quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit maar steeds op SL's te wachten... Tot ik mezelf realiseer dat dit natuurlijk de uitzending is waardoor we overdag steeds SL's hebben
Op mijn pc heb ik anders een SL hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit maar steeds op SL's te wachten... Tot ik mezelf realiseer dat dit natuurlijk de uitzending is waardoor we overdag steeds SL's hebben
Zijn goed te nassen...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog nooit een flensje gegeten dus
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Vast wel , gewoon een flinterdunne pannenkoekquote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog nooit een flensje gegeten dus
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel , gewoon een flinterdunne pannenkoek
+ een beetje poedersuiker...quote:
dus een dunne pannenkoek is een flensje en een dik flensje is een pannenkoek?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel , gewoon een flinterdunne pannenkoek
Ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dus een dunne pannenkoek is een flensje en een dik flensje is een pannenkoek?
Nee een flensje is kennelijk ook dicht gevouwen.. of zag ik het niet goed? Wat zit er in dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dus een dunne pannenkoek is een flensje en een dik flensje is een pannenkoek?
IJs toch, en slagroom? Lekker hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee een flensje is kennelijk ook dicht gevouwen.. of zag ik het niet goed? Wat zit er in dan?
goed...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee een flensje is kennelijk ook dicht gevouwen.. of zag ik het niet goed? Wat zit er in dan?
Flensjes worden meestal dubbel gevouwen, of ijs ertussen maar kan ook met groenten of vlees eigenlijk allesquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus een soort van tortillia? Ja dat eet ik dan weer wel eensquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flensjes worden meestal dubbel gevouwen, of ijs ertussen maar kan ook met groenten of vlees eigenlijk alles
Roomijs van Hertog.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef versabommie het volgende:
Joanna kan nu toch ook "all by myself" zingen als opdracht?
alles kan al zijn flensjes zoet, maar ach je mag er alles tussen proppen van mij als het maar lekker is.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus een soort van tortillia? Ja dat eet ik dan weer wel eens
Alle 3 miljoen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Lutte het volgende:
Roepen jullie even als ze weer beginnen?We zitten bij DWDD nu.
Wees welkomquote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef wieweetwatt het volgende:
Mag ik hier ook klagen en zeuren over de kinderachtige uitzending?
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef wieweetwatt het volgende:
Mag ik hier ook klagen en zeuren over de kinderachtige uitzending?
Ik heb alleen de Grand Marinier gemist om te flamberen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
IJs toch, en slagroom? Lekker hoor.
*Noteert* ik mag er alles tussen proppen van Toverheks als het maar lekker is.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alles kan al zijn flensjes zoet, maar ach je mag er alles tussen proppen van mij als het maar lekker is.
heb jij dat hakken bedacht dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het vanavond juist bere spannend
en?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef D. het volgende:
Ik heb een smartphone
*probeert de bewoners te besturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |