Ben ik heel gek als ik zeg dat het tussen je oren zit?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef thark93 het volgende:
nee ik wil gewoon bier leren drinken zonder de hele tijd aan me maag te moeten denken, is toch niet zo heel gek?
Verkoop je maag en neem een nieuwe.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef thark93 het volgende:
nee ik wil gewoon bier leren drinken zonder de hele tijd aan me maag te moeten denken, is toch niet zo heel gek?
Dan blijf je lekker kotsen, dat moet je doen. Je bier moet ook niet warm zijn, gewoon niet ijskoud.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:09 schreef thark93 het volgende:
ja k ga tog geen warm pils drinken, maar hoezo werkt domeridon niet dan?
Handig niet kotsen. Je moet kotsen omdat je maag het eruit wil hebben en dan wil jij het binnen houden?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:29 schreef thark93 het volgende:
domeridon is geen drankje het is een anti braak middel
Misschien moet je dan iets rustiger drinken.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef thark93 het volgende:
jaa maar na 2 biertjes kotsen gaat te ver..
Ben je serieus?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef thark93 het volgende:
jaa maar na 2 biertjes kotsen gaat te ver..
Dan lijkt het me verstandig om dat advies op te volgen.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef thark93 het volgende:
de huisarts zegt zoiezo dat ik gewoon niet moet drinken
Duh. Dat was ook het hele punt van die opmerking.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef thark93 het volgende:
de huisarts zegt zoiezo dat ik gewoon niet moet drinken
I.e., alcohol.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:50 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Dan lijkt het me verstandig om dat advies op te volgen.
Als jij na 2 biertjes al moet kotsen zit er een stof in het bier die jouw lichaam niet kan verdragen.
Ad fundumquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |