abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95031658
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hij staat op te zoeken in zijn handboek hoeveel mensen hij deze keer moet vermoorden?
Antwoord: gewoon allemaal, en vergeet de kinderen niet.

kees 66 ga een dokter opzoeken en laat je behandelen.wand op een punt in je leven is iets goed mis gegaan .
er is hoop, geloof mij zelfs voor jou .
  maandag 4 april 2011 @ 21:40:16 #62
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_95045709
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:22 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Er waren ook joden lid van de NSB. De NSB was niet antisemitisch. Fascisme /= racisme.
De NSB was inderdaad in 1939 nog geen antisemitische partij maar ze deden vanaf het begin van de bezetting steeds meer 'gezellig' mee met de nazi's. Ze hebben in partijverband actief geholpen met het opsporen van Joden(wat in de meeste gevallen helaas op moord neerkwam). De NSB is dus tijdens de oorlog verworden tot een antisemitische organisatie(en is ook zo ten ziele gegaan). Het is mij bekend dat Joden ook actief zijn geweest in de NSB, alleen dit weegt natuurlijk niet op tegen de vele Joodse families die door toedoen van georganiseerde acties van de NSB vermoord zijn.

quote:
Kant heb je natuurlijk nooit gelezen. http://www.ety.com/HRP/quotations/kant.htm
Ik ben bekend met Kant's werk door het lezen van literatuur waarin hij geciteerd wordt en waar zijn ideeën worden belicht. Aangezien zijn boeken zeer ongemakkelijk zijn geschreven heb ik me inderdaad nog niet gewaagd aan een origineel boekwerk van deze man :).

Maarja, veel verlichtingsfilosofen hebben dit soort walgelijke denkbeelden geuit in obscure boekwerkjes. Dat maakt Kant niet een minder filosoof als je kijkt naar zijn grote werken. Nu vind ik het wel jammer dat ik me niet heb geregistreerd onder de nick Spinoza. Ik maak wel een keer een kloon aan. Speciaal voor jou. O+
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_95056971
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef C_N het volgende:

[..]

kees 66 ga een dokter opzoeken en laat je behandelen.wand op een punt in je leven is iets goed mis gegaan .
er is hoop, geloof mij zelfs voor jou .
Net als Im. Kant schijn jij te denken dat mijn opmerking anti-semitisch was.
Alsof Israelische en/of joodse soldaten het alleenrecht hebben op misdadig gedrag.
Dat is niet zo.
In de jaren 70 zei een generaal van de VSvA dat de soldaten vochten met in de ene hand een bijbel en in de ander hand een geweer.
Een satirisch programma op de Nederlandse tv liet een week daarna een generaal aan het woord, die dat uitlegde voor de kijkertjes.
"Om een boek te lezen, heb je twee handen nodig. Om een geweer te gebruiken, heb je twee handen nodig.
Dus je moet ofwel het boek ofwel het geweer weggooien.
In Vietnam gooien de soldaten de bijbel weg. Maar wij gooien het geweer weg."

Soldaten moorden (gij zult niet doden), plunderen (gij zult niet stelen), verkrachten (gij zult geen onkuisheid bedrijven en gij zult niet stelen), terwijl ze zeggen het heil te brengen (gij zult niet liegen).

Niet ik ben degene die dat beperkt tot joodse en/of Israelische soldaten.
Vrijwel alle soldaten doen dat en het plaatsen van een plaatje van een biddende soldaat is obsceen, van welk geloof die soldaat dan ook is.
En zeker als je dan een cartoon plaatst van een soldaat met een box op zijn rug.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:29:31 #64
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_95062763
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hij staat op te zoeken in zijn handboek hoeveel mensen hij deze keer moet vermoorden?
Antwoord: gewoon allemaal, en vergeet de kinderen niet.

Wel reageren op een foto die al 100x geplaatst is, maar het opiniestuk van Goldstone even missen, terwijl dat het echte nieuws is. Kun je daar eens op reageren?
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:56:09 #65
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_95063826
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Alsof Israelische en/of joodse soldaten het alleenrecht hebben op misdadig gedrag.
Dat is niet zo.
In de jaren 70 zei een generaal van de VSvA dat de soldaten vochten met in de ene hand een bijbel en in de ander hand een geweer.
Een satirisch programma op de Nederlandse tv liet een week daarna een generaal aan het woord, die dat uitlegde voor de kijkertjes.
"Om een boek te lezen, heb je twee handen nodig. Om een geweer te gebruiken, heb je twee handen nodig.

Soldaten moorden (gij zult niet doden), plunderen (gij zult niet stelen), verkrachten (gij zult geen onkuisheid bedrijven en gij zult niet stelen), terwijl ze zeggen het heil te brengen (gij zult niet liegen).

Vrijwel alle soldaten doen dat en het plaatsen van een plaatje van een biddende soldaat is obsceen, van welk geloof die soldaat dan ook is.
En zeker als je dan een cartoon plaatst van een soldaat met een box op zijn rug.
Wat zit je nou te lullen man. Je stelt hier alle militairen gelijk aan verkrachters en moordenaars. Het doden van mensen om je land te verdedigen is iets anders dan het vermoorden van mensen. Walgelijk hoe jij over militairen denkt. Teveel anti-Vietnam films gekeken zeker, of ben je zo een zweverige selectief-pacifistische marxist uit midden vorige eeuw?. Je gebrek aan respect tegenover (dienstplichtige) militairen is om van te huilen.

En waarom hoor ik je nooit over de Hamas idioot die zichzelf opblaast om zoveel mogelijk burgers te doden? Het zijn terroristen. De IDF bestrijd deze terroristen. De IDF heeft daarbij naast de verdedigende taak ook een humanitaire taak. Hamas kent helaas enkel de terreur.

edit:

quote:

[..]

Ah, dat verklaart alles. Je bent inderdaad onderdeel van ons pacifistisch erfgoed uit de jaren 70 - 80. Nog meegelopen met de demo's tegen de kruisraketten? _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Im.Kant. op 05-04-2011 13:19:11 ]
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_95102832
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Wel reageren op een foto die al 100x geplaatst is, maar het opiniestuk van Goldstone even missen, terwijl dat het echte nieuws is. Kun je daar eens op reageren?
Je hebt een punt.
Ik viel wat laat in de discussie en ergerde me aan de oppervlakkigheid.
Ik ga tijd maken om naar de reactie van Goldstone te kijken, al was het maar om degenen die hem eerder zwartmaakten tegengas te kunnen bieden.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_95102988
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:56 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Wat zit je nou te lullen man. Je stelt hier alle militairen gelijk aan verkrachters en moordenaars. Het doden van mensen om je land te verdedigen is iets anders dan het vermoorden van mensen. Walgelijk hoe jij over militairen denkt. Teveel anti-Vietnam films gekeken zeker, of ben je zo een zweverige selectief-pacifistische marxist uit midden vorige eeuw?. Je gebrek aan respect tegenover (dienstplichtige) militairen is om van te huilen.

En waarom hoor ik je nooit over de Hamas idioot die zichzelf opblaast om zoveel mogelijk burgers te doden? Het zijn terroristen. De IDF bestrijd deze terroristen. De IDF heeft daarbij naast de verdedigende taak ook een humanitaire taak. Hamas kent helaas enkel de terreur.
Daar worden geen schijnheilige foto's van geplaatst op internet!
Overigens kent Hamas helemaal niet alleen terreur: ook zaken als maatschappelijk werk. Dat verklaart een deel van de populariteit.
quote:
edit:

[..]

Ah, dat verklaart alles. Je bent inderdaad onderdeel van ons pacifistisch erfgoed uit de jaren 70 - 80. Nog meegelopen met de demo's tegen de kruisraketten? _O-
Hoe simpel kan een wereldbeeld zijn?

Edit: Oh ja: dat je verwijt van antisemitisme aan mijn adres onterecht was, maakt je alleen maar bozer, begrijp ik.
pi_95126539
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Daar worden geen schijnheilige foto's van geplaatst op internet!
Overigens kent Hamas helemaal niet alleen terreur: ook zaken als maatschappelijk werk. Dat verklaart een deel van de populariteit.

[..]

Hoe simpel kan een wereldbeeld zijn?

Edit: Oh ja: dat je verwijt van antisemitisme aan mijn adres onterecht was, maakt je alleen maar bozer, begrijp ik.
helemaal gelijk kees.
pi_95126962
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

zo zijn er meer , voorbeeld van aloulou.
Palestina & Israël #68

dan kan ik nog iets meer waardering voor kees hebben ,
ook al praat hij soms ook B.S
pi_95127698
quote:

[..]

Dat is niet zo.

ik waardeer je reakties ,
obsceen zeg jij? ok.dat vond ik van jou. reaktie overtrokken uitgeblazen opgepomt enz ,
ik denk het is mooi .erger nog ,,pragtig; dat iemand zijn land moet beschermen en niet weet of hij vanavond nog warm eet . even toch aan een gebed te denken .
eh die soldaat met die box,is een hamas vredes (activist) , nu moet ik je eerlijk zeggen klinkt een beetje vreemd een terorrist mag geen NAAM SOLDAAT hebben. ,

[ Bericht 1% gewijzigd door C_N op 06-04-2011 19:59:45 ]
pi_95135476
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef C_N het volgende:

[..]

zo zijn er meer , voorbeeld van aloulou.
Palestina & Israël #68

dan kan ik nog iets meer waardering voor kees hebben ,
ook al praat hij soms ook B.S
Ik heb in het verleden hele goede discussies met aloulou gehad, schrijf hem nog niet af.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_95155112
Ik schrijf hem niet af, in tegendeel.

maar het ziet er wel naar uit als ze het fout hebben er niet op gereageerd word.
en dat is jammer . en zeker is het jammer ,dat er werd gevraagd om op al zijn vragen te reageren, zo dat doe dan eens, en zeg hoe het werkelijk is /was .met bewijs erbij.
en dan hoor je niets ,,types,gedrag van de linkse kant , zie je overal.
bekijk de regeringen kop in het zand steken . en er uit halen als er wat te zeiken valt.
en voor de rest hoor je niets ,en de eigen fouten verdoezelen..

dat er in de media heel maar ook heel veel word overtrokken .en alles en nog wat word aan elkaar geplakt met leugens en stoere verhalen .
en het in werkelijkheid echt anders is, dan dat je het ziet in je luien stoel .in de woonkamer ver van Israel vandaan .en dat bleek maar weer eens .

In de tussen tijd Israel kill twee wapen smokkelaars in soedan .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4053277,00.html

goed gedaan,, Israel heb zich te verdedigen tegen de terror en de next oorlog die voor de deur ligt.

[ Bericht 12% gewijzigd door C_N op 07-04-2011 07:38:34 ]
pi_95155133
wereld bank:
de economie ,in de strook en de westbank .groeid gestaagd,
met 9.3 %

The World Bank says the Palestinian economy shows continued improvement but will not be sustainable unless Israeli restrictions are removed.

Wednesday's report estimated that the economies of the West Bank and Gaza grew last year by a strong 9.3%. (AP)
pi_95155195
Israel lance een airstrike in rafah . en bom sommigen smokkel tunnels.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4053395,00.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')