Arme jij!quote:Op zondag 27 maart 2011 04:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
nog maar 3 uurtjes dan mag ik weer opstaan
valt wel mee, kan dan rond 11 uur nog even ee guidotje doen en alles is weer goedquote:
dan wens ik je een fijne nachtrust toe!quote:
Jij ook na je sjekkie en drankje..quote:Op zondag 27 maart 2011 04:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan wens ik je een fijne nachtrust toe!
ik ook, is alleen niet geluktquote:Op zondag 27 maart 2011 10:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moest toch echt een paar uurtjes slapen tussen door,,,
Veel plezier jesjequote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef jesje1982 het volgende:
goedemorgen,
Kom effe voorbij gehuppeld.
Ga met mn gezin en mn stiefmoeder een dagje naar scheveningen
dus wellicht tot vanavond![]()
![]()
![]()
Veel plezier, hier mis je inderdaad niks op de streams...quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef jesje1982 het volgende:
goedemorgen,
Kom effe voorbij gehuppeld.
Ga met mn gezin en mn stiefmoeder een dagje naar scheveningen
dus wellicht tot vanavond![]()
![]()
![]()
dat is nu afgelopen!quote:
Spooky!! Het wordt steeds gezelliger!!quote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heeey Bollo:*
Ook goedemiddag van hier.
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heeey Bollo:*
Ook goedemiddag van hier.
Ik ben nog geen streams aan het kijken hoor, dus kan zo dat ik weer 'weg' ben.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Spooky!! Het wordt steeds gezelliger!!
moet nog even wakker worden.. mijn guidotje heeft toch 2 extra uurtjes van de dag gesnoeptquote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Spooky!! Het wordt steeds gezelliger!!
Vanmorgen wakker geworden voor de F1, echter toch wat te laat, dus nu ff kijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet nog even wakker worden.. mijn guidotje heeft toch 2 extra uurtjes van de dag gesnoept
ik heb er een stuk van op de radio gehoord....quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vanmorgen wakker geworden voor de F1, echter toch wat te laat, dus nu ff kijken
Zenden ze het daar niet uit?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb er een stuk van op de radio gehoord....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |