Zelfde idee als het Centre Pompidou, lijkt me.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind dat Klinikum juist wel wat hebben.
Ik ben architectonisch te weinig onderlegd om echt een vergelijk te maken, maar zeker het boven (technische) gedeelte heeft overeenkomsten met dat binnenste-buiten van Pompidou.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Zelfde idee als het Centre Pompidou, lijkt me.
Ik weet het niet, ik ben persoonlijk wel fan van dit soort stadsplanning, een grote teringzooi met lelijke gebouwen als dit heeft voor mij wel iets. Ik kijk dan ook ontzettend graag naar dit soort fotos. Net zoals wat menigen lelijke industriele gebouwen vinden, ik zie liever 10 keer zo'n lompe fabriek dan een standaard blokkendoos.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:38 schreef Harderstyles het volgende:
Niet echt een specifiek gebouw, maar Luik in het algemeen:
[ afbeelding ]
Vooral het gedeelte waar je doorheen rijdt, dat gedeelte snelweg dwars door Luik heen
Lijkt wel een mierennest daarbeneden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ordinaire crosspost over een KLB topic over de betonnen Jungle die Mekka heet: Abraj Al Bait
Wat een gedrocht zeg.
Eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:01 schreef Merkie het volgende:
Yale School of Art and Architecture vind ik gewoon mooi eigenlijk. Maar ik ben dan ook dit gewend:
[ afbeelding ]
Aula TU Delft.
Industriële gebouwen zijn soms heel mooi, maar vooral erg verpauperd. Dat heeft wel wat, maar is niet mooi. Goed opgeknapt daarentegen vind ik het soms wel mooi, zoals delen van het ruhrgebied en ook bv de westergasfabriek in Amsterdam.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:56 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben persoonlijk wel fan van dit soort stadsplanning, een grote teringzooi met lelijke gebouwen als dit heeft voor mij wel iets. Ik kijk dan ook ontzettend graag naar dit soort fotos. Net zoals wat menigen lelijke industriele gebouwen vinden, ik zie liever 10 keer zo'n lompe fabriek dan een standaard blokkendoos.
Je moet Luik eens bezoeken, het heeft een bepaalde charme. Ik vind het een toffe stad, ondanks dat ik daarvoor ook die vooroordelen had die jij hebt.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:38 schreef Harderstyles het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral het gedeelte waar je doorheen rijdt, dat gedeelte snelweg dwars door Luik heen
Jezusquote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
First World Hotel, Maleisië
Architectuur met humorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef tjoptjop het volgende:
Grappig, maar enorm kitsch/lelijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef lj_lightning het volgende:
[ afbeelding ] Dit is ook zo iets... Architect die dacht 'ik doe wat nieuws' en er een paar wormen op gooide
Nooit in de Zaanstreek geweest? Zijn Zaanse huisjes dit, geen Volendamse.quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:51 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]Volendam op elkaar gestapeld
![]()
![]()
oh.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nooit in de Zaanstreek geweest? Zijn Zaanse huisjes dit, geen Volendamse.
Jij hebt het topic waarschijnlijk niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:44 schreef Anonymousz het volgende:
amsterdam geuzenveld
[ afbeelding ]
amsterdam osdorp
[ afbeelding ]
amsterdam osdorp
[ afbeelding ]
amsterdam osdorp
[ afbeelding ]
amsterdam bos en lommer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij hebt het topic waarschijnlijk niet helemaal begrepen.
Welk stuk bedoel je precies?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:38 schreef Harderstyles het volgende:
[ afbeelding ]
What the fuck.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
First World Hotel, Maleisië
Is dit echt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:54 schreef Anonymousz het volgende:
kansas city
[ afbeelding ]
Pigeon Forge
[ afbeelding ]
volgens mij welquote:
De wiki pagina linkt door naar Kowloon Walled City. Bliksem!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:25 schreef baaart het volgende:
Chungking Mansions, Hong Kong... wat een gebouw. Eerste 2 nachten in mijn HK-China trip verbleven. Je ziet dit overigens niet, vanaf de straat. Dat ding staat volgens mij 24/7 in de groene 'steigers' om dit aanzicht te verdoezelen. Het stinkt er, onwijs ranzig, overal pakistanen met winkeltjes en oplichters. Overal security en daar rennen weer allemaal mannetjes tussendoor die je een kamer willen aansmeren. Het heeft wel iets, maar voornamelijk iets armoedigs.
Materiaalkosten: 200 euro.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:13 schreef DemonRage het volgende:
Politiebureau in Boxtel:
[ afbeelding ]
Westpoint is erger vind ik persoonlijk....quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:29 schreef VisGeenOptie het volgende:
De Stadsheer in Tilburg:
[ afbeelding ]
apartquote:
Wel een goed ziekenhuisquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef quarterpounder het volgende:
Wie kent dit afgrijselijke gebouw niet? Net over de grens bij Vaals:
[ afbeelding ]
Klinikum Aachen.
Je zal er maar opgenomen moeten worden....
je weetquote:
Vrijwel hetzelfde als het politiebureau in Cuijk:quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:13 schreef DemonRage het volgende:
Politiebureau in Boxtel:
[ afbeelding ]
Net een aantal bijeengegooide zeecontainersquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde als het politiebureau in Cuijk:
[ afbeelding ]
Spuuglelijk idd.
is dat je huis?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je mal? Ik zou er met een grote boog omheen lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |