Zijn beugels niet 0,4 literquote:Op zondag 27 maart 2011 11:51 schreef Mdrop het volgende:
Beugels (halve liters - grolsch) atten, vallen veel lichter.
Ja, maar als je medicijnen moet gaan slikken om je drankgedrag goed te laten verlopen...quote:
Nee.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:57 schreef thark93 het volgende:
met alle respect hoor maar jullie begrijpen tog ook wel dat ik hier niks aan heb he
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef thark93 het volgende:
kijk ik kots na de eerste paar biertjes en daarna niet meer, dus tips als drink wat minder zijn waardeloos want dan kan ik net zo goed niks drinken en dat doe ik ook niet
Tip: drink iets anders. Misschien is wijn iets voor je? Doe je ook langer mee.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef thark93 het volgende:
kijk ik kots na de eerste paar biertjes en daarna niet meer, dus tips als drink wat minder zijn waardeloos want dan kan ik net zo goed niks drinken en dat doe ik ook niet
Weet niet wat atten isquote:Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef DutchSpike het volgende:
IK AT IN HET WEEKEND BIER, WAHAHAHAHA. LEER SPELLEN JONGE.______________
Je vader al gevraagd, ik gok dat niet wil dat zijn zoon niet kan adten,quote:Op zondag 27 maart 2011 12:03 schreef thark93 het volgende:
gast dat probeer ik al 2 jaar ofso ben nu 18 maar pls alleen tips
Ja bier warm maken helptquote:Op zondag 27 maart 2011 11:57 schreef thark93 het volgende:
met alle respect hoor maar jullie begrijpen tog ook wel dat ik hier niks aan heb he
Ben ik heel gek als ik zeg dat het tussen je oren zit?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef thark93 het volgende:
nee ik wil gewoon bier leren drinken zonder de hele tijd aan me maag te moeten denken, is toch niet zo heel gek?
Verkoop je maag en neem een nieuwe.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef thark93 het volgende:
nee ik wil gewoon bier leren drinken zonder de hele tijd aan me maag te moeten denken, is toch niet zo heel gek?
Dan blijf je lekker kotsen, dat moet je doen. Je bier moet ook niet warm zijn, gewoon niet ijskoud.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:09 schreef thark93 het volgende:
ja k ga tog geen warm pils drinken, maar hoezo werkt domeridon niet dan?
Handig niet kotsen. Je moet kotsen omdat je maag het eruit wil hebben en dan wil jij het binnen houden?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:29 schreef thark93 het volgende:
domeridon is geen drankje het is een anti braak middel
Misschien moet je dan iets rustiger drinken.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef thark93 het volgende:
jaa maar na 2 biertjes kotsen gaat te ver..
Ben je serieus?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef thark93 het volgende:
jaa maar na 2 biertjes kotsen gaat te ver..
Dan lijkt het me verstandig om dat advies op te volgen.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef thark93 het volgende:
de huisarts zegt zoiezo dat ik gewoon niet moet drinken
Duh. Dat was ook het hele punt van die opmerking.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef thark93 het volgende:
I.e., alcohol.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:50 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Dan lijkt het me verstandig om dat advies op te volgen.
Als jij na 2 biertjes al moet kotsen zit er een stof in het bier die jouw lichaam niet kan verdragen.
Ad fundumquote:
TS heeft niet alleen een lichamelijke beperking.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:51 schreef Misan het volgende:
Het is adten
en het helpt als je bier niet ijskoud is en als je dan nog steeds moet kotsen dan heb je waarschijnlijk een lichamelijke beperking.
En dan 's ochtends 4 ubiprofen voor de kater.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ja, maar als je medicijnen moet gaan slikken om je drankgedrag goed te laten verlopen...
Waarom??quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
TS heeft niet alleen een lichamelijke beperking.
Hij bedoelde, denk ik, dat TS een beetje een debieltje is. Naast zijn lichamelijke beperking. Maar leuk dat je de taalheld uit gaat hangen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:47 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Waarom??
zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_fundum
Over de schrijfwijze van het werkwoord is geen eenduidigheid. Zeker is wel dat het zou moeten klinken als [atten]. Daardoor lijken de schrijfwijzes adten en atten het meest voor de hand liggend. De Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal geeft de voorkeur aan atten, naar analogie met het woord statten (afkomstig van stad; 'naar de stad gaan').
Ik vind de Ad-Schoendum wel een mooiequote:Op zondag 27 maart 2011 14:43 schreef AwesomeSauce het volgende:
Dat artikel over ad fundumIk moest hardop lachen, dat dat in wikipedia staat.
Die beschrijvingen ook![]()
quote:
Drink dan gewoon wat rustiger je glas leeg in plaats van het in een keer achterover te slaanquote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef thark93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ja, maar als je medicijnen moet gaan slikken om je drankgedrag goed te laten verlopen...
*sowieso.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef thark93 het volgende:
Is het niet zo dat atten en adten allebei goed is (tegenwoordig) ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:18 schreef Catbert het volgende:
Paupers die niet weten dat het adten is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |