Mijn gecensureerde plaatjes blijven te makkelijk...quote:
Lamers, volgens mij heb ik nog een punt van je te goed. Is al een paar weken geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Lamers, volgens mij heb ik nog een punt van je te goed. Is al een paar weken geleden.Ah zou kunnen, weet je nog voor welke vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:36 schreef DragonFodder het volgende:
Gokje op mystic river
Sean penn
Tim robbins
Clint eastwood
En eh, Kevin Bacon?
quote:
quote:
Maar ik heb er weinig vertrouwen in. Heb sowieso niet heel veel tijd komende dagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je hebt al zo veel puntjes Gill... En ik heb nog maar 3 dagen over om je in te halen
quote:
Gillingham +1quote:
quote:
Wikipedia als bron gebruiktquote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef Gillingham het volgende:
4. The Matrix
Heart of Darkness is toch geen short story?
Goede gok!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Hulkio het volgende:
The Body is van Stephen King volgens mij, gok op Stand by me.
Ah zo. Het is wel een novella en niet een roman. Misschien dat het daarom als short story wordt gezien, maar die zijn meestel nog korter.quote:
Short fiction was de term, daar heb ik zelf short stories van gemaakt. Kunnen dus ook novelles zijn. Excuus voor de evt verwarring!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah zo. Het is wel een novella en niet een roman. Misschien dat het daarom als short story wordt gezien, maar die zijn meestel nog korter.
Ja, maar die komt weer van een short story, ooit voor ckv iets over gedaan (quote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Huh, 2001: A Space Odyssey komt toch gewoon van het gelijknamige boek van Arthur C Clarke?
quote:
Nope, andere film met ander kindsterretjequote:
Leuke opdracht.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja, maar die komt weer van een short story, ooit voor ckv iets over gedaan ()
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat Ed Harris? Hij heeft er iig wel iets van weg. of ben ik seniel en blind aan het worden?
Apollo13 en the rock. Welke film dit is weet ik ff niet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef Hulkio het volgende:
Tja, volgens mij zit de beste man ook in Damages en True Blood, heeft een hele moeilijke naam. Zit ook in Die Hard 4.
Hij lijkt er wel op!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Asap het volgende:
[..]
Je bedoelt Zeljko Ivanek, maar die is het niet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef Doff het volgende:
Dat is The Sixth Sense. Geen idee hoe die man heet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is dat 1e plaatje Thank You For Smoking?
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Gillingham het volgende:
Hij is van The New Kids on the Block. Donnie Wahlberg, de broer van Mark. Zit ook in Band of Brothers. Maar heb verder geen idee wat betreft films.
Hehe idd, 1e ronde eruit... 1 van mijn favorieten uit het spelquote:Op maandag 28 maart 2011 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zal niet lastig doen over achternamen/voornamen
Schande trouwens dat ze Eddy zo snel uit de film verwijderen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tekken hoort bij je game opvoeding.
De enige vechtgame voor mij was international karate IIquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tekken hoort bij je game opvoeding.
The golden child?quote:
Nee.quote:
of Silence of the Lambs?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
D The Diving Bell and the Butterfly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |