vind ze niet eens allemaal even lelijk, daarnaast zijn er ook genoeg iphone 'skins' die echt FOEI lelijk zijn. maar ja, gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en kan het dus naar smaak aangepast worden. Wat jij laat zien is dus eigenlijk een pluspunt van een open OS.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef retorbrapi het volgende:
Dit is waarom je een open OS wil: http://fuglyandroid.tumblr.com/
In welke wereld is het een pluspunt dat de gebruiker vrij wordt gelaten in het verpesten van de GUI en de daarbij behorende user experience? Natuurlijk heeft iedereen z'n eigen smaak, maar dit is toch wel het andere uiterste.quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:28 schreef skittelman het volgende:
[..]
vind ze niet eens allemaal even lelijk, daarnaast zijn er ook genoeg iphone 'skins' die echt FOEI lelijk zijn. maar ja, gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en kan het dus naar smaak aangepast worden. Wat jij laat zien is dus eigenlijk een pluspunt van een open OS.
Dat eerste, lijkt me. Weet 't niet 100% zeker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:19 schreef JDude het volgende:
Zeg, die statistieken bij Settings > General > Usage... daar staat Last Reset: Never.
Gaan de getoonde statistieken nu echt over de hele periode dat ik m'n iPhone heb, of worden ze bijvoorbeeld ook gereset bij een herstelprocedure?
iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar serieus mensen, vinden jullie het nou echt jammer dat je geen verschillende thema's kunt instellen op je iPhone?
eindelijk iemand die normaal doetquote:Op woensdag 30 maart 2011 05:24 schreef Henno het volgende:
iPhone 4 gebruiker meldt zich!
Ik heb de Samsung Galaxy S van m'n broer er eens naast gelegd, en resoluties zijn beide prima, zijn scherm is iets groter maar ietsje blauwiger en minder helder vergeleken met mijn scherm (op maximum setting dan). De iPhone is verder net iets platter, maar Galaxy S ligt beter in de hand.
Toch wel de beste telefoons op de markt nu denk ik.
I don't give a flying fuck.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar serieus mensen, vinden jullie het nou echt jammer dat je geen verschillende thema's kunt instellen op je iPhone?
Zei je nou pluspunt? Heb je de link wel bekeken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:28 schreef skittelman het volgende:
[..]
vind ze niet eens allemaal even lelijk, daarnaast zijn er ook genoeg iphone 'skins' die echt FOEI lelijk zijn. maar ja, gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en kan het dus naar smaak aangepast worden. Wat jij laat zien is dus eigenlijk een pluspunt van een open OS.
Weet niet wat je hebt ingesteld bij je account? Click&Buy, Creditcard?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Even noobvraag, gewoon omdat het kanIk heb net een app gekocht (blijkbaar) Want toen ik er op klikte begon hij al te downloaden. Waar wordt het geld nu van af getrokken?
Nee, sinds een paar dagen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat altijd al, dat je de iPhone 4 simlockvrij in de online Apple Store kon kopen? http://goo.gl/rCx2H
Net.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat altijd al, dat je de iPhone 4 simlockvrij in de online Apple Store kon kopen? http://goo.gl/rCx2H
Ja ik heb een acount,quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet niet wat je hebt ingesteld bij je account? Click&Buy, Creditcard?
Hoefde je geen wachtwoord in te voeren? Even kijken waar je dat kunt instellen dan. Voor zover ik weet de enige beveiliging tegen het zomaar kopen van apps, wanneer je eenmaal een betaalmiddel gekoppeld hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Even noobvraag, gewoon omdat het kanIk heb net een app gekocht (blijkbaar) Want toen ik er op klikte begon hij al te downloaden. Waar wordt het geld nu van af getrokken?
Ik moest inloggen toen ik de appstore binnen wilde via mijn apple ID.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoefde je geen wachtwoord in te voeren? Even kijken waar je dat kunt instellen dan. Voor zover ik weet de enige beveiliging tegen het zomaar kopen van apps, wanneer je eenmaal een betaalmiddel gekoppeld hebt.
logische redenatiequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef kcidymkcus het volgende:
Nu sinds een aantal dagen de iPhone 4 los te kopen is ga ik zeker voor de iPhone 3. Ik heb de iPhone 3G gehad maar ik had genoeg van T-mobile.
Dus omdat de iPhone 4 los te krijgen, is ga je voor de iPhone 3?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef kcidymkcus het volgende:
Nu sinds een aantal dagen de iPhone 4 los te kopen is ga ik zeker voor de iPhone 3. Ik heb de iPhone 3G gehad maar ik had genoeg van T-mobile.
ja dan ben je al ingelogd en ben je ook al door de verificatie heen dus hoef je niet apart weer in te loggen om te betalenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:41 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik moest inloggen toen ik de appstore binnen wilde via mijn apple ID.
Daarna even gezocht naar apps. Toen een betaalde app gedownload en dit ging zonder inloggen.
Met een computer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef Nevermind.. het volgende:
Hoe krijg je HD music video's op een iPhone 4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Ah, nice! Fijn dat we nu eindelijk ook kunnen communiceren Amsterdam Zuidoost en Rotterdam Zuid.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:24 schreef braddofiel het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pril-naar-de-iphone/
Binnenkort kunnen ook de iPhone-gebruikers zich aansluiten bij de BlackBerry pingcultuur![]()
wi3 piingUh dann,,? :$:$
Uhh.. Wáárom in godsnaam. We hebben WhatsApp, Ping, en sinds een korte tijd ook die messenger van MSN.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:24 schreef braddofiel het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pril-naar-de-iphone/
Binnenkort kunnen ook de iPhone-gebruikers zich aansluiten bij de BlackBerry pingcultuur![]()
wi3 piingUh dann,,? :$:$
Nuttige informatie, neem ik mee voor de volgende OP.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef ScarFace- het volgende:
Internet werkt wel nice in het park op een bankje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nuttige informatie, neem ik mee voor de volgende OP.
Kan ik eindelijke chattuhhh met een irritante collega die resoluut weigert WhatsApp of PingChat op zijn CrapBerry te installerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhh.. Wáárom in godsnaam. We hebben WhatsApp, Ping, en sinds een korte tijd ook die messenger van MSN.
en alle pubers en kantoorpikkiesquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah, nice! Fijn dat we nu eindelijk ook kunnen communiceren Amsterdam Zuidoost en Rotterdam Zuid.
Ik heb ook wel eens dat mijn batterij niet goed oplaadt. Na uitzetten staat het percentage dan vaak op 98 of 99% en dan een kwartier bijladen en het is weer 100. Geen idee waarom dat is eigenlijk. Heb het misschien 1x per 2 weken ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn batterij is echt tering sinds 4.3.1.. laadt terwijl ik hem in Flightmode heb staan van 23:00 - 9:00 maar tot 90-95% op en is binnen no-time weer leeg.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Merkie het volgende:
Is alweer ontkracht.
http://www.bgr.com/2011/0(...)phone-on-april-26th/
Waarschijnlijk vooral een kwestie van een foute batterij-indicatie. De batterij helemaal leeg laten lopen kan wel helpen. Apple raadt aan dat sowieso eens per maand te doen. Overigens duurt het laatste stukje opladen altijd wel het langst (maar een kwartier voor 1% is wel erg veel).quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat mijn batterij niet goed oplaadt. Na uitzetten staat het percentage dan vaak op 98 of 99% en dan een kwartier bijladen en het is weer 100. Geen idee waarom dat is eigenlijk. Heb het misschien 1x per 2 weken ofzo
Overigens is mijn batterijduur verder nog prima
Goed punt. Omdat ik mijn telefoon elke avond in de dock stop is het eigenlijk nooit 'leger' dan 35%. Zal hem eens leegmaken inderdaad, thanksquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Orbis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral een kwestie van een foute batterij-indicatie. De batterij helemaal leeg laten lopen kan wel helpen. Apple raadt aan dat sowieso eens per maand te doen. Overigens duurt het laatste stukje opladen altijd wel het langst (maar een kwartier voor 1% is wel erg veel).
Volgens mij wel als je 'em synced met iTunes... Carrier update ofzeauquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef kikoooooo het volgende:
Een vriendin van me heeft een launch iphone4 met simlock meegenomen uit de vs toen ter tijd. T ding is nog nooit gebruikt. Is die lock inmiddels al te verwijderen?
Is de kwaliteit van de Galaxy verbeterd op alle fronten? want de normale is echt waardeloos in elkaar gezet qua behuizing en software.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
Dilemma, of volgende week een iPhone4 halen, of wachten op de Samsung Galaxy S2
Geen idee, hij moet nog verschijnen, maar de specs zijn subliem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van de Galaxy verbeterd op alle fronten? want de normale is echt waardeloos in elkaar gezet qua behuizing en software.
Probleem vind ik een beetje dat de specs wel mooi zijn bij veel toestellen, maar dat er zo weinig mee kan. Veel android telefoons laten nu mooie specs zien maar lopen vaak vast en zijn vanaf de dag dat je ze koopt een aflopende zaak. Maar dat is mijn ervaring met HTC's en galaxy.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, hij moet nog verschijnen, maar de specs zijn subliem.
Of "even" wachten op de 5.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
Dilemma, of volgende week een iPhone4 halen, of wachten op de Samsung Galaxy S2
Duurt denk ik nog wel ff.quote:
Lijkt mij wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De iPhone 5 zal toch dit jaar nog wel komen?
Ik meen al ergens geruchten te hebben gelezen dat 'ie begin 2012 pas gaat komen. De productie is in ieder geval nog niet gestart, en dat is al een vrij veeg teken. bronquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De iPhone 5 zal toch dit jaar nog wel komen?
Die ik gezien heb waren allemaal waardeloos in elkaar gezet, behuizingen scheef en inderdaad vastlopers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Catch22- het volgende:
de Galaxy S is echt wel een goede telefoon hoor. Vastlopers klinken mij niet bekend in de oren (heb er zelf 1)
Ik las dat er nog niet eens onderdelen zij besteld door Apple, voor de iPhone5. Dus het duurt nog zeker een half jaar voor hij aangekondigd wordt. Zou mij verbazen als hij voor oktober/december in de winkel ligt.
Hij wordt verbeterd: grotere accu, snellere processor en metalen behuizing.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van de Galaxy verbeterd op alle fronten? want de normale is echt waardeloos in elkaar gezet qua behuizing en software.
dat is niet dé S2. De S2 krijgt een Dualcore 1ghz cpu, zelfde basis als die van de iPad2quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij wordt verbeterd: grotere accu, snellere processor en metalen behuizing.
http://tweakers.net/nieuw(...)-komma-4ghz-cpu.html
ik zeg toch, het gros is inderdaad behoorlijk lelijk. Maar dat wil niet zeggen dan een open Os gelijk slecht is. Juist fijner dat je het kan aanpassen op je eigen smaak. Ik zou graag een aantal dingen veranderen aan de lay-out van mn iphone.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zei je nou pluspunt? Heb je de link wel bekeken?
En dat waren 5 stuks op de 5miljoen (data uit okto2010)? Gimme a break, kritiek mag maar ga niet lopen bashen nadat je er twee heb gezien die in jou ogen brak eruit zagenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die ik gezien heb waren allemaal waardeloos in elkaar gezet, behuizingen scheef en inderdaad vastlopers.
Kijk als je nu zo reageert kom je inderdaad nog ergens. ben het inderdaad eens dat het verschil tussen een Desire z (800mhz) en Desire (1ghz) of Galaxy S (1ghz) nauwelijks merkt. Tevens programma's die zoveel rekenkracht nodig hebben (spellen bv) zijn er op Android niet dus je hebt er bar weinig aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem vind ik een beetje dat de specs wel mooi zijn bij veel toestellen, maar dat er zo weinig mee kan. Veel android telefoons laten nu mooie specs zien maar lopen vaak vast en zijn vanaf de dag dat je ze koopt een aflopende zaak. Maar dat is mijn ervaring met HTC's en galaxy.
Je hebt gelijk. Best verwarrend al die Galaxy's.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is niet dé S2. De S2 krijgt een Dualcore 1ghz cpu, zelfde basis als die van de iPad2
Interessant stuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Blaxje het volgende:
So much for Android as "open": http://www.businessweek.c(...)5/b4223041200216.htm
Goed leesvoer, vooral voor de mensen die Apple bashen omdat ze zo in control van hun OS willen zijn, blijkbaar ziet Google er nu ook de voordelen van in.
Ze pakken terecht wat controle terug van de providers/producten. Vooral de providers hebben bewezen Android vakkundig te kunnen verneuken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Blaxje het volgende:
So much for Android as "open": http://www.businessweek.c(...)5/b4223041200216.htm
Goed leesvoer, vooral voor de mensen die Apple bashen omdat ze zo in control van hun OS willen zijn, blijkbaar ziet Google er nu ook de voordelen van in.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die zei gewoon Hallo, dit een Iphone.
Dickbar eliminatedquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef braddofiel het volgende:
Twitter for iPhone heeft een update gekregen
O.a die irritante zwarte balk is weg!
Welkom remlofquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
Ok, ik haal wel gewoon een aaifoon zaterdag
Maar ik jailbreak 'm wel meteen
Zal wel aan de gebruiker liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Inmiddels zit ik aan m'n derde iPhone 4, na 2 defecte toestellen. Maar! Met deze is zowaar te bellen!
God, ik hoop dat de 5 beter uit de productie komt dan deze.
Het hangt een beetje af van het type gebruiker denk ik. Jailbreak / custom rom praktijken openen natuurlijk wel weer een hoop mogelijkheden waarin dingen mis kunnen gaan tot het punt dat je een factory restore moet doen. Zaken als de authenticiteit van software en het gebrek aan sandbox waarin ze draaien zonder jailbreak e.d.... Voor de mensen die daar geen trek in hebben (zeg maar de zakenlui en niet-tweakers) is geslotenheid geen issue, want die zullen hun telefoon niet gaan 'rooten', of het nu iOS of Android is... Dan gaan zaken als de relaxtheid van de user interface en uiterlijk meer tellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
eindelijk iemand die normaal doet
De iPhone is een erg fijn apparaat, maar wel erg gesloten. Heb zelf een SGS en moet wel zeggen dat die 0,3" extra scherm wel prettig is. Ik vind de iPhone heel tof, maar de geslotenheid en het kleine scherm staan mij persoonlijk tegen. Daarbij zie ik niet in waarom ik de helft meer zou moeten betalen voor een iPhone, terwijl die lang niet zoveel beter is dan een SGS oid.
De komende maanden komen er meer en meer DualCore Android telefoons die echt wel een stuk sneller gaan werken dan iPhones. Om over gimmicks als 3d-schermen nog maar te zwijgen. Apple MOET wel een hele dikke iPhone neerzetten en voor het einde van het jaar gaan leveren als ze de klantbase zo groot willen houden als dat hij nu is. Tuurlijk blijven er een hoop mensen bij hun iPhone, maar de concurrentie haalt ze nu wel bij.
Lithium-ion batterijen doen altijd vrij lang over het laatste beetje, dat is op zich niet heel vreemd. Zelfde bij m'n Macbook Pro, van 0 naar 80% gaat net zo snel als de laatste 20%quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat mijn batterij niet goed oplaadt. Na uitzetten staat het percentage dan vaak op 98 of 99% en dan een kwartier bijladen en het is weer 100. Geen idee waarom dat is eigenlijk. Heb het misschien 1x per 2 weken ofzo
Overigens is mijn batterijduur verder nog prima
Ideaal voor in de auto vooralquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Merkie het volgende:
Audio streamen via BT werkt zo goed op de iPhone he. Toegegeven, het duurde wat lang voordat iOS het ondersteunde, maar het werkt zo soepel, overzichtelijk en snel.
Dit is trouwens een cool dingetje, heb hem net besteld.
Klopt, batterij is voor je het weet leeg. Als ik audio stream in de auto, sluit ik de telefoon aan op de lader!quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:42 schreef Misan het volgende:
[..]
Ideaal voor in de auto vooralgeen gedoe meer met cd's of kabels, maar hij slurpt de batterij wel snel leeg zo
Lekker een Totally Spies achtergrondje en bijbehorende roze icoontjes instellen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
Ok, ik haal wel gewoon een aaifoon zaterdag
Maar ik jailbreak 'm wel meteen
Weet je wat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker een Totally Spies achtergrondje en bijbehorende roze icoontjes instellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Europese iPhones zijn gelimiteerd qua volumequote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Hey gasten, andere mensen die vinden dat de Iphone met oordopjes best wel zachte volume heeft? Ik zit nu in de bus met oordopjes in, en als ik kalmpjes op mijn knie sla hoor ik het petsje gewoon door mn geluid heen, net zoals Pratende mensen, de motor en al het andere geluid
Voor in de auto heb ik een autoradio met BT besteldquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:42 schreef Misan het volgende:
[..]
Ideaal voor in de auto vooralgeen gedoe meer met cd's of kabels, maar hij slurpt de batterij wel snel leeg zo
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je wat?1 april!!!1! Alsof jij kunt leven met een telefoon zónder je waardevolle Totally Spies achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Als ik dat ding op zijn hardst doe hoor ik niks meer hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Hey gasten, andere mensen die vinden dat de Iphone met oordopjes best wel zachte volume heeft? Ik zit nu in de bus met oordopjes in, en als ik kalmpjes op mijn knie sla hoor ik het petsje gewoon door mn geluid heen, net zoals Pratende mensen, de motor en al het andere geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |