Volgens mij wel als je 'em synced met iTunes... Carrier update ofzeauquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef kikoooooo het volgende:
Een vriendin van me heeft een launch iphone4 met simlock meegenomen uit de vs toen ter tijd. T ding is nog nooit gebruikt. Is die lock inmiddels al te verwijderen?
Is de kwaliteit van de Galaxy verbeterd op alle fronten? want de normale is echt waardeloos in elkaar gezet qua behuizing en software.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
Dilemma, of volgende week een iPhone4 halen, of wachten op de Samsung Galaxy S2
Geen idee, hij moet nog verschijnen, maar de specs zijn subliem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van de Galaxy verbeterd op alle fronten? want de normale is echt waardeloos in elkaar gezet qua behuizing en software.
Probleem vind ik een beetje dat de specs wel mooi zijn bij veel toestellen, maar dat er zo weinig mee kan. Veel android telefoons laten nu mooie specs zien maar lopen vaak vast en zijn vanaf de dag dat je ze koopt een aflopende zaak. Maar dat is mijn ervaring met HTC's en galaxy.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, hij moet nog verschijnen, maar de specs zijn subliem.
Of "even" wachten op de 5.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
Dilemma, of volgende week een iPhone4 halen, of wachten op de Samsung Galaxy S2
Duurt denk ik nog wel ff.quote:
Lijkt mij wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De iPhone 5 zal toch dit jaar nog wel komen?
Ik meen al ergens geruchten te hebben gelezen dat 'ie begin 2012 pas gaat komen. De productie is in ieder geval nog niet gestart, en dat is al een vrij veeg teken. bronquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De iPhone 5 zal toch dit jaar nog wel komen?
Die ik gezien heb waren allemaal waardeloos in elkaar gezet, behuizingen scheef en inderdaad vastlopers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Catch22- het volgende:
de Galaxy S is echt wel een goede telefoon hoor. Vastlopers klinken mij niet bekend in de oren (heb er zelf 1)
Ik las dat er nog niet eens onderdelen zij besteld door Apple, voor de iPhone5. Dus het duurt nog zeker een half jaar voor hij aangekondigd wordt. Zou mij verbazen als hij voor oktober/december in de winkel ligt.
Hij wordt verbeterd: grotere accu, snellere processor en metalen behuizing.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van de Galaxy verbeterd op alle fronten? want de normale is echt waardeloos in elkaar gezet qua behuizing en software.
dat is niet dé S2. De S2 krijgt een Dualcore 1ghz cpu, zelfde basis als die van de iPad2quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij wordt verbeterd: grotere accu, snellere processor en metalen behuizing.
http://tweakers.net/nieuw(...)-komma-4ghz-cpu.html
ik zeg toch, het gros is inderdaad behoorlijk lelijk. Maar dat wil niet zeggen dan een open Os gelijk slecht is. Juist fijner dat je het kan aanpassen op je eigen smaak. Ik zou graag een aantal dingen veranderen aan de lay-out van mn iphone.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zei je nou pluspunt? Heb je de link wel bekeken?
En dat waren 5 stuks op de 5miljoen (data uit okto2010)? Gimme a break, kritiek mag maar ga niet lopen bashen nadat je er twee heb gezien die in jou ogen brak eruit zagenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die ik gezien heb waren allemaal waardeloos in elkaar gezet, behuizingen scheef en inderdaad vastlopers.
Kijk als je nu zo reageert kom je inderdaad nog ergens. ben het inderdaad eens dat het verschil tussen een Desire z (800mhz) en Desire (1ghz) of Galaxy S (1ghz) nauwelijks merkt. Tevens programma's die zoveel rekenkracht nodig hebben (spellen bv) zijn er op Android niet dus je hebt er bar weinig aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem vind ik een beetje dat de specs wel mooi zijn bij veel toestellen, maar dat er zo weinig mee kan. Veel android telefoons laten nu mooie specs zien maar lopen vaak vast en zijn vanaf de dag dat je ze koopt een aflopende zaak. Maar dat is mijn ervaring met HTC's en galaxy.
Je hebt gelijk. Best verwarrend al die Galaxy's.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is niet dé S2. De S2 krijgt een Dualcore 1ghz cpu, zelfde basis als die van de iPad2
Interessant stuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Blaxje het volgende:
So much for Android as "open": http://www.businessweek.c(...)5/b4223041200216.htm
Goed leesvoer, vooral voor de mensen die Apple bashen omdat ze zo in control van hun OS willen zijn, blijkbaar ziet Google er nu ook de voordelen van in.
Ze pakken terecht wat controle terug van de providers/producten. Vooral de providers hebben bewezen Android vakkundig te kunnen verneuken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Blaxje het volgende:
So much for Android as "open": http://www.businessweek.c(...)5/b4223041200216.htm
Goed leesvoer, vooral voor de mensen die Apple bashen omdat ze zo in control van hun OS willen zijn, blijkbaar ziet Google er nu ook de voordelen van in.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die zei gewoon Hallo, dit een Iphone.
Dickbar eliminatedquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef braddofiel het volgende:
Twitter for iPhone heeft een update gekregen
O.a die irritante zwarte balk is weg!
Welkom remlofquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
Ok, ik haal wel gewoon een aaifoon zaterdag
Maar ik jailbreak 'm wel meteen
Zal wel aan de gebruiker liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Inmiddels zit ik aan m'n derde iPhone 4, na 2 defecte toestellen. Maar! Met deze is zowaar te bellen!
God, ik hoop dat de 5 beter uit de productie komt dan deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |