oh ik dacht je naar bed wasquote:Op zondag 27 maart 2011 01:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy zit mee te snikken aan de andere kant
ooooo wa lievvvvvvquote:Op zondag 27 maart 2011 01:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Is die beter dan Bollokus playlist ? <zap naar de buren>quote:Op zondag 27 maart 2011 01:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is die beter dan Bollokus playlist ? <zap naar de buren>
kan nergens tegen tegenwoordigquote:Op zondag 27 maart 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is die beter dan Bollokus playlist ? <zap naar de buren>
quote:
Ff bij de buren gebuurt... 't lijken wel de Gooise meisjes.... <snik snik> zap terug naar bollokus playlistquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:25 schreef markvanrinsum het volgende:
JESJE1982
SUPERKOKJE
BOLLOKUS
MARYMOUSE
JESJE1982
SUPERKOKJE
BOLLOKUS
MARYMOUSE
MARKquote:Op zondag 27 maart 2011 01:25 schreef markvanrinsum het volgende:
JESJE1982
SUPERKOKJE
BOLLOKUS
MARYMOUSE
JESJE1982
SUPERKOKJE
BOLLOKUS
MARYMOUSE
Problemen met Mark?quote:
volgens mij heb je een biertje nodig je ziet er een beetjje pips uitquote:
Oh..quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij heb je een biertje nodig je ziet er een beetjje pips uit
[ afbeelding ]
Absoluutquote:
dat gebeurt iedere 10 cossen standaard!quote:
en ik wou mijn nestje opzoeken... maar COS relletjes zijn wel leukquote:Op zondag 27 maart 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat gebeurt iedere 10 cossen standaard!
beter toch al dat gezeik om niksquote:Op zondag 27 maart 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
benny heeft het al de kop ingedrukt ben ik bang
beetje rellen kan toch geen kwaad? is wel entertaining, en dat zijn de streams niet echtquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
benny heeft het al de kop ingedrukt ben ik bang
een beetje rellen niet... maar meestal loopt het wel uit de hand en dan worden COS, CS en MODs belast met zooi die voor niemand (behalve de betrokkenen) interresant isquote:Op zondag 27 maart 2011 01:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
beetje rellen kan toch geen kwaad? is wel entertaining, en dat zijn de streams niet echt
quote:
quote:
Ben al aan mijn zoveel laatste peuk toe... bummer en dan nog een uurtje minder vanachtquote:Op zondag 27 maart 2011 01:41 schreef jesje1982 het volgende:
Ik ben er klaar mee voor vandaag...nou vooruit nog 1 laatste peuk
jawel hoor!quote:Op zondag 27 maart 2011 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
jouw relativerend vermogen ... .mag ik er wat van hebben ?
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:43 schreef jesje1982 het volgende:
Nou als ik voor 2en zeg kan ik zeg ik lag rond 2 uur, maar als ik erna ga dan is het alweer ik ging om 3 uur naar bed
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ja ga maar eens slapen
[..]
[ link | afbeelding ]
ja ga maar eens slapen
[..]
[ link | afbeelding ]
ja ga maar eens slapen
ik doe het nog goed, niet in beeld dus ik mag nog even blijvenquote:Op zondag 27 maart 2011 01:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ja ga maar eens slapen
Bollo heeft nog een excuus... we moeten hem gewoon uit die rolstoel zien te krijgenquote:Op zondag 27 maart 2011 01:47 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
6e jij staat nog boven mij dus jij moet niks zeggen
![]()
ik sta heulemaal niet op het plaatjequote:Op zondag 27 maart 2011 01:47 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
6e jij staat nog boven mij dus jij moet niks zeggen
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik sta heulemaal niet op het plaatje
WOW Mark beats Bollokusquote:
waar vind ik die statsquote:Op zondag 27 maart 2011 01:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik sta heulemaal niet op het plaatje
mark ga slapen!!!
??????????quote:Op zondag 27 maart 2011 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WOW Mark beats BollokusGet a live Mark, Bollo heeft een goed excuus
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:51 schreef jesje1982 het volgende:
Ik ga nu echt naar bed mensen!
bedankt voor jullie gezelligheid weer![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Jesquote:Op zondag 27 maart 2011 01:51 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is jouw excuus dan om zoveel te posten? Bollokus is herstellende van oorlogswondenquote:
trustequote:Op zondag 27 maart 2011 01:51 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is jouw excuus dan om zoveel te posten? Bollokus is herstellende van oorlogswonden
daaaaaaaaaaaaaaaaaag superkokkiequote:
Ja, sorry is synoniem voor door een dak heen zakken...quote:
zeker nietquote:Op zondag 27 maart 2011 01:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaaaaaaaaag superkokkie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot over een uur
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, sorry is synoniem voor door een dak heen zakken...Net zoiets als eieren en disco dus
[..]
Ja, sorry is synoniem voor door een dak heen zakken...Net zoiets als eieren en disco dus
[..]
Sorry Bol... ik ben een flapuit en heb jouw geheim dus prijsgegevenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry Bol... ik ben een flapuit en heb jouw geheim dus prijsgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
JESJEEEEEEquote:Op zondag 27 maart 2011 03:03 schreef MaryMouse het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v419/mous/stats-1.jpg[ afbeelding ]
Oei net van de COS gepikt... Met mijn nummer 6.... Ik heb ook geen leven blijkbaar
bah konden ze die nou niet 1 plaatsje hoger afknippenquote:Op zondag 27 maart 2011 03:03 schreef MaryMouse het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v419/mous/stats-1.jpg[ afbeelding ]
Oei net van de COS gepikt... Met mijn nummer 6.... Ik heb ook geen leven blijkbaar
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeb hebt gelijk, jij als stoere man.... deel uitmakend van het peacekeepforce ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeb hebt gelijk, jij als stoere man.... deel uitmakend van het peacekeepforce ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Goeie 14e welkomquote:Op zondag 27 maart 2011 03:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bah konden ze die nou niet 1 plaatsje hoger afknippen
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb ook niet genoeg om te drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
heel goed gekniptquote:Op zondag 27 maart 2011 03:08 schreef Niki.P het volgende:
Over de hele tijd sta ik op 24
[ afbeelding ]
drukkenquote:Op zondag 27 maart 2011 03:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb ook niet genoeg om te drukken![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:10 schreef MaryMouse het volgende:
OMG zijn ze nu in de COS werkelijk de betrouwbaarheid van deze lijst aan het betwisten?
nee echt niet hoor, ik bungel ergens helemaal onderaan, echt waarquote:
Echt!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 03:10 schreef MaryMouse het volgende:
OMG zijn ze nu in de COS werkelijk de betrouwbaarheid van deze lijst aan het betwisten?
Nummertje 32!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 03:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee echt niet hoor, ik bungel ergens helemaal onderaan, echt
De mijne 3:12...quote:
quote:
ok ok damesquote:
Sorry 12 over 3 is gelijk aan 3:12quote:
echt waar?quote:Op zondag 27 maart 2011 03:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry 12 over 3 is gelijk aan 3:12
Weet niet zeker.. weet nu ook niet meer zeker of mijn wekker morgen wel om 07:30 gaat, of dat ik om 06:30 op ga staan, of 08:30? Afschaffen dat zomer/wintertijd ik raak er alleen maar van in de warquote:
mijn buurman doet er gewoon niet aan... dat is pas verwarrend om een afspraak te makenquote:Op zondag 27 maart 2011 03:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet niet zeker.. weet nu ook niet meer zeker of mijn wekker morgen wel om 07:30 gaat, of dat ik om 06:30 op ga staan, of 08:30? Afschaffen dat zomer/wintertijd ik raak er alleen maar van in de war
ik ben ook altijd een week van slag met dat stomme verzetten van de klok, of 2quote:Op zondag 27 maart 2011 03:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet niet zeker.. weet nu ook niet meer zeker of mijn wekker morgen wel om 07:30 gaat, of dat ik om 06:30 op ga staan, of 08:30? Afschaffen dat zomer/wintertijd ik raak er alleen maar van in de war
Dank je mark... wil je daar mee zeggen dat het bedtijd is?quote:
je hebt je tom tom aan staan op de computer, vandaag dat jij nooit de weg kwijt raakt!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je mark... wil je daar mee zeggen dat het bedtijd is?
hahahahaquote:Op zondag 27 maart 2011 03:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
je hebt je tom tom aan staan op de computer, vandaag dat jij nooit de weg kwijt raakt!
quote:
voor mij moet de dag het ontgelden denk ikquote:Op zondag 27 maart 2011 03:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nu ook mijn nestje in, ben er alleen nog niet uit...verlies ik nu een uurtje nacht of een uurtje dag?
dat ligt eraan hoe laat je opstaatquote:Op zondag 27 maart 2011 03:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nu ook mijn nestje in, ben er alleen nog niet uit...verlies ik nu een uurtje nacht of een uurtje dag?
7 uur, maar in de middag nog een guidotje kan geen kwaadquote:Op zondag 27 maart 2011 03:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe laat je opstaat![]()
Leuk lijstje!quote:Op zondag 27 maart 2011 03:25 schreef MaryMouse het volgende:
Luitjes... Ik ben tevreden met de betwiste lijst op COS... mijn lijstje
1. Markvanrinsum
2. Jesje1982
3. Bollokus
4. Niki.P
5. IBenny
6. MaryMouse
Allemaal mensen waar ik de finale wel mee wil halen (en met Superkokje, MissJ, PietPaniek, Spooky4Y)
ik blijf maar wat langer liggen denk ik, heb morgen geen tijd voor zo'n guidootjequote:Op zondag 27 maart 2011 03:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
7 uur, maar in de middag nog een guidotje kan geen kwaad
Dan naar bed?quote:Op zondag 27 maart 2011 04:00 schreef bollokus het volgende:
zo het aller aller laatste sjekkie en drankje!
quote:
Arme jij!quote:Op zondag 27 maart 2011 04:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
nog maar 3 uurtjes dan mag ik weer opstaan
valt wel mee, kan dan rond 11 uur nog even ee guidotje doen en alles is weer goedquote:
dan wens ik je een fijne nachtrust toe!quote:
Jij ook na je sjekkie en drankje..quote:Op zondag 27 maart 2011 04:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan wens ik je een fijne nachtrust toe!
ik ook, is alleen niet geluktquote:Op zondag 27 maart 2011 10:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moest toch echt een paar uurtjes slapen tussen door,,,
Veel plezier jesjequote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef jesje1982 het volgende:
goedemorgen,
Kom effe voorbij gehuppeld.
Ga met mn gezin en mn stiefmoeder een dagje naar scheveningen
dus wellicht tot vanavond![]()
![]()
![]()
Veel plezier, hier mis je inderdaad niks op de streams...quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef jesje1982 het volgende:
goedemorgen,
Kom effe voorbij gehuppeld.
Ga met mn gezin en mn stiefmoeder een dagje naar scheveningen
dus wellicht tot vanavond![]()
![]()
![]()
dat is nu afgelopen!quote:
Spooky!! Het wordt steeds gezelliger!!quote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heeey Bollo:*
Ook goedemiddag van hier.
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heeey Bollo:*
Ook goedemiddag van hier.
Ik ben nog geen streams aan het kijken hoor, dus kan zo dat ik weer 'weg' ben.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Spooky!! Het wordt steeds gezelliger!!
moet nog even wakker worden.. mijn guidotje heeft toch 2 extra uurtjes van de dag gesnoeptquote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Spooky!! Het wordt steeds gezelliger!!
Vanmorgen wakker geworden voor de F1, echter toch wat te laat, dus nu ff kijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet nog even wakker worden.. mijn guidotje heeft toch 2 extra uurtjes van de dag gesnoept
ik heb er een stuk van op de radio gehoord....quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vanmorgen wakker geworden voor de F1, echter toch wat te laat, dus nu ff kijken
Zenden ze het daar niet uit?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb er een stuk van op de radio gehoord....
jawel! maar ik was niet binnenquote:
ja zo gaat dat... en jij ook een beetje tot het rijk der levenden??quote:Op zondag 27 maart 2011 14:04 schreef superkokje het volgende:
sjips wat een drukte ineens
Andere kant is ook al tot leven gekomen
dat is ook lekker, ik 7 uur nieuwe tijd. maar mijn guidotje heeft een wonder verricht!quote:
dat guidotje wil bij mij niet lukkenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is ook lekker, ik 7 uur nieuwe tijd. maar mijn guidotje heeft een wonder verricht!
ik moest vanmorgen na 3 uurtjes weer wakker worden maar dat ging even niet zo makkelijk!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat guidotje wil bij mij niet lukkenen ik wil zo graag
Teveel geslapen de laatste drie dagen denk ik
las dat je idd nog lang bentquote:Op zondag 27 maart 2011 14:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik moest vanmorgen na 3 uurtjes weer wakker worden maar dat ging even niet zo makkelijk!
och ja, ik kan voor de rest nog weinig ik ga alleen smorgens een ronde en savonds en de rst moet het beentje rusten dus ja...........quote:
het is toch wat nog maar eenquote:
het is geluktquote:Op zondag 27 maart 2011 15:04 schreef Laysa het volgende:
Hey Bol....Ik hoorde dat je Spuitje geholpen hebt en dat het werkt...Toppie![]()
lekker, jijquote:Op zondag 27 maart 2011 15:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is toch wat nog maar een
[ afbeelding ]
voor jou dan ?
ik sla het nog even af... hou het maar bij een bakkie koffiequote:
heb ik ook voor jequote:Op zondag 27 maart 2011 15:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik sla het nog even af... hou het maar bij een bakkie koffie
gelukkig ik miste je alquote:
F5en en op nieuw deel openen drukken nummer en titel aanpassenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef mangalie het volgende:
Ik had lapo in COS maar weet niet hoe ik topic met die openingspost maak
Moet je de pagina even vernieuwen op nieuw deel klinken de naam en nummer veranderen de OP staat er dan automatisch inquote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef mangalie het volgende:
maakt ook niks uit, er zijn er genoeg die je daarbij kunnen helpen!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef mangalie het volgende:
Het is nog vroeg niki, maar blijf scherp hequote:Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef Niki.P het volgende:
Maik zegt Joanne's geheim!!!
Sorry verkeerde topic!
och ja net de ogen weer open zeker...quote:Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef Niki.P het volgende:
Maik zegt Joanne's geheim!!!
Sorry verkeerde topic!
Jah heb ik wel nodig val nog steeds bijna in slaap.. vannacht er misschien toch wat vroeger in..quote:Op zondag 27 maart 2011 15:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
och ja net de ogen weer open zeker...
koffie ???
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah heb ik wel nodig val nog steeds bijna in slaap.. vannacht er misschien toch wat vroeger in..
Ja, zeker mensen hebben de lijstjes ondenkt...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef pietpaniek het volgende:
Bijna eten.... Ben verder vandaag sociaal aan het doen.... Kom daarom waarschijnlijk nog steeds niet in jullie lijstjes voor.... Net. Even terug gelezen twas wel lijstjes nacht vannacht
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, zeker mensen hebben de lijstjes ondenkt...
Al zijn ze volgens Bollo vals..
Was sociale doen leuk?
Haai MissJ,quote:Op zondag 27 maart 2011 19:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok vriendjes en niet- vriendjes.![]()
![]()
![]()
Morgen weer de Maandag....![]()
Niks gebeurt als ik de cos lees of de streamverslagen moest wel lachen dat GereBeer zijn vrouw post nu....![]()
Heeey Ceetje,quote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
Hoi Goeienavond allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Effe een weekendje feest gehad![]()
![]()
![]()
hoe ist met jullie?
hey Jesje, ik ben ook net pas weer binnen, heb gisteren en vandaag verjaardagen moeten vieren, was gezellig, maar ben sinds vrijdagavond neit meer hier geweest.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef jesje1982 het volgende:
Avond ik ben er ook weer![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker dagje scheveningen geweest, zowel lunch als diner in een restaurant genuttigd
lekker gewandeld (geslentert)
en nu ben ik kreupel dus ik denk niet dat ik het lang trek vandaag
Haaai Jesje!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef jesje1982 het volgende:
Avond ik ben er ook weer![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker dagje scheveningen geweest, zowel lunch als diner in een restaurant genuttigd
lekker gewandeld (geslentert)
en nu ben ik kreupel dus ik denk niet dat ik het lang trek vandaag
mn rug nog steeds iddquote:Op zondag 27 maart 2011 19:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey Jesje, ik ben ook net pas weer binnen, heb gisteren en vandaag verjaardagen moeten vieren, was gezellig, maar ben sinds vrijdagavond neit meer hier geweest.
Hoe kom je kreupel? Je rug?
t geheim van gerard is geraden door aafke...maar dit word maandag pas officieel in de uitzending bekend. verder niks bijzondersquote:Op zondag 27 maart 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
Haai allemaal,
ik vraag het maar even hier, in updates en streamverslagen staat niet veel.
Laura was jarig en heeft gegeten en gevierd (gisteravond heel klein stukje gezien)
meer niet gebeurd?
avond kokkie weer veilig thuis iddquote:Op zondag 27 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
goedenavond dames iedereen weer veilig thuis
Laura mocht twee mensen uit kiezen om mee te gaan eten ze koos Alex en Mo, ze gingen eten in de geheime kamer (die van Maik en Jurien) terwijl ze daar zaten kreeg de rest te horen een suprise party te organiseren voor Laura, ze kregen een beetje wijn, bier en muziek. om 1 uur onze tijd kreeg Laura haar kado, een doos vol briefen foto's en spulletjes van thuis. Zij huilen Mo huilen.. ze had daarvoor trouwens zelf voorgesteld aan Alex om samen te slapen dus dat gebeurde na het shownieuws als altijd ook... Flip sliep toen in Laura's bedquote:Op zondag 27 maart 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
Haai allemaal,
Laura was jarig en heeft gegeten en gevierd (gisteravond heel klein stukje gezien)
meer niet gebeurd?
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
Haai allemaal,
meer niet gebeurd?
yep, even m'n leven bijgewerkt/ingehaaldquote:Op zondag 27 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
goedenavond dames iedereen weer veilig thuis
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, even m'n leven bijgewerkt/ingehaald
jesje, heel veel sterktequote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
ik trek het echt niet langer sorry mensen!
ik ben er van tussen![]()
![]()
![]()
sterkte met het ruggetje.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
Succes met de rug!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
Jah dat was gisteren, maar ze dachten aan een vervolg vandaag (is ze tenslotte echt jarig) maar nu gaan ze geloof ik de mannen masseren..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
weet iemand of er bij de buren vanavond een feestje is? Ik lees in de cos over kinderfeestjes enzo. Maar was dat niet gisteren?
zal Lau leuk vinden, die houd niet van masseren.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah dat was gisteren, maar ze dachten aan een vervolg vandaag (is ze tenslotte echt jarig) maar nu gaan ze geloof ik de mannen masseren..
Ze houd niet van gemasseerd worden, nu geeft ze de masage..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal Lau leuk vinden, die houd niet van masseren.
lau noemt dat kriebelenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal Lau leuk vinden, die houd niet van masseren.
dacht geven ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze houd niet van gemasseerd worden, nu geeft ze de masage..
Kudo's! Jij hebt een levenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
hebben vanmiddag een gaaf feestje gehad. Vrienden van ons waren beide jarig, Hebben midden in het bos een kroegje met terras en grote speeltuin afgehuurd. Was errug gezellig!
jaaaaaa, ben sinds vrijdagnacht streamloos geweest, tot een half uurtje geleden, en nog NIKS gemistquote:
psies! U = goedgekeurdquote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaaaa, ben sinds vrijdagnacht streamloos geweest, tot een half uurtje geleden, en nog NIKS gemist
heb jij ws een mooiere bos haar dan zulliequote:Op zondag 27 maart 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
overigens Bommie, die SST_Cynthia heeft mij ook geblocked op de Twittert. En ik heb geen verkeerd woord tegen het mens gezegd........ echt een kudt
rustig blijven ademen bomquote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
COS!![]()
![]()
![]()
Niet de slowchat verneuken met die armoedige kudtstreams![]()
Ik kan er gewoon niet lamger dan 5 minuten meer naar kijken en dan wil ik alweer iets doodmaken![]()
Heb 5-6 weken hoop gehouden maar dit is by far de slechtste rls die er ooit is gemaakt![]()
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag ?
Lekker met de kinderen naar buiten geweest en spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
Heb jij nog iets leuks gedaan vandaag Bom?
het was ook wel ontzettund lekker weer vandaagquote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker met de kinderen naar buiten geweest en spelen
hier ook het regende de hele dagquote:Op zondag 27 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het was ook wel ontzettund lekker weer vandaag![]()
![]()
goed voor de plantjesquote:Op zondag 27 maart 2011 20:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier ook het regende de hele dag![]()
![]()
![]()
(werd bollokus weer blij van )
oh, hier eens een keer niet in het weekend, volop zon, de hele dag, en behoorlijke temp in het zonnetje!!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier ook het regende de hele dag![]()
![]()
![]()
(werd bollokus weer blij van )
ik zag het jaquote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
Ohw en nu komen er allemaal mongolen in mijn timeline verhaal halen![]()
Zelfs 1 met wel 1 hele volger
mij maakt het niks uit of het doordeweeks of in het weekend mooi/slecht weer is!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, hier eens een keer niet in het weekend, volop zon, de hele dag, en behoorlijke temp in het zonnetje!!
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:53 schreef pietpaniek het volgende:
Weer was vandaag helemaaaaaaal topgister was het
dat doe je ook als je volgers hebt. Volg je daarentegen mensen dan vaar je je eigen koers niet meerquote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ben geen volger ik vaar mijn eige koers
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:59 schreef bollokus het volgende:
er is weer weinig te beleven . ga maar eens onder het gemalen water staan!
maybe tot strakies
Dag!!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:59 schreef bollokus het volgende:
maybe tot strakies
en ook nog mensen individueelquote:Op zondag 27 maart 2011 21:01 schreef pietpaniek het volgende:
Twatdeck openen doet, kijken wie ik dan wel niet zou volgen....... Blijkt dat met die sc twotter lijst ik toch mensen aan het volgen ben mopper
groeten.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:59 schreef bollokus het volgende:
maybe tot strakies
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ook nog mensen individueel![]()
En om je gevoel van ellende te vergroten een heus mooi screenshot voor joe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ook nog mensen individueel![]()
En om je gevoel van ellende te vergroten een heus mooi screenshot voor joe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef pietpaniek het volgende:
Ha ik volg![]()
hoef ik zelf niet meer te denken
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef pietpaniek het volgende:
De pvv die vind dat je geen mening mag hebben![]()
![]()
Ik denk dat Guido de nieuwe mohammed is ofzo ..quote:
die lui kunnen ook nergens tegen hèquote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat Guido de nieuwe mohammed is ofzo ..
secret story kijkers!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ben extreem tegen extremisten.... Ongeacht ras geloof of wat dan ook.... Tegen tuig en zachte heelmeesters
wie?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:25 schreef bollokus het volgende:
lol, ze zijn weer aan het rellen op twitter
bommiequote:
quote:
geen idee.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
is de rest weer weg... last van jetlag of zo??
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee.
Jesje was in scheveningen, kwam kreupel terug en is naar bed
Miss J kondigde aan dat ze er was, and that was all
Rest geen idee. Zitten denk ik iets anders te doen/kijken. Het is ook niet echt spannunde tv vandaag bij sst. Ik heb het met gemak 2 dagen kunnen missen, alleen fok missen was ernstiger
kijken hoe ze een brood verknallen.... my god.... dit raar menneke kandat nogquote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee.
Jesje was in scheveningen, kwam kreupel terug en is naar bed
Miss J kondigde aan dat ze er was, and that was all
Rest geen idee. Zitten denk ik iets anders te doen/kijken. Het is ook niet echt spannunde tv vandaag bij sst. Ik heb het met gemak 2 dagen kunnen missen, alleen fok missen was ernstiger
huh, zelfs ik kan dat, en zonder broodbakmachinequote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
kijken hoe ze een brood verknallen.... my god.... dit raar menneke kandat nog
zo lastig is dat ook niet, heb ook pas sinds een week een machine (gewoon lui is dat)quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, zelfs ik kan dat, en zonder broodbakmachine
Ze verpesten het echt goed he...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
kijken hoe ze een brood verknallen.... my god.... dit raar menneke kandat nog
ben ook graag lui, daarom bak ik het maar af en toe zelf, voor de rest heb ik een goeie bakkerquote:Op zondag 27 maart 2011 21:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo lastig is dat ook niet, heb ook pas sinds een week een machine (gewoon lui is dat)
mijn oma zal zeggen dat we naar de patatgeneratie aan het kijken zijnquote:
hier in la france is het alleen maar wit stokbrood, lekker voor even maar een vrse volkoren boterham uit eigen tuin kan er niet aan tippenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben ook graag lui, daarom bak ik het maar af en toe zelf, voor de rest heb ik een goeie bakker
ja, dat witte stokbrood hangt mij na 5 dagen vakantie de strot al uit. We gaan meestal naar spanje, maar daar hebben ze ook een erg beperkte broodkeuzequote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in la france is het alleen maar wit stokbrood, lekker voor even maar een vrse volkoren boterham uit eigen tuin kan er niet aan tippen
en je eet een brood weg en meteen ernaa weer honger!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, dat witte stokbrood hangt mij na 5 dagen vakantie de strot al uit. We gaan meestal naar spanje, maar daar hebben ze ook een erg beperkte broodkeuze
Gelukkig voor jou zijn die nu ook weer in beeld, vanmiddag is ze echt 3 uur niet in beeld geweest of zoquote:Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet om aan te zien.
Kijk liever in die mooie kijkers van Lau
goffer bol, ik had al lekkere trek, maar ik denk dat ik nu een stokbroodje in de oven ga gooien, heb nog lekkere kruidenboter (die heb ik wel zelfgemaakt), mmmmmmquote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
en je eet een brood weg en meteen ernaa weer honger!
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Niki.P het volgende:
Oe nu heb ik toch weer over de streams gepraat hier! Sorry!! (was net toch iemand die daar commentaar op had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |