ja brrr... die hele omgeving, daar word je helemaal depressief vanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:54 schreef Individual het volgende:
[..]
Zo lelijk dat het weer interessant wordt
[ afbeelding ]
http://www.darkroastedble(...)st-cities-scare.html
Oh ja, die ook ja. Ik vroeg een keer waar het gemeentehuis was: "dat gebouw dat op een zwembad lijkt". Inderdaad, een zwembadquote:
Die laatste heet het dansende huis en ligt in Praag... Tanící dm in het tjechisch...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
Ook maar weer wat toevoegen:
Royal Ontario Museum
[ afbeelding ]
Ik weet niet (meer) hoe deze heet, maar ook gruwelijk lelijk:
[ afbeelding ]
Die Siberische steden met Norilsk voorop zijn wel de ultieme droevigheid inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:54 schreef Individual het volgende:
[..]
Zo lelijk dat het weer interessant wordt
[ afbeelding ]
http://www.darkroastedble(...)st-cities-scare.html
Het idee is leuk. "Turning a building inside-out".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:56 schreef tjoptjop het volgende:
Bij Pompidou heb een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant tof en bijzonder, maar aan de andere kant toch geenszins fraai te noemen
Het was bedoeld als space ship, maar het spul kwam niet los van de aarde. Toen is er een hotel van gemaakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:33 schreef tjoptjop het volgende:
Huh, ook origineel gebouwd als hotel? Of later omgevormd tot?
hihi, die word hier op Bouwkunde 'geroemd'.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:53 schreef Moira. het volgende:
"Pompidou Centre" ofzo in Parijs.
De architect vond het een leuk idee om alle pijpleidingen en stalen skeletten en al die andere zooi aan de buitenkant te laten zonder het te bedekken, waardoor er aan de binnenkant een enorme kale lege ruimte ontstond.
[ afbeelding ]
Bij ons bij kunstgeschiedenis ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
hihi, die word hier op Bouwkunde 'geroemd'.
Vind het zelf ook geen plaatje...
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:00 schreef dralion13 het volgende:
Experience Music Project, Seattle
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Yale School of Art and Architecture
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
Ook maar weer wat toevoegen:
Royal Ontario Museum
[ afbeelding ]
Ik weet niet (meer) hoe deze heet, maar ook gruwelijk lelijk:
[ afbeelding ]
Ik ben het niet met je eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef thettes het volgende:
Ik vind sommige gebouwen wel mooi (of: zeker niet in de buurt van lelijkste gebouw ter wereld) die jullie hier posten, zoals:
[..]
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |