Hij staat op te zoeken in zijn handboek hoeveel mensen hij deze keer moet vermoorden?quote:
Doe toch normaal man.quote:Op maandag 4 april 2011 01:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij staat op te zoeken in zijn handboek hoeveel mensen hij deze keer moet vermoorden?
Antwoord: gewoon allemaal, en vergeet de kinderen niet.
Je kunt je kont ook niet keren of allerlei obscure figuren gaan met een topic aan de haal.
Aangezien de Thora Tenach nagenoeg hetzelfde is als het oude testament(en ook enorm veel deelt met de Koran) kan ik me voorstellen dat dit boek net als de Koran en zoals gezegd de Bijbel passages bevat die in een bepaald kader geplaatst moeten worden.quote:Op maandag 4 april 2011 01:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
![]()
Heb jij de thora wel eens gelezen dan?
Helaas luistert Hamas niet naar een knuffel. Een geweer is noodzakelijk voor de Israëlische soldaat, maar dat kan je vast ook wel zelf bedenken.quote:En is dat geen soldaat, met een geweer om zijn schouder? Gereedschap dat alleen maar geschikt is om iets te doden?
Edit: Oh nee, hij heeft het geweer kennelijk naast zich neergelegd. Want zijn god heeft als een van de geboden: gij zult niet doden.
Toch?
De sentimenten die deze partij tijdens de oorlog heeft geuit alsmede de daden die haar leden hebben begaan maken het logisch dat ik die partij als antisemitisch bestempel.quote:
Zal ik eens doen, maar kan je me anders ook verblijden met een citaat?quote:2. Lees nog eens na wat Kant over joden had te zeggen
Het originele Hebreeuwse woord van dat gebod dat 'doden' moet betekenen betreft het doden met kwaadaardige opzet: moord, niet het doden in zijn algemeenheid. Bovendien staat de God van de joden niet altijd afkeurend tegenover oorlog, doen vele bijbelverzen ons geloven.quote:Op maandag 4 april 2011 01:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
![]()
Heb jij de thora wel eens gelezen dan?
En is dat geen soldaat, met een geweer om zijn schouder? Gereedschap dat alleen maar geschikt is om iets te doden?
Edit: Oh nee, hij heeft het geweer kennelijk naast zich neergelegd. Want zijn god heeft als een van de geboden: gij zult niet doden.
Toch?
Er waren ook joden lid van de NSB. De NSB was niet antisemitisch. Fascisme /= racisme.quote:Op maandag 4 april 2011 02:08 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Aangezien de Thora Tenach nagenoeg hetzelfde is als het oude testament(en ook enorm veel deelt met de Koran) kan ik me voorstellen dat dit boek net als de Koran en zoals gezegd de Bijbel passages bevat die in een bepaald kader geplaatst moeten worden.
[..]
Helaas luistert Hamas niet naar een knuffel. Een geweer is noodzakelijk voor de Israëlische soldaat, maar dat kan je vast ook wel zelf bedenken.
[..]
De sentimenten die deze partij tijdens de oorlog heeft geuit alsmede de daden die haar leden hebben begaan maken het logisch dat ik die partij als antisemitisch bestempel.
[..]
Zal ik eens doen, maar kan je me anders ook verblijden met een citaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |