Ja nu niet meer hequote:Op zondag 27 maart 2011 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
en twee zou je weggeven dus dan zijn we klaar nu toch?
16 space jam!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Sands het volgende:
16=Monsters+ Gemeen Circus+ Van Monsterlijke monsters naar vriendelijke...domme versies
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef DragonFodder het volgende:
Een van de vele platvoet en zijn vriendjes films?
John Goodman is de T-Rexquote:Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm dat ziet er op zich wel ergens heel bekend uit, maar geen idee waar het bij hoort
Ik herken er geen éénquote:
InTrePidIvity +1quote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor
De volledige titel is overigens
We're Back! A Dinosaur's Story
Wacht maar...tot het dubbele puntentopic volgende maandquote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
nee thank god. vraag is eindelijk klaar
Hoezo Disney-meukquote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Zo, hebben we nu genoeg disney-meuk gehad voor het volgende halfjaar?
Animatie-meuk dan, ook goed.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoezo Disney-meuker zit genoeg niet Disney-meuk tussen
Ligt op het puntje van m'n tongquote:Op zondag 27 maart 2011 23:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook dat klopt, maar dat is geen titel. En ook nog geen naam.
Juistquote:
Die zocht ikquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
1500? Hij was pas nog op tv, maar ik heb 'm niet gezien.
meerquote:
minderquote:
meerquote:
Punten voor Doff inderdaad, Frans is ook nooit mijn sterkste vak geweestquote:
Klopt. De film is geregisseerd door een Italiaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:30 schreef Gillingham het volgende:
Ik zie Depardieu en Polanski (?), maar heb geen idee.
quote:Onoff is a famous writer who hasn't published any new books for quite some time and has become a recluse. When he is picked up by the police one stormy night, without any identification, out of breath and running madly, without clear memory of recent events, the Inspector is suspicious. Through interrogatory dialectic, the head of this lonely, isolated, broken-down police station tries to establish what has happened, by delving into the mind of his writer-hero, and clearing up a mysterious killing.
Ik zei het toch?quote:
Ik houd me aangeraden. Maar om welke film gaat het nu eigenlijk precies?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik zei het toch?![]()
Toffe film hoor. Als die bieb in Den Haag 'm ook heeft zou ik die ook maar even huren.
Mijn gecensureerde plaatjes blijven te makkelijk...quote:
Lamers, volgens mij heb ik nog een punt van je te goed. Is al een paar weken geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Lamers, volgens mij heb ik nog een punt van je te goed. Is al een paar weken geleden.Ah zou kunnen, weet je nog voor welke vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:36 schreef DragonFodder het volgende:
Gokje op mystic river
Sean penn
Tim robbins
Clint eastwood
En eh, Kevin Bacon?
quote:
quote:
Maar ik heb er weinig vertrouwen in. Heb sowieso niet heel veel tijd komende dagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je hebt al zo veel puntjes Gill... En ik heb nog maar 3 dagen over om je in te halen
quote:
Gillingham +1quote:
quote:
Wikipedia als bron gebruiktquote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef Gillingham het volgende:
4. The Matrix
Heart of Darkness is toch geen short story?
Goede gok!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Hulkio het volgende:
The Body is van Stephen King volgens mij, gok op Stand by me.
Ah zo. Het is wel een novella en niet een roman. Misschien dat het daarom als short story wordt gezien, maar die zijn meestel nog korter.quote:
Short fiction was de term, daar heb ik zelf short stories van gemaakt. Kunnen dus ook novelles zijn. Excuus voor de evt verwarring!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah zo. Het is wel een novella en niet een roman. Misschien dat het daarom als short story wordt gezien, maar die zijn meestel nog korter.
Ja, maar die komt weer van een short story, ooit voor ckv iets over gedaan (quote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Huh, 2001: A Space Odyssey komt toch gewoon van het gelijknamige boek van Arthur C Clarke?
quote:
Nope, andere film met ander kindsterretjequote:
Leuke opdracht.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja, maar die komt weer van een short story, ooit voor ckv iets over gedaan ()
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat Ed Harris? Hij heeft er iig wel iets van weg. of ben ik seniel en blind aan het worden?
Apollo13 en the rock. Welke film dit is weet ik ff niet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef Hulkio het volgende:
Tja, volgens mij zit de beste man ook in Damages en True Blood, heeft een hele moeilijke naam. Zit ook in Die Hard 4.
Hij lijkt er wel op!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Asap het volgende:
[..]
Je bedoelt Zeljko Ivanek, maar die is het niet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef Doff het volgende:
Dat is The Sixth Sense. Geen idee hoe die man heet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is dat 1e plaatje Thank You For Smoking?
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Gillingham het volgende:
Hij is van The New Kids on the Block. Donnie Wahlberg, de broer van Mark. Zit ook in Band of Brothers. Maar heb verder geen idee wat betreft films.
Hehe idd, 1e ronde eruit... 1 van mijn favorieten uit het spelquote:Op maandag 28 maart 2011 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zal niet lastig doen over achternamen/voornamen
Schande trouwens dat ze Eddy zo snel uit de film verwijderen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tekken hoort bij je game opvoeding.
De enige vechtgame voor mij was international karate IIquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tekken hoort bij je game opvoeding.
The golden child?quote:
Nee.quote:
of Silence of the Lambs?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
D The Diving Bell and the Butterfly?
En Equote:Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef Doff het volgende:
B, C, G & D zijn goed. D is dus Le Scaphandre et le Papillon.
A, F & H moeten dus nog.
Helaas. Maar ik zal je niet vragen waarom.quote:
quote:
quote:
Alsjeblieft zegquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef Asap het volgende:
Damn ik had dat laatst nog gelezen...
Johnny Storm / Human Torch toch ook?
Beter dan die Dragonball gast: Justin Chatwinquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeggelukkig niet
[..]
Chrisquote:
Die mocht waarschijnlijk niet eens een screentest doen als hij zou betalenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Beter dan die Dragonball gast: Justin Chatwin
Nog 3quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Gillingham het volgende:
Iron Man Goed
Nick Fury? Goed
Spiderman? Fout
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef Doff het volgende:
Red Skull fout
Verder is het niet echt mijn genre geloof ik.
Hoorde ook bij de vergeldersquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Hulk?
Je bedoelt toch karakters?
Asap+1quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef Asap het volgende:
Ant Man?
The Wasp?
Thor? Goed
Hawkeye Goed
The Hulk? Goed
Iron Man Goed
Black Widow Goed
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wie speelt Hugo dan? Dat is toch echt Red Skull...
Klopt maar die is niet gecast voor The Avengers, wel voor captain americaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wie speelt Hugo dan? Dat is toch echt Red Skull...
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Green Goblin
The Green Goblin Jr.
Sandman
Venom
Daar moest ik ook direct aan denken. Dit shot lijkt op een shot dat jij in één van je powerpoint vragen gebruikte voor Quay des Orfèvres.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef Doff het volgende:
Quay des Orfèvres?
Of haal ik 'm nu met een andere door elkaar
Shriek if you know what I did last halloween?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:09 schreef Baszh het volgende:
Quote uit welke film? Hele titel graag![]()
A: Oooh, girl, you so tight!
B: Wrong hole, fool!
Bijna, je denkt aan de goede film en 'South Central' en 'drinking your juice' komen er in voorquote:Op maandag 28 maart 2011 18:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Boyz in the hood, drinking your juice from south central to the hood ?
Met de Wayans igg
InTrePidIvity +1quote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |