Nee, maar ik heb genoeg ervaring opgebouwd om zo weer aan de bak te komen, daarnaast een grote bak geld achter de hand, mij kan niks meer gebeuren. En dat gewoon door inzet en motivatie.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
@Monco: ik ben benieuwd of je zelf wel eens zonder werk bent komen te zitten en wat je toen gedaan hebt.
Dat zijn nu juist de dingen die starters op de arbeidsmarkt, zoals de meesten hier, níet hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:08 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb genoeg ervaring opgebouwd om zo weer aan de bak te komen, daarnaast een grote bak geld achter de hand, mij kan niks meer gebeuren. En dat gewoon door inzet en motivatie.
Ja dus? Als je wil werken dan kun je werken.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Dat zijn nu juist de dingen die starters op de arbeidsmarkt, zoals de meesten hier, níet hebben.
In een callcenter ja als je mazzel hebt. Sommige mensen hier kiezen liever voor ander werk (bv schoonmaak). Nou én.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ja dus? Als je wil werken dan kun je werken.
kleine kans ook dat ze de harde (startende) werker eruit smijten, dan kiezen ze wel voor een ander
Een flinke dosis telefoonangst, plus wat cafpow en pussywillow al zeiden in het vorige topic.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Want, je kunt niet op een stoel zitten, bent doof of hebt last van een splaakgeblek?
Ja zoals Balisto die een baan aangeboden krijgt maar hem niet wil aannemen omdat hij zogenaamd geen callcentre werk kan verrichten, wat een onzin zeg. Zonder inzet kom je er niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In een callcenter ja als je mazzel hebt. Sommige mensen hier kiezen liever voor ander werk (bv schoonmaak). Nou én.
Dit topic gaat om het werkzoeken, niet om het dissen van mensen die zogenaamd "niet willen werken" want "als je wil werken dan kun je werken". Valt dus helaas nog vies tegen als je geen ervaring hebt.
Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het is voor een boel mensen moeilijk genoeg om een baan te vinden in de sector die ze willen, puur en alleen omdat er weinig vraag is voor een dergelijke functie.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt niks te willen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het is voor een boel mensen moeilijk genoeg om een baan te vinden in de sector die ze willen, puur en alleen omdat er weinig vraag is voor een dergelijke functie.
Ik solliciteer nu ook met 2 jaar ervaring, en dat is een stuk makkelijker als solliciteren zonder ervaring
Op wat voor manier heb jij precies inzet getoond?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ja zoals Balisto die een baan aangeboden krijgt maar hem niet wil aannemen omdat hij zogenaamd geen callcentre werk kan verrichten, wat een onzin zeg. Zonder inzet kom je er niet.
Ja, zo eenvoudig is het dus niet. Ik heb echt op meer dan genoeg doodsimpele kutbaantjes gereageerd; "te oud", "overgekwalificeerd", "nee sorry, we zoeken echt iemand met ervaring". Dat is hoe het momenteel werkt. En natuurlijk vindt iedereen uiteindelijk wel werk, maar het heeft echt niet alleen maar te maken met de magische woorden "inzet" en "motivatie".quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Monco10 het volgende:
Van Backoffice medewerker tot een zware HBO/WO job doorgegroeid? Weken van 60 a 70 uur gedraaid? Pro actief initiatieven opgestart die het bedrijf bakken met winst hebben opgeleverd? Altijd flexibiliteit getoond bij alle veranderingen die de organisatie heeft meegemaakt? Cursussen gevolgd? Weken van huis weg zijn en alleen maar doorgebracht in hotels?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op wat voor manier heb jij precies inzet getoond?.
Dat klinkt niet als iets wat ik niet zou willen / kunnen doen, eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 18:27 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Van Backoffice medewerker tot een zware HBO/WO job doorgegroeid? Weken van 60 a 70 uur gedraaid? Pro actief initiatieven opgestart die het bedrijf bakken met winst hebben opgeleverd? Altijd flexibiliteit getoond bij alle veranderingen die de organisatie heeft meegemaakt? Cursussen gevolgd? Weken van huis weg zijn en alleen maar doorgebracht in hotels?
Wil je meer horen?
Draai het liever om, door inzet en motivatie hoef je niet werkeloos te zijn want a ) je hebt de ervaring opgedaan en bent zo weer aan de bak of b) door je inzet ontslaan ze juist jou niet maar een anderquote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik zeg niet dat dit voor jou opgaat, maar het soort opmerkingen dat jij maakt is typisch voor mensen die geen idee hebben van wat hoe het is om (langdurig) werkloos te zijn.
Precies, ik kan er daarom echt pissig van worden als mensen beweren dat het allemaal je eigen schuld is.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Ja, zo eenvoudig is het dus niet. Ik heb echt op meer dan genoeg doodsimpele kutbaantjes gereageerd; "te oud", "overgekwalificeerd", "nee sorry, we zoeken echt iemand met ervaring". Dat is hoe het momenteel werkt. En natuurlijk vindt iedereen uiteindelijk wel werk, maar het heeft echt niet alleen maar te maken met de magische woorden "inzet" en "motivatie".
Dan moet je ook niet raar opkijken als het mensen met dezelfde instelling als die van jou ook niet luktquote:Op zondag 27 maart 2011 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets wat ik niet zou willen / kunnen doen, eigenlijk.
Oftewel: open er een topic over.quote:Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic.
Als je grote inzet had getoond was je waarschijnlijk ook niet ontslagenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:29 schreef Balisto het volgende:
[..]
Precies, ik kan er daarom echt pissig van worden als mensen beweren dat het allemaal je eigen schuld is.
Nee, het gaat hier over jouquote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef Balisto het volgende:
Monco, mag ik je herinneren aan dit stukje uit de OP:
[..]
Oftewel: open er een topic over.
Het gaat al lang niet meer over mij. Je zit iedereen aan te vallen die het volgens jou verkeerd doet.quote:
je kunt er ook iets van opsteken misschien?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:38 schreef Balisto het volgende:
[..]
Het gaat al lang niet meer over mij. Je zit iedereen aan te vallen die het volgens jou verkeerd doet.
Succes is een keuzequote:Op zondag 27 maart 2011 18:40 schreef Blik het volgende:
Monco10, je bent vast en zeker een fantastische werknemer, en iedere werkgever is vast en zeker hartstikke tevreden met je inzet voor het bedrijf.
Echter, je belerende toontje en je opmerkingen die er op neer komen dat je altijd alles in eigen hand hebt en dat je over iedereen al bij voorbaat een mening hebt gevormd zijn hier niet gewenst. Je hebt geen weet waarom mensen hier in dit topic komen.
Hoe leidtdie call center baan dan naar succes volgens jou?quote:
Ik ken mensen met alleen HAVO die het verder hebben geschopt dan de gemiddelde HBO-er/WO-er.quote:
Omdat je met een callcentre baan kennis op doet van een organisatie? Je krijgt te maken met sales, met customer support, met processen, met projecten, met techniek en met mensen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hoe leidtdie call center baan dan naar succes volgens jou?
Want volgens mij leidt die nergens naar toe, behalve een regelmatig loon. En ga nu niet zeggen een "leidinggevende functie in het callcentre" want dat is net zo
Ik geef gewoon aan hoe het zit, de post boven jou zet je vast aan het denken en moet je gewoon zien als een goed argument en een tipquote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb het licht gezien. Vanaf morgen kies ik voor succes!
Monco, bedankt.![]()
Zó tekenend, inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:20 schreef pussywillow het volgende:
"Ga eens langs het uitzendbureau, dan heb je zo werk!" is inderdaad ook een goede. RightEn dan kom je daar en dan is het "hallon, kijk maar op de website, groetjens". En als ze wel iets hebben ben je óf "overgekwalificeerd", of je mist ervaring (meestal met iets wat je een aap nog wel zou kunnen leren, maar ja), of je hebt er één of ander specifiek diploma of certificaat voor nodig, of er worden dusdanig rare eisen gesteld dat je het niet met goed fatsoen aan kunt nemen. Je hebt er eigenlijk gewoon niets aan
Zou vrijdag nog wat horen, maar helaas. Nu duimen dat ik vandaag wat hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:50 schreef smileyface het volgende:
Hoe staat het bij iedereen met werk zoeken?
ik hoor vandaag of ik morgen capaciteitentesten kan gaan doen (ik mag ze sowieso al doen, alleen de vraag is wanneer er plek is), als die positief verlopen krijg ik een contract aangebodenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:50 schreef smileyface het volgende:
Ik zou me knap lullig voelen als ik door zoiets afgewezen werdquote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef Blik het volgende:
[..]
ik hoor vandaag of ik morgen capaciteitentesten kan gaan doen (ik mag ze sowieso al doen, alleen de vraag is wanneer er plek is), als die positief verlopen krijg ik een contract aangeboden
Ik heb er ook een hekel aan, vooral aan een persoonlijkheidstest. Ik ben zelfs al twee keer afgewezen bij een functie vanwege de persoonlijkheidstest. Sommige bedrijven denken blijkbaar dat altijd alles wat uit zo'n dergelijke test komt, ook 100% klopt. Maar mijn ervaring is juist dat er redelijk vaak rare conclusies uit zo'n test komen.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zou me knap lullig voelen als ik door zoiets afgewezen werdVertrouw zulke "testjes" niet zo... Succes in elk geval.
Yep, that was mequote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vertrouw het ook niet, zeker een psychologische test niet. Ging het daarbij laatst niet fout met iemand hier? (of was het Blik zelf, bij een andere test?)
Er zijn idd boekjes die adviseren hoe je zo'n test het beste in kunt vullen. Rare conclusie idd, want oneens invullen bij 'ik lieg nooit' is juist een heel eerlijk antwoord. Ik denk dat veel mensen daar 'eens' zouden invullen. Onhoudbaar, uiteraardquote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Yep, that was me
Heb me nu ook iets meer verdiept in hoe ik zo'n test moet invullen. Puur zakelijk denken en niet je persoonlijke leven bij de beantwoording betrekken. Anders komen er hele bijzondere conclusies uit zo'n test. Zo had ik laatst als conclusie dat ik niet integer zou zijn omdat ik bij de vraag, ik lieg nooit, oneens had ingevuld.
En vul de vragen extreem in, dus veel "absoluut eens" en "absoluut oneens". Als je dat niet doet kom je uiteindelijk over als iemand die overal gemiddeld in scoort, en dat is juist iets wat je niet wilt.
Ik ook trouwens, anderhalf jaar terug, dus dat zal ik niet hier verteld hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vertrouw het ook niet, zeker een psychologische test niet. Ging het daarbij laatst niet fout met iemand hier? (of was het Blik zelf, bij een andere test?)
Ik mag woensdag op gesprek bij een oude werkgever(detacheringsbureau) om te kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:50 schreef smileyface het volgende:
Die capaciteiten testen en persoonlijkheids testen vind ik maar niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef Blik het volgende:
[..]
ik hoor vandaag of ik morgen capaciteitentesten kan gaan doen (ik mag ze sowieso al doen, alleen de vraag is wanneer er plek is), als die positief verlopen krijg ik een contract aangeboden
gewoon doorstalkenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb me dus ingeschreven bij een detacheringsbureau voor mensen met een beperking, maar die lui lijken vooralsnog net zo erg als uitzendbureaus. Ik krijg maar geen antwoord op m'n mails, maar ik stalk ze gewoon net zo lang tot ik dat wel krijg
.
Precies. Ik was altijd vrij bescheiden en bang dat mensen mij vervelend vinden, maar nu heb ik totaal geen schroom meer. Ik moet gewoon een baan. Punt.quote:
balenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef bluejean het volgende:
Nou, vandaag ook weer afgewezen voor een lullig baantje via het uitzendbureau bij een klantenservice wegens te weinig ervaring.Het ging om voornamelijk (klachten-)afhandeling via de e-mail en had een hele nette, goede - al zeg ik het zelf - motivatie geschreven zodat ik ze alvast een voorproefje kon geven van mijn potentie als opsteller van zakelijke e-mails, maar dat deed er dus ook niet toe.
![]()
Jammerquote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef bluejean het volgende:
Nou, vandaag ook weer afgewezen voor een lullig baantje via het uitzendbureau bij een klantenservice wegens te weinig ervaring.Het ging om voornamelijk (klachten-)afhandeling via de e-mail en had een hele nette, goede - al zeg ik het zelf - motivatie geschreven zodat ik ze alvast een voorproefje kon geven van mijn potentie als opsteller van zakelijke e-mails, maar dat deed er dus ook niet toe.
![]()
Ja. En niet zomaar ervaring; 'ruime ervaring' maar liefst. Stond overigens helemaal niet in de vacature-omschrijving, maar kennelijk wordt dat tegenwoordig als vanzelfsprekend verondersteld?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Balisto het volgende:
[..]
Jammer
En enigszins zorgwekkend dat zelfs voor zoiets al ervaring wordt vereist.
Op mijn CV staat niks wat anderen niet mogen/kunnen weten. Meeste is ook wel terug te vinden via bijvoorbeeld LinkedIn.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef JL... het volgende:
Fokkers...iets anders waar jullie misschien mee van doen hebben bij jullie speurtocht naar een baan:
Hoe denken jullie erover om gegevens (zoals je C.V.) te sturen of achter te laten bij bedrijven?
Vaak staat er betrouwbare informatie in zoals naam, adres, geboortedatum & plaats, opleidingen, eerdere banen.
Ik werd namelijk vandaag rond 1 uur gebeld door mijn bank, via een onbekend nummer. Deze man zei dat hij van mijn bank was en had het erover dat eene "Van Helder" of "Van Helden" eens geld aan mij zou hebben gegeven. Ik zei van niks te weten en ken niemand met die naam. Maar direct daarna vroeg ik hoe hij aan mijn gegevens kon, en wat mijn banknummer was. Hij herhaalde mijn nummer...maar toch voelde ik me niet al te prettig erbij (denk maar aan wat vaker in het nieuws is de laatste tijd, dat ze alles uithalen om maar geld van je bankrekening te halen) en toen heb ik onverwachts de verbinding verbroken. Ben niet meer teruggebeld.
Meer Fokkers die er ook wel zo over denken, en die ook liever niet al hun gegevens zo verspried willen zien?
Bij mij hangt het er vanaf, voor min CV op monsterboard laat ik mijn mobiele nr. weg, want vorige keer werd ik constan gebeld, en toen ik mijn cv verwijderde werd ik soms nog door bedrijven benaderd of het werk leuk was enz. om te kijken of ze mijn konden lokken. En precies in die tijd begon ik 's avonds ook telefoontjes te krijgen waarbij ze gelijk ophingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Op mijn CV staat niks wat anderen niet mogen/kunnen weten. Meeste is ook wel terug te vinden via bijvoorbeeld LinkedIn.
Maar het voorbeeld waar jij het over hebt gaat over je bankgegevens, en dat is toch wel iets anders
Kut zeg. Ik heb dat wel eens gehad bij een baantje als chaffeur. Ik had geen aantoonbare ervaring met het inladen van een bestelauto!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef bluejean het volgende:
![]()
Dat lijkt me absoluut niet in de haak. Een bank zou zoiets nooit doen, goed dat je de verbinding hebt verbroken. Maar staat je bankrekeningnummer op je CV ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef JL... het volgende:
Fokkers...iets anders waar jullie misschien mee van doen hebben bij jullie speurtocht naar een baan:
Hoe denken jullie erover om gegevens (zoals je C.V.) te sturen of achter te laten bij bedrijven?
Vaak staat er betrouwbare informatie in zoals naam, adres, geboortedatum & plaats, opleidingen, eerdere banen.
Ik werd namelijk vandaag rond 1 uur gebeld door mijn bank, via een onbekend nummer. Deze man zei dat hij van mijn bank was en had het erover dat eene "Van Helder" of "Van Helden" eens geld aan mij zou hebben gegeven. Ik zei van niks te weten en ken niemand met die naam. Maar direct daarna vroeg ik hoe hij aan mijn gegevens kon, en wat mijn banknummer was. Hij herhaalde mijn nummer...maar toch voelde ik me niet al te prettig erbij (denk maar aan wat vaker in het nieuws is de laatste tijd, dat ze alles uithalen om maar geld van je bankrekening te halen) en toen heb ik onverwachts de verbinding verbroken. Ben niet meer teruggebeld.
Meer Fokkers die er ook wel zo over denken, en die ook liever niet al hun gegevens zo verspried willen zien?
Met een banknummer kunnen ze sowieso niksquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef JL... het volgende:
Nee, mijn banknummer staat niet op mijn C.V.
Misschien dat het echt iemand van de bank was, maar ja, het klonk echt vaag...en al helemaal als je met een geheim nummer belt.
*klik*quote:Vind hier de baan bij jouw talent!
Erg bemoedigend weer...quote:Helaas zijn er geen vacatures gevonden die aan je criteria voldoen.
In elk geval niet in mijn regio bij StartPeople.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Blik het volgende:
geen vacatures voor administratief werk? Kan het me haast niet voorstellen
Heb ik ook naar gekeken, vergeet het maar.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Blik het volgende:
geen vacatures voor administratief werk? Kan het me haast niet voorstellen
voor wat voor soort functie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef karton het volgende:
Heb gesolliciteerd op een functie die maar 3 maanden duurt, maar dat boeit mij niet.
Tot nu toe de enigste kandidaat, deze week krijg ik te horen of het wat wordt..
Wel de moed erin houden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Net weer een brief de deur uitgedaan en een freelanceformulier ingevuld en ga zometeen nog een brief schrijven. Dat wordt nr 33 en ik ben het wel zat, eigenlijk.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Balisto het volgende:
Het is mooi weer, dus ik ga zo de deur uit om bij alle mogelijke winkels/restaurants/bedrijven te kijken of er vacatures voor het raam hangen. Mijn wekelijkse rondje uitzendbureaus knoop ik daaraan vast.
Ik hoop niet thuis te komen voordat ik werk heb.
tja, dat is inderdaad een voordeel. Je zou maar in een dorp ver weg van alles wonen dan ben je in 1 maand soliciteren bijna een half maandloon kwijt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Wat irritant zeg. Iedereen moet steeds maar geld hebben om overal naartoe te reizen. Ik ben echt blij dat ik nu in de Randstad woon, anders was het geen doen: vier keer in een maand naar de Randstad afreizen voor een gesprek.
Ja kijk weet je wat het is...als er daadwerkelijk al duidelijkheid is over een gesprek dat ik bij het bedrijf ga hebben en de datum er al voor geprikt is, dan was ik wel gegaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat is inderdaad een voordeel. Je zou maar in een dorp ver weg van alles wonen dan ben je in 1 maand soliciteren bijna een half maandloon kwijt.
Dat is zeer herkenbaar, ik heb me ingeschreven bij randstad en al eerder bij tempo team..en dan kreeg ik zo'n intake en waarbij ze zeiden als er een functie open staat die bij jou past hoor je het wel..en dan hoor ik echt niks meer en kijk daarna op de site en zie ik 2 vacatures waar ik geschikt voor wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef JL... het volgende:
[..]
Ja kijk weet je wat het is...als er daadwerkelijk als duidelijkheid is over een gesprek dat ik bij het bedrijf ga hebben en de datum er al voor geprikt is, dan was ik wel gegaan.
Maar nu is het meer een "eerste gesprek" bij het uitzendbureau, "voorstellen" bij het bedrijf en dan maar zien of ik bij het bedrijf op gesprek kan. Dat heb ik dus al twee keer eerder gedaan, naar een uitzendbureau in een andere stad gaan, en het heeft totaal niks opgeleverd.
Daarnaast stelde ik voor om bij de vestiging die het bedrijf in mijn stad heeft langs te gaan (daar woon ik nota bene 5 minuten met de voet vandaan), maar dat kon dan weer niet.
Daarom ben ik erg benieuwd of het rondje uitzendbureaus voor Balisto iets heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Balisto het volgende:
Het is mooi weer, dus ik ga zo de deur uit om bij alle mogelijke winkels/restaurants/bedrijven te kijken of er vacatures voor het raam hangen. Mijn wekelijkse rondje uitzendbureaus knoop ik daaraan vast.
Ik hoop niet thuis te komen voordat ik werk heb.
Nog niet direct. Bij elk van de uitzendbureaus was ik sowieso al ingeschreven, maar het is altijd goed om regelmatig je gezicht te laten zien en te laten weten dat je nog steeds op zoek bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef JL... het volgende:
[..]
Daarom ben ik erg benieuwd of het rondje uitzendbureaus voor Balisto iets heeft opgeleverd.
de recruiter waar ik morgen mee spreek is ook vier jaar jonger dan ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef _Arual_ het volgende:
En ik had vandaag weer zo'n dag op het werk, dat ik weer precies weet waarom ik ook weer ben gaan solliciteren (dat was ik vanwege alle help-ik-heb-een-nieuwe-baan-en-plots-vind-ik-dat-niet-leuk-maar-eng-stress helemaal kwijt. Pffffft).
Op LinkedIn blieken naar je toekomstige collega's is trouwens ook niet echt goed voor je gemoedsrust.Ik krijg straks blijkbaar een baas die jonger is dan ik. Zal wel wennen worden, altijd bazen van 25 jaar ouder gehad.
Zo'n recruiter heeft natuurlijk wel een andere opleiding gedaan dan ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:05 schreef _Arual_ het volgende:
Vik, dat is bij mij ook een beetje het punt. Dat jongere mensen zonder diploma's(!), het verder hebben geschopt dan ik. Nb in de branche waarin ik al jaren aan de slag probeer te komen. Dat gaat me nu waarschijnlijk lukken, dat aan de slag komen, maar hoe haal ik die achterstand ooit in? En wat hebben die mensen wat ik niet heb (geluk) ik voel een beetje gemeen omdat een aantal posters hier zulke 'problemen' wel zouden willen hebben...
Succes!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:52 schreef cafpow het volgende:
Zo ik ga me nu even voorbereiden, douchen, kleding zoeken en papieren bij elkaar zetten, en dan rond een uur of 2 vertrekken uit huis. Om om 3 uur mijn gesprek aant e gaan, ik verwacht er niet veel van maar het zou wel leuk zijn als ik wat kan krijgen.
Ach, het proefdraaien lijkt me in ieder geval leuker dan op gesprek gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:57 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga over 2 uurtjes proefdraaien bij een pannenkoekenrestaurant, heb er zin in, maar ben ook wel zenuwachtig (heel stom, nergens voor nodig, maar toch)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |