Wat verwacht je dan van missies die max. twee minuten mogen duren en niks mogen kosten?quote:
Hahahaha idd ik dacht al waar tovert ze die vandaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Blue Thunder het volgende:
goh.. heel toevallig stonden er 2 glazen klaar
had karim na het eten geloof ik al klaar gezetquote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Blue Thunder het volgende:
goh.. heel toevallig stonden er 2 glazen klaar
dat merken ze geeneens joh.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nog het ergste vind? Dat ze in dat huis nu denken dat er alleen debielen en 12-jarigen naar het programma kijken...
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Roguee het volgende:
"Ja jullie verzinnen het he, wij niet haha!"
Nee lul. 1. Jullie kunnen zelf niks beters verzinnen. 2. Jullie keuren dit goed.
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef dasaliz het volgende:
De lapdance op vette gabber was leuker geweest...
Lichtquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Roguee het volgende:
"Ja jullie verzinnen het he, wij niet haha!"
Nee lul. 1. Jullie kunnen zelf niks beters verzinnen. 2. Jullie keuren dit goed.
![]()
![]()
Dat waren eskimokusjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef Niki.P het volgende:
Dat Alex en Laura nog steeds blijven zeggen dat ze dinsdag voor het eerst gezoend hebben, we weten wel beter..
Aha!quote:
Dan wordt het idd na 6 dagen tijd voor een huwelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef Niki.P het volgende:
Dat Alex en Laura nog steeds blijven zeggen dat ze dinsdag voor het eerst gezoend hebben, we weten wel beter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |