Vergeet niet dat een iPhone 4 heel veel pixels moet aandrijven he.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:18 schreef Merkie het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)-the-competition-in/
iPhone 4 staat toch wel stijf onderaan zeg.
HEEL LEUK ALLEMAAL MAAR HEB JE DAT DING GEJAILBREAKT OF NIETquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
Ok, heb de aaifoon, nu nog proberen aaitjoens te laten communiceren met m'n foon in een xp virtualbox onder Ubuntu
Straks moet ik nog Windows installeren op m'n netbook ofzo om die iPhone aan de praat te krijgen
Nee, ik heb de simkaart er ng niet eens ingestokenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
HEEL LEUK ALLEMAAL MAAR HEB JE DAT DING GEJAILBREAKT OF NIET
groetjes
Ali
Geen idee, nog niet gebruikt. Hij is wel zwaar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Baghdaddy het volgende:
Haha had ik ook niet gedaan bij mijn jailbreak. Bevalt de telefoon een beetje?
Euh ja, en dan lees je daar dit:quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:18 schreef Merkie het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)-the-competition-in/
iPhone 4 staat toch wel stijf onderaan zeg.
Als de resoluties verschillen, kan je onmogelijk een eerlijke vergelijking maken met FPS getallen.quote:P.S. - Do take note that the Qualcomm dev platform was plugged into the wall during these tests and was not subject to any power management software that may have otherwise restrained its performance as on the retail chips under test. Moreover, the Egypt benchmark can only run at native resolution, which is what's causing some seemingly aberrant results such as the iPhone 4 (960 x 640) ranking below the iPhone 3GS (480 x 320).
Aha, dus je komt de dag niet door met 1 lading, maar gelukkig heb je wel een dual core!!quote:A little word of caution however. The MDP isn’t exactly optimized for the real world, meaning very little is done with regards to power consumption.
Precies.quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef retorbrapi het volgende:
En voorlopig heb ik iets als Infinity Blade nog niet op andere smartphones gezien
Mijn filosofie, nooit zoiets unieks en leuks als een vakantie opofferen voor zoiets materialistisch als een telefoon (ook al is het een iPhone). Zelfs een versterker zou voor gaan voor mij omdat je daar langer plezier van hebt.quote:Op zondag 3 april 2011 09:47 schreef Dae1337 het volgende:
Ik zit er heel erg over na te denken om ook zon ding aan te schaffen. Maar ik ben bang dat ik het zonde ga vinden van mn geld. Andere opties om het te besteden zijn nl. Een vakantie met vrienden of een buizenversterker voor gitaar, wat toch 1 van mn leukste hobbies is..
Wat vinden jullie? Zou je je geld als je het weer terughad aan iets anders uitgeven?
Iets anders is nl. wachten op de iPhone 5 of de iPhone 4 nu kopen. En 2e hands of niet? Scheelt toch een paar honderd euro voor 5 krasjes. Maar als ik de iPhone 5 2ehands wil kopen dan moet ik nog langer wachten dan de release..
Hopelijk kunnen jullie me inlichten
Ja maar abonnementskosten zijn ook hoogquote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn filosofie, nooit zoiets unieks en leuks als een vakantie opofferen voor zoiets materialistisch als een telefoon (ook al is het een iPhone). Zelfs een versterker zou voor gaan voor mij omdat je daar langer plezier van hebt.
Ik zou wachten tot je abonnement afloopt en dan eens kijken, icm een abbo daalt de prijs al aanzienlijk
Zelf was ik maar ¤20 euro kwijt voor m'n iPhone 3GS 16GB icm 2 jarig abbo en een actie van de ING
abonnementskosten zijn net zo hoog als je zelf wiltquote:Op zondag 3 april 2011 10:45 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Ja maar abonnementskosten zijn ook hoogEn veel van die abbonementen voor iphones zijn zoveel smsjes en belminuten dat ik dat toch nooit op krijg, wat best zonde is. Ik zat te denken om een los toestel te kopen en dan een Ben abbonnement van niet zo veel belminuten en wel onbeperkt internet want dat wil ik wel.
Bovendien heb ik nu geen abbo maar een AH mobiel van 20,- prepaid.
Maar toch zie ik bij elke provider abbonementen startend vanaf 30 euro pm wat ik al erg veel vind..quote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef Misan het volgende:
[..]
abonnementskosten zijn net zo hoog als je zelf wiltje kunt ook een goedkoper abonnement nemen en wat meer voor het toestel betalen
Bij studentmobiel.nl kun je ook 'gewone' abonnementen afsluiten met een iPhone. En wat betreft je afweging: de iPhone 4 is een briljant apparaat, wachten op de 5 lijkt me onzinnig. Ik heb nu in ieder geval niet het idee 'had ik maar gewacht tot de volgende iPhone, er kan zoveel beter'. Maar als je er een vakantie of versterker voor moet laten schieten, wordt 't lastiger. Ik zou dan eens zoeken naar een tweedehands iPhone 4?quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Maar toch zie ik bij elke provider abbonementen startend vanaf 30 euro pm wat ik al erg veel vind..
2e hands prijzen vallen ook rond de 500 euro, en ik weet niet of ik dan wel waard voor m'n geld krijg. Maar ik denk dat ik toch eerst voor de versterker ga aangezien ik daar waarschijnlijk meer plezier aan heb.quote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Orbis het volgende:
[..]
Bij studentmobiel.nl kun je ook 'gewone' abonnementen afsluiten met een iPhone. En wat betreft je afweging: de iPhone 4 is een briljant apparaat, wachten op de 5 lijkt me onzinnig. Ik heb nu in ieder geval niet het idee 'had ik maar gewacht tot de volgende iPhone, er kan zoveel beter'. Maar als je er een vakantie of versterker voor moet laten schieten, wordt 't lastiger. Ik zou dan eens zoeken naar een tweedehands iPhone 4?
500? Da's dan behoorlijk veel. Zeker als je voor een nieuwe 600 betaalt. Maar versterkers zijn altijd een goede aankoop, als je het mij vraagtquote:Op zondag 3 april 2011 11:45 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
2e hands prijzen vallen ook rond de 500 euro, en ik weet niet of ik dan wel waard voor m'n geld krijg. Maar ik denk dat ik toch eerst voor de versterker ga aangezien ik daar waarschijnlijk meer plezier aan heb.
Haha oke;) Ja als ik op marktplaats kijk dan liggen de prijzen van (hele) iphone 4's tussen de 400 - 550 euro en die van 400 zijn dan biedingen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:54 schreef Orbis het volgende:
[..]
500? Da's dan behoorlijk veel. Zeker als je voor een nieuwe 600 betaalt. Maar versterkers zijn altijd een goede aankoop, als je het mij vraagt.
Ik gebruik zulke apps op regelmatige basis. Heel handog en werkt perfect! Je kan zelfs navigatie instellen voor de fiets of lopendquote:Op zondag 3 april 2011 11:59 schreef Nevermind.. het volgende:
Zijn hier ook mensen die een navigatie app; navigon (alleen voor tmobile gebruikers) gebruiken. En werkt het ook goed voor in de auto?
Dus navigon is goed voor in de autoquote:Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik gebruik zulke apps op regelmatige basis. Heel handog en werkt perfect! Je kan zelfs navigatie instellen voor de fiets of lopend
Waarom zou je vliegtuigmodus aanzetten in het buitenland?quote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan ik navigatie apps gebruiken in het buitenland (GPS) zonder dat ik torenhoge kosten krijg?
Met vliegtuigmodus gaat GPS kennelijk ook uit.
Super zelfs! Daarnaast staat er Tomtom en iGo op mijn telefoon. Tomtom werkt ook super maar heb liever navigon, is wat minder drukquote:Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Dus navigon is goed voor in de auto, welke apps gebruik je nog meer dan?
Zodat alle datanetwerken op uit staan, met data roaming twijfel ik nog.quote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou je vliegtuigmodus aanzetten in het buitenland?
Waarom zou je daarover twijfelen? Dataroaming uit betekent dat er geen roaming van data plaatsvindt. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zodat alle datanetwerken op uit staan, met data roaming twijfel ik nog.
Dataroaming uit betekent geen data in het buitenland. Zet je ook je telefoon op vliegtuigmodus als je zeker wilt zijn dat BT en WiFi uitstaanquote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zodat alle datanetwerken op uit staan, met data roaming twijfel ik nog.
Zozo. En die kan ik gewoon via iTunes erop zetten ofzo?quote:Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef Merkie het volgende:
AVPlayer speelt moeiteloos .avi-bestanden af.
Ja. App kost wel ¤2,39 maar vind het persoonlijk veruit de beste app die er is om videobestanden mee af te spelen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Zozo. En die kan ik gewoon via iTunes erop zetten ofzo?
en die avi-bestanden kan ik gewoon via itunes op m'n iphone rossen?quote:Op zondag 3 april 2011 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. App kost wel ¤2,39 maar vind het persoonlijk veruit de beste app die er is om videobestanden mee af te spelen.
Ja.quote:Op zondag 3 april 2011 17:39 schreef Misan het volgende:
[..]
en die avi-bestanden kan ik gewoon via itunes op m'n iphone rossen?
Handbrake is een doodeenvoudig en gratis programma om van ieder beeldformaat een .avi te maken, werkt als een trein. Je kunt ook gelijk de resolutie instellen, zo neemt een 1080p-film veel minder ruimte in (je kunt de 1080p-resolutie immers toch niet benutten).quote:Op zondag 3 april 2011 16:40 schreef Misan het volgende:
Hoe kun je trouwens makkelijk gedownloade films of films vanaf dvd op je iPhone zetten?
Via een windows pc op m'n werkquote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Yo Remrofls, hoe heb je het uiteindelijk aan de gang gekregen?
Hulde aan presetsquote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef Orbis het volgende:
[..]
Handbrake is een doodeenvoudig en gratis programma om van ieder beeldformaat een .avi te maken, werkt als een trein. Je kunt ook gelijk de resolutie instellen, zo neemt een 1080p-film veel minder ruimte in (je kunt de 1080p-resolutie immers toch niet benutten).
Ik gebruik FolderEnhancer en heb zodoende folders binnen folders en veel folders met 12 apps ipv de standaard 6 apps. Dat wordt niet gebackupt.quote:
Daar is geen restore file voor, dat wordt alles opnieuw ordenen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik gebruik FolderEnhancer en heb zodoende folders binnen folders en veel folders met 12 apps ipv de standaard 6 apps. Dat wordt niet gebackupt.
quote:The 4.3.1 untether works on all devices that actually support 4.3.1 except for the iPad2:
• iPhone3GS
• iPhone4 (GSM)
• iPod touch 3G
• iPod touch 4G
• iPad1
• AppleTV 2G (PwnageTool only for now)
The reason the untether wont work as-is on the iPad2 is that it requires a bootrom or iBoot-level exploit to install, and the iPad2 is not susceptible to either the limera1n or SHAtter bootrom exploits.
De lopende ananas verschijnt nu op me schermquote:
Zag dit ook staan in dat artikel, best tof:quote:Op maandag 4 april 2011 13:09 schreef Agiath het volgende:
JB draait weer soepel.
Leuke tweak, FakeClockUp, maakt het allemaal nog wat sneller en snappy'er
http://www.iphoneclub.nl/(...)nt-undeletable-apps/
Vanavond ook maar weer eens aan de JBquote:De tweak ManualCorrect voorkomt dat de standaard aanwezige autocorrectie-functionaliteit ongevraagd je woorden verbetert. Na installatie van de tweak ManualCorrect zullen suggesties voor verbeteringen verschijnen die je goed kunt keuren door er op te drukken.
daarom ga ik 'm vanavond ook maar eens JBenquote:Op maandag 4 april 2011 13:24 schreef Martijn85 het volgende:
Deze lijkt me ook best handig:
[..]
Vanavond ook maar weer eens aan de JB
Jailbreaken en niet weten wat je ermee kan??quote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Jappiie het volgende:
Net voor t eerst mn iphone gejailbreakd, maar wat kan ik er nu eigenlijk meer mee? Gratis apps enzo, maar waar kan ik die vinden?
Want jij probeert nooit wat?quote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jailbreaken en niet weten wat je ermee kan??
Jailbreak is niet primair bedoeld om gratis apps te installeren, maar om extra tweaks te kunnen gebruiken. Lees je eerst eens in ofzo.quote:
Illegaal apps downloaden zou ik niet doen. Apple kan dat zien en je provider op de hoogte stellen, of zelfs je toestel op afstand bricken.quote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Jappiie het volgende:
Net voor t eerst mn iphone gejailbreakd, maar wat kan ik er nu eigenlijk meer mee? Gratis apps enzo, maar waar kan ik die vinden?
Ik wens hem er veel succes mee.quote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Illegaal apps downloaden zou ik niet doen. Apple kan dat zien en je provider op de hoogte stellen, of zelfs je toestel op afstand bricken.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Illegaal apps downloaden zou ik niet doen. Apple kan dat zien en je provider op de hoogte stellen, of zelfs je toestel op afstand bricken.
Dat heb ik ook. heb maar even gereboot. Nu is AptBackup al mijn Cydia-apps aan het restoren.quote:Op maandag 4 april 2011 08:51 schreef Agiath het volgende:
Vreemd, zodra ik in Cydia iets wil zoeken komt er een apple logo en een laadbalkje (alsof hij een firmware update doet) en gaat mijn beeld erg flikkeren. Het rare is dat dat logo en balkje overal blijven staan, wat ik ook doe.
Updates volgen
Duurt lang.quote:Op maandag 4 april 2011 15:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. heb maar even gereboot. Nu is AptBackup al mijn Cydia-apps aan het restoren.
Het was na een keer rebooten bij mij ook verdwenenquote:Op maandag 4 april 2011 15:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. heb maar even gereboot. Nu is AptBackup al mijn Cydia-apps aan het restoren.
Dat dacht ik inderdaad ook al. Daarna nog maar eens jailbreaken en AptBackup draaien.quote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Merkie het volgende:
Appdata staat in de backup die iTunes maakt, dus met een restore zou je die terug moeten hebben.
Wat raar. Welk tijdstip staat er dan voor de restore?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef Skv het volgende:
Heb de oude gekozen, maar na het restoren is er geen app te zien. Probeer nu eerst mijn Cydia apps eens terug te krijgen, daarna alle gewone apps maar syncen.
14.14.. Maar als ik die restore heb ik dus nog steeds 4.3.1 (zoals verwacht), maar geen enkele app. Settings en foto's en dergelijke zijn wel aanwezig.quote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat raar. Welk tijdstip staat er dan voor de restore?
quote:Op maandag 4 april 2011 16:31 schreef Skv het volgende:
Nou mooi niet dus, godverdomme. Al mijn apps staan er niet meer op (nog wel in iTunes), dus ik ben mooi alle appdata kwijt. Kolereding.
Ligt dat aan het "ding" of omdat je hem probeert te jailbreaken....quote:Op maandag 4 april 2011 16:31 schreef Skv het volgende:
Nou mooi niet dus, godverdomme. Al mijn apps staan er niet meer op (nog wel in iTunes), dus ik ben mooi alle appdata kwijt. Kolereding.
Aan het ding, jwzquote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ligt dat aan het "ding" of omdat je hem probeert te jailbreaken....
Strange. Als je een restore doet heb je trouwens idd niet automatisch je backup terug, die moet je nog handmatig terugzetten. Rechtermuisknop op je iPhone in het linkermenu > backup terugzetten gedaan?quote:Op maandag 4 april 2011 17:13 schreef Skv het volgende:
[..]
14.14.. Maar als ik die restore heb ik dus nog steeds 4.3.1 (zoals verwacht), maar geen enkele app. Settings en foto's en dergelijke zijn wel aanwezig.
En, hoe bevalt hij/zij/het?quote:Op maandag 4 april 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb m'n aaifoon al meer dan een dag volop in gebruik en ik heb 'm nog niet gejustinbiebert
Dat zou je ook zeggen als je Windows phone 7 zou hebben.quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Perfect, so far
Hele verademing na meer dan 10 jaar Symbian
Heb 'm met TinyUmbrella en 4.2.1-ipsw teruggezet naar FW 4.2.1 en opnieuw gejailbreakt met greenpois0n, nu mijn reservekopie weer terugzetten. Ben benieuwd.quote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Strange. Als je een restore doet heb je trouwens idd niet automatisch je backup terug, die moet je nog handmatig terugzetten. Rechtermuisknop op je iPhone in het linkermenu > backup terugzetten gedaan?
Je moet gewoon iets fout doen, je pre-4.3.1-backup (dat is die van 14:14 neem ik aan?) kan niet zomaar ineens veranderd zijn. Als ik een kale iPhone aansluit op mijn iTunes kan ik hem gewoon syncen zodat het een 1:1-kopie is van mijn huidige iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |