HAHA je ziet het niet heh?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat werkt echt super. Vandaar dat Xeno hier al 4 jaar lang dezelfde argumenten herhaalt
En werken dat dat doet joh!
Blijkbaar heb je even gemist dat er sindsdien een wereldwijde crisis is uitgebroken, banken op springen staan, etc.?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat werkt echt super. Vandaar dat Xeno hier al 4 jaar lang dezelfde argumenten herhaalt
En werken dat dat doet joh!
Welnee. De huizenmarkt stagneert omdat de eisen aangescherpt zijn en de rente flink gestegen is. Er zijn genoeg mensen die wel willen maar niet mogen kopen. Zelfs niet als ze daarmee goedkoper uit zouden zijn dan hun huidige huur.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:37 schreef Asfyxia het volgende:
Denk je nou echt dat dat vanzelf is gebeurd? Welnee. Mensen nemen een besluit op grond van wat ze door de media voorgeschoteld krijgen.
Ah, en jij denkt dat dat hierdoor komt:quote:Op zondag 27 maart 2011 16:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je even gemist dat er sindsdien een wereldwijde crisis is uitgebroken, banken op springen staan, etc.?
quote:Beter is het om bijvoorbeeld via internetfora en weblogs "het volk" op te juinen, zodat de politiek het uiteindelijk oppikt en de zweep erover gaat.
Misschien zou je eens buiten moeten komen, uit je eigen kleine wereldje. Niet iedereen wil per se een burgermansbestaan met een koophuis en een tuintje en een hond. Sommigen boeit het sowieso helemaal niks en weer anderen zweven er een beetje tussenin. Deze middelste groep is momenteel geheel weggevallen aan de vraagkant.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Welnee. De huizenmarkt stagneert omdat de eisen aangescherpt zijn en de rente flink gestegen is. Er zijn genoeg mensen die wel willen maar niet mogen kopen. Zelfs niet als ze daarmee goedkoper uit zouden zijn dan hun huidige huur.
Och nut. Er lezen mensen mee. Dat weet ik zeker.quote:Maar als jij denkt dat je geblaat op fora nut heeft dan houdt niets je tegen.
Nee dat komt niet daardoor, d.w.z. dat is niet de hoofdoorzaak. Maar de crisis is zeker wel sterk verergerd door alle negatieve, overhypete berichten in alle media.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ah, en jij denkt dat dat hierdoor komt:
[..]
Ik ben gisteren nog buiten geweest. Volgende maand doe ik dat nog een keer.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef Asfyxia het volgende:
Misschien zou je eens buiten moeten komen, uit je eigen kleine wereldje.
OH, dus al die mensen die hier schreeuwen dat ze de huizen te duur vinden willen helemaal geen huis.quote:Niet iedereen wil per se een burgermansbestaan met een koophuis en een tuintje en een hond.
Vermakelijk is het inderdaad wel.quote:Och nut. Er lezen mensen mee. Dat weet ik zeker.
Je bedoelt uiteraard negatief-overhypend-schreewmannetjes als Kees Tekort? Inderdaad, dat gaat allemaal nergens overquote:Op zondag 27 maart 2011 16:51 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee dat komt niet daardoor, d.w.z. dat is niet de hoofdoorzaak. Maar de crisis is zeker wel sterk verergerd door alle negatieve, overhypete berichten in alle media.
Onder anderen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je bedoelt uiteraard negatief-overhypend-schreewmannetjes als Kees Tekort? Inderdaad, dat gaat allemaal nergens over
Correctie: het piramidespel is sterk verergerd door alle positieve, overhypte berichten in alle media...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:51 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee dat komt niet daardoor, d.w.z. dat is niet de hoofdoorzaak. Maar de crisis is zeker wel sterk verergerd door alle negatieve, overhypete berichten in alle media.
Dat zijn nou precies die typische media-hype-woorden waar Asfyxia op doelt.quote:
Dat ook. Daar is het allemaal mee begonnen, ooit, een jaar of 10 geleden. Met het overdrijven van de waarde van eigenwoning"bezit". Ineens moest iedereen een "eigen" huis hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Correctie: het piramidespel is sterk verergerd door alle positieve, overhypte berichten in alle media...
Daar is op zich niets mis mee.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:13 schreef Asfyxia het volgende:
Ineens moest iedereen een "eigen" huis hebben.
Als het een weloverwogen wens is én de financiën laten dat ook zonder al teveel risico toe, niet nee.quote:
Heeft wel gezorgd voor een verdubbeling van de HRA kosten per jaarquote:
Meeste mensen met kinderen willen een vaste plek in goede buurt voor zo'n jaar of 20.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Als het een weloverwogen wens is én de financiën laten dat ook zonder al teveel risico toe, niet nee.
Ja willen... Men kan wel zoveel willen. Ik wil ook vanalles.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meeste mensen met kinderen willen een vaste plek in goede buurt voor zo'n jaar of 20.
Voor zover ik weet is het eigenwoningbezit niet zo sterk toegenomen. Heeft iemand getallen paraat?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Heeft wel gezorgd voor een verdubbeling van de HRA kosten per jaar
Nee, dat staat niet echt op m'n prioriteitenlijstje. Daar vind je meer zaken als:quote:
Dat is het probleem in deze tijd, het lukt niet om zo'n plek te vinden.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:24 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ja willen... Men kan wel zoveel willen. Ik wil ook vanalles.
Niet het bezit, wel de hoogte van de HRA.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het eigenwoningbezit niet zo sterk toegenomen. Heeft iemand getallen paraat?
Onder de brug is het ook nog erg rustig momenteel, dus blijkbaar hebben ze toch ergens onderdak gevonden.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is het probleem in deze tijd, het lukt niet om zo'n plek te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |