Schei uit alsjeblieft heeft me zeker de afgelopen 2 jaar in totaal 6 weken werk opgeleverd. Ben nog niet klaar ermee. Bah bah.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef Spooky4u het volgende:
Owwh en MissJ.
Heel die wet Poortwachter is ruk, ook als je de werknemer bent
Mijn vrouwtje zit aan de andere kant, en ik als partner heb er ook al dik 6 weken inzitten de afgelopen 2 jaar om netjes volgens procedure te laten lopen. Want waar je verwacht door je werkgever benadeeld te worden is het juist het UWV en zooi dat het alleen maar complexer maakt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schei uit alsjeblieft heeft me zeker de afgelopen 2 jaar in totaal 6 weken werk opgeleverd. Ben nog niet klaar ermee. Bah bah.
gelukkig doen de dames die ik in dienst heb daar niet moeilijk over de 5 heren ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schei uit alsjeblieft heeft me zeker de afgelopen 2 jaar in totaal 6 weken werk opgeleverd. Ben nog niet klaar ermee. Bah bah.
we zijn allemaal manager stront, dat is duidelijk!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef pietpaniek het volgende:
Dus samengevat valt het allemaal wel met het niets doen in de sc![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig doen de dames die ik in dienst heb daar niet moeilijk over de 5 heren ook niet
Die loeien alleen maar?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig doen de dames die ik in dienst heb daar niet moeilijk over de 5 heren ook niet
het zijn wel echte vrouwen hoor... memmen kunnen ze ookquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zijn wel echte vrouwen hoor... memmen kunnen hebben ze ook
Ik mag hier niet uitwieden maar hou het erop dat deze werknemer de boel niet netjes deed ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje zit aan de andere kant, en ik als partner heb er ook al dik 6 weken inzitten de afgelopen 2 jaar om netjes volgens procedure te laten lopen. Want waar je verwacht door je werkgever benadeeld te worden is het juist het UWV en zooi dat het alleen maar complexer maakt.
Dat is dan alleen maar frustrerender idd. Je kunt er vaak beter maar niets mee willen doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik mag hier niet uitwieden maar hou het erop dat deze werknemer de boel niet netjes deed ook.
slaap lekkerquote:
nee bollo het is niet automatisch morgen elke keer dat je wakker schietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |