Is dit echt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:54 schreef Anonymousz het volgende:
kansas city
[ afbeelding ]
Pigeon Forge
[ afbeelding ]
volgens mij welquote:
De wiki pagina linkt door naar Kowloon Walled City. Bliksem!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:25 schreef baaart het volgende:
Chungking Mansions, Hong Kong... wat een gebouw. Eerste 2 nachten in mijn HK-China trip verbleven. Je ziet dit overigens niet, vanaf de straat. Dat ding staat volgens mij 24/7 in de groene 'steigers' om dit aanzicht te verdoezelen. Het stinkt er, onwijs ranzig, overal pakistanen met winkeltjes en oplichters. Overal security en daar rennen weer allemaal mannetjes tussendoor die je een kamer willen aansmeren. Het heeft wel iets, maar voornamelijk iets armoedigs.
Materiaalkosten: 200 euro.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:13 schreef DemonRage het volgende:
Politiebureau in Boxtel:
[ afbeelding ]
Westpoint is erger vind ik persoonlijk....quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:29 schreef VisGeenOptie het volgende:
De Stadsheer in Tilburg:
[ afbeelding ]
apartquote:
Wel een goed ziekenhuisquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef quarterpounder het volgende:
Wie kent dit afgrijselijke gebouw niet? Net over de grens bij Vaals:
[ afbeelding ]
Klinikum Aachen.
Je zal er maar opgenomen moeten worden....
je weetquote:
Vrijwel hetzelfde als het politiebureau in Cuijk:quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:13 schreef DemonRage het volgende:
Politiebureau in Boxtel:
[ afbeelding ]
Net een aantal bijeengegooide zeecontainersquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde als het politiebureau in Cuijk:
[ afbeelding ]
Spuuglelijk idd.
is dat je huis?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je mal? Ik zou er met een grote boog omheen lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |