4u het volgende:
Die paprikachips van de lidl is ook niet om te vreten btw
Haha wel lachen maar het is toch zo. Ik heb hier gelezen dat sommige mensen 12 tot 15 uur per dag naar de streams kijken. Sorry daar heb ik de tijd niet voor. Kom op zeg dan mag Endemol me wel 100.000 betalen om elke dag zolang naar die saaie mensen te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef Spooky4u het volgende:
Pietje
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dat was het showmodel spook das plastic
ik ben manager strontquote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Directrice garagebedrijf......
Nou jij weer.
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Directrice garagebedrijf......
Nou jij weer.
daar heb ik hier thuis mijn man voor, alleen op mijn werk ben ik idd ook wel eens manager strontquote:
ook stront manager dus (de shit van een ander oplossen)quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef Spooky4u het volgende:
Ik doe overigens 40 upw computertjes aan de gang houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |