same here overigens...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb sinds de live niets meer van SST gezien, dan moet 't toch wel worden zou je zeggen.
Het is nog licht buitenquote:
Dan heb je er maar 1 gemist PP. Valt mee toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb sinds de live niets meer van SST gezien, dan moet 't toch wel worden zou je zeggen.
Dat tijdstip is inderdaad ook dramatisch net nu ik mijn eigen prakkie op hebquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ik d8 dat het begonnu zit ik naar veel te dure gerechten te kijken
je maakt geen notities voor morgen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat tijdstip is inderdaad ook dramatisch net nu ik mijn eigen prakkie op heb
Ik vind dat best een leuk programma eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ik d8 dat het begonnu zit ik naar veel te dure gerechten te kijken
Ik warm de restjes wel weer opquote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef Ransjih het volgende:
[..]
je maakt geen notities voor morgen?
deze versie niet... de vorige welquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat best een leuk programma eigenlijk.
idemquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
deze versie niet... de vorige wel
icm eeuwig gekriebel....quote:Op maandag 28 maart 2011 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alex begint me erg te irriteren, dat eeuwige geplak.
nee want dan had dat huwelijksaanzoek als eerste moeten komenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:35 schreef Niki.P het volgende:
Gaan ze van de slechtste naar de beste opdrachten...
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Niki.P het volgende:
Oke Sharon die Alex een lapdance moet geven is best wel grappig....
iets met likken zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben benieuwd of mijn opdracht erbij zit !!!!!
Of hottentottententententoonstelling zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Blue Thunder het volgende:
Laat laura foutloos Hippopotomonstrosesquippedaliofobie schrijven
Wat verwacht je dan van missies die max. twee minuten mogen duren en niks mogen kosten?quote:
Hahahaha idd ik dacht al waar tovert ze die vandaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Blue Thunder het volgende:
goh.. heel toevallig stonden er 2 glazen klaar
had karim na het eten geloof ik al klaar gezetquote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Blue Thunder het volgende:
goh.. heel toevallig stonden er 2 glazen klaar
dat merken ze geeneens joh.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nog het ergste vind? Dat ze in dat huis nu denken dat er alleen debielen en 12-jarigen naar het programma kijken...
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Roguee het volgende:
"Ja jullie verzinnen het he, wij niet haha!"
Nee lul. 1. Jullie kunnen zelf niks beters verzinnen. 2. Jullie keuren dit goed.
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef dasaliz het volgende:
De lapdance op vette gabber was leuker geweest...
Lichtquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Roguee het volgende:
"Ja jullie verzinnen het he, wij niet haha!"
Nee lul. 1. Jullie kunnen zelf niks beters verzinnen. 2. Jullie keuren dit goed.
![]()
![]()
Dat waren eskimokusjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef Niki.P het volgende:
Dat Alex en Laura nog steeds blijven zeggen dat ze dinsdag voor het eerst gezoend hebben, we weten wel beter..
Aha!quote:
Dan wordt het idd na 6 dagen tijd voor een huwelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef Niki.P het volgende:
Dat Alex en Laura nog steeds blijven zeggen dat ze dinsdag voor het eerst gezoend hebben, we weten wel beter..
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit maar steeds op SL's te wachten... Tot ik mezelf realiseer dat dit natuurlijk de uitzending is waardoor we overdag steeds SL's hebben
Op mijn pc heb ik anders een SL hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit maar steeds op SL's te wachten... Tot ik mezelf realiseer dat dit natuurlijk de uitzending is waardoor we overdag steeds SL's hebben
Zijn goed te nassen...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog nooit een flensje gegeten dus
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Vast wel , gewoon een flinterdunne pannenkoekquote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog nooit een flensje gegeten dus
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel , gewoon een flinterdunne pannenkoek
+ een beetje poedersuiker...quote:
dus een dunne pannenkoek is een flensje en een dik flensje is een pannenkoek?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel , gewoon een flinterdunne pannenkoek
Ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dus een dunne pannenkoek is een flensje en een dik flensje is een pannenkoek?
Nee een flensje is kennelijk ook dicht gevouwen.. of zag ik het niet goed? Wat zit er in dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dus een dunne pannenkoek is een flensje en een dik flensje is een pannenkoek?
IJs toch, en slagroom? Lekker hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee een flensje is kennelijk ook dicht gevouwen.. of zag ik het niet goed? Wat zit er in dan?
goed...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee een flensje is kennelijk ook dicht gevouwen.. of zag ik het niet goed? Wat zit er in dan?
Flensjes worden meestal dubbel gevouwen, of ijs ertussen maar kan ook met groenten of vlees eigenlijk allesquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus een soort van tortillia? Ja dat eet ik dan weer wel eensquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flensjes worden meestal dubbel gevouwen, of ijs ertussen maar kan ook met groenten of vlees eigenlijk alles
Roomijs van Hertog.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef versabommie het volgende:
Joanna kan nu toch ook "all by myself" zingen als opdracht?
alles kan al zijn flensjes zoet, maar ach je mag er alles tussen proppen van mij als het maar lekker is.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus een soort van tortillia? Ja dat eet ik dan weer wel eens
Alle 3 miljoen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Lutte het volgende:
Roepen jullie even als ze weer beginnen?We zitten bij DWDD nu.
Wees welkomquote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef wieweetwatt het volgende:
Mag ik hier ook klagen en zeuren over de kinderachtige uitzending?
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef wieweetwatt het volgende:
Mag ik hier ook klagen en zeuren over de kinderachtige uitzending?
Ik heb alleen de Grand Marinier gemist om te flamberen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
IJs toch, en slagroom? Lekker hoor.
*Noteert* ik mag er alles tussen proppen van Toverheks als het maar lekker is.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alles kan al zijn flensjes zoet, maar ach je mag er alles tussen proppen van mij als het maar lekker is.
heb jij dat hakken bedacht dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het vanavond juist bere spannend
en?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef D. het volgende:
Ik heb een smartphone
*probeert de bewoners te besturen
ik had meer koppen rollen maar daar deden ze niet aanquote:
Het is er niet beter op aan het worden helaasquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik voel mijn eigen IQ zakken terwijl ik nu kijk...
nee echt he, en nu jankie jankie een liedje zingen ik ga maar even afwassen is beter voor me hart denk ik, wind me alleen maar op wat een dom dom prog. eigenlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is er niet beter op aan het worden helaas
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef shomila het volgende:
Missie voor Jo van Dennis je mag 3 keer raden waar je spullen staan.
Dan vind ik mijn opdracht met die strap-on toch leukerquote:Op maandag 28 maart 2011 19:54 schreef versabommie het volgende:
Ik heb toch ook maar in al mijn naïviteit gestuurd: Ik heb een opdracht voor Alphons22: Trek in godesnaam die stekker uit dat programma!!! #sstnl NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
zet je sarcasmemodus ff uitquote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef MightyDude het volgende:
Wow dit is echt een goede uitzending, opdrachten zijn echt tof
Serieus, dat slaat toch nergens op.quote:
niet verder kijken!! je IQ blijft dan nog intact!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef jesje1982 het volgende:
k val net binnen, maar zo te lezen heb ik niets gemist in deze uitzending
Het zijn dan ook echt enorme uitdagingen.quote:
Zeker wel, Iedereen deed tegelijk een handstandquote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef jesje1982 het volgende:
Ach, ze liggen in ieder geval een uur lang niet in hun nest.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
niet verder kijken!! je IQ blijft dan nog intact!!
tip: maak dat je wegkomt, beter voor je humeurquote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef jesje1982 het volgende:
Eindelijk komt 2.0 nu eens écht goed uit de verf!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef MightyDude het volgende:
Wow dit is echt een goede uitzending, opdrachten zijn echt tof
Dat liedje op de achtergrond is het hoogtepunt tot nu toequote:
Hoe triest eigenlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, ze liggen in ieder geval een uur lang niet in hun nest.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindelijk komt 2.0 nu eens écht goed uit de verf!
De bewoners moeten samen 10 minuten onder water blijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou verzin er 1, en dan twitter ik hem wel
Dit idd, wat een faal...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Niki.P het volgende:
Ze laten niet zien dat er maar 1 iemand mocht drukken..
Ze zouden de boel toch niet manipuleren he?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Niki.P het volgende:
quote:
Jazeker, want no message could have been any clearer!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Blue Thunder het volgende:
duidelijk met tietverkleining te maken jah
Misschien geen slecht idee.....quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Roguee het volgende:
Bij elkaar opgeteld zie je meer Bart in beeld dan bewoners
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze zouden de boel toch niet manipuleren he?
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wow dit is echt meer herhaling dan interactief...wat gaar!
Hebben ze daarom moeten vechten?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Niki.P het volgende:
Als iedereen vandaag mocht drukken waren alle geheimen nu al geradenquote:
Er mocht maar 1 iemand drukken, vandaag mocht er weer 1 iemand drukken..quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als iedereen vandaag mocht drukken waren alle geheimen nu al geraden
Bart gaat straks ook handstand doen!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Misschien geen slecht idee.....
Beter bart in beeld dan die kleutermissies.....
ah okquote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er mocht maar 1 iemand drukken, vandaag mocht er weer 1 iemand drukken..
Trouwens wel grappig dat Aafke alle geheimen op Aafke projecteert.. met de vragen..
En dan ze vloer zwabberenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bart gaat straks ook handstand doen!!
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Roguee het volgende:
Aafke tegen Gerard: Heb jij niet ergens een Prins Albert zitten?
![]()
Ja in ze tong nou goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |