Zodat alle datanetwerken op uit staan, met data roaming twijfel ik nog.quote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou je vliegtuigmodus aanzetten in het buitenland?
Waarom zou je daarover twijfelen? Dataroaming uit betekent dat er geen roaming van data plaatsvindt. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zodat alle datanetwerken op uit staan, met data roaming twijfel ik nog.
Dataroaming uit betekent geen data in het buitenland. Zet je ook je telefoon op vliegtuigmodus als je zeker wilt zijn dat BT en WiFi uitstaanquote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zodat alle datanetwerken op uit staan, met data roaming twijfel ik nog.
Zozo. En die kan ik gewoon via iTunes erop zetten ofzo?quote:Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef Merkie het volgende:
AVPlayer speelt moeiteloos .avi-bestanden af.
Ja. App kost wel ¤2,39 maar vind het persoonlijk veruit de beste app die er is om videobestanden mee af te spelen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Zozo. En die kan ik gewoon via iTunes erop zetten ofzo?
en die avi-bestanden kan ik gewoon via itunes op m'n iphone rossen?quote:Op zondag 3 april 2011 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. App kost wel ¤2,39 maar vind het persoonlijk veruit de beste app die er is om videobestanden mee af te spelen.
Ja.quote:Op zondag 3 april 2011 17:39 schreef Misan het volgende:
[..]
en die avi-bestanden kan ik gewoon via itunes op m'n iphone rossen?
Handbrake is een doodeenvoudig en gratis programma om van ieder beeldformaat een .avi te maken, werkt als een trein. Je kunt ook gelijk de resolutie instellen, zo neemt een 1080p-film veel minder ruimte in (je kunt de 1080p-resolutie immers toch niet benutten).quote:Op zondag 3 april 2011 16:40 schreef Misan het volgende:
Hoe kun je trouwens makkelijk gedownloade films of films vanaf dvd op je iPhone zetten?
Via een windows pc op m'n werkquote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Yo Remrofls, hoe heb je het uiteindelijk aan de gang gekregen?
Hulde aan presetsquote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef Orbis het volgende:
[..]
Handbrake is een doodeenvoudig en gratis programma om van ieder beeldformaat een .avi te maken, werkt als een trein. Je kunt ook gelijk de resolutie instellen, zo neemt een 1080p-film veel minder ruimte in (je kunt de 1080p-resolutie immers toch niet benutten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |