quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
Om ongevraagd even te helpen, heb ik even alles na gelopen. Ik zeg dit dus onofficieel en dus kan men er geen rechten aan ontlenen.![]()
Onverkiesbaar en al beslist:
# De Gary Lineker- award!!
Winnaar: klootzz
# De Vinnie Jones- award!!
Winnaar: Nelisz!
# De Fok!cup-award
Winnaar: ?
Onverkiesbaar, maar nog open voor inzending:
# De Geert Wilders- award!!
Winnaar : Drassss
# De Balotelli - award!!
Winnaar : Nixx
# De Ryo- award I !!
# De Ryo- award II !!
Winnaar : RealBizkit666
# De Arjen Robben Award
Winnaar : Proud2beDiepfries
Verkiesbaar:
# De Koei- award!!
Winnaar : (met 14 van de 15 stemmen) DeHovenier
Drassss zat dwars omdat ie imo niet goed begreep wat een koei was\is.
# De Guardiola- award!!
# De Johan Derksen- award!!
Winnaar : Proud2BeDiepFries
# De van der Gijp- award!!
Winnaar : Flappekz
# De Hans Kraaij jr.- award!!
Winnaar : Outpost76
# De Verbeek- award!
Winnaar : Outpost76
Wil je die ik gewonnen heb dan meteen verwerken in de ava die ik nu al heb? Snap nog steeds niet hoe ik dat doen moet.quote:
Same herequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil je die ik gewonnen heb dan meteen verwerken in de ava die ik nu al heb? Snap nog steeds niet hoe ik dat doen moet.
Niks er van. Jij krijgt gewoon een "mooie" foto van Geert in je ava!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:41 schreef Drassss het volgende:
Ik stel voor om een root-wit-blauw randje om mijn ava te maken. Dat is al pijnlijk zat
Zit er niet in nee...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:41 schreef Drassss het volgende:
Ik stel voor om een root-wit-blauw randje om mijn ava te maken. Dat is al pijnlijk zat
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef Drassss het volgende:
Verdomd, dan moet ik maar 1 seizoen een schuilaccount nemen
ik ben echt zooooo blij dat jouw selectie uit meer spelers bestond dan die van mijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef Drassss het volgende:
Verdomd, dan moet ik maar 1 seizoen een schuilaccount nemen
Mijn selectie is al iets kleiner dus misschien win ik hem volgend seizoen niet..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben echt zooooo blij dat jouw selectie uit meer spelers bestond dan die van mij
Nieuw seizoen nieuwe awards.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn selectie is al iets kleiner dus misschien win ik hem volgend seizoen niet..
Wel jammer dat je Geert zn echte kop er niet in heb verwerktquote:
Toch voor morgen even een herhaling van mijn verzoekje.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:16 schreef Gijs_ het volgende:
Avatar verzoekjes zullen vanaf morgen behandeld worden!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil je die ik gewonnen heb dan meteen verwerken in de ava die ik nu al heb? Snap nog steeds niet hoe ik dat doen moet.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je Geert zn echte kop er niet in heb verwerktmaar verder ben ik t helemaal eensch met koek zn post.
Probeer nog eensquote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan mijn avatar niet uploaden omdat het bestand 6 kB te groot is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |