quote:Op zondag 27 maart 2011 20:59 schreef bollokus het volgende:
er is weer weinig te beleven . ga maar eens onder het gemalen water staan!
maybe tot strakies
Dag!!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:59 schreef bollokus het volgende:
maybe tot strakies
en ook nog mensen individueelquote:Op zondag 27 maart 2011 21:01 schreef pietpaniek het volgende:
Twatdeck openen doet, kijken wie ik dan wel niet zou volgen....... Blijkt dat met die sc twotter lijst ik toch mensen aan het volgen ben mopper
groeten.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:59 schreef bollokus het volgende:
maybe tot strakies
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ook nog mensen individueel![]()
En om je gevoel van ellende te vergroten een heus mooi screenshot voor joe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ook nog mensen individueel![]()
En om je gevoel van ellende te vergroten een heus mooi screenshot voor joe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef pietpaniek het volgende:
Ha ik volg![]()
hoef ik zelf niet meer te denken
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef pietpaniek het volgende:
De pvv die vind dat je geen mening mag hebben![]()
![]()
Ik denk dat Guido de nieuwe mohammed is ofzo ..quote:
die lui kunnen ook nergens tegen hèquote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat Guido de nieuwe mohammed is ofzo ..
secret story kijkers!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ben extreem tegen extremisten.... Ongeacht ras geloof of wat dan ook.... Tegen tuig en zachte heelmeesters
wie?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:25 schreef bollokus het volgende:
lol, ze zijn weer aan het rellen op twitter
bommiequote:
quote:
geen idee.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
is de rest weer weg... last van jetlag of zo??
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee.
Jesje was in scheveningen, kwam kreupel terug en is naar bed
Miss J kondigde aan dat ze er was, and that was all
Rest geen idee. Zitten denk ik iets anders te doen/kijken. Het is ook niet echt spannunde tv vandaag bij sst. Ik heb het met gemak 2 dagen kunnen missen, alleen fok missen was ernstiger
kijken hoe ze een brood verknallen.... my god.... dit raar menneke kandat nogquote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee.
Jesje was in scheveningen, kwam kreupel terug en is naar bed
Miss J kondigde aan dat ze er was, and that was all
Rest geen idee. Zitten denk ik iets anders te doen/kijken. Het is ook niet echt spannunde tv vandaag bij sst. Ik heb het met gemak 2 dagen kunnen missen, alleen fok missen was ernstiger
huh, zelfs ik kan dat, en zonder broodbakmachinequote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
kijken hoe ze een brood verknallen.... my god.... dit raar menneke kandat nog
zo lastig is dat ook niet, heb ook pas sinds een week een machine (gewoon lui is dat)quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, zelfs ik kan dat, en zonder broodbakmachine
Ze verpesten het echt goed he...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
kijken hoe ze een brood verknallen.... my god.... dit raar menneke kandat nog
ben ook graag lui, daarom bak ik het maar af en toe zelf, voor de rest heb ik een goeie bakkerquote:Op zondag 27 maart 2011 21:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo lastig is dat ook niet, heb ook pas sinds een week een machine (gewoon lui is dat)
mijn oma zal zeggen dat we naar de patatgeneratie aan het kijken zijnquote:
hier in la france is het alleen maar wit stokbrood, lekker voor even maar een vrse volkoren boterham uit eigen tuin kan er niet aan tippenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben ook graag lui, daarom bak ik het maar af en toe zelf, voor de rest heb ik een goeie bakker
ja, dat witte stokbrood hangt mij na 5 dagen vakantie de strot al uit. We gaan meestal naar spanje, maar daar hebben ze ook een erg beperkte broodkeuzequote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in la france is het alleen maar wit stokbrood, lekker voor even maar een vrse volkoren boterham uit eigen tuin kan er niet aan tippen
en je eet een brood weg en meteen ernaa weer honger!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, dat witte stokbrood hangt mij na 5 dagen vakantie de strot al uit. We gaan meestal naar spanje, maar daar hebben ze ook een erg beperkte broodkeuze
Gelukkig voor jou zijn die nu ook weer in beeld, vanmiddag is ze echt 3 uur niet in beeld geweest of zoquote:Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet om aan te zien.
Kijk liever in die mooie kijkers van Lau
goffer bol, ik had al lekkere trek, maar ik denk dat ik nu een stokbroodje in de oven ga gooien, heb nog lekkere kruidenboter (die heb ik wel zelfgemaakt), mmmmmmquote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
en je eet een brood weg en meteen ernaa weer honger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |