SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
moet je mn ex-keeper maar op de TL zettenquote:
handugquote:Ben gister all1 je keep vergeten op de tl te zetten.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:12 schreef MrMoon het volgende:
fipo
dan heeft possie die tenminste niet
Ik ben heel handig. Dat weet je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je mn ex-keeper maar op de TL zetten
[..]
handug![]()
kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heel handig. Dat weet je.
Nog niet maar misschien morgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klopt
is Radboud al gestegen in passen?
ik hoop hem eind van het seizoen terug te kunnen kopen van je..
ik hoop he?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet maar misschien morgen.
Dan alweer?
Ik hoop t ook want dat zwak van m schiet niet op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop he?
eerst genoeg geld hebben om een wonderbaarlijke (Dani) van Groningen spits aan te kunnen trekken..
goed om te weten dat hij niet in de weg zit, maar ik merk dat ik hem wel mis qua ratings.. het heeft dus geen topprio.. dat is de spits, maar daarna komt ie toch wel aan de beurt..quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop t ook want dat zwak van m schiet niet op.
Hij zit me niet in de weg hoor dus kijk maar wanneer je m terug wil kopen.
Liever hij dan ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed om te weten dat hij niet in de weg zit, maar ik merk dat ik hem wel mis qua ratings.. het heeft dus geen topprio.. dat is de spits, maar daarna komt ie toch wel aan de beurt..
quote:
doe dat, je ijlt..quote:Nou eerst mn nest maar weer in.... Is t goffere heerlijk weer en ik ben ziek....![]()
![]()
Mocht weer een extra plaatsje aanvragen en jij was de enige die supporter van mij was en ik niet van jou dus bij dezequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:20 schreef Drassss het volgende:
Koekje nu je er toch bent
Zin om mijn godsgruwelijke superdeluxe Fok-Quizz in te vullen deze avond?
Sure. Ik ga toch niet sporten straks...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:20 schreef Drassss het volgende:
Koekje nu je er toch bent
Zin om mijn godsgruwelijke superdeluxe Fok-Quizz in te vullen deze avond?
Te laat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lach niet al te hard anders edit ik gewoon mijn posts en zet ik er Moon neer
Oke, geef me nog 5 minutenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sure. Ik ga toch niet sporten straks...
dan klopt je post niet meer.. want ik heb niet vlak voordat je die post neerzette gepostquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lach niet al te hard anders edit ik gewoon mijn posts en zet ik er Moon neer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:34 schreef Drassss het volgende:
Ronde 2
Koekje
1. België wint van Oostenrijk komende vrijdag? Ja
2. Hoeveel rode kaarten vallen er in EK-Kwalificatie wedstrijden deze vrijdag (6 potjes)? 0
3. Scoort van Persie tegen Hongarije vrijdag? Nee
4. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd Noorwegen-Denemarken ( 1/2/3 )? 1
5. Na dinsdag is Hiddink nog bondscoach van Turkije? Ja
6. Hoeveel doelpunten vallen zaterdag in totaal in alle EK-Kwalificatie wedstrijden? 39
7. Houdt Andorra de 0 tegen Slowakije as zaterdag? Nee
8. Scoort Dirk Kuyt dinsdag tegen Hongarije? Nee
9. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd Spanje-Tsjechië as vrijdag (1/2/3)? 1
10. In de wedstrijd Wales-Engeland valt een rode kaart? Nee
Zo beter?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Drassss het volgende:
Hey Koekje.. net had je inderdaad nog "normale" toto uitslagen?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef Flappekz het volgende:
Speler van GotC is afgevallen voor U20
Zaterdag wordt ie alsnog gepromoveerd met 17.002. Eens kijken of ze m zelf op gaat trainen, of dat ze m gaat verkopenquote:
Achja.. kan niet alles hebben. In ieder geval straks of iets later een mooi bedrag cashenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zaterdag wordt ie alsnog gepromoveerd met 17.002. Eens kijken of ze m zelf op gaat trainen, of dat ze m gaat verkopen
Inderdaad....kan geen kwaad. D'r jeugdploeg zit trouwens overvol talent. In tegenstelling tot die van mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja.. kan niet alles hebben. In ieder geval straks of iets later een mooi bedrag cashen
Herkenbaar.. opeens krijg ik weer de ene naar de andere topper uit de jeugd. Ik ben nu bezig om 3 verdedigers naar goed te krijgen en daarna moet ik overschakelen naar 4 gasten die redelijk/goed positiespel kunnen worden + 2/3 bij skills matig of hogerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad....kan geen kwaad. D'r jeugdploeg zit trouwens overvol talent. In tegenstelling tot die van mij
Denk het niet..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef IPeePie het volgende:
Gaat er hier nog iemand de training live volgen?
Sommige mensen moeten gewoon werken op vrijdag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef IPeePie het volgende:
Gaat er hier nog iemand de training live volgen?
Anderen moeten gewoon naar school op vrijdag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon werken op vrijdag.
Ik ga hem morgenvroeg wel bekijken.. 01.25 is me net te laatquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Anderen moeten gewoon naar school op vrijdag.
lees: filmpje kijken bij duits, balletje trappen bij gym.
Niks doen dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Anderen moeten gewoon naar school op vrijdag.
lees: filmpje kijken bij duits, balletje trappen bij gym.
Nu weer terug naar pm, maar ik kan niet wachten om weer wing te gaan trainenquote:Gyárfás Orvos (301805772)
18 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 14-05-2011
uitstekend in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 10-10-2010 (9/43), 1s 7w 5d)
Total Skill Index (TSI): 17 880
Loon: 2 700 ¤ (2 250 ¤) /week inclusief 20% bonus
43 200 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Morguh!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:12 schreef Flappekz het volgende:
3 passen-stijgers, waarvan dit de leukste:
[..]
Nu weer terug naar pm, maar ik kan niet wachten om weer wing te gaan trainen
Hoe oud zijn je trainees, en hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:11 schreef maniack28 het volgende:
Ik train al 2 weken korte pass met 2-5-3... weer geen rapport en geen poppers.. krijg ik wel training?
quote:Storm Prent
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Goede updatequote:Menke Beynen
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van goed naar uitstekend.
Carsten Opdam
Zag zijn mate van passen toenemen van goed naar uitstekend.
Allard Boender
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
Pieter Derveld
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.
quote:Henk van den Bosch : Hij ging in passen vooruit van goed naar uitstekend.
Radboud van Groningen : Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Cesur Ilay : Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
Job Hellendoorn : Op passen steeg hij van goed naar uitstekend.
Trainen op verdedigen voor mij?quote:3. Jaak Van den Bosch
19 jaar en 40 dagen, TSI = 5 550
uitstekend in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
23-03-2011 ***b (Centrale verdediger)
Ik kan hem wel trainen op keepen als je wil.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:44 schreef Outpost76 het volgende:
Wie wil :
[..]
Trainen op verdedigen voor mij?
Daar is t een beetje laat voor denk je ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan hem wel trainen op keepen als je wil.
Allemaal 17, 1 18... 8 spelers, 2-5-3quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je trainees, en hoeveel heb je er?
Let maar op, volgende week 8 poppersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Allemaal 17, 1 18... 8 spelers, 2-5-3
Maar ik heb blijkbaar gewoon pech dat niemand hoog zat, hoewel ik toch altijd hoog inkoop, maar dat zal in dit geval scoren geweest zijn.
Ja dan mis ik dus wel de efficientie van training, ik heb maar 8 (of misschien 10) spelers die ik kan trainen op passen.. maar er moeten er idd 2/3 stijgen, want die heb ik gekocht om te skilltradenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Let maar op, volgende week 8 poppers
Tja... zit niet altijd mee. Maar je instellingen qua training/conditie kloppen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja dan mis ik dus wel de efficientie van training, ik heb maar 8 (of misschien 10) spelers die ik kan trainen op passen.. maar er moeten er idd 2/3 stijgen, want die heb ik gekocht om te skilltraden
Nah, als ie een beetje hoog zit in keepen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar is t een beetje laat voor denk je ook niet.
5% conditie, 100% trainingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja... zit niet altijd mee. Maar je instellingen qua training/conditie kloppen?
ik ga vanaf komende week weer verdedigen trainen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Twee stijgers naar briljant, eentje naar uitmuntend verdedigen... loont het toch om door te trainen op verdedigen
Mijn beste def is goedquote:Henrique Lopes (81804769)
Portugal 32 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 26-03-2011
waardeloos in vorm, conditie zwak
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Kristiansund'10
* Manager
* Wedstrijden
* Spelers
* meer...
(sinds 25-03-2011 (1/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 150
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤/ seizoen
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 3/20 slecht
Omdat ze dat een seizoen of 6 geleden hebben verboden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:33 schreef MrMoon het volgende:
iemand enig idee waarom een keeper geen spelhervatter kan zijn?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef maniack28 het volgende:
HAHAHAHAHAA! Ik stel een nieuwe trainer aan, want redelijk is me toch wat te matig. Kijk wat ik krijg
[..]
Mijn beste def is goed
belachelijk..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat ze dat een seizoen of 6 geleden hebben verboden.
Het is natuurlijk niet gebruikelijk om dat te doen. Net als in real life.quote:
Er is een braziliaanse keeper die in z'n profcarriere 99 goals gemaakt heeft. Allemaal uit penalties en vrije trappen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet gebruikelijk om dat te doen. Net als in real life.
Bij een strafschop kan ik het me nog voorstellen, maar aangezien bij de spelhervattingen ook hoekschoppen en vrije trappen zitten is dat gewoon niet handig om dat de keeper te laten doen.
Waarom denk je dat ik schreef dat het niet gebruikelijk was?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Er is een braziliaanse keeper die in z'n profcarriere 99 goals gemaakt heeft. Allemaal uit penalties en vrije trappen.
Ik zei toch ook niet dat je iets zei dat niet klopte? Het was een toevoeging aan je verhaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik schreef dat het niet gebruikelijk was?
En Chilavert, Higuita en Ceni zijn de 3 beroemdste keepers die wel eens een doelpuntje mee prikken.
Zoals je het daar neer schreef, leek het alsof je het redelijk normaal vond dat een keeper dit deed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat je iets zei dat niet klopte? Het was een toevoeging aan je verhaal.
Ik vind niet dat ik erg veel karakter heb toegevoegd aan die zin. Er staat gewoon droog een feit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals je het daar neer schreef, leek het alsof je het redelijk normaal vond dat een keeper dit deed.
Schop ze kapot!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:22 schreef IPeePie het volgende:
Hmm, m'n tegenstander van zondag gaat opa's kopen. Flauw zeg.
Hij staat toch geblacklist, omdat z'n mail ook daadwerkelijk spam verzendt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Flappekz het volgende:
Toch vreemd he...dat mailtjes van Possies hotmail meteen in mn spambox terechtkomen
Ik denk dat dat best eens waar kan zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hij staat toch geblacklist, omdat z'n mail ook daadwerkelijk spam verzendt?
Hehehehehehe. Ik heb een tijdje terug gemeld dat mn hotmail idd zelfstandig spam verstuurt en dat ik een nieuw email adres heb. Dus gewoon dat mail adres blocken oid dan heb je er helemaal geen last meer van.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Flappekz het volgende:
Toch vreemd he...dat mailtjes van Possies hotmail meteen in mn spambox terechtkomen
Thx voor de reminder!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ik mijn jeugdscouts pas in het midden van de week bel, ik heb het idee dat ik betere spelers krijg
Toch prettig om een spits te hebben tot ie 19 is.quote:Bel Wouter-Jan van Gilpen
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Salomon van Broekhoven en hij is 15 jaar (81d).
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
ik zei het tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx voor de reminder!![]()
Meteen even gebeld met dit als resultaat :
[..]
Toch prettig om een spits te hebben tot ie 19 is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wist ik wel maar vergeet steeds te bellen.... t was nu ook al weer 12 dagen geleden.
Tja hattrick leeft niet meer zo dus dan ga je dat vergeten he. Het is dat ik in t topic las dat er training was geweest vanochtend. Anders was ik niet eens gaan kijken.quote:
Jammer, bij mij leeft het juist enormquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja hattrick leeft niet meer zo dus dan ga je dat vergeten he. Het is dat ik in t topic las dat er training was geweest vanochtend. Anders was ik niet eens gaan kijken.
Komt vast bij mij ook wel weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Jammer, bij mij leeft het juist enorm.
Trouwens, die speler die je net gescout hebt, zou meteen een toptalent zijn voor mij
Straks krijg je vast wel weer zin in het opbouwen van een team inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt vast bij mij ook wel weer.
Bij mij is ie dat ook. Ik train m all1 niet. Ik ga niet voor 1 speler mn training omgooien.
Eerst even afzakken naar de VIII, geld verdienen met passen training en dan een team neerzetten wat 3x achter elkaar kampioen wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Straks krijg je vast wel weer zin in het opbouwen van een team inderdaad
Hoe was jij eigenlijk toen je net begon met HT?
Ik bedoel het meer als, was jij in je HT begin heel erg gedreven?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eerst even afzakken naar de VIII, geld verdienen met passen training en dan een team neerzetten wat 3x achter elkaar kampioen wordt.(al zal de 3e keer niet makkelijk worden.)
Hoe bedoel je dat? Ik ben in 02-2006 begonnen (met mn 2e team) en toen ben ik hier ook terecht gekomen. All1 deed ik toen nog niet zoveel spammen.
Neuh niet echt gedreven. Zat wel veel te snuffelen op hattrick en dan 20x dingen bekijken die ik allang gezien had.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer als, was jij in je HT begin heel erg gedreven?
soms drie op een dagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehehehe. Ik heb een tijdje terug gemeld dat mn hotmail idd zelfstandig spam verstuurt en dat ik een nieuw email adres heb. Dus gewoon dat mail adres blocken oid dan heb je er helemaal geen last meer van.
ja, toen was het nog leuk om hier te postenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 deed ik toen nog niet zoveel spammen.
Dat is pas sinds ik bekend heb gemaakt dat ik met dat email adres kap. Sinds ik een nieuw email adres heb gaat t helemaal loos.....quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, toen was het nog leuk om hier te posten
Possie werkt het niet als je heel je adresboek leeg maakt in je oude adres? Want die spam moet ergens naar toe en pakt vast die adressen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is pas sinds ik bekend heb gemaakt dat ik met dat email adres kap. Sinds ik een nieuw email adres heb gaat t helemaal loos.....![]()
Als je nu even het wachtwoord van die oude veranderd. Dan is dat spamgebeuren meteen over...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is pas sinds ik bekend heb gemaakt dat ik met dat email adres kap. Sinds ik een nieuw email adres heb gaat t helemaal loos.....![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Possie werkt het niet als je heel je adresboek leeg maakt in je oude adres? Want die spam moet ergens naar toe en pakt vast die adressen...
Zal ze alle 2 even regelen! Eerst de adressen verwijderen en dan mn wachtwoord veranderen. Ik ben benieuwd want een maatje van me had dit ook en dat maakte allemaal geen hol uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je nu even het wachtwoord van die oude veranderd. Dan is dat spamgebeuren meteen over...
Daarna log je 90 dagen niet meer in op dat account en wordt het verwijderd.
En dan koopt ie m'n winger die 33 jaar oud isquote:Na de laatste vergadering heeft het bestuur drastische maatregelen vooropgesteld. Ten eerste moeten we bezuinigen, ten tweede verjongen en ten derde de jeugd nog beter laten doorstromen. De eerste stappen zijn reeds gezet en we zullen nog hard moeten werken om terug resultaten neer te zetten. Ook wensen we onze tegenstanders veel succes
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, een huge bidwar tussen 9 spelers op mijn speler heeft geresulteerd in de verkoop van mijn winger voor 575k!
Ik had 'm voor 200k gelisted.
[..]
En dan koopt ie m'n winger die 33 jaar oud is
misschien had hij er een van 36..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, een huge bidwar tussen 9 spelers op mijn speler heeft geresulteerd in de verkoop van mijn winger voor 575k!
Ik had 'm voor 200k gelisted.
[..]
En dan koopt ie m'n winger die 33 jaar oud is
1 | Positiespel [Vorm=Gemiddeld]=7.44 |
Hun vormen zijn waarschijnlijk gedaald, je hoeft dit niet per se terug te zien in de vorm zelf, het kan ook een verandering achter de komma zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:36 schreef PeeJie_ het volgende:
Even een vraag. Ik train nu een paar weken positiespel en nu was dit mijn opstelling afgelopen woensdag:
http://www75.hattrick.org(...)174525&TeamID=150652
Als ik naar PsycoTSI kijk, kijk ik naar
[ code verwijderd ]
En die bewaar ik dan wekelijks.
Nu zie ik dat Lakomy gezakt is van 7,58 naar 7,44, terwijl hij toch op het middenveld (50% weliswaar) heeft gespeeld. Kijk ik nu naar de verkeerde waarde's, of stel ik hem op de verkeerde positie op?
Hetzelfde met vanderbemden, die is gezakt van 7,03 naar 7,02.
quote:Je hebt een speler verkocht en 1 713 060 ¤ ontvangen.
Je hebt een speler verkocht en 1 559 610 ¤ ontvangen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef Flappekz het volgende:
He drassss.....die hardloopwedstrijden zijn verslavend
Net in Naaldwijk meegedaan aan de 10km, voor het eerst onder het uur
Ah vandaar, maar naar welke getallen moet ik dan kijken welke bepalen of ze stijgen in niveau?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hun vormen zijn waarschijnlijk gedaald, je hoeft dit niet per se terug te zien in de vorm zelf, het kan ook een verandering achter de komma zijn.
Altijd lekker.quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 138 600 ¤
Mij ook niet..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef vanpers het volgende:
Ik doe weer een poging met koekjes taktiek om een speler te kopen, is nog nooit gelukt
Je kijkt wel naar de goede, maar die zijn te afhankelijk van vorm. Verder geloof ik niet dat het gebruikelijk is elke week de vooruitgang van je spelers te checken, hoogstens houden sommigen bij hoe veel training een speler gehad heeft na z'n pop. Zo kun je het precies bepalen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ah vandaar, maar naar welke getallen moet ik dan kijken welke bepalen of ze stijgen in niveau?
Ben ik ondergedoken......quote:Stemming supporters: boos
Seizoensverwachtingen: we moeten dit seizoen kampioen worden
Het zijn zeker leuke aankopen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:54 schreef vanpers het volgende:
Inmiddels de verdediger ook binnen gehaald met mijn eerste bod van 1 989 000.
Tevreden met deze aankopen, nu op zoek naar een 17jarige die ik positiespel kan gaan trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig denken m'n supporters voor het 2e jaar op rij dat ik niks in de VIII te zoeken hebquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
Als ik dit seizoen weken niet reageer :
[..]
Ben ik ondergedoken......
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zijn zeker leuke aankopen!![]()
![]()
Koop gewoon wat 17 jarige verdedigers en ga verdedigen trainen joh...
Dankje, beide starten zondag in de basis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een TS hit: Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Verder weer vergeten jeugd in te stellen.
Bij mij vonden ze afgelopen seizoen al dat we kampioen moesten worden en toen ben ik gedegradeerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Gelukkig denken m'n supporters voor het 2e jaar op rij dat ik niks in de VIII te zoeken heb
Met je patsbericht!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
Verwachte winst/verlies 3 837 796 ¤
Lekkere week
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:15 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dankje, beide starten zondag in de basis.
Wel een TS hit: Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Verder weer vergeten jeugd in te stellen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
Verwachte winst/verlies - * 3 837 796 ¤
Lekkere week
Weinig patserig aan.quote:
Nah daar lijkt t wel op ja!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Omdat het vandaag landelijk Open-Huis-dag is, spelen Vullie en ik maar een openhuisjeugdwedstrijd geloof ik
Ja dat is zn 2e kasboekje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn financiële man doet al 3.5 seizoen topwerk, onmogelijk dus
Mijn jeugdwedstrijden zijn sowieso spectaculair:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah daar lijkt t wel op ja!Gelukkig heb ik nog kans op winst na zo te zijn afgedroogd vorige week....
En nu staat het alweer 3-6quote:27-01-2011 (9/44) Fillead beag - YMFC College 5 - 3
29-01-2011 (9/44) KKA Kleine Kanjers - Jong Dynamo 2 - 5
05-02-2011 (10/44) Parels voor de zwij - KKA Kleine Kanjers 6 - 2
12-02-2011 (11/44) KKA Kleine Kanjers - FC Bifröst A1 5 - 4
15-02-2011 (12/44) Panke Bubis - KKA Kleine Kanjers 7 - 4
19-02-2011 (12/44) Fillead beag - KKA Kleine Kanjers 2 - 5
26-02-2011 (13/44) KKA Kleine Kanjers - De Nootjes 3 - 3
05-03-2011 (14/44) We sturen je met ee - KKA Kleine Kanjers 1 - 4
08-03-2011 (15/44) KKA Kleine Kanjers - Junior Team Katros 3 - 2
12-03-2011 (15/44) KKA Kleine Kanjers - Little Vultures 5 - 0
quote:
Weet je zeker dat je niet aan een korfbalmanager spel meedoet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn jeugdwedstrijden zijn sowieso spectaculair:
[..]
En nu staat het alweer 3-6
Er rennen geen meisjes door het veld iig...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet aan een korfbalmanager spel meedoet?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn jeugdwedstrijden zijn sowieso spectaculair:
[..]
En nu staat het alweer 3-6
EDIT: 4-6![]()
quote:De enigszins luie Martijn Runderkamp slenterde na een afgeslagen aanval op z'n dooie gemakje terug richting de eigen helft, en stond zodoende precies op de juiste plek toen Kluitje A1 in de 72e minuut plotseling een counter wist op te zetten: 2-1.
He jammer!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er rennen geen meisjes door het veld iig...
Goed!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om de uitslagen voor de Awards te regelen. Het is all1 officieus dus geef even je goed keuring.
Haha, nee topquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lol das wel heul kort.
Ik weet all1 net als jij niet wie de Fok! Cup heeft gewonnen.
quote:Kluitje A1 legde na 75 minuten spelen een goede counteraanval op de mat. Ralf Voorhoeve sneed van links de zestien in en schoot de bal langs de nogal knullig uitkomende keeper: 3-1.
Neem van mij aan dat all1 de JD award en de Verbeek enig sinds close waren. Maar dan nog wint de winnaar met 2 en 3 stemmen verschil.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:35 schreef Gijs_ het volgende:
Volgend seizoen maar een award voor meest kansloze jeugdopleiding, dat win ik zeker.
Maar je speelt nu ook tegen een team met asociaal veel potentie...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:35 schreef Gijs_ het volgende:
Volgend seizoen maar een award voor meest kansloze jeugdopleiding, dat win ik zeker.
Het is een kunst als je niet verliest van GotC idd!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar je speelt nu ook tegen een team met asociaal veel potentie...
De beste speler gaat na de wedstrijd direct gepromoveerd worden, en dan gaat ie ook direct in de verkoop.
Helaas op het randje afgevallen voor U20 omdat ie geen spec heeft
Dan houd ik de schade nog beperktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar je speelt nu ook tegen een team met asociaal veel potentie...
De beste speler gaat na de wedstrijd direct gepromoveerd worden, en dan gaat ie ook direct in de verkoop.
Helaas op het randje afgevallen voor U20 omdat ie geen spec heeft
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan houd ik de schade nog beperkt![]()
Ik heb enkel spelertjes die evenveel potentie op betaald voetbal hebben als ik... en dat is al tijden zo...
De afgelopen twee seizoenen was het beste wat ik aangeboden kreeg 17 jaar en redelijk op de mainskill. Toch jammer, zeker als ik die toppertjes hier af en toe zie langskomenquote:
Ooit komt het goed!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De afgelopen twee seizoenen was het beste wat ik aangeboden kreeg 17 jaar en redelijk op de mainskill. Toch jammer, zeker als ik die toppertjes hier af en toe zie langskomen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:42 schreef Drassss het volgende:
Moet ik even mijn toppers posten om de pijn nog extra te maken of verziekt dat je zaterdagavond Gijs?
Zo sneu om deze zonder training te laten mee lopen tot ie 19 is. Toch ga ik dat doen.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Salomon van Broekhoven en hij is 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Nee hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:42 schreef Drassss het volgende:
Moet ik even mijn toppers posten om de pijn nog extra te maken of verziekt dat je zaterdagavond Gijs?
quote:Jean-Paul Bruininx (317821431)
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 14-07-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Filleadh Mor
(sinds 26-03-2011 (1/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 930
Loon: 570 ¤/week
9 120 ¤/ seizoen
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 29-03-2011 19:47 (2 dagen 23u 0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
In de jeugd? Verdedigen en openingen maken... geloof ik.quote:
Heerlijkquote:
Mijn bruintje en mijn kindje... klinkt net iets te geloofwaardig... iets verzwegen soms flap?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]Mijn Bruintje! (god, ik raak haast gehecht aan al m'n kindjes
)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In de jeugd? Verdedigen en openingen maken... geloof ik.
Ik zit zelf versteld hier....ik dacht dat ik haar bruintje wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn bruintje en mijn kindje... klinkt net iets te geloofwaardig... iets verzwegen soms flap?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn bruintje en mijn kindje... klinkt net iets te geloofwaardig... iets verzwegen soms flap?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit zelf versteld hier....ik dacht dat ik haar bruintje was
ja... ik kan ook wel iets anders trainen, zin heeft het toch niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja want daar hadden we t over.
Dan zal ik maar niet posten wat ik heb als verdediging....
Ow mn stats van de afgelopen wedstrijd :
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]Mijn Bruintje! (god, ik raak haast gehecht aan al m'n kindjes
)
Ligt eraan wanneer he...de zomer is nogal een ruim begripquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
GotC
![]()
Komen jullie nou van de zomer of zijn jullie er niet?
De data die ik een tijdje terug gaf zei jij dat je niet kon. Aangezien GotC graag op mn "porno troon" wil zitten dacht ik, ik vraag t nog een keer maar dan aan haar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer he...de zomer is nogal een ruim begrip
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit zelf versteld hier....ik dacht dat ik haar bruintje was
quote:Dorus Buitenhek
16 jaar en 68 dagen [Krachtig]
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: redelijk (max. redelijk)
Vleugelspel: onbekend (max. slecht)
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
quote:Leen Nijhof
15 jaar en 86 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Positiespel: onbekend (max. goed)
Vleugelspel: slecht (max. slecht)
Passen: onbekend (max. zwak)
quote:Louis Oosterveld
16 jaar en 50 dagen [Koppen]
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. onbekend)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: matig (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. matig)
quote:Michiel Slot
17 jaar en 60 dagen
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: zwak (max. matig)
quote:Raemon Verberne
16 jaar en 89 dagen
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: zwak (max. onbekend)
Vleugelspel: zwak (max. onbekend)
quote:Sammy Houben
16 jaar en 26 dagen
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: matig (max. goed)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: onbekend (max. zwak)
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De data die ik een tijdje terug gaf zei jij dat je niet kon. Aangezien GotC graag op mn "porno troon" wil zitten dacht ik, ik vraag t nog een keer maar dan aan haar.
Sjezusquote:
Was dat eind juli ergens?quote:
Ik heb 1 topper, al uitgetraind op passen en wing:quote:
quote:Anton van Kaam
16 jaar en 92 dagen
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. zwak)
In mn grotemensenteam wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef Drassss het volgende:
Ahja, je had er nog 4 in totaal toch Flap?
quote:Dolf Roomer [youthplayerid=100557031]
15 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 02-07-2011
Player can be promoted 210 day(s) later at 22-10-2011.
Team: Fillead beag
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 20-03-2011 14:33 (6 dagen geleden)
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Verdedigen: onbekend
Positiespel:
waardeloos (max. onbekend)
Vleugelspel:
onbekend (max. goed)
Passen:
zwak (max. zwak)
quote:Boy Tegelaar [youthplayerid=98079565]
15 jaar en 72 dagen, volgende verjaardag: 05-05-2011
Player can be promoted 152 day(s) later at 25-8-2011.
Arriveerde bij de club: 08-03-2011 18:36 (18 dagen geleden)
Spelersvaardigheden
Keepen:
onbekend (max. waardeloos)
Positiespel:
zwak (max. onbekend)
Vleugelspel:
onbekend (max. goed)
Passen:
onbekend (max. matig)
quote:Midas Brauwers [youthplayerid=96338021]
16 jaar en 44 dagen, volgende verjaardag: 02-06-2011
Player can be promoted 68 day(s) later at 2-6-2011.
Arriveerde bij de club: 09-01-2011 13:04 (76 dagen geleden)
Waarschuwingen: 2
Spelersvaardigheden
Positiespel:
slecht (max. slecht)
Vleugelspel:
onbekend (max. matig)
Passen:
redelijk (max. redelijk)
quote:Erwin Halkema [youthplayerid=92762615]
16 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 11-05-2011
Player can be promoted 46 day(s) later at 11-5-2011.
Arriveerde bij de club: 19-12-2010 17:18 (97 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Spelersvaardigheden
Verdedigen:
waardeloos (max. waardeloos)
Positiespel:
goed (max. goed)
Vleugelspel:
redelijk (max. redelijk)
Passen:
waardeloos (max. waardeloos)
quote:Martijn Keller [youthplayerid=86483835]
17 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 09-07-2011
Player can be promoted today!
Arriveerde bij de club: 15-08-2010 11:45 (223 dagen geleden)
Spelersvaardigheden
Verdedigen:
slecht (max. slecht)
Positiespel:
goed (max. goed)
Vleugelspel:
slecht (max. slecht)
Passen:
zwak (max. zwak)
Scoren:
onbekend (max. zwak)
Hmm.quote:Boy Tegelaar [youthplayerid=98079565]
15 jaar en 72 dagen, volgende verjaardag: 05-05-2011
Player can be promoted 152 day(s) later at 25-8-2011.
Arriveerde bij de club: 08-03-2011 18:36 (18 dagen geleden)
Spelersvaardigheden
Keepen:
onbekend (max. waardeloos)
Positiespel:
zwak (max. onbekend)
Vleugelspel:
onbekend (max. goed)
Passen:
onbekend (max. matig)
Hetzelfde als vorig seizoen dus, en toen werd ik derde.quote:Seizoensverwachtingen: we horen in de top 4 thuis
Was t dan niet zondag om 3u snachts zoals IPeePie zei!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Drassss het volgende:
GotC jij belt zeker ook elke zondagochtend rond 7 uur?
Nee, dan moet je juist NIET bellen. Ik bel altijd s'morgens rond 7u en zie het resultaatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was t dan niet zondag om 3u snachts zoals IPeePie zei!![]()
Voor mij is alles in juli goed, bij voorkeur niet op 23 alleen... dan ben ik net terug van de vierdaagse.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weekenden genoemt en dat was 23 of 30 Juli.evt kan het ook 16 juli of 6 augustus.
lol. Ik bel wanneer ik wil en wanneer ik er aan denk. Ook ik heb wel wat leuks lopen en met regelmaat een leuke topper. Imo maakt t tijdstip dan ook niet uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, dan moet je juist NIET bellen. Ik bel altijd s'morgens rond 7u en zie het resultaat
Dan kan je mooi meteen door. Je hebt toch alles al gepakt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor mij is alles in juli goed, bij voorkeur niet op 23 alleen... dan ben ik net terug van de vierdaagse.
Ik bel gewoon wanneer ik online kom na de updatequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lol. Ik bel wanneer ik wil en wanneer ik er aan denk. Ook ik heb wel wat leuks lopen en met regelmaat een leuke topper. Imo maakt t tijdstip dan ook niet uit.
Dat is ook zo! En des te meer redenen om biertjes te drinken dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi meteen door. Je hebt toch alles al gepakt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zijn zeker leuke aankopen!![]()
![]()
Koop gewoon wat 17 jarige verdedigers en ga verdedigen trainen joh...
skills?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is t voornamelijk bellen als ik er aan denk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik bel gewoon wanneer ik online kom na de update
Precies!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo! En des te meer redenen om biertjes te drinken dan.
Ik probeer er sowieso bij te zijn én ook vooral te pilsen! In tegenstelling tot de vorige keer...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies!Dus de 23 kan jij ook gewoon!
Ik wil graag een team maken straks (over ą 2 seizoenen) met all1 van den Bosch spelers en koop m tzt terug van je. Als je m wil trainen.quote:
quote:3. Jaak Van den Bosch (303827313)
19 jaar en 41 dagen, volgende verjaardag: 05-06-2011
uitstekend in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijkis.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 28-11-2010 (16/43), 1s 6d)
Total Skill Index (TSI): 5 550
Loon: 1 284 ¤/week inclusief 20% bonus
HTMS Points: Ability: 514 / Potential: 1779
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Je wil het toch nog een keer proberen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil graag een team maken straks (over ą 2 seizoenen) met all1 van den Bosch spelers en koop m tzt terug van je. Als je m wil trainen.
[..]
Proost en tot spreeks.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef Gijs_ het volgende:
Over pils gesproken, ik zal nu weer even elders een biertje doppen!
Ik heb t nooit opgegeven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je wil het toch nog een keer proberen?
Blijf dan ook gewoon slapen. Plek zat en dan kan je ook gewoon pilsen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik probeer er sowieso bij te zijn én ook vooral te pilsen! In tegenstelling tot de vorige keer...
mwa beetje aan de oude kant, ik dacht dat hij 17jaar was. Ik heb 10 keer een 17 jarige speler (0-30 dagen ongeveer, en 2 met 50 dagen (deze wil ik liever nog vervangen), train deze op verdedigen, hopelijk gaat dat een beetje snelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil graag een team maken straks (over ą 2 seizoenen) met all1 van den Bosch spelers en koop m tzt terug van je. Als je m wil trainen.
[..]
Waarom denk je dat ik 2 van den Bosch verdedigen trainis probeer te slijten zodat ze verdedigen training krijgen en waarom denk je dat ik 04-03-2011een spits heb gekocht genaamt Maarten Jan van den Bosch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je wil het toch nog een keer proberen?
Wil je m ook niet speciaal voor mij trainen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
mwa beetje aan de oude kant, ik dacht dat hij 17jaar was. Ik heb 10 keer een 17 jarige speler (0-30 dagen ongeveer, en 2 met 50 dagen (deze wil ik liever nog vervangen), train deze op verdedigen, hopelijk gaat dat een beetje snel
Ik dacht puur voor de leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 2 van den Bosch verdedigen trainis probeer te slijten zodat ze verdedigen training krijgen en waarom denk je dat ik 04-03-2011een spits heb gekocht genaamt Maarten Jan van den Bosch?
Leuk is t ook natuurlijk maar t is veel leuker om een heel team te hebben met van den Bosch spelers.quote:
Uiteraard. Dat zou ik iig doen als ik dan wakker wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Drassss het volgende:
GotC jij belt zeker ook elke zondagochtend rond 7 uur?
Ja maar............... ik niet....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies!Dus de 23 kan jij ook gewoon!
Is het al zichtbaar op de spelerspagina?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef MrMoon het volgende:
Ik snap trouwens niet wat de reden is om het trainingsverslag van de jeugd pas 24 uur na de wedstrijd weer te geven.. terwijl het gewoon al zichtbaar is op de spelerspagina...
Jep... bij mijn jeugdtopper zijn de blokjes bij vleugelspel na de wedstrijd van vanavond geel geworden... en een ander is in passen van redelijk naar goed gegaan..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Is het al zichtbaar op de spelerspagina?
Ja, maar da's alleen als je de max haalt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jep... bij mijn jeugdtopper zijn de blokjes bij vleugelspel na de wedstrijd van vanavond geel geworden...
Goed wie zwijgt stemt toe oid? Ik geef antwoord op je vraag maar je reageerd niet. Houd in dat jullie dus 100% komen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat zou ik iig doen als ik dan wakker was
Daarom kon ik me ook niet inhouden toen ik die spits kocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
Lijkt me verstandig. Dan kan je langzaam je team bij elkaar kopen.
Dat gaan we maar eens doen dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje eerder gaan slapen.
.
.
Top dan ga ik ook maar eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat gaan we maar eens doen dan.
Tot morgen
Zal ze even beide doen,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Dat soort bedragen betaal je nou eenmaal niet voor B spelers.
Wil je de stats eens plaatsen? Ok, van je def heb je t al wel verteld maar niet van die ander.
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ludo Achterberg heet en 15 en 32 dagen jaar oud is.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn.
Hoe kan ik nu een competitie aanmaken?quote:Je hebt incorrecte parameters voor deze pagina gespecificeerd.
Onverwachte of incorrecte parameter: YouthLeagueID doesn't exist
Dat ziet er goed uit!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zal ze even beide doen,
De Spits:
[ afbeelding ]
De Verdediger:
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik heb nog nooit een competitie gemaakt.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:18 schreef IPeePie het volgende:
M'n jeugdcompetitie is verwijderd, maar nu krijg ik dit als ik naar de competitiepagina ga:
[..]
Hoe kan ik nu een competitie aanmaken?
nou vooruitquote:Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Paolo Kamp heet en 15 jaar en 79 dagen oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Jups.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou vooruit
met de secundaire training kan je de potentie te weten komen toch?
Dat werkt nietquote:Op zondag 27 maart 2011 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog nooit een competitie gemaakt.
Misschien even opnieuw inloggen?
ik heb alleen gezien dat ik verloren heb, omdat ik ziek was heb ik eigenlijk niet verder gekeken..quote:Op zondag 27 maart 2011 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jups.
Verrassende uitslag van onze jonkies gister vind je niet.
Ik doelde juist op t feit dat je idd verloren hebt nadat je jonkies me de week daarvoor opzij hadden gezet met 4-2. Nou volgende week nog proberen wraak te nemen voor de oorwassing die mn knulletjes 3 weken geleden van Flap zn keuters kregen.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb alleen gezien dat ik verloren heb, omdat ik ziek was heb ik eigenlijk niet verder gekeken..
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Glen Vossen heet en 15 jaar oud is.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Positiespel!
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
6 sterren is niet hoog in de jeugd hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:06 schreef IPeePie het volgende:
Een jeugdspeler van me haalt 6 sterren als IM, hij heeft
PM: matig, max redelijk
PASS: zwak, max zwak
Ik neem aan dat hier nog wel wat verdedigen op moet zitten? Hoe haalt hij anders 6 sterren?
Weet ik, maar hij is mijn grootste talent op het momentquote:Op zondag 27 maart 2011 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
6 sterren is niet hoog in de jeugd hoor.Matig haalt er al 5 a 5.5 en met dat zwak passen erbij is dat makkelijk 6.
Daarbij denk ik dat hij hoog zit qua pm.
dat ik die vorige wedstrijd van je jeugd won dát verbaasde me.. deze nederlaag niet..quote:Op zondag 27 maart 2011 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doelde juist op t feit dat je idd verloren hebt nadat je jonkies me de week daarvoor opzij hadden gezet met 4-2. Nou volgende week nog proberen wraak te nemen voor de oorwassing die mn knulletjes 3 weken geleden van Flap zn keuters kregen.
Spitsen krijgen imo idd buitensporig veel sterren. Mijn nieuwe spits krijgt er van uit t niets 7.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:27 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij is mijn grootste talent op het moment.
Afgezien van een aanvaller, maar die kregen toch altijd te veel sterren in verhouding in de jeugd?
Die heeft namelijk zwak passen, redelijk scoren.
Oh mij dan juist andersom. Je vleugelaanval is gewoon erg sterk en ik was vergeten om mn opstelling op je aan te passen. Vandaar dat mn verdediging een stuk lager was dan gister.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat ik die vorige wedstrijd van je jeugd won dát verbaasde me.. deze nederlaag niet..
vorige keer was mn eerste keer 253, dus ik had op heel veel hinder van verwarring gerekend..quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh mij dan juist andersom. Je vleugelaanval is gewoon erg sterk en ik was vergeten om mn opstelling op je aan te passen. Vandaar dat mn verdediging een stuk lager was dan gister.
Oh das me niet eens opgevallen!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vorige keer was mn eerste keer 253, dus ik had op heel veel hinder van verwarring gerekend..
Waar heb ik dit bericht nou eerder gezien!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef roysonny123 het volgende:
Ik ben pas weer begonnen met Hattrick. Mijn team (ID: 68246) speelt nu in de VIII. Mijn doelstelling is proberen promotie te behalen. Maar misschien is dit te ambitieus. Het is moeilijk in te schatten hoe mijn tegenstanders er voor staan. Is dit voor jullie wel goed in te schatten of ik serieus mee kan doen om promotie? Of welke (zwakke) plekken ik in mijn elftal nog moet verbeteren?
Ik train scoren en heb nu 5 spitsen van 17 jaar en 1 van 18 jaar met redelijk scoren. Deze laat ik dus wekelijks trainen. Speel in een 433 opstelling.
Best spannend vanavond de eerste competitiewedstrijd. Beetje bekijken of ik te ambitieus ben of dat ik overtuigend win. Het nadeel is natuurlijk dat mijn spitsen met redelijk scoren wellicht nog te zwak zijn qua scoren dus de eerste weken zal het beetje overleven worden.
p.s. Heb me ook aangemeld voor de Fok!-Federatie
Ik heb op dit moment nog 100.000 over. Ik moet nog een trainer halen. Enkel zit ik op dit moment te twijfelen of ik een redelijke trainer zal aannemen of toch even wacht en voor een goede trainer ga. Ligt ook deels hoe de competitie verloopt. Moet ik me nog versterken of niet is eigenlijk mijn vraag? Of is dat grotendeels afhankelijk van de wedstrijd van vanavond?
Ik heb je geaccepteerd in de federatie, dus...welkomquote:Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef roysonny123 het volgende:
Ik ben pas weer begonnen met Hattrick. Mijn team (ID: 68246) speelt nu in de VIII. Mijn doelstelling is proberen promotie te behalen. Maar misschien is dit te ambitieus. Het is moeilijk in te schatten hoe mijn tegenstanders er voor staan. Is dit voor jullie wel goed in te schatten of ik serieus mee kan doen om promotie? Of welke (zwakke) plekken ik in mijn elftal nog moet verbeteren?
Ik train scoren en heb nu 5 spitsen van 17 jaar en 1 van 18 jaar met redelijk scoren. Deze laat ik dus wekelijks trainen. Speel in een 433 opstelling.
Best spannend vanavond de eerste competitiewedstrijd. Beetje bekijken of ik te ambitieus ben of dat ik overtuigend win. Het nadeel is natuurlijk dat mijn spitsen met redelijk scoren wellicht nog te zwak zijn qua scoren dus de eerste weken zal het beetje overleven worden.
p.s. Heb me ook aangemeld voor de Fok!-Federatie
Ik heb op dit moment nog 100.000 over. Ik moet nog een trainer halen. Enkel zit ik op dit moment te twijfelen of ik een redelijke trainer zal aannemen of toch even wacht en voor een goede trainer ga. Ligt ook deels hoe de competitie verloopt. Moet ik me nog versterken of niet is eigenlijk mijn vraag? Of is dat grotendeels afhankelijk van de wedstrijd van vanavond?
Waarom eet je dan niet? Staat Gotc weer eens niet in de keuken?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:07 schreef Flappekz het volgende:
Zon+bier+geen eten = niet goed
Zeker niet als je 's avonds nog aan de studie moet.....
Als dat zo is zou ik toch eens iemand naar haar ketting laten kijken, blijkbaar is hij dan te lang...quote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet? Staat Gotc weer eens niet in de keuken?
Die is nu inderdaad bezig met een overheerlijke ovenschotelquote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet? Staat Gotc weer eens niet in de keuken?
Zo hoort het! Ik heb helaas geen keukenslaafquote:Op zondag 27 maart 2011 18:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is nu inderdaad bezig met een overheerlijke ovenschotel
Jij bent jarig?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:40 schreef roysonny123 het volgende:
@IPeePie
Klopt al zit er wel 1 verschil in tussen beide postsMag jij zoeken welke
@Flappekz
Dank voor het toelaten van de federatie.
Overigens is de post beetje verkeerd want ik speel wel 343 en niet 433. Foutje van mijn kant.
Succes allen vanavond. Mijn eerste competitiewedstrijd ben ik al niet bij vanwege een verjaardag.
Ik had er al een paar gezien, o.a. de fed is veranderdquote:Op zondag 27 maart 2011 18:40 schreef roysonny123 het volgende:
@IPeePie
Klopt al zit er wel 1 verschil in tussen beide postsMag jij zoeken welke
@Flappekz
Dank voor het toelaten van de federatie.
Overigens is de post beetje verkeerd want ik speel wel 343 en niet 433. Foutje van mijn kant.
Succes allen vanavond. Mijn eerste competitiewedstrijd ben ik al niet bij vanwege een verjaardag.
Veel succes Joralf!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:42 schreef maniack28 het volgende:
Damn, mijn wonderbaarlijk mid is toch nog geblesseerdIk speel wel tegen een team met laag middenveld, maar hij heeft een leuke verdediging dus kon ik een beetje middenveld wel gebruiken. Zo eens kijken wat ik met 2 IM's haal, voor ik straks ga verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |