SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Het ligt aan je adblocker. Ik heb geen manier gevonden om het te omzeilen, ik zit nu op dit forum met chrome i.p.v. firefox. Op chrome heb ik geen adblocker geinstalleerd namelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:49 schreef roysonny123 het volgende:
@DeHovenieer
Nee ik ben niet jarig helaas.
p.s. heel gek maar quoten kan ik niet. Snap er niks van maar zal later vanavond nog wel eens verder kijken.
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef maniack28 het volgende:
1e!
Zo dat is lang geleden dat ik als 1e postte in het hattrick topic muhaahahaha!
Het gekke is dus dat ik de ene post wel kan quoten en de ander niet. Mijn slotpost in het vorige topic kan ik ook niet editen om een link naar dit topic erbij te zetten... Al kan het aan de adblocker liggen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef DeHovenier het volgende:
Een newbie die weet hoe hij een nieuw topic start!
Same same...quote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Vanavond verliezen, maar hopelijk geen blessures
Je eerste mijlpaal in je Fok!historie!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:57 schreef roysonny123 het volgende:
[..]
Het gekke is dus dat ik de ene post wel kan quoten en de ander niet. Mijn slotpost in het vorige topic kan ik ook niet editen om een link naar dit topic erbij te zetten... Al kan het aan de adblocker liggen.
Maar in de Fok! instellingen heb ik nu aangevinkt dat alles 'vast' moet staan. edit/quoten en smilies etc. Want die zag ik eerst ook niet en nu wel.
En ja newbie op Fok! ben ik wel. Was ook behoorlijk spannend hoor toen ik dit topic moest gaan openen.
Bij mij werkte het om (in Firefox) een keer Ctrl-F5 te doen, misschien dat dat helpt?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:57 schreef roysonny123 het volgende:
[..]
Het gekke is dus dat ik de ene post wel kan quoten en de ander niet. Mijn slotpost in het vorige topic kan ik ook niet editen om een link naar dit topic erbij te zetten... Al kan het aan de adblocker liggen.
Maar in de Fok! instellingen heb ik nu aangevinkt dat alles 'vast' moet staan. edit/quoten en smilies etc. Want die zag ik eerst ook niet en nu wel.
En ja newbie op Fok! ben ik wel. Was ook behoorlijk spannend hoor toen ik dit topic moest gaan openen.
Je bedoelt wie de meeste kans heeft op winnen met percentages en zo?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:30 schreef maniack28 het volgende:
In HT-ratings zat altijd een wedstrijd calculator enzo.. kan i kdat in HO ook ergens vinden? Of in een ander programma?
\quote:Op zondag 27 maart 2011 19:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je bedoelt wie de meeste kans heeft op winnen met percentages en zo?
Zo'n balkje zit toch in Foxtrick?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je bedoelt wie de meeste kans heeft op winnen met percentages en zo?
Dat is achteraf, ik denk dat Maniak vooraf wilt weten.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo'n balkje zit toch in Foxtrick?
Deze?
[ afbeelding ]
Met dit linkje kan je het voorspellen?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is achteraf, ik denk dat Maniak vooraf wilt weten.
Maar dat kan in HO! onder het tabblad 'teamanalyzer'.
tnx! ik heb nog steeds niet bepaalt wat ik ga doen.. die dude countert met goed-uitmuntend-goed def linie en ik kom in de aanval niet verder dan zwak (heel laag) op beide wings of zwak(hoog) centraal.. Zijn aanval kan ik hebben en ik heb 70% balbezit, maar ik denk dat de kans op een draw hoog is en dat wil ik natuurlijk nietquote:Op zondag 27 maart 2011 19:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is achteraf, ik denk dat Maniak vooraf wilt weten.
Maar dat kan in HO! onder het tabblad 'teamanalyzer'.
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
38862 fans. Dat tikt lekker aan qua opbrengsten.
Hier ook lekker veul!quote:Bij fraai zonnig weer vulde een publiek van 39402 mensen De Kaartenbak.
quote:02:36
In de 2e minuut sneed Noak Fredskär vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 1-0 voor Galatasaray.nl.
quote:
Bijna uitverkochtquote:Vandaag kwamen er 34291 toeschouwers naar 't Prinsenhof, waar het een lekker voetbalweertje was.
Bijna? Dan zou ik spoedig maar eens gaan verbouwen?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Bijna uitverkocht
Mijn tegenstander countert
Dat moet ik ook nog ja...25000 in VI is te weinig he?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bijna? Dan zou ik spoedig maar eens gaan verbouwen?
Jep.. dat moet zeker naar 40k.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog ja...25000 in VI is te weinig he?
Ja. Ik heb nu ruim 38k toeschouwers in VI.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog ja...25000 in VI is te weinig he?
Hoeveel kost zo'n verbouwing? Hoeveel plaatsen moet het dan worden? 45k?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bijna? Dan zou ik spoedig maar eens gaan verbouwen?
Al 10 minuten nuquote:
Ik 35k in VI.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu ruim 38k toeschouwers in VI.
Heb je nog iets kunnen doen met m'n logo? Ik had je 2 pmmetjes gestuurd, heb je die ontvangen?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu ruim 38k toeschouwers in VI.
Je kan een offerte aanvragen bij je stadion.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n verbouwing? Hoeveel plaatsen moet het dan worden? 45k?
BAMMMM!!!quote:12:17
Bifröst liet in de 12e minuut zien hoe goed het team in counteren was: Menke Beynen kon onbedreigd op de keeper af en legde de 0-1 erin.
Bam!quote:De centrale verdediging van de bezoekers wist de pass naar Stephan Prent niet te onderscheppen. De speler van PRT kapte zich vrij en scoorde met een harde schuiver recht door het midden: 1-0.
quote:
quote:
18!quote:
Het zou me toch briljant zijn als ik gewoon punten ga halen met pic vandaagquote:Op zondag 27 maart 2011 20:19 schreef Flappekz het volgende:
2-0 achter....alles om de teamgeest zo snel mogelijk zo hoog mogelijk te krijgen
Same herequote:Op zondag 27 maart 2011 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zou me toch briljant zijn als ik gewoon punten ga halen met pic vandaag
Ik ga er maar niet vanuit..
BAM BAM!quote:23:14
Er waren 23 minuten gespeeld toen Denisas Stankovskis van Bifröst een counteraanval via de linkervleugel afrondde door 0-2 te scoren.
Echt niet!quote:
Stom, IRC is veel leuker!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doen we niet meer aan. We spammen gewoon wat topics vol elke zondagavond.
quote:
quote:Het uitspelende team verkleinde de achterstand in de 26e minuut tot 2-1 toen Jannes Prent trefzeker was na een mooie assist van links.
Toch nog 26 minuten de nul gehouden!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:25 schreef NelisZ het volgende:
Kut![]()
Na 25 minuten toch de goal tegen gekregen
Als dat geen topper gaat worden weet ik het ook niet meer!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In zn allereerste officiele wedstrijd
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:07 schreef Flappekz het volgende:
Zon+bier+geen eten = niet goed
Zeker niet als je 's avonds nog aan de studie moet.....
quote:Toen PRT-speler Bo Prent vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef DeHovenier het volgende:
Een newbie die weet hoe hij een nieuw topic start!
Hoppaaa!quote:
Ik sta anders nog steeds 0-0quote:Op zondag 27 maart 2011 20:34 schreef MrMoon het volgende:
de Fok!kers zijn goed bezig zie ik
helemaal vergeten dat mn wedstrijden tegenwoordig al om 20:00 beginnen
I know the feeling.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, 9 uur is een stomme tijd voor een aftrap.
Ben bezig...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al tijd gehad om de awards te maken?
Heb ik 'm gewonnen ja?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je de koei wint. Je spelers passen zich aan.
de koei is een verkapte 'domme oetlul'-award.. ik weet niet of je daar zo trots op moet zijnquote:
quote:Uri Geller stond waarschijnlijk in het publiek, want Willy Wisenhüttens vrije trap boog op het allerlaatste moment af richting kruising, zodat de bezoekers de leiding namen met 0-1.
Voor sommigen is het een complimentquote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de koei is een verkapte 'domme oetlul'-award.. ik weet niet of je daar zo trots op moet zijn
Ehm jij kijkt nooit in je active topic's?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de koei is een verkapte 'domme oetlul'-award.. ik weet niet of je daar zo trots op moet zijn
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef maniack28 het volgende:
01:51
De coach van Oemoemenoe laat zich er op voorstaan dat hij zich actief met het spelverloop bemoeit. Dat bleek ook wel in de 1e minuut toen hij zijn spelers nieuwe aanwijzingen toeschreeuwde.
01:50
In de 1e minuut wilde de coach van Oemoemenoe wel eens wat nieuws proberen. Zijn spelers volgden zijn aanwijzingen keurig op.
01:49
De coach van Oemoemenoe besloot in de 1e minuut om van tactiek te veranderen. Hij fluisterde de speler het dichtst bij hem een aantal nieuwe aanwijzingen in die vervolgens als een lopend vuurtje aan de andere spelers werden overgebracht.
Oeps, vergeten het juiste moment voor de veranderingen aan te gevenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef maniack28 het volgende:
De coach van Oemoemenoe laat zich er op voorstaan dat hij zich actief met het spelverloop bemoeit. Dat bleek ook wel in de 1e minuut toen hij zijn spelers nieuwe aanwijzingen toeschreeuwde.
In de 1e minuut wilde de coach van Oemoemenoe wel eens wat nieuws proberen. Zijn spelers volgden zijn aanwijzingen keurig op.
De coach van Oemoemenoe besloot in de 1e minuut om van tactiek te veranderen. Hij fluisterde de speler het dichtst bij hem een aantal nieuwe aanwijzingen in die vervolgens als een lopend vuurtje aan de andere spelers werden overgebracht.
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef maniack28 het volgende:
quote:
Snap ik ook welquote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
quote:
Ok, ik had nog niet in dat topic gekeken. Ik kan wel een nieuwe avatar gebruikenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm jij kijkt nooit in je active topic's?Je hebt m idd gewonnen met 14 van de 15 stemmen. All1 Drassss heeft roet in t eten gegooit omdat ie imo niet snapt \ snapte wat een koei is.
anders had je m unaniem gewonnen.
Nog niet ingrijpend genoeg om een koei te wordenquote:
Foutje bedankt.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Oeps, vergeten het juiste moment voor de veranderingen aan te geven
Tegenstander hequote:Op zondag 27 maart 2011 20:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Oeps, vergeten het juiste moment voor de veranderingen aan te geven
Dus je blijft nu seizoenen met een koe in je ava zitten?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Snap ik ook wel
[..]
[..]
Ok, ik had nog niet in dat topic gekeken. Ik kan wel een nieuwe avatar gebruiken
Totdat hij een ander award wintquote:Op zondag 27 maart 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus je blijft nu seizoenen met een koe in je ava zitten?
Iets op tegen maatquote:Op zondag 27 maart 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus je blijft nu seizoenen met een koe in je ava zitten?
Ik leef nogquote:In de 44e minuut dook PRT-speler Eelco Prent op in het centrum, waar hij een briljante pass ontving. Hij wist de verdedigers van de tegenstander te omzeilen en bracht de stand op 2-3.
Dat laatste ben ik niet met je eensch.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nog niet ingrijpend genoeg om een koei te worden
Voor een goede koei moet een fout je daadwerkelijk punten, geld of je seizoen kosten
*kuch*quote:Op zondag 27 maart 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eensch.
Ik vind een koei echt een korte termijn fout. Zoals Rob had laatst. Iets wat je je seizoen kost kan ik geen koei noemen maar gewoon falend beleid.
ofwel een possiequote:Op zondag 27 maart 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind een koei echt een korte termijn fout. Zoals Rob had laatst. Iets wat je je seizoen kost kan ik geen koei noemen maar gewoon falend beleid.
Enige event in de 1e helft is een counterkans tegen.quote:Op Twitter werd een ruststand van 0-0 gemeld.
Dynamo had met 59 procent balbezit een veldoverwicht.
Ik doel ook wel op een duidelijke fout, maar bijvoorbeeld vergeten je opstelling te maken voor een p/d is in principe een koei, maar verkloot je hele seizoenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
verdikke dit moet te winnen zijn.. of gaat dat niet lukken door mn verwarring?quote:45:00
Dynamo domineerde de wedstrijd en mocht 52 procent balbezit laten aantekenen.
45:00
Met 1-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust.
Iets met percentages en kansen enzoquote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef MrMoon het volgende:
ik snap er trouwens geen reet van.. ik speelde woensdag voor het eerst 352 en vandaag voor de 2de keer.. en vandaag is er al sneller verwarring dan afgelopen woensdag
je zou toch andersom verwachten..
Kut, ik had toch wel gehoopt/verwacht een beter middenveld te hebben...quote:Rust: met een stand van 1-1 gingen de spelers naar de kleedkamer.
Met 54 procent balbezit was Joepies in deze helft de sterkste ploeg.
Je hebt 2 teams?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:48 schreef DutchieBre het volgende:
Ik sta alweer erg snel op 2 - 0 (ja, met beide teams, voordat iemand dat weer roept)
Ah duidelijk. Das idd een koei ja!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik doel ook wel op een duidelijke fout, maar bijvoorbeeld vergeten je opstelling te maken voor een p/d is in principe een koei, maar verkloot je hele seizoen
tegenvallertje of had je zoiets al verwacht?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
2-2 met 48% balbezit. Mijn tegenstander speelt duidelijk geen PIC en misschien wel MOTS zelfs...
Motsen in de 1e wedstrijd? Wtf!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
2-2 met 48% balbezit. Mijn tegenstander speelt duidelijk geen PIC en misschien wel MOTS zelfs...
Verwacht. Mijn def en aanval zijn sterk genoeg. Het is alleen jammer dat hij een strafschop gekregen heeft. Anders had ik gewoon voor gestaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tegenvallertje of had je zoiets al verwacht?
Dat zie je niet vaak, een Snel vs. Snel eventquote:Op zondag 27 maart 2011 20:52 schreef maniack28 het volgende:
Patryk Oracz probeerde op snelheid voorbij zijn verdediger te komen na 10 minuten, maar er is iets meer voor nodig om de al even snelle Korkmaz Hür te passeren.
Ik heb het sterkste team, en zo wil hij even laten zien wat hij kan. Waarschijnlijk omdat hij woensdag PIC kan spelen, en volgende week zondag thuis moet.quote:
ah.. het is dus te overzien..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verwacht. Mijn def en aanval zijn sterk genoeg. Het is alleen jammer dat hij een strafschop gekregen heeft. Anders had ik gewoon voor gestaan.
Ik moet dus ook tegen een mots nuquote:Op zondag 27 maart 2011 20:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het sterkste team, en zo wil hij even laten zien wat hij kan. Waarschijnlijk omdat hij woensdag PIC kan spelen, en volgende week zondag thuis moet.
Ok, als hij het zich kan veroorloven....quote:Op zondag 27 maart 2011 20:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het sterkste team, en zo wil hij even laten zien wat hij kan. Waarschijnlijk omdat hij woensdag PIC kan spelen, en volgende week zondag thuis moet.
Das de eerste keer dat ik dat meemaakquote:In de 28e minuut miste Vladimir Uro¨evi van United een penalty. Hij overschatte zichzelf en zijn harde schot ging meters naast.
http://doodle.com/quote:Op zondag 27 maart 2011 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
Wat was die bekende en makkelijke poll site ook al weer koek?
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:53 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak, een Snel vs. Snel event
YAY voor goed SPquote:Rudie Voetelink nam een vrije schop bijzonder slecht, maar op de een of andere manier verdween de bal toch achter de keeper. Kristiansund10 nam hiermee in de 28e minuut een 1-0 voorsprong.
Dat is degene die we de vorige keren ook gebruikt hebben voor het plannen van de meet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehmmm niet die ik bedoelde maar werkt die ook een beetje makkelijk?
Nah dan hebben ze de lay out flink veranderd.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is degene die we de vorige keren ook gebruikt hebben voor het plannen van de meet.
Komt er een meet?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is degene die we de vorige keren ook gebruikt hebben voor het plannen van de meet.
Dat hebben ze inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah dan hebben ze de lay out flink veranderd.
Zoals t er nu uit ziet de volgende ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Komt er een meet?
De laatste was toch bij Possie thuis?
Leeft je kat nogquote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals t er nu uit ziet de volgende ook.
BAM!quote:Jari Prent stoomde in de 52e minuut door het midden op en maakte met een imposant schot gelijk voor PRT, 3-3.
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest delaparrateam-speler Javier Gómez in de 32e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Karst Apeldoorn.
hehe.. meteen ook maar zijn aanvoerder eruit geschopt. Wel een spannende wedstrijd. 4 kansen al, 1 gescoord en hij al 2 counters!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Uri geller in meerdere stadions gesignaleerd!
Ik kan er ook niets aan doen dat ik op katten valquote:Op zondag 27 maart 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar sex met hem is uit den boze!1x een nachtje slapen met m was toch wel genoeg?
quote:Dynamo kwam bijna op voorsprong in de 53e minuut, toen Mickaël Gervais doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar sex met hem is uit den boze!1x een nachtje slapen met m was toch wel genoeg?
quote:TCR legde na 54 minuten spelen een goede counteraanval op de mat. Freek Huis in 't Veld sneed van links de zestien in en schoot de bal langs de uitkomende keeper: 0-1.
Ik kan er ook nix aan doen dat ik op poesjes val idd...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik op katten val
[..]
Prima maar waarom kan ik dan geen poll plaatsen hier? Het enige wat ik krijg is een optie om t via de email te versturen of de volgende link.....quote:
En dan alergies zijn voor katten!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik op katten val
Dat kan ik idd wel begrijpen maar Wodan is een kater.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan er ook nix aan doen dat ik op poesjes val idd...
Blijkbaar worden die dus niet mee gekopieerd naar het nieuwe topic in...quote:
Iemand die dat kan bevestigen?quote:
En dat is 2quote:delaparrateam moest in de 37e minuut wisselen. Humbert Suurmeijer strompelde mank van het veld en werd vervangen door Noël Vastbinder
PIN.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik speel normaal, is daar ook een leuke afkorting voor?
Veel te ver fietsenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
Goed mensen die naar een bbq meet willen in Pijnacker klik ff en geef je voorkeur door :
http://www.doodle.com/h3g2hxne83rceuce
Ik heb de belangrijkste gewonnenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:16 schreef Gijs_ het volgende:
Dan hier...
[Hattrick] Awards seizoen 33
De officiële uitslag!
En de 3 punten zijn waarschijnlijk binnen.quote:Het thuispubliek reageerde gelaten toen Willy Wisenhütten over rechts doorbrak en met een vlammend schot de voorsprong van de bezoekers nog verder uitbreidde. Het scorebord toonde na 44 minuten de stand 0-2.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef vanpers het volgende:
BAM Topspits gekocht.
Na 64 minuten demarreerde de snelle Zarija Kojovi langs zijn tegenstander Koos Geijtenbeek en scoorde eenvoudig de 1-3.
Ah...dat doe ik dat arme meisje niet aan...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je toch na 10 km op de rug van GotC?
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef vanpers het volgende:
BAM Topspits gekocht.
Na 64 minuten demarreerde de snelle Zarija Kojovi langs zijn tegenstander Koos Geijtenbeek en scoorde eenvoudig de 1-3.
De tweede welquote:Op zondag 27 maart 2011 21:20 schreef vanpers het volgende:
Zijn dit doelpunten doordat hij de specialiteit snel heeft?
Zarija Kojovi maakte in de 43e minuut een snelle aanval van de linkerkant van het veld af, door de bal net langs de keeper in het doel te schuiven: 1-1.
Die 2e wel volgensmij.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:20 schreef vanpers het volgende:
Zijn dit doelpunten doordat hij de specialiteit snel heeft?
Zarija Kojovi maakte in de 43e minuut een snelle aanval van de linkerkant van het veld af, door de bal net langs de keeper in het doel te schuiven: 1-1.
De eerste niet of weet je dat niet? Kun je dat ergens nazoeken en hoe heet zo'n event ook alweer?quote:
Beide SE's.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
De eerste niet of weet je dat niet? Kun je dat ergens nazoeken en hoe heet zo'n event ook alweer?
De eerste niet, lijkt me een gewone aanval over links. Heet een Special-event (SE).quote:Op zondag 27 maart 2011 21:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
De eerste niet of weet je dat niet? Kun je dat ergens nazoeken en hoe heet zo'n event ook alweer?
done.. en je hebt wel in de gaten dat ik Gerard ben he?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
Goed mensen die naar een bbq meet willen in Pijnacker klik ff en geef je voorkeur door :
http://www.doodle.com/h3g2hxne83rceuce
Past prima in je training.quote:
BAMquote:70:03
Bennie van Groningen van het bezoekende team kon met een geweldige kopbal de 1-1 gelijkmaker scoren in de 70e minuut, na goed werk op rechts.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je toch na 10 km op de rug van GotC?
Heet jij zo?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
done.. en je hebt wel in de gaten dat ik Gerard ben he?
Snotver en dat zeg je me na 2 meets nu pas!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
done.. en je hebt wel in de gaten dat ik Gerard ben he?
quote:
Oja, tuurlijk! Jij was diegene met dat schaamhaar op zn hoofd...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja je kent me toch wel van tv? SBS met je sterretje op het ijs?
preciesquote:Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, tuurlijk! Jij was diegene met dat schaamhaar op zn hoofd...
BTW niet van mijn wedstrijd.quote:SDH'69-speler Gastone Mercandelli had duidelijk de dvd met de 25 mooiste vrije trappen van Wesley Sneijder bekeken. Als ware hij de grote kleine man zelve krulde hij de bal in de 56e minuut onhoudbaar in de bovenhoek: 1-1.
vrije trappen van Sneijder zijn altijd kut..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:29 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit een nieuwe?
[..]
BTW niet van mijn wedstrijd.
Net zoals BrandX, Flap, GotC, Drassss, vanpers, NelisZ, IPeePie en zn kloon en de rest die nog niet gestemt heeft.quote:
Ik wil best stemmen, maar ik weet nog niet wanneer ik wel of niet kan. 30 juli kan sowieso nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net zoals BrandX, Flap, GotC, Drassss, vanpers, NelisZ, IPeePie en zn kloon en de rest die nog niet gestemt heeft.
SCOOR NOU EENS EEN KEERTJE HDOFNSDFSNFKGRFANFASJquote:Dynamo zette in de 75e minuut de centrale verdediging van de bezoekers flink onder druk, maar Tobias Falkström wist geen opening te creëren.
Vanwege vervoer zal het voor mij vrij moeilijk worden.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net zoals BrandX, Flap, GotC, Drassss, vanpers, NelisZ, IPeePie en zn kloon en de rest die nog niet gestemt heeft.
Waar kom je vandaan?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Vanwege vervoer zal het voor mij vrij moeilijk worden.
Misschien rijdt er wel iemand die bij je in de buurt woont...zo hebben we wel vaker dingen geregeldquote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Vanwege vervoer zal het voor mij vrij moeilijk worden.
En Bam! de gelijkmaker er weer inquote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef NelisZ het volgende:
En helaas weer achter...
Wel direct een verdediger eruit, en een extra aanvaller erin. Kijken of we alsnog weer langszij kunnen komen...
Dat inderdaad...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dan is koekie halverwege
Goffer 2 juli was tot nu toe de enige datum dat iedereen kon.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil best stemmen, maar ik weet nog niet wanneer ik wel of niet kan. 30 juli kan sowieso niet
2 juli ook niet....de rest nog niet zeker
0-2 achterquote:
quote:De bezoekers breidden in de 79e minuut hun voorsprong uit doordat de penalty van Sidney Weir net onder het lichaam van de doelman door glipte: 0-2.
Dan zijn we op vakantie in het pittoreske Brabantquote:Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer 2 juli was tot nu toe de enige datum dat iedereen kon.![]()
Verzet je afspraak oid maar lekker!
Verder de hele wedstrijd nog niets gebeurd, en nu twee doelpunten in twee minutenquote:35:47
Een schot van rechts belandde in de 35e minuut op de paal, maar Elisey Lavrukhin stond precies op de juiste plaats en wist de rebound in het dak van het doel te schieten: 1-1.
34:13
F.C.Veni kwam in de 34e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen Antti-Jussi Lehmusvirta de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
Neen. Belgie. Of Duitsland...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je uit limburg komt he
Zuid-Limburg zelfs.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ow maar ik lees net dat je je dan kan laten op pikken door koek dus dat komt helemaal goed.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zijn we op vakantie in het pittoreske Brabant
Je weet wat vakantie inhoudt?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow maar ik lees net dat je je dan kan laten op pikken door koek dus dat komt helemaal goed.![]()
BAMquote:Na 80 minuten vond Dynamo-speler Jopie van Groningen een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 1-2 zetten.
Ja!quote:
jawel...naar nico, en naar vullie...want we zitten precies tussen die twee inquote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jullie gaan geen dagjes weg tijdens de vakantie?
quote:Bijna bij de cornervlag aanbeland, wist Claus Prent de bal toch nog voor het doel te krijgen, onmogelijk te missen voor Gied Prent, die de 4-3 van zijn schoen liet glijden.
Nee ik denk dat ze een konijnen vakantie houden.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jullie gaan geen dagjes weg tijdens de vakantie?
Keeper pakt weer een kans van mijn topspits die ik gister aangekocht heb.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef vanpers het volgende:
Ik heb een zeer sportieve wedstrijd, tegenstander 1x geel voor swalbe.
Verder heeft zijn keeper 3 kansen van mij onschadelijk gemaakt maar ook een foutje gemaakt waaruit ik scoorde.
Nog 5 min.
Die 2 zijn ook van harte welkom dus dan meet je hun maar hiero.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
jawel...naar nico, en naar vullie...want we zitten precies tussen die twee in
quote:
En dit.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Gijs_ het volgende:
2-4 verlies, ach... het feit dat ik PIC speelde kan ik er mee leven.
Drasss een +1 qua zeuren over de ME!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
De eerste naaipartij van het seizoen is binnen.
[..]
En dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |